Dīleris rīkojas saskaņā ar ražotāja norādījumiem, that's it.
Kas attiecas uz to apdrošināšanu - kur problēma pāriet pie cita apdrošinātāja? Turklāt varētu to skatīties no cita skatu punkta - tikpat labi var gadīties pacients, kuram neder, ka tur kaut ko labo, ķimerē vai tā... Sak, man ir apdrošināšana, davaj mainiet baču nost.
Neliels offtipics - šajā vīkendā kāreiz vizinos ar Ioniq5. Patīk man tas auto... ja meklētu elektroauto tajā budžetā, pa lielam skatītos vai nu uz šo vai Enyaq Coupe.
IONIQ_5 Kanādā: Apskrāpēta apakša, jāmaina baterija, garantija nesedz.
Uzdūros interesantam video par situāciju, par kādu pie mums nav diskutēts attiecībā uz EV: proti, ko īsti sedz sedz garantija, ko ne. Proti , braucējs noskrāpējis apakšu, jo kaut kas bijis uz ceļa:
youtu.be/dr3mFzh0KSk?t=90
Auto gadu vecs, tātad, dīlerserviss : tur apgalvo, ka baterija impacted, tātad "ietekmēta", spriežot pēc tā, kā es saprotu, ka skrūve ar zilo galvu atrodas dziļāk, kā vajag, tātad, baterija it kā iespiesta uz iekšu:
youtu.be/dr3mFzh0KSk?t=105
Līdz ar to serviss neko pat neskrūvē valā, uzskata, ka jāmaina baterija par 60 000 Kanādas dolāru, tas būtu 41000 EUR, garantija pagalam, tas maksājot vairāk kā jauns auto Kanādā ( laikam ar valdības atbalstu ), līdz ar to auto aiziet uz noārdīšanu, viņa apdrošinātājs to sedz, bet līdz ar to viņš izmaitājis reputāciju pie apdrošinātāja un nākamā apdrošināšanas "prēmija būs dārgāka. Kāpēc dīleris tā uzvedas ? Iemesls esot, ka baidās no sekām, ja baterija tiešām aizdegsies, un kāds cietīs, tas graus Hyundai reputāciju Kanādā un tirgus rādītājus. Tāpēc, pret EV bateriju , vismaz Hyundai un vismaz Kanādā izturas kā Cēzars Senajā Romā pret sievu: mazākās aizdomas, laukā!