Britu autoražotājs Jaguar tikai dažu dienu laikā jau otro reizi nepatīkami pārsteidzis markas entuziastus parādot tā saucamo tīzeri – attēlu, kas tikai daļēji atklāj jaunā modeļa izskatu.
Oktobra beigās Jaguar paziņoja, ka pārtrauc jaunu automobiļu pārdošanu Lielbritānijā līdz 2026. gadam, šo laiku veltot zīmola tēla maiņai un pārejai uz pilnībā elektrisku transportlīdzekļu ražošanu.
Jaunais logotips un jaunā tēla pasniegšanai izvēlētie paņēmieni nepatīkami pārsteidza tos, kas tradīcijām bagātajai britu markai bija uzticīgi gadiem, varbūt pat gadu desmitiem un arī pirmais jaunās ēras modeļa attēls neraisa optimismu.
Attēlā redzams prototipa aizmugures daļas fragments - automašīna bez aizmugures stikla, kupejai līdzīgu jumta līniju, masīvu riteņa arku un vertikālu aizmugures paneli, kas izskatās pēc loga žalūzijām. Robustajās formās nav ne miņas no smalkuma un elegantām līnijām, kas vienmēr bijis raksturīgs Jaguar, tādēļ fani ar zināmām bažām gaida 2. decembri, kad paredzēts jaunās ēras modeļa pirmais uznāciens uz skatuves.
Diemžēl pārdošanas dati rāda, ka esošie markas fani ir gaistoša minoritāte. Līdz ar to viņi var vaimanāt cik vēlas, bet galvā tos vairs neviens neņems. Ja kompānija grib eksistēt, tai ir kaut kas jāpiedāvā arī citiem, kuri ir gatavi maksāt par produktu, nevis tikai dročit uz bildītēm.