Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen Arteon tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen Arteon 2017 / 2018, kāda pieredze?

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Raksts no manas puses būs drīzumā, tagad nav laika.

Bet, vienā vārdā, modelis, kas bija testā (280zs, 4motion ar DSG) ar kuru izbraucu ugunsrežīmā - "sex"

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Arteon prezentē kā klasi augstāk par Passat. Ņemot to vērā un nepiesienoties sīkumiem, uzraksti kāds bija salons. ;)

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
3 0 Atbildēt

Foto Volkswagen Arteon 2017 / 2018

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
4 0 Atbildēt

Ja iedziļinamies dizaina sīkumus un tehniskajās finesēs, tad varētu uzrakstīt nelielu grāmatiņu par to, kādas ir atšķirības ar veco labo pasātu. Tomēr atļaušos palikt pie viedokļa ka lielākajai daļai neiesvaidīto liksies, ka tas tas pats passat vien ir. Tikai smalkāka versija. Jā, ir vesela virkne detaļu, kurām var pievienot + zīmi. Kaut vai , piemēram, stūre, kurai līdz atdurei ir tikai viens apgrieziens. ''Cool". Bet. Kam domātas ir ļoti ērtās aizmugures sēdvietas, ja priekšējās durvis pēc lieluma līdzinās golfiņam? Gaumes jautājums? Vai arī gimenes auto? Protams, aizspriedumi, tomēr redzu nelielu pretrunu.Proti. Kas sēž pie ši auto stūres? Īpašnieks, vai šoferis, kurš izbraucis uzpildīt degvielu, kamēr šefs sapulcē. varbūt pārspīlēju, tomēr šo rakstu atceoties Audi A5 ērtos, lielos iekāpšanas vārtus. Arī 'Drivers car". Sīkumi. Passat panākumi nebūs, taču savu kiretnu pircēju loku tas noteikti atradīs.

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
2 0 Atbildēt

Pievilcīgs dizains, kas īsti nav līdzīgs citiem VW modeļiem, piemēram, Passat. Sēdekļi ērti, multimediju ekrāns liels, taču braucot tas nav pārāk parocīgs, jo visas funkcijas ir saliktas tajā un nav reālu pogu kuras varētu nospiest nenovēršot acis no ceļa. Ļoti labi turās pie ceļa, kas rada patikamu drošības sajūtu. Stūre kurai līdz atdurei ir viens apgrieziens ir ļoti parocīga parkojoties. Tas ir pietiekami dinamisks, taču kā flagmanim prasās arī "flagmaniskus" jaudas rādītājus, jo 276 zirgspēki priekš flagmaņa ir par maz. Labi, ka tam jau ir atrasta vieta tirgus nišā un cerams tas neņems bēdīgu galu kā iepriekšējas VW flagmanis.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Īsti nesapratu kas ir domāts ar "iepriekšējas VW flagmanis", Phaeton vai Passat CC?

Pēc būtības Arteon ir tas pats Passat CC tikai ar atšķirīgu nosaukumu, lai mazāk asociētos ar Passat, jo Arteon (tāpat kā Passat CC) ir mazliet labāk aprīkots, attiecīgi arī maksā dārgāk.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Passat CC nekad nav bijis flagmanis. Tā ir Pasāta Comfort Coupe vesija. Phaeton jau ir cita klase, cita tēma. A8 konkurences neveiksmes stāsts.

Bīdīts Arteon bija kā CC nomaiņai ar jaunu modeli un ar lux pieskaņu. Šīs divas pašas būtiskākās nianses, kuras bija jāmanto no pirmās skices līdz pirmajam pircējam, Arteon pazaudēja līdz ar konceptu, kā jau visi VW ražojumi. VW kā ražotājs ir viens no lielākajiem pats sev pendeļa devējiem. Ne par velti ir teiciens - medus mucu var sabojāt pat viena pile darvas. Stūres pagriešana un cits maģis nav jauna auto raksturs, tā ir tehniska īpašība tā pat kā jaudīgie motori un visdrīzāk jaunais īpašnieks tikai par to arī samaksās. Pārējais uz šo brīdi ir tas pats vecais Passat ar jaunu priekšas resti/bamperi.

Lai mēs runātu paceltā latiņā par šoferi un bosu, interjeram kā minimums vajadzēja izskatīties tādam, kāds tas bija ieplānots:

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Un R-line jābūt šādam jau no rūpnīcas:

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 2 Atbildēt

Visus arteona plusus noslāpē divas lietas - tas ir līdzīgs pārējiem VW, un tam ir VW zīme priekšā.

Tas ir tas pats, kas dacia, lada vai daewo uzbūvēs auto un sauks to par prēmiumu un salīdzinās ar bentlijiem.

Biezie nepirks, mažori nepirks, cilvēks, kuram svarīgs statuss arī nē. Nevar iedomāties kādas firmas bosu, kurš brauks ar VW. Tāpat kā pulkstenis. Ir brendi, kuri ražo mehāniskos un tie maksā n- tos tūkstošus un ir par 10 eiro kvarca vai elektroniskie pulksteņi. Abiem precizitāte līdzīga, bet statusu apliecina tikai pirmie.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Visus arteona plusus noslāpē divas lietas - tas ir līdzīgs pārējiem VW, un tam ir VW zīme priekšā.

Tas ir tas pats, kas dacia, lada vai daewo uzbūvēs auto un sauks to par prēmiumu un salīdzinās ar bentlijiem.

Biezie nepirks, mažori nepirks, cilvēks, kuram svarīgs statuss arī nē. Nevar iedomāties kādas firmas bosu, kurš brauks ar VW. Tāpat kā pulkstenis. Ir brendi, kuri ražo mehāniskos un tie maksā n- tos tūkstošus un ir par 10 eiro kvarca vai elektroniskie pulksteņi. Abiem precizitāte līdzīga, bet statusu apliecina tikai pirmie.

Bet ir saprotama VW vēlme ražot "prmiumus". Labs veids nopelnīt.

Es nedomāju, ka tie cilvēki VW mārketinga nodaļā ir stulbāki par mani. Viņi visu zin tāpat kā es. Pat ņemot par piemēru Faetonu. Būtībā tā ir izgāzšanās. Ja tādu auto ražotu cita, atsevišķa kompānija, tā nobankrotētu. Bet Faetona, tagad aertona, gadījumā savādāk. Ko VW izdarīja? Paņēma passatu, nomainīja salonu un tirgo daudz dārgāk, ar paaugstinātu pievienoto vērtību. Vienalga cik nopirks - 1 modeli gadā, 10, 1000. Tas tik un tā sevi atpirks un ienesīs peļņu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tā ātri uzmetu aci cenu lapām-Arteon ir aptuveni tūkstoti dārgāks par passat ar tādu pat motoru highline izpildijumā, tā ka salīdzinājums ar phaeton ir nevietā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Pieļauju domu,ja nebūtu šī skandāla ar vw dīzeļiem tad arī neviens neko sliktu nerakstītu par šo modeli.Ir noteikti cilvēki kuriem pēc tā skandāla izveidojās antipātija pret VAG grupu,es tai skaitā bet vēl kādi 2 gadi atpakaļ domāju par vw iegādi.Bet no vw iegādes atturēja augstā cena par vecu auto,plus-sēdi jeb kurā modelī un saskati līdzību(viena presforma),pareizāk-garlaicīgs salons.

Tagad atkārtošos,kurš frančiem pārdeva automātisko kārbu DP0 ar ko viņi iebrauca auzās?Pilnīgi pareizi,tas ir VAG jo mēs mākam sūdus ražot.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: Passat CC nekad nav bijis flagmanis. Tā ir Pasāta Comfort Coupe vesija. Phaeton jau ir cita klase, cita tēma. A8 konkurences neveiksmes stāsts.

Bīdīts Arteon bija kā CC nomaiņai ar jaunu modeli un ar lux pieskaņu. Šīs divas pašas būtiskākās nianses, kuras bija jāmanto no pirmās skices līdz pirmajam pircējam, Arteon pazaudēja līdz ar konceptu, kā jau visi VW ražojumi. VW kā ražotājs ir viens no lielākajiem pats sev pendeļa devējiem. Ne par velti ir teiciens - medus mucu var sabojāt pat viena pile darvas. Stūres pagriešana un cits maģis nav jauna auto raksturs, tā ir tehniska īpašība tā pat kā jaudīgie motori un visdrīzāk jaunais īpašnieks tikai par to arī samaksās. Pārējais uz šo brīdi ir tas pats vecais Passat ar jaunu priekšas resti/bamperi.

Lai mēs runātu paceltā latiņā par šoferi un bosu, interjeram kā minimums vajadzēja izskatīties tādam, kāds tas bija ieplānots:

Par salonu piekrītu, ka prasās tomēr lielāku atšķirību no Passat. Ārēji gan dzīvē ļoti, ļoti glīts auto.

Patika arī liftback tipa bagāžnieks, kas apvieno universālāku bagāžnieku ar kupejas/sedana virsbūvi.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Nav tik daudz runa par glītumu, gaumes lieta, bet par to, ka atšķirība kopskata ainā no Passat ir pārāk minimāla, lai pateiktu woow!. Kā jau minēju - bildēs ir viss parādīts, kādam viņam vajadzēja izskatīties. Bet VW ir uztaisījis skaista auto bomžu versiju, kurā viss ir jau redzēts, izņemot priekšas resti.

liftback nelikšana visiem sedaniem, kuriem ir atsviežami beņķi ir auto ražotāju aļošas papēdis. Arteon šajā sakarā ir pareizais risinājums izvēlēts, kad nevis kā vecajam Superb liftback var atvērt nospiežot tikai papildus pogu. Tobiš, ja reiz ir liftback, "mazā vāka" atvēršanas iespējas pievienošana un vēl viņa iecelšana par master ir tipisks erganomikas analfabētisms.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tev vienkārši tā domāšana ir vēl vienkāršaka kā man, par tēmu "visas mašīnas ir golfi, ar kurām jāved kartupeļu maisi un ledusskapji". Ir mašīnas kas ir tam domātas, un mašīnas, kas nav. S klasei tad jau droši vien arī vajadzēs lai pakaļas stikls būtu daļa no grabažnieka vāka - tak būtu tik praktiski un ergonomiski - vai ne? Tevis nosauktais variants ar superbu ir pilnīgi saprotams un loģisks, vienīgi tev ne - ikdienā virini sedana grabažnieku, kad jāiestumj ledusskapis, atver arī stiklu - bet nu tā kā tev patīk visu laiku cilāt lielu vāku, nopērc šito - tam tiešām cita varianta nav kā visu laiku cilāt lielu, smagu vāku

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Pirms mēries ar gailīšiem, pieej vispirms pacel to "smago" vāku... derētu vismaz 1x dzīvē atvērt ko modernāku par vēstures grāmatu kandidātu. Un pat nezini, ka S klasei nav atsviežamu beņķu. Superbam ir tik liels bagāžnieks, ka ērtāk ir vērt lielo, lai ko ieliktu. It sevišķi, ja ir tīkli savās vietās, mazo reti kad atver.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vārdu sakot, superba galvenā problēma - ka nav tīrs sedans ar garu grabažnieka vāku.

Tas ka S-klasei ķebļi nenolaižas, mani principā nepārsteidz, jo dēļus vai ko tādu neviens ar to mašīnu vest netaisās. To, cik viegls vai smags liekas grabažnieka vāks, pa lielam nosaka grabažnieka vāka amartu spēks.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 1 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Pieļauju domu,ja nebūtu šī skandāla ar vw dīzeļiem tad arī neviens neko sliktu nerakstītu par šo modeli.Ir noteikti cilvēki kuriem pēc tā skandāla izveidojās antipātija pret VAG grupu,es tai skaitā bet vēl kādi 2 gadi atpakaļ domāju par vw iegādi.Bet no vw iegādes atturēja augstā cena par vecu auto,plus-sēdi jeb kurā modelī un saskati līdzību(viena presforma),pareizāk-garlaicīgs salons.

Tagad atkārtošos,kurš frančiem pārdeva automātisko kārbu DP0 ar ko viņi iebrauca auzās?Pilnīgi pareizi,tas ir VAG jo mēs mākam sūdus ražot.

Nu jau, nu jau! Kuru tad lielos vilcienos interesē tas auto skandāls? Dzeltenās preses uzpūsta pīle, uz kuru ieciklēsies tikai aprobežotie un apsūdzētājs, kurš ierauj sev kabatā kompensācijas piķi, jo viņš ir vienīgais, kuram šī lieta ir interesanta. Rīgas ielās katru dienu redzami n-tie kūpošie, kuri dabūjuši mistiski apskates un piedūmo atmosfēru kā 1ļimaks skandālā iesaistīto auto. Liela brēka, maza vilna.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Lasu te atšķirīgus viedokļus, taču varat būt droši - testa Aerton bija gan glīts, gan max aprīkots ļoti jaudīgs VW Man ārkārtīgi patika, baudījums braucot bija pat lielāks nekā ar superīgo testa Bmw 540i. Tikai teju par 50% lētāks. Es tagad braucu ar jauno Passat Highline - tas auto arī ļoti patīk, atšķirības salonā ar Aerton nav tik lielas. Vizuāli - ir gan Aerton vēl glītāks (salīdzinot abus modeļus ar Highline un R-line).

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Perfekts braukšanai, kā vairums VW grupas auto. Skaists, aprīkots, komfortabls, dinamisks. Pa vidu starp lielu un mazu, dārgu un lētu, pierastu un pārsteidzošu.

IlmarsLikums Reģ.: 12.01.2017
1 0 Atbildēt

Pārliecinošākā sadaļa Arteon argumentu klāstā ir dizains un gabarīti jeb estētiskā un praktiskā salikums. Auto piemīt labas proporcijas, izteiksmīgas detaļas, tas rada pilnasinīgāka produkta iespaidu nekā priekšgājējs.

Lai saprastu Arteon hierarhiskās attiecības ar Passat vai konkurentiem, atbildi var iegūt, ciešāk ieskatoties aktuālajā Škoda Superb: lai iezīmēts kā prestižāks nišas produkts, Arteon ir vispusīgs automobilis ar plašu aizmugurējo sēdekļu rindu, lielu bagāžnieku un parocīgu fastbeka bagāžnieka vāku, zemajai jumtai līnijai ērtības ietekmējot minimāli.

Tas, kas atrodams aiz spožās fasādes, pārliecina mazāk: Arteon nav individuāla salona dizaina, kas būtu sīkums, jo R-line izpildījumā kabīne ir visai grezna, taču gaitas īpašības un trokšņu izolācija nav tāda, kādu šķiet solām lepnā āriene.

Ar jaudīgāko dīzeli un pilnpiedziņu Arteon ir ātrs, uzsvērti stabils automobilis ar VW raksturīgu, intuitīvu vadāmību, un nav pamata domāt, ka bāzes izpildījumā tas uzvedas ievērojami savādāk, taču interesantas atklāsmes tajā neatrast. 4. sērijas Grand Coupe ar pašu banālāko motoru sniegs lielāku auto stūrēšanas gandarījumu.

Varbūt no Arteon to arī nebūtu korekti prasīt, jo prioritāšu galvgalī būtu loģiski gaidīt komfortu, taču piekare ar daudzrežīmu amortizatoriem nespēj “apēst” Latvijas ceļu segumu, un efektīgie 20 collu diski šo uzdevumu ne tikai neatvieglo, bet dod artavu nevēlamu trokšņu līmenī, kas Arteon kabīnē ir mazliet par augstu, lai ar to samierinātos.

Arteon nomināli ir krietni pieejamāks nekā Audi A5 Sportback vai BMW 4 Grand Coupe, taču, lai šī formula pārliecinātu, Volkswagen vēl jāpieslīpē ārienes/satura attiecība.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Izskatīgs auto it īpaši dārgajās komplektācijās ar lielajiem, bet mūsu ceļiem ne īpaši piemērotajiem 20 collu riteņiem. Šādi apautam auto arī vislabāk piestāv benzīnnieks ar 280 zirgspēkiem. Jādomā gan, ka pie mums populārāki būs 2 litru dīzeļdzinēji, kas pieejami 150 un 240 ZS versijās. Lai vai kā, izskatīgais Arteon patīkami pārsteidz ne tikai ar dizainu, bet salona plašumu, jo īpaši aizmugurē, kur pat iespējams pārkrustot kājas. Nav daudz tādu auto, kam šāda iespēja ir standarts. Konceptuāli šis fastback tipa automobilis ir ļoti līdzīgs Audi A5 Sportback, taču ir lielāks, turklāt maksā mazāk.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Vai feslifts ir ko būtiski izmainījis? Ir doma tādu iegādāties, varētu būt piemērots auto, patāliem, biežiem braucieniem Latvija - Polija, kur arī bagāžnieks tiek iekrāmēts. Gada nobraukums ~50k.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti