Modelis: Astra G '98 Elegance
Tips: 5 D Hatchback
Krāsa: Sudrabota metālika
Motors: Ecotec 2.0 16v 136 zs, benzīns, 4 pak. automāts
Nobraukums: ~130.000
Atdzīta: No Vācijas
Aprīkojums (vieglāk gan būtu uzrakstīt kā nav : ):
lietie diski R16 x 50 x 205 (Opel Astra Sportiva oriģinālie), sporta amīši, miglas lukturi priekšā & pakaļā, nedaudz tonēti aizmugurējie lukturi, nedaudz tonēti stikli, priekšējo sēdekļu apsilde, samta salons, kondicionieris, elektrolūka, borta kompis, elektriskie logi, spoguļi (apsildāmie), 4x airbagi + pirotehniskie drošības jostu spriegotāji, lukturu augstuma korektors, ABS, TC (traction control), kruīzkontrole, parking kontrole, Philips Carin navigācija (oriģinālā), elkoņa balsts priekšā - slēpju turētājs, "slēpju lūka" aimugurējā sēdeklī (pēdējās 2 lietas seviški noderīgas, jo gadās vadāt trimmeri 190 cm).
Vispār diezgan rets modelis (un aprīkojums), lai arī Opelis... katrā ziņā otru Rīgā neesmu redzējis, ir redzēta Sportiva 2.0. 16 v, bet tai nebija visu to fīchu un automāta...
Kā izteicās viens mans radinieks (pats brauka ar jauno E klases mersi) - tas cilvēks ir bijis slims, kas pircis un komplektējis to mašīnu, jo ekstru saraksts vien jaunai mašīnai droši vien ir atvilcis gandrīz uz 5000 - 8000 Eiro... prinicipā ir sabāzts viss, ko vien Astrā var iebāzt, varbūt vienīgi nav ksenona lampas, kaut arī esmu parliecināts, ka būtu arī tās, ja rūpnīcā liktu.
Auto atnāca uz LV 2006. gada jūnijā ar nobraukumu ~123.000... spriežot pec vispārējā stāvokļa (stūre, pedāļi, salons, servisa atskaites) nobraukums varētu būt diezgan reāls, katrā ziņā LV un DE plachos tas netika grozīts, ļoti labi un sen personīgi pazīstu tos cilvēkus... bet tas nu tā...
Auto iet labi, pagaidam nekādu problēmu nav bijis... vienīgi nedaudz ēd eļļu (~1l uz 5-7 tūkst), bet tas jau šiem dzinējiem esot hroniska kaite... Jā vēl stūres pastiprinātājs būs jālabo vai jāmaina kaut kad ... nedaudz gaudo.
Šad tad pie palaišanas parādās spoks - Check Engine zīme, noslāpējot un pielaižot atkal pazūd. Biju Hansa auto uz diagnostiku, tie neko nemācēja pastāstīt, un atrast... Pieļauju, ka problema varētu būt ar pārlieku lielu degvielas padevi pie palaišanas vai kaut kas tāds, katrā ziņā nekas nopietns, katrā ziņā performance tas neitekmē : )
Tātad par performance - lielā ātrumā auto iet pārsteidzoši stabili un klusi, auto tomēr ir paciets un sportisks... Pa pilsētu provocē pārkāpt CSN, jo tā vien gribas iespiest pedāli : )
Vidējais degvielas patēriņš tagad pa LV pec nobrauktiem ~7000 km ir 8.8 litri uz 100 km. Pamatā braucu pa pilsētu, bet gadās arī garāki izravieni uz laukiem reizi 2 nedēļās
Pa šoseju ar ieslēgtu kruīzkontroli uz 100 km/h patēriņš ir 6.5~7 litri atkarība no reljefa. Pa pilsētu (it sevišķi braucot agresīvi) noteikti ~ 10 l - 12 l.
Tā kā ar auto esmu apmierināts - patīk ta VW ideja/filozofija par Golf GTI - vilks aitas ādā... nu šis auto arī iekļaujams šajā kategorijā...
Patīk kādreiz patracināt BMWistus uz luksoforu dragu : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā piemirsu pie fīchām arī Parking control
Gadījumā nepirki no krievu ģimenes pāra (ap gadiem 40) kas piepelnās tirgojot paziņu sagādātus auto?
Jautāju tāpēc, ka martā no tādiem pirkām darbam astru un viņi teica, ka nākošā arī būšot atstra tikkai maximāli nopakota.
Normāls aprīkojums - nekā tāda pārāk kruta nav...
Par to bembistu tracināšanu - tas gan laikam mazliet nevietā...
Nu nebij tas no krieviem.. starp citu Vācijā diezgan daudz ir šādu 2.0 16V... tur laikam Opel uzskata par auto, nevis tikai darba vajdzībām piemērtu pārvietošanās līdzekli :)
Pasakiet pa cik iegādājaties šo auto un es Jums pateikšu ir spidometrs grozīts vai nav.
P.S. ir braukts jaunākos auto un vienīgais vizuālāsi liecinieks par 300 000 km nobraukumu tajos bija spidometra rādītājs.
Tu kļūdījies rakstot vai arī klimas tev nav,bet tikai kondicionieris?? Par gaumi nestrīdās,bet man Opeļi nepatīk-ir bijusi slikta pieredze. Lai labi ripo! P.s. noskrējiens ,rēķinot pēc viduvējās formulas,Tavam auto ir 8 x ~~ 30 tkm = 240tkm.
un vispār apskatot ss.lv auto sludinājumus, padalot nobraukumu uz mašīnas vecumu sanāk ka 90% vāciešu brauc 15 līdz 20 tk km , ne vairāk. Un gadās pa kādam dīvainim kas spēj nobraukt veselus 25tk km gadā un pa kādam izlecējam kas atļaujas nobraukt veselus 30 tk km gadā :)
Cilvēki attopieties, un nerunājiet muļķibas, tipa izskatās ka nobraukums varētu būt reāls, jo redz stūre, kloķis un padāļi nav nodiluši.
Arī manam 15 gadīgajam šrotam stūre, ātrumkloķis, salons un pedāļi arī ir kā jauni( jo salons ir kopts, un pedāļiem gumijas mainītas :) )
Da labi ja! Var just vai auto ir nobraucis 3XX t.km vai tikai kādus 1XX tkm...
1) Vizuāli defekti/nodilumi. Piemēram, auto krāsa ir saskrāpēta, nodilusi, auto purns un lampas ir apbružātas - attiecīgi no akmentiņiem utt. Logu stikli ir apskrāpēti - priekšējais stikls un vadītāja vējstikls.
2) Kopumā nolietojies auto - grīdas tepiķīši, durvju enģes "izdilušas", durvju gumijas ļurīgas. Visbiežāk lietotās skrūves ir nodilušas/apdilušas, vītnes apgrieztas... Visādi sīkumi saplīsuši, plastamsiņas aplūzušas, kaut kas nokritis/pazudis utt... Salons kopumā, salona griezti.
3) Auto kopējais tehniskais stāvoklis un tas kādi remontdarbi ir nepieciešami. Nu nevar nobraukt 300tkm bez kāda neliela crash utt... Bremžu diski galīgi nodiluši, dzinēja resurss ir izsmelts. Pedāļi ir tādi tizli - tie neizspiežas "tīri". Auto kopumā nav stingrs/tvirts bet gan tāds nepārliecinošs/peldošs utt...
VISIEM AUTO NAV VIENĀDI EKSPLUATĀCIJAS APSTĀKĻI. Piemēram, es iegādājos pilnīgi jaunu dīzeli - gada es nobraucu ap 20 t.km. Pēc 5 gadiem būs 100 tkm. Pēc 10 gadiem - 200 t.km. Vai tas kādam liekas nereāli?!?!
ĀMEN!
Kā jau minēju - pirku no labi pazīstmiem cilvēkiem un tie jau nu man melojuši nebūtu...ja ne tā tad vismaz būtu teikuši, lai ņem citu. Ne jau pirmo auto tur ņemu...
BTW ja jau gribētu uztaisīt konfekti no auto būtu vismaz nomazgājuši un salonu iztīrījuši... a tā viss bija palicis kā saimnieks būtu tiko aizbēdzis ...
Nu bet man īstenībā pofig... galvenais ka auto ir kopts un nav no ārpuses ne no iekšpuse noskrāpēts, arī salons (ručkas, durvis, griesti u.t.t.) ir ideālā stāvoklī....
Jā klimas man nav tikai kondiška.. klimas vietā navigācija stāv.. mož tāpēc :)
Ja es nebūtu bijis pavadāts ar pajaunu(5 gadi) auto pie kura nebija kur pie***ies, un beigās es apskatīju spidometra rādītāju, kas rādīja vairāk kā 300 tk km, es ar turpinātu domāt tāpat kā domā. Tagad vairs nedomāju.
Jā, pa Latviju ar tās ceļiem un citu braucēju kultūru ir grūti nobraukt 300 000 km nenobružājot auto, vācijā tas laikam ir iespējams.
P.S. Kāpēc tu domā ka auto dzinējs, ja vien tas nav 1.1l tilpuma, pie 300 000km ir izsmēlis savu resursu.Palasi RTU mašīnbuves mājas lapu-šiem ir Passāts ar 700 000 nobraukumu- un dzinējs kā jauns( tam tika parezi veiktas apkopes).
Es nesaku ka pardevēji tevi apčakrējuši, varbūt viņi to auto jau ar grieztu spidometru iegādājušies jau Vācijā.
Ja pieņemam ka šādi auto maksā 4tk līdz 6tk eoro, šajā gadījumā visi 6000E jo daudz ekstru ,tad atskaitot pārdevēja peļņu,nodokļus, transportēšanas izmaksas, sanāk ka vācietis pa 4000E , jeb apmēram 25% no tā sākotnējās vērtības, pārdevis fakstiski jaunu auto??
Kaut kas šeit neštimmē kopā.
Automāšinas ar +/- 100 tk nobraukumu maksā apm. 50% no to sākotnējās vērtības un nav v\tie vācieši tik izlepuši lai svaidītos tā ar naudu.
Ekspert, kaapeec domaa, ka visiem vaacieshiem gjimenee ir tikai viens auto ar kuru shami brauc katru dienu 50..100km uz darbu? :D braukaajot tikai pa weekendiem un shad tad darba dienaas uz shopu/ciemos, etc vairaak par 10..15k km gadaa nemaz nesavaacaas :) ok, 90% toch taa nedara, bet kaadai treshdaljai tas vareetu buut arii reaali
Starp citu par gaudojošo stures pastiprinataju - ielej specialu skiidumu ( autoveikalos noperkams). Tici man vairs stures pastiprinataajs negaudos, pats izmeginaaju, ta ka remonts vel nebuus nepieciesams kadu laiku.
A jautajums par benzina paterinu- tu jau laikam degvielu ipasi pilseta netaupi vai ne? Cipa ir reals pilseta uz 7 litriem dabuut?
Jā varbūt tas ir bijis otrs auto ģimenē, taču apskatot www.ss.lv sludin'ājumus(par tiem tika runāts)-sanāk ka vācieši gandrīz jaunus auto(120tk tas ir fakstiski jauns auto,īpaši ja ekspluatēts vācijā) pārdos pa 25 % no to sākotnējās vŗtības.
Cilvēki attopieties.
Par to stūres pastiprinātāju... tiko ielēju STP (laikam) piedevu... tad manīs pēc kāda laika... :)
7 litri tomēr nav reāli pilsētā ... tomēr 2.0 l motorītis + automāts...
Ja gribi 7 litri tad jānem vai nu dīzelis vai nu mopēds :)
Par to elektrisko stūres pastiprinātāju nesatraucies.Bij man kādreiz '99 gada Astra.Paņēmām pilnīgi jaunu no salona (Adam Auto).Stūres pastiprinātājs gaudoja jau no paša sākuma. Taču sākot ar 2000...2001 gada izlaiduma modeļiem šādu problēmu vairs nav.Iespējams, ka tika uzstādīti mazliet citādas konstrukcijas sūkņi.
jā normāls "aparaac", noteikti, ka ir viss cinkots?
varu piekrist Ksneps, ka lielu nobraukumu var just un vietām saredzēt, visu nomaskēt ir grūti. par to spidometru griešanu varu pateikt ,ka griež visi ja nav grūti atgriezt . viens mans radinieks - faaterlandes autiņu dzinējs vinmēr pagrieza tā riktīgi atpakaļ un pircējam stāstija, ka noteikti jau spidometrs griezts tik un tik(protams mazāk ,kā pats tinis) un reālais ir nedaudz lielāks. mašīnu tirgotājiem ticēt nevar - tāds viņiem darbs.
interesanti par tā stūres stiprekļa gaudošanu - man arī kādu brīdi kamēr auto auksts no kaut kurienes nāk tāda skaņa kā vējš tukšā trubā pūstu, apgriezieni skaņu neietekmē , vienam spečukam izdevās to nodemonstrēt - viņš neko nesaprata. a kas tas varētu būt????
Jā cinkots 100 % ... atšķiriībā no Vectras :)
Iespējams ka tā gaudoņa tukšā trubā arī kaut kā saistīta ar kādu sūkni...