Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Golf II 1.6 1983 Novērtējums: 9
Lasot par tiem visiem 1.8 GTi ar sliipeetaam galvaam un veel visaadiem briinumiem, pilniigi smiekli naak.
Pasham man ir VW Golf 1.6 '83 gada modelis, ko iegaadaaju pa 600 ls (ar nelielu tuningu: reste, sliekshnji u. c vizuaali siikumi) motoram nekas nav taisiits, ir noreguleets karbulis un aizdedze, pat standarta filtrs staav virsuu. 4 pakaapju manuaalaa kaarba.
Dinamika. Ar 2 paarnesumu var izspiest 130 km/h, liidz 100 ieskrienaas nedaudz vairaak kaa 8 sekundees, maximaalais pa Liepaajas apkaartnee esoshajaam shosejaam esmu braucis 200 km/h (jociigi izskataas, ka spidometra bultinja staav otraa galaa), uz grunts seguma naacies braukt 170 km/h.
Dragreisos neesmu piedaliijies, interesantaaki ir grunts celji.
Ir naacies nereti ieraadiit vietu dazhaadiem autinjiem, bet tas taa tikai pa shoseju.
Degvielas pateerinjsh videeji 7-8l, kad nebrauc vairaak pa 140km/h.
Remontus nekaadus iipashos neesmu veicis. Ir mainiitas bukses un riepas (priekshaa).
Tikai braucot mitros apstaakljos vienmeer pie rokas jaabuut WD 40 (liidzeklis, kas atgruuzh mitrumu un pilda veel simtiem f- jas), bet, ja svechvadi un daliitaajs ir pastraadaats, tad nav probleemu.
Tas arii iisumaa viss. Aaa, veel pievienoshu fo4eni, ja nu kaads atpaziist! Un, protams gaidiishu lielos kritizeetaajus, kuri to vien dara kaa gruuzh naudu savos 1.8 GTi DOHC motoros, seedinot galvas, liekot sporta filtrus un izpuuteejus!: )
 
Nauris @ 7.janvāris 2005 0:00
Visi komentāri
 
rgcwtxkmt9729w 8.janvāris 2005 10:12
0 0 Atbildēt

Taa baltaa josla uz prieksheejaa stikla, manupraat, noraada uz vadiitaaja shauro pieriiti jebshu "mazinjo IQ". Rodas mazas aizdomas, ka spidometrs ir paaraak iedomiigs...

Munka 8.janvāris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

Par saviem zvejnieku staastiem ar atrumrekordiem un uzraavieniem pilnigs sviests, jo tadas jaunas mashiinas raditaji ir - 13 sekundes lidz 100, 167km/h max un nozelojami 75Zs... un ar auto nav taa ka jo vecaaks, jo paliek labaaks (runa nav par viiniem)!! Taa kaa es pat nemeginashu iedomaties cik divains tu esi, ja vari uzraxtiit kaut ko shitaadu! Man zel Tevis!

Vienigi labu vardu varu teikt ka tev tada gada mashiina neizskataas nopuvusi, kaa tam normalos apstaklos vajadzeja buust, bet ta ka tu pats raxti ka neko tai neesi darijis, tas nav tavs nopelns... Un Golf pec manaam domam ir visbezpersoniskakaa mashina kadu var nopirkt... Ja tu vienkarshi izmanto to ka A-Z lidzekli ir ok, bet kad ar tadiem megina pieverts uzmanibu vai zimeties man paliek divaini...

Nauris 8.janvāris 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Nu pasakiet abi lielie dirseeji uzreiz, ka jums skauzh. Varu iedomaaties, kaadi pashiem autinji Munkam- 92. gada Ford Escort 1.6 D, bet tam rgcw......... noteikti nekas labaaks par vw jetta nav, taapeec, ka pasham izdomas nav un vinjsh ir noskatiijies no kaiminja. Par to mazinjo IQ- neko jaunu jau nevareeji iedomaaties, ne?

Tā pat vien 8.janvāris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Lasu&brīnos,kur tādi "spridzekļi" ar 1.6 motoreli bez uzskrūvēšanas rodas?!)))...ar 2-tro gaņģi 130&vairāk uzgriež)))).Tikai nesapratu kāds sakars lietainam laikam &eļļas kannai??!!))Liet jau var,bet nedaudz uz zemes jau jānolaižas būtu))))

robijs 8.janvāris 2005 10:58
0 0 Atbildēt

pats esmu ar taadiem braucis 7 gadus -normaals aparaats un ideaals auto iesaaceejiem

Nauris 8.janvāris 2005 11:08
0 0 Atbildēt

to Tā pat vien par to 130&vairaak, neesmu teicis, ka vairaak, bet gan tieshi 130. par eļļas mucu- taa nav eļļas muca, bet flakoniņš, ja kautkur iet uz iiso, tad jāsapūš un viss ir ok.
to robijs par to normaalo auto piekriitu, paldies Tev, bet par to iesaaceeju gan nee, kursh iesaaceejs speetu savaldiit automashiinu pie 200 km/h?

Dzo 8.janvāris 2005 13:24
0 0 Atbildēt

To Nauris : naakamreiz var gadities ka tu vai kaac cits pie 200 nespeesi. domaa, ko raksti. sanaak kaa propaganda uz taadu "vijeb... "' brauksanu. laimigi celju jekura gadijuma

Laiks 8.janvāris 2005 14:29
0 0 Atbildēt

Tocj nenonjirgties, shitaads Golps ar 75zs, 130km/h ar otro, 200km/h, 170 km/h pa grunteni.... :D:D:D Mosh izkaap no beernu gultinjas un atliec to speelju pristavku no TV prom ?? :DDD

Nauris 8.janvāris 2005 14:48
0 0 Atbildēt

Nu juus ticeetu ka ar tresho robu es 130 km/h varu izspiest?????????:)))

Nauris 8.janvāris 2005 16:19
0 0 Atbildēt

to laiks ja es tevi satiktu uz ielas, tici man tu bez zobiem staigaatu!

Munka 8.janvāris 2005 16:20
0 0 Atbildēt

To Nauris: nu ar tresho tieshaam ticeeshu ka var, bet tad tas vairs nav nekas rakstiishanas verts...
aaa un tomer par to Escortu noshaavi garaam, lpats parvietojos ar mitsuku Lancer, nav protams nekads 3000GT, bet nu vismaz neleju sviestu... ka mans uz 200km/h iet, jo esmu ta iedomajies bet parbaudiijis neesmu. (pec tehn. datiem gan laikam sanaak ka iet...) bet taa vai taa tas nav svariigi, svariigaakai ir tas ka arii par vecu golfu var uzraxtiit pietiekoshi labu apraxtu bez kaut kaadas stulbas lieshanas...

Nauris 8.janvāris 2005 16:24
0 0 Atbildēt

to Munka to nerakstiiju es, ieveero, ka manam vaardam staav apakshaa sviitra novilkta, tas ir kaarteejais skaugjis, kam dereetu degunu pakausii iedziit!

Munka 8.janvāris 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Nu labi par to sorry nepiefikseeju...

Nauris 8.janvāris 2005 16:34
0 0 Atbildēt

to Munka nekas, kam negadaas!

Nauris 8.janvāris 2005 17:11
0 0 Atbildēt

to Dzo pats apzinos, ka taa nav labi, bet ir diezgan daudzi, kas netic mashiinas dinamiskumam, taadeelj nereti naakaas paraadiit, ka taa ir taisniiba, kad lielie dirseeji saak teikt "kam tev tas ir vajadziigs?" pie 180 km/h man patiik atbildeet, ka suuda golfinjsh neiet tachu tik aatri!
To visiem, kas grib ko iebilst, apskatieties, kaa grizhaas autinjsh braaljiem Šimkuss, kuri ar honda civic type r brauc rallijaa, vinjiem mashiina ir gandriiz vai kaa standartaa naak, bet griezhas ljoti labi. Vajag maaceet panjemt no autinja visu, ko tas dod, un arii vaijag spiest pedaali, ja mashiina pati prasa: "Nu uzžmiedz taču!" tiem, kuri neljauj motoram dziedaat arii ir visi, tie, kas seež pie kompja dienam un naktiim, lasot statistikas un oriģinaalos aprakstus, kaadus sniedz ražotaajs.

Laiks 8.janvāris 2005 19:47
0 0 Atbildēt

To Nauris: veelies satikt mani ?? :D Vai atkal tik tuskha dirshana kaa ar tavu super-duper aatro Golpu ? :D

Nauris 8.janvāris 2005 20:49
0 0 Atbildēt

To laiks iemaacies vispirms rakstiit, tu no shuupulja izkritushais beerns, un tad te meegjini kautko dirst, saprati?

ukris 8.janvāris 2005 21:42
0 0 Atbildēt

To Nauris. Tu esi normāls?:))))))),tikai nomaini plati -zobi un deguns jau bija :))))))))))))

Nauris 8.janvāris 2005 22:29
0 0 Atbildēt

To ukris: gribi ar šķību žokli staigāt?:DDDDDDDDDDD

zviedrs 8.janvāris 2005 22:30
0 0 Atbildēt

par tiem pirmiem ,otriem robiem, esmu sedejis askonaa,kad dzeks ar pirmo 90 atvilka, protams 7 pulkstenii bija,bet, un nekas tam autinjam nebija tuunets, takaa par to golfeli nebrinos,ir visadi fanati :)

ukris 8.janvāris 2005 22:54
0 0 Atbildēt

To Nauris .Man liekas ka puņķis vien tu esi ,kas pa klavu ar saviem pirsteļiem var vālēt:))))))))

lops 8.janvāris 2005 22:59
0 0 Atbildēt

Nauri, tev tach patiik kaitinaat cilveekuss, vai ne?

ef 8.janvāris 2005 23:03
0 0 Atbildēt

Vot, es tikai nesaprotu, vai tas nav pret noteikumiem, ka pasazhiera pusee nav roktura ar ko durvis attaisiit, vai man acis tagad neraada?!

Nu ir gadiijies braukt un "jaat" savaa laikaa kaadu liidziigu golfinju. Teikshu godiigi, nepatiik man vinji ;) te bija mineets par to bezpersoniskumu. Vareetu pat piekrist, un tie tuuningoshanas meegjinaajumi biezhi vien (nesaku vienmeer un visiem:) ir taadi ne shaadi.

Bet katram jau savs.. un ja brauc aatri, neapdraudi citus.

Nauris 9.janvāris 2005 0:03
0 0 Atbildēt

To zviedrs: paldies vecais, vismaz ir te veel kaads normaals dzeks
To ukris: ja tu neko citu nedari, kaa tikai sit dūrē, tad varu pateikt, ka prieksh tam ir vecenes, nedomaa, ka visi ir taadi, kaa tu!
To lops: ja tu neesi ieveerojis, tad paskaties, man shkjiet, ka meani sheit meegjina izvest!
To ef: pa to ru4ku nezinu, varbuut, ka ir pretlikumiigi, bet ceru, ka ne. Durvis attaisu parasti no iekshpuses. Censhos cik speeju neapdraudeet nevienu. Paldies par ieteikumu!

Repsis 9.janvāris 2005 0:40
0 0 Atbildēt

bljaa, superiigs golfs :O Spridzeklis, kas ar 73 zirgiem 0 - 100km/ dabuu ~ 8 sekundees :O

Zveers ne auto.

Nauris 9.janvāris 2005 1:05
0 0 Atbildēt

To Repsis: vareeji jau kautko jaunu pateikt, nevis :O spridzeklis :O 73 zirgi, vispaar jau citi datortaarpi zinaaja teikt, ka tam eso 75. bet lai gan ko tur varu piebilst, ja smadzenju nav, tad arii veikalaa taas nenopirksi! Man tevis zheel!

rgcwtxkmt9729w 9.janvāris 2005 1:38
0 0 Atbildēt

Naurim: Shimkus paziistu, arii Neikshaanus; taapat zinu, ko no taadiem auto var dabuut gatavu, par to nav runa. Un neuzmineeji par to Jettu. Nav svariigi, sacensties varam Bikjerniekos vai Muusas trasee, bet Tev priekshaa dabiigaa atlase, tikai nepakjer kaadu citu liidz. Par Tevi varu patikt, ka liidz 26 gadiem Tev veel augt un augt. Vai zini, kaapeec taada vecuma robezha izdomaata iesaukshanai armijaa - tas taapeec, ka vairums ap to laiku jau saak saprast savas dziiviibas un veseliibas veertiibu, protams, ja tik ilgi nodziivo...

djgaca 9.janvāris 2005 12:36
0 0 Atbildēt

es ar savu audi 80 2.0 i manuaalais tavi kaa nefig saliktu takssto nelielies un kraaj naudu ruusas noneemeejam. piemeeram es 1 robu liidz 120 velku.

Nauris 9.janvāris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

To rgcw....... paldies par padomu, tu man liki aizdomaaties!
To djgaca: taadi jau ir diezgan daudzi bijushi, tikai, kad paberu valjaa, spogulii knapi var saredzeet! bet nav jau veerts, taapat mees nekad nesacentiisimies!

robijs 9.janvāris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

hmmm...

muudzis 9.janvāris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

Tu te ar visiem dirsie, bet numuru savu vareeji aizkraasot DE6165 isist pa vinju adresiiti tiem datortaarpiem ir minuutes jautaajums. patiesiiba aciis spiezzss

Repsis 9.janvāris 2005 19:11
0 0 Atbildēt

Nauri, tu tieshaam esi smiekliigs ar savu super-duper spridzekli. un saki veel ka speej salikt 2.0 audi :DDD
davai, man ir 1,8 litru japoshka, un es tevi uz 200 metriem salikshu, ja vien tu piekritiisi skrieties.

Nauris 9.janvāris 2005 19:20
0 0 Atbildēt

To muudzis: saproti, man ir pohuj, ko tu tur redzi, davai, uzzini manu adresi un atbrauc ciemos, nevis te teelo varoni!
To Repsis: savu 1.8 litru japoshku vari iebaazt dirsaa. Liceejs lielais, ja nebuutu bijusi tik liela pieredze man ar taadiem kaa tu, tad es noteikti taa neteiktu. Protams nesaku, ka esmu pats spicaakais un neuzveicamais, ir gadiijies, ka kaads BMW nezinu kaadu motoru, aizmuguree nebija raxtiits, pagaaja garaam, bet tikai tad, kad man jau bija 200km/h. Aaa, jaa skreejos arii ar Audi 90 2.3 turbo tas bija nedaudz aatraaks, apdzina pie 180 km/h. Bet tu vispirms apskaties, ka man ir 1.6 un tur jau tas viss joks sleepjas!

Repsis 9.janvāris 2005 19:29
0 0 Atbildēt

blja nu kur taads pashpaarliecinaats idiots var buut :?

vari vien pats savu golfu iebaazt pakaljaa.
sausi cipari: Vw golf 1,6litri ar 73 zs FWD
mans japaanju auto: 1,8 litru turbo ar 169zs RWD.
un esmu neskaitaamus taadus golfus jau noskreejis.
es nemeeros ar kraaninjiem, bet vienkaarshi tu esi iedomaajies ka tu un tavs supergolfs ir neuzvarami. :DDD

ja neesi miizala, tiekamies 5dien vakaraa pie Skaanijas.

djgaca 9.janvāris 2005 19:40
0 0 Atbildēt

vovo piegdien pie skanijas es arii gribu caur spoguliem uz tevi apstiities.

you 9.janvāris 2005 19:43
0 0 Atbildēt

takssto nauri piegdien. mees tevi atpaziisim.

Mihaels 9.janvāris 2005 19:50
0 0 Atbildēt

Nauri tu esi ķerts. Kaut kāds kakašniks tas tavs automobīlis un tas tavs texts, cik tev zēniņ gaudu?

Nauris 9.janvāris 2005 20:10
0 0 Atbildēt

To Repsis: kuru tu te sauc par idiotu, tu aborta atlieka? Man pie dirsas kaads tev tas japaanis ja tu gribi staastiit par savu autinju, tad arii pats uzraksti aprakstu, nevis man staasti. Galiigi nepis tavs 1.8 turbo-hujurbo. starp citu par zirgiem un kaut kaadu mistisku FWD nevienu vaardu neesmu mineejis! Ja tev ir veeleeshanaas skrieties, tad varbuut atbrauksi uz Liepaaju, jo es netaisos braukt uz kautkaadu scaniu, lai skrietos ar taadiem pamuljkjiem kaa tu!

Nauris 9.janvāris 2005 20:14
0 0 Atbildēt

To Michaels: nebrauc uz manu autinju ar tik piderastiskiem vaardiem! Ķerts esmu speeleejot beerniibaa kjeriiti, bet tu esi lohs! Starp citu, vecoteev, man ir 18 ja tik ljoti veelies uzzinaat!

djgaca 9.janvāris 2005 20:16
0 0 Atbildēt

aa nu tad vel beerns tu esi. Ar ar beerniibas traumu un pinu uz luupaam.

Nauris 9.janvāris 2005 20:18
0 0 Atbildēt

Labi, viiri skatos, ka sheit jau saak iet paaraak karsti. Mans noluuks nebija te ar visiem striideeties, gribeeju tikai pastaastiit par savu golfinju un sanjemt komentaarus, taapeec gribeetos luugt visus: komenteejiet veel, tikai bez apvainojumiem!

Nauris 9.janvāris 2005 20:21
0 0 Atbildēt

To djgaca: es iisteniibaa skatos, ka tev ar to rakstiibu gruutaak iet, valoda arii nedaudz raustaas:"Ar ar beerniibas.....""pinu uz..." Vai tik pasham nav kaadi 15 gadelji, ko?

Repsis 9.janvāris 2005 20:28
0 0 Atbildēt

njaa, nu nelabojams idiots tu esi, brauc vien ar savu balto kaku, un skaties ka tev tur pa liepaaju kaads koks vinjam neuzkriit virsuu, bet nekas traks jau nenotiks, taapat jau tev vinsh ir vraks

djgaca 9.janvāris 2005 20:33
0 0 Atbildēt

deemzzeel 29. a ar to rakstiibu man tas taa. Neesmu datortaarps nezinu kur kurss burts atrodas atsskiriibaa no ......... Labi tagad pa nopietnam tu kuraa vietaa sliekssnus izleeji un pa cik

Nauris 9.janvāris 2005 21:18
0 0 Atbildēt

To Repsis: paldies, ka briidinaaji, buushu uzmaniigs, bet cerams, ka nekas nenotiks, jo mashiina garaazhaa staav:)

kristapz 9.janvāris 2005 21:28
0 0 Atbildēt

Nauri, staasts protams ljoti interesants. Ljoti gribeetos redzeet, kaa konkreetais auto paatrinaaties liidz 100km/h nedaudz vairak kaa 8 sekundees, tas laikam noziimee: 8.1 - 8.3 piemeram?neviens 1.6 golfs standartaa to nespeej. ja taveejais to speej - cepuri nost, bet vispirms par to ir jaapaarliecinaas.
Tas pats attiecas uz maksimaalo aatrumu 200km/h.

Nauris 9.janvāris 2005 21:41
0 0 Atbildēt

To kristapz: nu liidz 100 8.63 sek. neviens meistars nezin teikt, kas tam autinjam ir, visi, kas ir braukushi saka:"tu ko man te muldi shitam kaa minimums 1,8 16 ventiilju motors!" karburaators ir noreguleets liidz maximaalajam, un aizdedze ir perfekta. Arii savu lomu speelee 4 aatrumu kaarba. Iisteniibaa jau apnicis visiem pieraadiit, bet ja netic, tad citreiz gribaas redzeet kaadu, kursh ir aplauzies un peec braukshanas ar 200km/h izkaapj ar jeelaam kaajaam aaraa no autinja.

rashns 9.janvāris 2005 22:02
0 0 Atbildēt

kaadi tik trakie nav uz siis pasaules:))))
bet ja saki ka auto iet zveraa,tad pakujuunee un brauc uz kaadu no streetrace pasakumiem,nezinu kad buus pirmais sogad,toc veel nezinu,bet apsolu tevi pieregistreet par baltu velti,tur tad arii uzvar meistariiba un auto,un tu varetu iet klasee lidz 1610 cc un paskriet,un ja tu tiktu kautlidz pusfinalam,tad respect no manis un ticu arii no visiem seit esosajiem useriem,un paskaties vai tiesaam tev ir 1,6 motora kods,moska 1,8

Nauris 9.janvāris 2005 22:16
0 0 Atbildēt

To rashns: es jau labpraat gribeetu taados streetrace piedaliities, tikai taas finanses par maz prieksh tuunoshanas. par to motoru, tas tieshaam ir 1.6. tici man esmu kaadas reizer 8-9 ceelis autinju uz paceelaaja, lai paraadiitu, ka tas ir 1600 ccm motors. tur jau noteikti piedalaas arii ar forseetiem motoriem, bet taadiem shvaki vai ieliktu. vispaar intereses peec tu nevareetu pateikt kaads markas mashiinas vispaar tur brauc klasee liidz 1610ccm?

Repsis 9.janvāris 2005 22:28
0 0 Atbildēt

tajaa klasee brauc, piemeeram Honda Civic CRX
kuras priekshaa tu draudzinj ar savu 1,6karbuuzi vienkaarshi nobaali

Nauris 9.janvāris 2005 22:55
0 0 Atbildēt

To Repsis: vai tik te kaads nesaak lieliities ar to, kas vinjam nemaz nav? lai nu kaa arii buutu tam CRX noteikti neiekabinaashu, bet tu jau nu tieshaam vareetu ar savu ahujmono japoshku iekabinaat, ne?

Repsis 9.janvāris 2005 23:22
0 0 Atbildēt

es nemaz nelielos. man nav CRX, bet gan Nissan 200sx, un taa nav nekaada "ahujmonaa" mashiina kaa tu raksti, bet gan riktiigi feins auto :)

Nauris 9.janvāris 2005 23:48
0 0 Atbildēt

To Repsis: nu re, kaa, maaki pat komenteet bez apvainojumiem! Tev fo4enes nav ar to autinju? gribeetu redzeet, kaads tas ir. esmu dzirdeejis, ka tie sx arii normaali kodeeji ir. nezini, kaads bija tas 3.0 turbo balts arii dragreisos brauc?

Repsis 10.janvāris 2005 1:09
0 0 Atbildēt

manu auto var apluukot sheit:

http://www.200sx.lv/galerija/repsis

un tas kas piedalaas dragos ar 3.0 turbo motoru, droshi vien nav 200sx, bet gan visticamaak Toyota Supra ;) Jo visaam 200sx Eiropas versijai ir 1,8t motors.

Kasinsh 10.janvāris 2005 10:00
0 0 Atbildēt

psc - vienkārši bērnudārzs :p

Lauris 10.janvāris 2005 10:26
0 0 Atbildēt

Nu pa 600Ls nopirkt 83.gada golfu, kaut kaads aarpraats!!! Mati celjas staavus gaisaa no taadas summas;( peace

Nauris 10.janvāris 2005 11:23
0 0 Atbildēt

To Lauris: kaada noziime gadam, ja mashiina pa jaunu ir salikta 2004. gadaa? Tas 1983. gads ir tikai nu seedwkljiem, stuurei un paareejam salonam. Ja nebuutu rakstiijis, kura gada auto ir, shvaki vai kaads to pateiktu, ja nu vieniigi peec prieksheejaa atdaliitaa stikla! Esmu redzeejis, ka 1991. gada golfi ir taadi, ka kauns skatiities uz tiem, taa kaa viss ir ok, uzskati, ka autinjsh ir 2004. gada!

To Kasinsh: vareeji veel kautko neorigjinaalu piebilst: piem.: Jums visiem ir mazinjsh IQ, vai veel kautko tamliidziigu!:DDD

Raptors 10.janvāris 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag D...., ka tu vari izspiest 200. Atrak pa 160 tada masina vienkarsi neiet. Ar otro var lidz 100 bet nevis lidz 130.
Navajag D..., ka braucot uz 140 tev eediis tikai 7 L, vel pie tam ar 4 atrumiem.

Nauris 10.janvāris 2005 12:02
0 0 Atbildēt

To Raptors: tu, gudriiti, esi braucis varbuut ar manu mashiinu, ka esi tik paarliecinaats? un vajag arii kaartiigaak palasiit textu, tur ir raxtiits 7-8l. Nu es jau pie taa neesmu vainiigs, ka tev zinaami taadi suudi, kas aatraak 160 neiet, zna4it suudiigs saimnieks ir bijis un nokaavis nabaga motorinju!

Romiqe 10.janvāris 2005 13:11
0 0 Atbildēt

Nu toch Kindergarten!
Kur shadi loxi rodas, kas tos dzemde!
Runa ir par autoru!

Nauris 10.janvāris 2005 13:37
0 0 Atbildēt

To Romiqe: kur shitaads kuces beerns var rasties, nu tieshaam tu esi riktiigs aborta atlieka!

Laiks 10.janvāris 2005 13:37
0 0 Atbildēt

Kaa jau autors mineeja 1x miilji - aborta atlikums :D Vot i taadi rodas, ies gadi un praatelii arii kaut kas aizkjersies mazliet.

Nauris 10.janvāris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

Taa nu jau atkal saakaas novirze no teemas, varbuut tomeer njemsim veeraa to, ka jaakomentee ir mashiinas, nevis jaaapvaino autorus!

sipitis 10.janvāris 2005 14:12
0 0 Atbildēt

viss jau butu labi, tikai dzekam mazvertibas komplekss

Kasinsh 10.janvāris 2005 15:00
0 0 Atbildēt

It kā jau par autiņu nemēdz spriest tikai pēc uzrāviena vai max ātruma ...
Bet tas nu tā, laikam jau raksta autoram to nevar iestāstīt!

Nauris 10.janvāris 2005 15:07
0 0 Atbildēt

To Kasinsh: Nu bet kas veel taadam golfinjam var buut labs vai slikts? Golfinjsh ir golfinjsh, to jau visi zin. Tikai ir citi neparasti, kaa mans, taapeec arii staasts ir par neparastaam lietaam!

ukris 10.janvāris 2005 18:40
0 0 Atbildēt

To Nauris. Vai taa veciit nevar buut ka tev spidometrs melo ,kas ir pilniigi iespeejams?????????????

you 10.janvāris 2005 19:47
0 0 Atbildēt

ļoti bieži pavecākām mašīnām spidometri melo. piemeeram cehi jau taisa spidometrus kuri rāda vairāk par 5-10km vairāk nekaa reaali ir. ļoti daudzaam massiinaam spidometri peec kaada laika vispaar nomirst.

Nauris 10.janvāris 2005 21:19
0 0 Atbildēt

To ukris&you: esmu jau paarbaudiijis- vismaz liidz 150 km/h nemelo. braucaam ar opel vectra '95. gada, tas viss jau ir reizez 10 paarbaudiits. Bet mashiinas dinamiku var just jau ieseezhoties iekshaa, kad saak braukt, jau lipina benkjos, kad riktiigi uzzhmiedz, tad ir jaaturaas pie stuures, ja kreesls ir taa taalaak atstumts. Nevienaa citaa golfaa taa nav. gan neesmu braucis ar GTi, bet parastajam 1.8 arii nav tik traks raaviens.

nomiks 11.janvāris 2005 10:06
0 0 Atbildēt

Ka tik tas viss autoram nebeidzas ar nekrologa ielikšanu laikrakstā "Diena", kur dziļās sērās tiks paziņots, ka pāragri gājis bojā Nauris.
Savukārt avžies pirmajā lapā būs atkal melns rāmītis ar bojāgājušo staistiku šogad un šīs kāretējās avārijas cēloņi - nepareiza ātruma izvēle, savu spēju pārvērtēršana, u tml.
Novēlu Tev nekad neko tamlīdzīgu nepiedzīvot, bet, lūdzu, padomā arī par citiem satiksmes dalībniekiem, kuri, nezinot Tava 1983.gada Golfa spējas (protams, ja tās nav uzpūstas kā balons), nekad nerēķināsies ar Tavu pārgalvīgo braukšanas stilu!

Vēl tikai gribas piebilst, ka es jau nu nebūtu lepojoies ar to, ka ar tādu šrotu vālēju uz 200 km/h, jo negribētu, lai par mani domā kā par lohu, kurš ir gatavs būt par savu orgānu donoru jebkurā brīdī!

skorpions 11.janvāris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

kaarteejais tiinis NAGLU KASTEI ielicis devinjas balles.

sandriss 11.janvāris 2005 10:44
0 0 Atbildēt

Izlasiju komentus, forsas rupjiibas un interesanti. Man agrak 6 gadus bija taads Golfins,nav nekadu pretenziju, nevajag aplikt auto. Nauris areizi saka, ka auto regulejums ir no svara, sveces, vadi. Par atrumkarbu, kas ir 4 pakapju, tur ir tas suns apraksts, ka ar so karbu var ar otro uzstiept tadu atrumu, es gan esmu to meginajis darit ar treso robu. Par 200 km, nu isti neticu, 180 jaa, 200 - tad jabut labam celam, bez veja, nu labiem apstakliem, bet nestridos, viss var buut.

Nu re kā tev neiet 11.janvāris 2005 12:34
0 0 Atbildēt

Te puisis (Munka) teica ka golf ir vis bezpersoniskā mašīna un par siem vārdiem vinam jādod Nobela prēmija! Tas tiesi tā ir! Kas var būt pretīgāks par 2golfu. Neciešu šīs mašīnas un tas par tiem 200 km/h! Domā līdzi!!! =25 gadu vecam auto un vēl golfam tas ir nevozmožno!Tu esi viens no 100000 kruto golfu īpasniekiem! Tevi uz ielas atpazīs (ha ha)!

Nauris 11.janvāris 2005 15:06
0 0 Atbildēt

To nomiks: Paldies tev par briidinaajumu. Iisteniibaa jau visu laiku taa nebraucu, nepietiek naudas benziinam un nosisties arii veel negribaas. Izmeegjinaajumus parasti veicu dienaas, kad shosejas nav pilnas, piem. sveetdienu riitos, vai darbadienaas ap pusdienlaiku, tad ir vismazaak brauceeju uz celja! Par to aatrumu, zini, kaa tas ir, gribaas jau uzspiest, bet pilniigi apzinos, ka tas var beigties letaali, taapeec arii izveelos laiku, kad braukt. Bet vienalga, paldies, ka esi briidinaajis, njemshu to veeraa!

To skorpions: kaarteejais PENSIONAARS nevar samierinaaties ar cita priekiem!

To sandriss: paldies par sapratni, kaa jau golfa bijushais iipashnieks tu arii saproti taa iipashiibas, bet tie, kam nav bijis taads golfs, arii ir lielaakie muldeetaaji.:)

To Nu re kā tev neiet: vispirms pabrauc ar taadu un tad muldi! Vareeji veel kautko noskatiities, pasham jau smadzenes nav,ne?(tas par no nick)!

Meistars 11.janvāris 2005 15:51
0 0 Atbildēt

Nauri: pasaki motora kodu un kaarbas kodu, taads golfs ar otro aartumu, ja vinjam pietiktu jaudas teoreetiski vareetu iet 110 - 120 km/h, ja Tu zinaatu vairaak par golfa un vispaar auto uzbuuvi, tad saprastu, ka ar chetrinieci kaarbu ar otro iet 130 un ar ceturto 200. Paintereseejies par par taadu lietu, kaa paarnesumskaitlji un paarnesumu attieciiba.
Es nemaz nesaakshu runaat par motora jaudu.
Dinamika ap astonjaam sekundeem, (ar hronometru meeriiji???) Tu reaali vareetu iekabinaat 16V Golfam.
Es pats nedaudz nodarbojos ar vw motoriem, takaa zinu ko runaaju.
Manam 1,8 16v golfam meerot uzraavienu ar G-tech (ja tas Tev kautko izsaka) bija 8,5 sakundes ar nosaciijumu, ka man staav iisaa kaarba.
EV DZHEKI MAN IR KAUNS, MANI VAR SALIKT 1,6 !!!
Runaajot par to tuuningu (ja to taa var nosaukt), tehnisko apskati Tev oficaali neiziet, jo nav durvju ruchka.

Nauris 11.janvāris 2005 16:17
0 0 Atbildēt

To Meistars: aatrumu meeriiju ar mobilaa tel. hronometru. Bet skatos, ka Meistars ir nolicis mani pie vietas. Taapeec atziistos visiem AR 2. AATRUMU ESMU IZSPIEDIS 120km/h UN MAX V= 190 KM/H vismaz vairaak neesmu meegjinaajis, varbuut ietu arii. Meistars, gadiijumaa tu nebrauc amatieros? Ja brauc, tad man buutu dazhi jautaajumi tev. atbildi, luudzu!

sandriss 11.janvāris 2005 16:48
0 0 Atbildēt

To MEISTARS. Patiesi vārdi, piekrītu. Man bračka savā laikā ar FORD ESCORT XR2, kam ir 1,6 dzinējs ar kādiem 100 zirgiem uz taisna cela izvilka 190 km/h, neregulējot šprici, bet braucot ar ikdienas regulējumu un tad bija vasara ar labu cela virsmu. Escorts bija sēdināts un labi turējās uz ceļa, bet Golfs, arī trešais, ar kuru tagad braucu, ir nestabīlāks, protams standrata versijā. Tāpēc es piekrītu, ka 180km/h var izvilkt ar Golfu, t.sk. Naura. pie tāda ātruma un ar tādu auto tomēr ir jāmāk braukt un likteni izaicināt ir lieki, tie dzelži ir veci un ceļi ļoti slikti, nav te bānis. Interesanti vai Naura Golfam ir 13,14, ripuļi un kādas riepas.

Nauris 11.janvāris 2005 17:01
0 0 Atbildēt

To sandriss: tagad ir R13, riepas ziemenes, kas ir nederiigas uz mitra asfalta, tiko bremzee, taa sliid, saak braukt, izbuksee. Vieniigi labi turaas uz grunts un arii, bet ne paaraak uz sniega.

Repsis 11.janvāris 2005 21:19
0 0 Atbildēt

Nauris rakstīja: "Ar 2 paarnesumu var izspiest 130 km/h, liidz 100 ieskrienaas nedaudz vairaak kaa 8 sekundees, maximaalais pa Liepaajas apkaartnee esoshajaam shosejaam esmu braucis 200 km/h"

Nauris pēc tam rakstīja: "Taapeec atziistos visiem AR 2. AATRUMU ESMU IZSPIEDIS 120km/h UN MAX V= 190 KM/H"

ak tad samelojies, ja? Melot nav labi, puis, bet nu vismaz buusi virtuaali paceelis savu pashapzinju, censhoties cilveekiem iestaastiit cik nenormaali labi ir raadiitaaji 1,6 golpam. vienalga, publiskais Fui tev.

L88 12.janvāris 2005 1:49
0 0 Atbildēt

jautrs apraksts, vēl jautrāki komentāri :))))))))))

rashns 12.janvāris 2005 11:11
0 0 Atbildēt

sitik daudz komentu ka gramatu var sarakstii:)

antons 12.janvāris 2005 13:12
0 0 Atbildēt

Apbrīnojami! Viens debīls tīnis varonīgi ieraksta murgainu tekstu un tik daudz normālu cilvēku mēģina viņam oponēt!? Pārsmieties var, kungi!

tontons 12.janvāris 2005 13:51
0 0 Atbildēt

piekriitu antonam.
Laikam jau labaakaa mashiinaa, par sho naglu kasti nav muuzjaa seedeejis. Griida jau ar laikam tik uz dubljiem turas. Veel rullejot aatri, kur celju policija skataas?

Nauris 12.janvāris 2005 15:04
0 0 Atbildēt

antonam un tontonam skaudiiba pa visaam malaam lien aaraa! sevishkji jau uudensgalvai- antonam!

MiC 13.janvāris 2005 1:03
0 0 Atbildēt

Var jau buut ka shii kartupelju kaste iet 190, bet maz ticaas. Pats braucu ar volvo 480 un maximaalais aatrums manam auto bija 195. 1.7 ar shprici. Kaut kaads mistiskais renault motors. Tikai zinu vienu, ka raaviens liidz simts tev toch buus sliktaaks kaa 10 sekundes. Ar audi 2.3e pashu labaako ko sanaacis dabuut bija ap desmit sekundeem. un tur lopu atshkjiriiba ir ljoti liela. Golfam ap 80 audi ap 180. ok mazaak nekaa 180. un aatrums arii tikai kaadi 210. vairaak nav meegjinaats, iespeejams ka ietu. Volvikjim raavies bija kaut kur ap 11 sekundeem. Un volvo ir tik pat smags kaa golf. tikai atshkjiriiba ir taa, ka golfam 80 zirgi bet volvo 110Hp. Seciniet pashi!

L88 13.janvāris 2005 1:56
0 0 Atbildēt

nu kaa - golfs vaetu iet taa +/- ap 180, pieskaitam klaat spidometra kluudu, un sanaak ~190km/h spidometraa. elementaari vatson!

ANTIGOLF 13.janvāris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

Nu gan vecu, kantainu miskasti slavee! Televizora fani.....Tīņi pumpainie :)

Audists 13.janvāris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

Vienreiz draugs bija nopircis Golf2.Meiginajam parbaudit cik atri iet-izspiedam knapi 160 km/h.
Pasam kadreiz bija Audi 80, 1.6 l (84.g)4 atrumi. Pateicoties atrumkarbai uzraviens lidz 100 bija loti atrs.Katraa zinjaa domaju, ka atraks nekaa audi 100 ar 2,3l. Tas tapec,ka masas un jaudas atieciba Audi 80 ar 1.6l ir daudz labaaka nekaa audi 100 ar 2.3l.

tontons 14.janvāris 2005 9:26
0 0 Atbildēt

Vienkaarshi var redzeet kaada publika apmeklee sho saitu. Pumpaini tiinji, kam vechi iedod 50,-ls sapuvusham golfam.
Nu ja un nebija vinjiem jaaiet skolaa, tapeec vareeja tik "GUDRI" apspriesties.

tontons 14.janvāris 2005 16:46
0 0 Atbildēt

un arii paargudri padirst

Nauris 14.janvāris 2005 16:52
0 0 Atbildēt

Taa nu labi, sirmjgalvjiem nepieveersham uzmaniibu, vinji vienmeer ir bijushi neapmierinaati ar to, ka citi ir veel jauni(tas bija domaats uz tontonu)un turpinaam komenteet, rakstiit atsauksmes, vienvaard sakot, lai jautriiba sit augstu vilni!

To ANTIGOLF: aizveries, kameer veel pats to vari izdariit!

To Audists: galiivi pie dirsas tas ko tu un tavi draugi ir pirkushi, ja gribi staastiit, tad raksti staastu, nevis komentaaros lielies ar saviem briinumiem!

To MiC: savu volvo ar visu shprici uz shrotu vari aizvest, ja nemaaki ar golfiem braukt, tad vispirms iemaacies un tad staasti, ka tie neiet!

tontons 14.janvāris 2005 18:10
0 0 Atbildēt

Visi golfu miilji ir stulbi kjeemi, jo nekaa nejeedz no mashiinaam.
Labaak buutu aizgaajis nodrachiit, nevis stulbu raxtu ielicis,
Varbuut tu to dari mashiinaa, jo speciaali shim noluukam esi ielicis tumshos stiklus

Nauris 14.janvāris 2005 18:32
0 0 Atbildēt

To tontons: nu tu esi lohs, piizdaa miizeejs, kaads te sakars ar cilveeka sexuaalo dziivi? ja tev ir taadas probleemas, tad sheit jau nevajag taas staastiit. te, ja neesi ieveerojis, runa iet par autinjiem. speciaalists atradies, ar divaatrumu "Riigu" esi braucis un baigais nazis esi?

you 14.janvāris 2005 18:36
0 0 Atbildēt

to tontons. par ononeessanu tu vari padirst kaadaa sex saitaa a te konkreeti runaa par teemu saitaa.

Andro 14.janvāris 2005 18:52
0 0 Atbildēt

Ne, nu butiba jau smiekligi, ka tas pokemons, to savu !!!!22!!!!! gadus veco bezmotora kashteli slave:)) un vemj rupjibas. Vieniga ceriba, ka Nauris atradis savu stabu un neko vairak neapskades, no sirds novelu
Ja smadzenu nav, tad tas ir fatali...

Bismarks 14.janvāris 2005 20:03
0 0 Atbildēt

Nu ,kur visi palikuši? Šis bij labais romāns .Varētu uzņemt romantisko kino!!!!

jok 14.janvāris 2005 22:02
0 0 Atbildēt

Brīnos par tiem,kas netic ka ar 1,6 golfu var izspiest 200 km/h.Ir gadījies braukt ar VAZ-2107 175 km/h(tas gan laikā kad golf 2 Latvijā vēl nepazina)!

ss 14.janvāris 2005 23:19
0 0 Atbildēt

es vispaar ticu kagolfs taa iet. man paziistamajam dzekam bija 1,4 golfs un tas uz 180 vismaz gaaja. ir arii bijis ka lidoju 140 pa strāsi un man mieriigi golfs paiet garaam kaa staavossam. taa vien gribas astee seesties, bet bail pa dziiviibu paliek.

tontons 15.janvāris 2005 10:35
0 0 Atbildēt

kaada te vairs teema, ja pa luuznju kaudzi tik daudz stulbu diskusiju.
shis jau vairs neizskataas peec auto saita, bet pumpainu tiinju plaatiishanaas.

Caaliic 17.janvāris 2005 0:36
0 0 Atbildēt

Nee, nu es visu saprotu, gan jau "zilo" lampinjas arii uz "kapata" ir uztjuuneetas, bet nu ta vismaz aizmugurpusee "bumper" uzlikt vareeja atljauties? Laikam vecs palieku...

Caaliic 17.janvāris 2005 1:05
0 0 Atbildēt

"Nauris (09.01.2005 20:10):
To Repsis: kuru tu te sauc par idiotu, tu aborta atlieka? Man pie dirsas kaads tev tas japaanis ja tu gribi staastiit par savu autinju, tad arii pats uzraksti aprakstu, nevis man staasti. Galiigi nepis tavs 1.8 turbo-hujurbo. starp citu par zirgiem un kaut kaadu mistisku FWD nevienu vaardu neesmu mineejis! Ja tev ir veeleeshanaas skrieties, tad varbuut atbrauksi uz Liepaaju, jo es netaisos braukt uz kautkaadu scaniu, lai skrietos ar taadiem pamuljkjiem kaa tu!"

LUUK ARII ATBILDE UZ TO KA DZEKS IR TOTAALS LOSIS! CITEEJAM "Galiigi nepis tavs 1.8 turbo-hujurbo. starp citu par zirgiem un kaut kaadu mistisku FWD nevienu vaardu neesmu mineejis! " taa izreecos :))))))))))

Repsis 17.janvāris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

he he ;)

tieshaam, raadaas ka Naurim FWD ir mistika, nu nezin puika kas tas par zveeru :DDD

Nauris 17.janvāris 2005 17:59
0 0 Atbildēt

Gadiijumaa tas nav saistiits ar taam ritenju piedzinjaam? FWD- prieksha, RWD- aizmugure un WD- 4X4, ja es kljuudos, tad izskaidrojiet!

Nauris 17.janvāris 2005 18:01
0 0 Atbildēt

taa, nokljuudiijos, nevis WD, bet gan 4WD!

Repsis 17.janvāris 2005 19:34
0 0 Atbildēt

nu ir jau ir tev taa nojausma pareiza

FWD - Front Wheel Drive (prieksheejo ritenju piedzinja)
RWD - Rear Wheel Drive (aizmugures ritenju piedzinja)
un 4WD - Four Wheel Drive, jeb tas pats kas
AWD - All Wheel Drive = visu chetru ritenju piedzinja

golfsucks 17.janvāris 2005 23:30
0 0 Atbildēt

Ei, Repsi par WD40 aizmirsi izskaidrojumu.

Nauris 18.janvāris 2005 14:19
0 0 Atbildēt

to Repsis: kautko nojauci

AWD- 6 vai vairaaku ritenju piedzinja:)

UncleSem 18.janvāris 2005 18:25
0 0 Atbildēt

Nu jauka diskusija sanākusi , par tiem visiem ātrumiem es domāju ka vareetu būt , jo Nauris šķiet nezina kas ar to motoru pirms viņa ir darīts .Man vairāk uztrauc ritošā daļa un bremzes , kuras laikam taču ir standarta un tās nu nav paredzētas šādiem ātrumiem.Un ar šādiem apgriezieniem rūcinātais motors cik km ir kalpojis tavās rokās un cik tu plāno nobraukt ?
Bet tā sipmpatizē šāda jaunekļa degsme .

Nauris 18.janvāris 2005 19:57
0 0 Atbildēt

To UncleSem: zinu jau zinu par to motoru, biju klaat, kad choms 1999. gadaa autinju nopirka. bija parasts golfs, nezinu, kas chamam nepatika, jo vinjsh visu laiku suudzeejaas, ka autinjsh neejot kaa vajag. taa peec kaada meenesha ilgas, intensiivas karburatora meerceeshanas acetonaa un peec tam- reguleeshanas, rezultaats ir iznaacis shaads. protams, jaapiemin, ka arii aizdedze ir noreguleeta kaartiigi. bet fakts ir taads, ka motors ir standarta, ja nu vieniigi veel pirms tam vechuks bija izceelis un izviileejis dzineeju.:) bet tas ir maz ticams. par to ritosho dalju- viss ir standarta, citreiz arii pasham paliek medaudz jociigi, kad saaku domaat par taam visaam bremzeem. bet gan parasti taas maz liidz, pieradis esmu jau reizee paarsleegties uz augstaaku paarnesumu, spiezhot bremzhu pedaali, taa sanaak daudz aatrraak apstaadinaat auto, un tas neizraisa sliideeshanu. spidometrs ir iisais- liidz 99 999 tikai iet. veel neplaanoju paardot, esmu diezgan apmierinaats ar sho mashiiniiti.

Krancis 20.janvāris 2005 12:13
0 0 Atbildēt

Šitādi slimi idioti arī veido to skaisto Latvijas cēlu statistiku - bļe pālim Pušmucovas pagastā krutākais autiņš un tagad domā ka visa pasaule pieder. Nemēģināšu diskutēt pie taviem nosauktajiem ātrumiem, bet nu slims un garīgi atpalicis tu esi konkrēti - man liekas ka esi viens no tiem lauķiem, kurus jau 7 klasē izslēdz no skolas par stulbumu, bet nu te tu esi sevi parādījis pilnībā!
170km/h uz zemes ceļa ir tas pats kas krievu rulete un kad tava lode izšaus, ceru ka būsi viens uz ceļa jo ar tavu debīliķa nāvi situācija Latvijā tikai uzlabosies.
Tava automašīna jau pie 70km/h frontālā sadursmes pārvēršas par bleķa zārku. Tak palasi pats ko tu raksti vēl komentāros - tipisks pāķis ar krāniņa problēmām, kuras risina stiepjot uz 200km/h.

Repsis 20.janvāris 2005 20:26
0 0 Atbildēt

skarbi, bet patiesiiba.

tontons 20.janvāris 2005 21:33
0 0 Atbildēt

Krancis traapija 10niekaa.
Savu mazo kraaninju vinjsh drochii mashiinaa, jo taapeec ir tumshie logi.

Nauris 20.janvāris 2005 23:47
0 0 Atbildēt

To Krancis: zinu, ka ir baigi kruti, kad vari uz kaadu riktiigi uzdirst, ar apzinju, ka vinjsh nemaz nenojaush, kas tu esi, bet taa jau nav liela maaksla! par to slimo un idiotu- vienkaarshi varu pateikt, ka tu nezini ko runaa. Diemzheel par to 7. klasi, neizsleedza, vismaz tagad eju 12. atshkjiriibaa no tevis, kam ir 4-as klases un deju kursi pabeigti. Un vispaar, ja liekas, tad var arii dikti sasisties! Nezinu, kas tev ir par tiem laukjiem, paakjiem un kraaninjiem, vai tik taa nebuus beerniibas sexuaalaa trauma, kad niknais onkulis tevi njeema priekshaa, lauku maajaa. Vismaz to es secinu peec tevis raxtiitaa. Laikam saapiiga teema, bet par to jau nav jaaraxta iauto, bet gan jaarunaa ar psihiatru! Tas tikai ieteikums no manas puses. Jaa un veel, skatos, ka tev taads kaa vaardu truukums noveerojams. varu veel pateikt, ka laukjus sauc arii par kužiem, kuženiekiem, bet tas arii taa, lai buutu valoda tev greznaaka, saprotu, ka domaashana nav tava stipraa puse!

To tontons: vienreiz jau tika tev aizraadits, ka shii nav iistaa vieta, kur runaat par drachiishanu, es tieshaam ljoti labi saprotu, ka tev gribaas ar kaadu padaliities savaas fantaazijaas, bet shii nebuus iistaa vieta, kur to dariit!

tontons 21.janvāris 2005 9:51
0 0 Atbildēt

ej jau 12 to reizi 1. klasee??? var redzeet.
Nopircis lielaako mizkasti pasaulee, tagad meklee te domu biedrus.
ieej saitaa :www.jefinji.lv , tur tev iistaa vieta

administrators 21.janvāris 2005 11:54
0 0 Atbildēt

Sakaraa ar bato GOLFU izniicinaashanu, shis buus pirmais exemplaars, kuru publiski izniicinaas sapreseejot.
PS. ja vadiitaajam auto ljoti miiljsh, shova laikaa var palikt kabiinee:)))

Nauris 21.janvāris 2005 14:31
0 0 Atbildēt

To tontons: tu nu gan esi baigais jokdaris, ne? braucot ar savu IŽ jupiter3 izdomaa tos lielos jokus? savukaart es tev varu ieteikt saitu: www.drachiitaajs.net, tur vareesi parunaaties par savu miljaako teemu un atrast domubiedrus!

To administrators: sakaraa ar administratora "gudro" galvu, vinjam tiks piespriesta deguna salaushana ar beizbola nuuju
P.S ja vinjam veel kaada gudriiba pa smirdiigo muti naaks aaraa, tad arii dazhi zobi tiks izbirdinaati!:DDD

nobijies 21.janvāris 2005 16:28
0 0 Atbildēt

Pārāk mazs šmurgulis esi lai lektu visiem augumā.

nobijies 21.janvāris 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Tas bija domāts autoram

administrators 21.janvāris 2005 18:49
0 0 Atbildēt

Baltaas atejas saimniekaam,
Nepis mozgas sev un citiem.

Nauris 21.janvāris 2005 23:00
0 0 Atbildēt

To nobijies: paaraak debiils dzenis tu esi, lai kautko man teiktu!

to administrators: muti, suns!

profesors-visszinis 21.janvāris 2005 23:27
0 0 Atbildēt

Nu kaa te visi laizh...shaadi komentaaru pluudi nav sen bijushi....par vienu bezpersonisku auto...un puisi kursh veelas justies personiiba. Varbuut Naurim ir vajadziiga psohologa paliizdiiba?

P.S. varbuut Nauri skolaa abizhoja...un tagad vinsh visiem veelas paraadiit.....

Nauris 21.janvāris 2005 23:49
0 0 Atbildēt

To profesors-viszinis: nezin kaapeec, bet man ir baigaa aizdoma, ka nezini gan par ko sheit jaaraksta. taapeec nevajag sevi deeveet par viszini, iisteniibaa liidz shim veel nezinaaju, ka psihoneirologjiskaas slimniicas pacientiem ir pieejams internets! (tas bija uz tevi domats).

marihuans 22.janvāris 2005 2:36
0 0 Atbildēt

nu es taapat ar savu 1.6 karburatorhipermobili izspiedu uz 1. roba 180km/h,un tad ar 2. liidz 4 sotakiem paceeli,3.biija bail likt,ka tik nepaceljaas gaisaa...
nemineeju,ka manam auto ir 3 pakaapju kaarba...

tontons 22.janvāris 2005 12:01
0 0 Atbildēt

liidz shim veel nezinaaju, ka psihoneirologjiskaas slimniicas pacientiem ir pieejams internets!
ja jau ir tev, kaapec lai nebuutu citiem liidziigiem.

Nauris 22.janvāris 2005 13:54
0 0 Atbildēt

To tontons: gadiijumaa tu neesi vecene, esmu ieveerojis, ka tu baaz savu degunu, kur nevajag, un tas nemaz nav labi! ja nu kaadreiz kaads traapa ar kulaku?

To marihuans: par savu briinumu vari staastiit atsevishkji, nevis piesmeereet manus komentaarus!

profesors-visszinis 22.janvāris 2005 15:12
0 0 Atbildēt

noveelu Naurim kaadaa krustojumaa satapties ar KRAZu...
P.S. Ssmu redzeejis kaa tas izkataas. KRAZam buferis nedaudz skjiibs bet tam otram kaa Naurim......

tontons 22.janvāris 2005 15:54
0 0 Atbildēt

nauris nemaz nezina kas ir KRAZs, vinjsh tikai ir redzeejis baltu golfu, kad to kaads nodeva metaalluuzjnjos

Nauris 22.janvāris 2005 16:32
0 0 Atbildēt

To profesors-viszinis: lai cik arii tas smiekliigi nebuutu, viss tavs noveeleejums var arii tev pasham atnaakt atpakalj, lai arii ko taadu es nenoveelu nevienam! Taa kaa joki ir joki, bet par taadaam lietaam gan nevajadzeetu jokot!

golfu niideejs 22.janvāris 2005 17:50
0 0 Atbildēt

nezinu, kur skataas portaala darbinieki.
sho murgu jau sen vajadzeeja izdzeest no baazes

Nauris 22.janvāris 2005 23:05
0 0 Atbildēt

tieshaam, kur vinji skataas?
sen jau vajadzeeja liegt pieeju taadiem, kas nekomentee pa teemu!

tontons 24.janvāris 2005 9:41
0 0 Atbildēt

izvaac tak beidzot aaraa savu atejas kraanu no shejienes

#@# 24.janvāris 2005 9:57
0 0 Atbildēt

ej mammas pupu labaak pasuuc,

Nauris 24.janvāris 2005 15:00
0 0 Atbildēt

aizveraas, pamuljkji!

tontons 24.janvāris 2005 15:36
0 0 Atbildēt

suukaa ledu jefinj

meitene 24.janvāris 2005 17:55
0 0 Atbildēt

Sveiciens! Man ir GolfII 1.8 Syncro. Šajā sakarā varu piebilst, ka neesmu mēģinājusi "izspiest" 160km/h (nemēdzu pārkāpt noteikumus), bet patīk mašīnas uzrāviens, labās manevrēšanas spējas un precīzā vadāmība.

tontons 25.janvāris 2005 8:16
0 0 Atbildēt

pedinj skaties, tu vairs neesi topaa:D

nauris 25.janvāris 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Jā es esmu idiots es jums visiem meloju nav tik laba tā mašīna viņa vispār neiet ar 2 robu labi ja līdz 80 velk. ātrāk pa 120 nēsmu braucis mašīnu met šķērsām un sāk visādas detaļas no viņas birt.

meitene 25.janvāris 2005 16:41
0 0 Atbildēt

Nebēdā - mēs ar Tevi!!!

betons 3.februāris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

>meitene; mosha paardod?

meitene to betons 7.februāris 2005 17:39
0 0 Atbildēt

Atvaino, gribu vēl pabraukāties pati. Pašlaik ziemā pa sniegiem ar tādu tīri labi jūtos. Mašīna nemētājas, uz līkumiem škērsām neiet - uzreiz iztaisnojas.

to meiteno from you 9.februāris 2005 21:01
0 0 Atbildēt

Meitene a tu roceni norau uz krustojuma tad meetaasies

djgaca 10.februāris 2005 15:57
0 0 Atbildēt

To nauris. tavu golfu ssodien riigaa pie BKI redzeeju, pretiim man audi staaveeja.

meitene 14.februāris 2005 17:51
0 0 Atbildēt

Nekā nebija - daži visādi izmēģinājās - NESANĀCA.

Nauris 25.februāris 2005 19:06
0 0 Atbildēt

to djgaca: laikam buusi sajaucis ar kaadu citu, neesmu bijis ar golfu riigaa kaadu meenesi!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti