Tātad. Auto sudraba krāsā, hečbeks, aprīkojums elegance ( elektro spoguļi, lietie diski, stikli, AC, ABS, stūres pastiprinātājs). Vārdu sakot, minimālais nepieciešamais komplekts ciešamai braukšanai.
Motors benzīns, 1,6 16v 100zs un pamaz Nm. Vienīgais pozitīvais: ļoti vienmērīgs cēliens (0-100 km/h 12 sek) un patēriņs ap 7-8l uz simtu. Tā kā mašīna tika iecerēta kā ikdienas lētais transportlīdzeklis posmos A- B- A, tika uzstādīta gāzes iekārta par 400 Ls. Patēriņš naudas izteiksmē uz gāzes 3,5-4,0 ls/100km. + mēnesī kādi 10 l benzīna.
Pirku leišu placī Rumbulā, 2000e ar reģistrāciju. Bijis bliezts, purns jauns, riepas stīvas (ilgi stāvējis). Nu ko, lonžeroniem krāsa vecā, paņēmu, jo budžets bija tieši 2000e.
Remonti pa gadu: nosvilusi ventilatora pretestību plate 10ls, aizmugurējie amortizatori ar darbu 60 ls, gaisa mērītājs 28 ls. Viss. Nobraukums pa gadu 40 000, jo auto tiek lietots kā plānots, visur, kur vajag braukt nesasvīstot par izmaksām.
Iekšā salienam knapi ar sievu un 3 sīkie.
Braukšanas īpašības: tā kā man šis ir 3. nissan, tad visiem vainas ir līdzīgas: skaļa kārba, milzīgs pagrieziena rādiuss, stūre pati neatgriežas viduspunktā to atlaižot. Kā jau japānim paskaļš salons, bet ciešamības robežās. Piekare mūsu bedres pacieš ciešami, uzliku šaurākas un augstākas riepas, kas arī uzlabo pārvietošanos pa mūsu ceļiem. Bremzes kā jau japāņiem labas. Šo gadu Nissan ir ļoti izturīgi, detaļas ir. viegli pieejamas, maksā ciešami. Vārdu sakot: darba zirgs, kurā nav kauns pārvietoties.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam