Bradypus rakstīja: Un ko tas sods apliecina? Vai ne to, ka ne-jūsmiņiem ir taisnība? EV ir politiska vardarbība un par vardarbību jūsmot ir zemiski.
Stāsts par citu, ja strādnieks nevar nopirkt, tad lai iedod! Visiem būs labi. Kamēr raud PAR 10 milj subsīdijās iztērēto nodokļu maksātāju piķi, tad uz 300 tas tāds piliens vien ir. Sākat raudāt!
Patreizējais gāzētais 2,5 Japāņu 4x4 Nissan 4 cilindru dzinējs ir aizstājis iepriekšējo dīzeli 2,5. Kā 2. auto apzināts pirkums gāze! ar automātu asin hidraulisko parastāko kārbu. Piekabes vilkšanai uc sliktākiem ceļiem. Iegādes brīdī bija laba cena zem tirgus, jo dzinējā defekts. Kolektorā klapes padilušas galvai blīve spiedienu dzesē laida. Remonts nosacīti nedārgs, det kolektors lietots, ar pakomātu no LT. Esmu apmierināts, pagriez atslēgu un brauc, arī apskatē pat neko nemērīja trubā. Citu neko nedaru, retu reizi papildinu speciālāko eļļu atsevišķā bundulītī, sprauslu eļļošanai.
Nē nu ir jau pus tur tiešām taisnība. Frekvenci jānotur sek laikā. Bet kā teicu EV autonomas uzlādes lielceļu malā no autonomiem aku powerbanku un el paneļu/vēja ģen savienojumiem. Ar tarifu stimulē izmantot saules/vēja momentāno enerģijas izmantošanu. Nav obligāti lādēt EV, sagaidīt pilnīgi tukšu bateriju. Piemērs jau lielpilsētas uzkopšanas ķtr kravas transports. Patīkami nosacītā klusuma strādājoša iekārta, un operātoram ērti vadīt manipulēt tur.
Atdzīvinam čatu. Jautā jums. Parasts krustojums ar luksoforu, apdzīvotā vietā. Zīme pie, gājēju pāreja, nav! Bet ir marķējums uz asphvalta 🙈 zebra! Kad lusofors strādā dzeltenajā mirgojošajā režīmā, braucot TAISNĀ virzienā, gājēji IR vai NAV jāpalaiž? 😂
imzz un citiem līdzīgi ticīgajiem, apstāsies arī pumpis dusā utt uc. Bet te ir tam risinājums, ko pieminēju jau kā rīkoties un stacionāri, ceļa vairogu bific paneļu+aku veidā. Āmen.
Bradypus rakstīja: Aha... iedod... Nez kurš par to maksās, ja e tas pats strādnieks ar saviem nodokļiem. Nav tāda "iedod".
Nu ko tad maksāsiim visi tos 300...Labi pārsauksim iedod, apmaiņā pret vaivai hlamu veco.