Lasītājs: Visu laiku par Drošas braukšanas skolu (dbs.lv) man bija tāds labs priekšstats, ka cenšas pamācīt braucējus un uzlabot vispārējo kultūru, līdz brīdim, kad 3.janvārī Babītē nācās sastapt "Drošas braukšanas skolas" Audi A4 ar numuru HF6394...
Sākumā šis auto brauca man aiz muguras un likās, ka brauc ar ieslēgtām tālajām gaismām (un parāk tuvu ar tādām gaismām.) Pavaicāju savā mašīnā apkārt esošajiem (ari cilvēkiem, kuri ikdienā brauc), vai tai mašīnai ir tālās gaismas vai es kļūdos un visiem likās, ka tās ir tālās.Gribēju painformēt šoferi, ka viņš mani apžilbina un īslaicīgi ieslēdzu aizmugurējo miglas lukturi (ja kas, citas pretīm braucošās mašīnas arī midžināja šim auģikam, tā kā varbūt būtu nepieciešams noregulēt tam gaismas??). Uz ko šis Audi A4 reaģēja apdzenot mani un turpināja braukt tādā pašā atrumā, kā iepriekš, bet ieslēdzot savas aizmugures miglas gaismas.
Kad uzmidžināju ar tālajām, ka šis "drošais" braucējs mani joprojām apžilbina, tad sekoja "mārketinga" cienīgs triks - Auģiks tika bremzēts un griezts uz ceļa vidu un pa logu tika izstiepta galviņa, lai ko tur skaidrotu vai noteikti, lai turpinātu demonstrēt savu pārākumu ar auģiku un dbs.lv uzlīmēm!
Man tiešām ļoti žēl šī DBS darbinieka, kuram ir kompleksi, ja jāapliecinās uz ceļa šādā veidā un pie tam pilnīgi pretēji uzņēmuma būtībai, kura mašīnā tas vizinājās!
Var jau būt, ka kādam liksies, ka kārtēja publiskā gaudošana par kāda apbižošanu, bet šoreiz kremta tas, ka visu priekšā šie stāsta, cik labiņi esam un kā mācam visus, bet pašu patiesā daba ir pavisam citāda..... :(
Ar cieņu,
Aleksis, iAuto lasītājs
Artūrs Priednieks: Izlasīju stāstu par mūsu skolas īsto seju un nolēmu tomēr uzrakstīt savu skatu uz šo situāciju, jo kā jau katram stāstam arī šim ir vairākas puses.
Lai viestu skaidrību situācija sekojoša:
Minētā DBS automašīna ir jaunais Audi A4 ar ksenona un diožu gaismām, kam arī tuvās gaismas ir samērā spilgtas, tās šoferis šajā situācijā nelietoja tālās gaismas.
Savukārt aizvainotais autovadītājs apzināti pārslēdza tālās gaismas, lai "pārmācītu" DBS instruktoru. Šajā situācijā abi vadītāji ir mēģinājuši sazināties ar gaismas signāliem, bet acīmredzot nav sapratušies. DBS instruktors nobrauca ceļa labajā pusē, kad radās tāda iespēja, un aicināja apstāties otras mašīnas vadītāju, lai izrunātu gaismu lietošanas principus, uz ko Aleksis nav atsaucies.
DBS instruktori ir drošas braukšanas profesionāļi un praktizē šīs iemaņas arī piedaloties ceļu satiksmē nevis tikai apmācību laikā vai zilajos ekrānos. Vadītāju braukšanas kultūra ievērojami paaugstina drošības līmeni uz autoceļiem, tādēļ mācīsimies saprast arī citus ceļu satiksmes dalībniekus un būsim pieklājīgi.
apmācību direktors Artūrs Priednieks.
Visai normāla parādība priekš «Latvieša ikdienišķā». Uz papīra, bildēs un TV ekrānos esmu tas labais, godīgais un visādā ziņā nekad neesmu vainojams nekādā situācijā. Bet kad mamma, tētis vai policija neredz tad jau var atļauties visu.
Starpcitu iespējams ka nav tālie bet jaudīgākas spuldzītes – 55 watu vietā 100 w...
Lai gan autors jau arī nav no mierīgajiem. Ja apdzina lai brauc tālāk ar saviem tāliem, priekš kam midžināties?