Opel Combo Tour
2003
Novērtējums: 3
Kādas problēmas sagāda man ši mašīna? Pirmo amartizatoru nomainiju uz 6000km , to pašu apmainīto pēc 2000km, uz 25000 km bija beigts jau trešais amartizātors. Šai mašīnai amartizātori plīst tapēc, ka rūpnīca nav padomājusi par azsardzību un amartizātorus sasit priekšējo riteņu mestie akmeņi, ja manītu pa garantiju būtu pupu mizas, bet nemaina viss piķo. Viņu komentārs ka neesot pa grants ceļu jābrauc. Šie paši akmeņi visu rokas bremzes trosei apvalku nokapājuši un tagad ziemā rocene salst iekšā. Degvielasun bremžu trubiņu turētāji arī nokapāti. Tas nekas ka es maksāju naudu par dīleru ieteiktajām dubiltām gumijām, lai putekļi salonā nenāk. Kā beigās izrādās es nemaz nedrīkstu braukt pa grants ceļu, priekškam man vajag dubultās gumijas durvīm. Un pie pirkšanas Hansa Auto man neteica, ka ar mašinu aizliegts braukt pa grantētiem ceļiem, amartizātoriem garantija nav. Un dubultās gumijas renes slēdzenē līst ūdens kas sala laikā aizsalst tā ka bezcers dabūt bīdāmās durvis vaļā. Super attieksme no Opel puses. Tā arī viņi pasaka, ka tā ir mana problēma. Tiem kam ir jaunie Opel kombo aplūkojiet cik daudz ir jūsu amartizātors ielocijies pie apakšas, kad plānojas eļla līt ārā. Kam vel ir bijušas šādas problēmas?
An72
@ 8.janvāris 2004 0:00
tev nu gan slimiigs skats uz dziivi ... protams, ka life sux, bet ja amiishi beidzaas nost, tad ko lien uz to hansa auto?? uzliec kaadus normaalus amiishus ar garantiju un mochii taalaak :) gribi ar to combo vilkt pa granti - ieliec sertificeetu spooorta karkasu iekshaa, izvelc visas trubas, troses pa iekshu, uzliec pannu apakshaa un buus tev advanceets bulkuvaagjis :)
izsaku liidzjuutiibu.
Tas gan tiesa vareeji mainiit amiisjus citaa servii,pashtukot par amju aizsardziibu,gan jau ir varianti- i buus labi.
bet degvielas un bremzju trubaam steigsjus jaaliek"shina"-krievijaa taa buutu krievu pakete.
kaut gan tur izdara ne to vien:)
kas labs krievam-naave vacietim:)