Tīko ziņās rādīja Šolcu ar jaunu ukazu - Vācijā visās degvielas uzpildes stacijās būs jābūt arī EV uzlāde.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tīko ziņās rādīja Šolcu ar jaunu ukazu - Vācijā visās degvielas uzpildes stacijās būs jābūt arī EV uzlāde.
Jācep augšā EV remonta kursi arī pie mums. Es pieteiktos.
Tikai iespējams, ka pēc Latvijas likumdošanas vajadzēs arī elektriķa darbam ar spriegumu līdz 1000 V apliecību.
Kā, vai tad EV ir arī jālabo? Man teica, ka nopērc un rullē miljonu un vairāk bez bēdas...reizēm tik vajagot palādēt, bet arī ne jau katru dienu.
Nudien. Arī es esmu ko tādu dzirdējis, kā arī to, ka elektromobilis no parastā atšķiroties vien ar plusiem - tur esot stipri mazāk detaļu un attiecīgi mazāk remonta, tā ka servisus vispār vajadzētu pārskatīt, vai puse nav likvidējama. Lai servismeņi kļūst par programmētajiem.
Vēl arī teica, ka vajagot pamainīt attieksmi un tad vispār viss ejot kā pa sviestu.
Nez, tie visi, kam tos servisus vajag, nevar pamainīt attieksmi?
Ar "jūsu idejām un attieksmi" to "zaļo nākotni" nāksies krāsot "citās krāsās".
Interesanti, kur tu šo dzirdēji? Avotu vari ielikt?
Pilna purnagrāmata ar elektrisko mašīnīšu fanuzēniem kas ar putām uz lūpām stāsta ka esot tikai jābrauc, nav jāremontē, nav jāapkopj...
Nu, nu, parādi tad, ja "pilna purnagrāmata". Nu, tādu, kurš to saka globāli par elektroauto, nevis savējo konkrēto eksemplāru.
Reku tepat mūsu internetā rakstīts, ka nekas nebūs jāremontē un pat apkopes nav jātaisa. Motors kalpojot 70 gadus! Septiņdesmit!
Pirmkārt, tur ir runa par konkrētiem auto modeļeim, ko raksta ražotājs. Otrkārt, tur ir runa konkrēti par motoru. Teiksim tā, man apkārt diezgan daudz cilvēku braukā ar elektroauto un neesmu ne no viena dzirdējis, ka kādam būtu bijušas problēmas ar dzinēju. Arī servisos garantijas jautājumos elektrokastes iegriežas retāk kā tādu gadu un noraukumu ICE mašīnas. Bet nekur nav rakstīts, ka nevajadzēs piekares, kondicioniera sistēmas, elektronikas u.tml. mezglu remontus. Es gan piekrītu, ka tās slavas dziesmas par elektromotoru 70 gadu izturību ir visai pārspīlētas, bet kaut kā nesalasīju tur, ka globāli elektromašīnām nevajadzēs ne apkopes, ne remontus.
Muļķibas. EV taču neesot jāremontē.
Šāds notikumu pavērsiens principā nogalina cerību uz elektroauto iedzīvošanos, jo bez remontdarbnīcām pazūd otrreizējais tirgus.
Ziņa gan nepārsteidz, jo ņemot vērā Rietumu pasaules demogrāfiskās tendences un vispārējo novecošanu drīz būs jautājums par to, kas remontēs pat iekšdedzes auto, kur nu vēl elektroauto. Nav tā, ka šobrīd labi servisi apkārt mētātos, nesen dzinu savu auto uz remontu un mans puslīdz zolīdais serviss man piedāvāja divu nedēļu rindu agrāko 2-3 dienu vietā. Un šeit pat runa bija par piekares remontu, uz tiem pašiem autoelektriķiem ir dzirdēts, ka rinda var sasniegt pat mēnesi.
Tad kur tur vēl elektroauto - kamēr bija tikai TESLA, atsevišķi servisi varēja mēģināt specializēties tikai uz to, bet tagad kad katrai markai ir savi vairāki elektroauto, tad tas viss pasākums kļūst stipri vien sarežģītāks
Ja nopietni, tad pie mūsu rūsas problēmām, iespējams ka labāk ari ir BEV laicīgi aizvest uz šrotu, jo pie visam nelaimem izskatas ka ķīniešu lūžņi praktiski pārņems lēto galu un tur jau nu "brinumu" bus ka biezs ...
Tik nu ar ekoloģiju tam visam beigās būs 0 sakara, un pat iespejams liels negativs efekts !
Da par ekoloģiju tur visiem pilnīgi nošpļauties. Ja autobūve domātu par ekoloģiju, tad auto virsbūves būtu pilnīgi nerūsējošas un pārējie komponenti viegli maināmi un unificēti. Un elektroauto būve šobrīd jau nu tiešām neiet šajā virzienā - katrs ražotājs mudrī savu risinājumu + softiski aizsargā lai tik kāds neizdomā svapot elektrodzinējus vai vēl sazin ko. Viss pirmajam pircējam, otrais pajāsies ar oficiālo dīleri un tālāk tolmets.
Ekoloģijas daļa ir paredzēta priekš biezā attīstīto valstu pilsoņa lai viņš varētu attaisnot kāpēc nopircis kārtējo pārcenoto vipendronu. Viss process principā ir tieši tikpat ekoloģisks kā avokado audzēšana amerikā lai pēc tām tos ar lidmašīnām vazātu pa pasauli vegānisma vārdā.
Tīrai atsaucai - es neesmu pret elektroauto, es esmu pret demagoģiju kas tiek barota pilsonim parastajam pat valsts līmenī lai nodrošinātu šo auto pārdošanu. ES līmenī stumt elektroauto, kamēr kaut kur Āfrikā cilvēki ar rokām rok retzemju materiālus paralēli piesārņojot vidi tur, ir unikāls cinisma paraugs. Nemaz nerunājot par ES cīņu ar CO2, kamēr Ķīna pēdējos gados savu CO2 pieauguma grafiku ir dabūjusi gandrīz stāvus.
Avokado liec mierā, nekaitīgākais augliszzzz
To lieto ne tikai vegāni
!
Avokādo nav nekaitīgs, tā audzēšanai izmanto pārāk daduz ūdens un to ūdeni sagrābj vietējie Andri un mazajiem zemniekiem tiek tikai sausa zeme bez ūdens piliena. Ēdot Berga ieteiktos avokādo tu personisski essi atbildīgs par vairāku zemnieku izputēšanu. Bet tevi jau tas neinteresē, vai ne.
BEV īpašnieki varat priecāties, tie ICE līdz remontam nemaz nenokļūs. Viņi tak aizdegsies un sadegs. 😄
Kuram no diskusijas dalībniekiem tuvākajā laikā šī problēma varētu kļūt aktuāla?
ŠĪra kgs teiktu "Nabagi trako"
spainis rakstīja: Reku tepat mūsu internetā rakstīts, ka nekas nebūs jāremontē un pat apkopes nav jātaisa. Motors kalpojot 70 gadus! Septiņdesmit!
Lasīt Mendziņa murgus ir sevi necienīt
Zemesgramata rakstīja:
spainis rakstīja: Reku tepat mūsu internetā rakstīts, ka nekas nebūs jāremontē un pat apkopes nav jātaisa. Motors kalpojot 70 gadus! Septiņdesmit!
Lasīt Mendziņa murgus ir sevi necienīt
Kāpēc domā, ka es dikti lasu ko viņš raksta. Bija jautājums lai parāda, kur kāds saka, ka elektroauto nelūzīs. Tas bija pirmais links ko gūgle iedeva.
Bet kā viņš pats saka, viņš ir eksperts bezizmešu mobilitātē.
Sakiet Jūs arī, kā tajā anekdotē.
Viņš tirgojas ar elektroauto štellēm, attiecīgi bīda visas šīs lietas, jo no tā pārtiek. Tas it kā ir normāli, jo tā dara visi.
Tajā pašā laikā viņam tas viss sanāk tā diezgan tizli un atstāj kretīnisku iespaidu, manuprāt.
Briest EV remonta problēmas
EV salauzta? Tehniķa atrašana, lai to salabotu, var aizņemt kādu laiku.
LONDONA/DETROITA/MILĀNA, Anglija, 6. septembris (Reuters) — globālais tehniķu un neatkarīgu remontdarbnīcu, kas būtu kvalificēti elektrisko transportlīdzekļu (EV) labošanai, trūkums draud palielināt remonta un garantijas izmaksas autovadītājiem, tādējādi potenciāli apdraudot gaidāmos termiņus transportlīdzekļu oglekļa emisiju samazināšanai. .
No Milānas līdz Melburnai līdz Malibu tehniķu apmācības organizācijas, garantijas sniedzēji un remontētāji apgalvo, ka neatkarīgas remontdarbnīcas būs ļoti svarīgas, lai EV remontu darītu par pieņemamu cenu, jo tās ir daudz lētākas nekā dīlerservisi.
Daudzi autoservisu īpašnieki atsakās no apmācību un aprīkojuma izmaksām, lai labotu augstsprieguma elektromobiļus — ar 400 un 800 voltu sistēmām, kas var izraisīt elektriskās strāvas triecienu un dažu sekunžu laikā nogalināt neuzmanīgus vai neapmācītus tehniķus, īpaši, ja uz ceļa ir salīdzinoši maz EV.
Līdztekus elektriskās strāvas trieciena riskam nopietni ir jāuztver arī EV ugunsgrēku risks, ko ir ļoti grūti nodzēst.
60 gadus vecais Roberto Petrilli, kuram pieder neatkarīga remontdarbnīca Milānā, nevēlas tērēt 30 000 eiro (32 600 ASV dolāru) nepieciešamajam aprīkojumam, kad elektromobiļu pārdošanas apjoms Itālijā joprojām ir zems un uzlādes tīkls ir niecīgs.