Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel vectra 2003 Novērtējums: 7 Komentēt
Opeli nopirku 2003. g. par 10500. 2,2tdi No sākuma tirgoja arī tādas plikās versijas (bez kondicioniera). Braucu daudz, ir nobraukts virs 200 tk. km. Pārsvarā varu atsaukties labi, ar 60 l bāku varu neuzpildoties braukt 1000km gandrīz vienmēr, 10,5 sek. ieskrieties līdz 100, ap 30 sek. līdz 180, griesti 210km/h. Saab platforma dod labu stabilitāti, viaduktu lokveida pievadceļos pārsvarā varu pa ārmalu braukt citiem garām. Neieteiktu šo modeli īstos laukos dzīvojošiem, diezgan zema un piekare nemīl zemes ceļus. Par ekspluatāciju. Garantijas serviss bija o. k., uz 99tk nomainija visu, kas man nepatika, pat radžiņu, kam ieslēgšanas poga man likās par stingru. Tuvas g. spuldzes ik 30tk., stūres atbalsta gultņi ik 60tk, bukses aizmug. ik 90tk, amīši aizmugurējie 150 tk., bremzes aizmug.120 tk., bumerangi aizmug. ik90 tk., plaukti priekšējie 180tk., stūres pirksti ārējie 120 tk., iekšējie 180. No darbībām motortelpā bez eļļas un filtriem vēl tikai rievsiksnas un spriegotājruļļa nomaiņa 150 tk. Eļļa 0w30 5l. Nepatīk ka ātri apdila stūres un rokturu apdare, patīk ka klusa. Braukšu līdz 500 000km un tad pārdošu kā visas astoņgadīgās mašīnas kuras jūs redzat plačos ar aptuveni 120 tk km - ha, ha.
 
Dr.Disel @ 3.decembris 2006 0:00
Opel vectra 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Opeli nopirku 2003. g. par 10500. 2,2tdi No sākuma tirgoja arī tādas plikās versijas (bez kondicioniera). Braucu daudz, ir nobraukts virs 200 tk. km. Pārsvarā varu atsaukties labi, ar 60 l bāku varu neuzpildoties braukt 1000km gandrīz vienmēr, 10,5 sek. ieskrieties līdz 100, ap 30 sek. līdz 180, griesti 210km/h. Saab platforma dod labu stabilitāti, viaduktu lokveida pievadceļos pārsvarā varu pa ārmalu braukt citiem garām. Neieteiktu šo modeli īstos laukos dzīvojošiem, diezgan zema un piekare nemīl zemes ceļus. Par ekspluatāciju. Garantijas serviss bija o. k., uz 99tk nomainija visu, kas man nepatika, pat radžiņu, kam ieslēgšanas poga man likās par stingru. Tuvas g. spuldzes ik 30tk., stūres atbalsta gultņi ik 60tk, bukses aizmug. ik 90tk, amīši aizmugurējie 150 tk., bremzes aizmug.120 tk., bumerangi aizmug. ik90 tk., plaukti priekšējie 180tk., stūres pirksti ārējie 120 tk., iekšējie 180. No darbībām motortelpā bez eļļas un filtriem vēl tikai rievsiksnas un spriegotājruļļa nomaiņa 150 tk. Eļļa 0w30 5l. Nepatīk ka ātri apdila stūres un rokturu apdare, patīk ka klusa. Braukšu līdz 500 000km un tad pārdošu kā visas astoņgadīgās mašīnas kuras jūs redzat plačos ar aptuveni 120 tk km - ha, ha.
 
Dr.Disel @ 3.decembris 2006 0:00
Opel jaunā corsa 1,4 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
0ktobrī iegādajos jauno opel corsa 1.4, 90zs. Sākumā bija doma ņemt enjoy komplektāciju, bet tomēr izlēmu piemaksāt un paņemt cosmo komplektāciju, jo cosmo standarta aprikojumā jau nāca klat kondicionieris, pusādas salons(daudz ērtaks neka parasts, jo sānu malas ir augstākas un cietakas), savādakas krāsas panelis un daudz visādi sīkumi...
Pagaidām esmu nobraukusi ~ 1000km
Pozitīvās īpašības:
+ ļoti smuks dizains gan no arpuses, gan no iekspuses
+ļoti manevrēt spējīgs
+labi pāaredzams ceļš (labas tuvas gaismas}
+pietiekami daudz vietas salonā, kaut no arpuses tā nepateiksi
+pietiekami kluss
Negatīvas īpašības:
- pagaidām paliels degvielas patērinš ~ 8l/100km
- pacieta ātrumkarba

kate @ 14.novembris 2006 0:00
Opel Astra G 2.0 16 v 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [19]
Modelis: Astra G '98 Elegance
Tips: 5 D Hatchback
Krāsa: Sudrabota metālika
Motors: Ecotec 2.0 16v 136 zs, benzīns, 4 pak. automāts
Nobraukums: ~130.000
Atdzīta: No Vācijas

Aprīkojums (vieglāk gan būtu uzrakstīt kā nav : ):

lietie diski R16 x 50 x 205 (Opel Astra Sportiva oriģinālie), sporta amīši, miglas lukturi priekšā & pakaļā, nedaudz tonēti aizmugurējie lukturi, nedaudz tonēti stikli, priekšējo sēdekļu apsilde, samta salons, kondicionieris, elektrolūka, borta kompis, elektriskie logi, spoguļi (apsildāmie), 4x airbagi + pirotehniskie drošības jostu spriegotāji, lukturu augstuma korektors, ABS, TC (traction control), kruīzkontrole, parking kontrole, Philips Carin navigācija (oriģinālā), elkoņa balsts priekšā - slēpju turētājs, "slēpju lūka" aimugurējā sēdeklī (pēdējās 2 lietas seviški noderīgas, jo gadās vadāt trimmeri 190 cm).

Vispār diezgan rets modelis (un aprīkojums), lai arī Opelis... katrā ziņā otru Rīgā neesmu redzējis, ir redzēta Sportiva 2.0. 16 v, bet tai nebija visu to fīchu un automāta...

Kā izteicās viens mans radinieks (pats brauka ar jauno E klases mersi) - tas cilvēks ir bijis slims, kas pircis un komplektējis to mašīnu, jo ekstru saraksts vien jaunai mašīnai droši vien ir atvilcis gandrīz uz 5000 - 8000 Eiro... prinicipā ir sabāzts viss, ko vien Astrā var iebāzt, varbūt vienīgi nav ksenona lampas, kaut arī esmu parliecināts, ka būtu arī tās, ja rūpnīcā liktu.

Auto atnāca uz LV 2006. gada jūnijā ar nobraukumu ~123.000... spriežot pec vispārējā stāvokļa (stūre, pedāļi, salons, servisa atskaites) nobraukums varētu būt diezgan reāls, katrā ziņā LV un DE plachos tas netika grozīts, ļoti labi un sen personīgi pazīstu tos cilvēkus... bet tas nu tā...

Auto iet labi, pagaidam nekādu problēmu nav bijis... vienīgi nedaudz ēd eļļu (~1l uz 5-7 tūkst), bet tas jau šiem dzinējiem esot hroniska kaite... Jā vēl stūres pastiprinātājs būs jālabo vai jāmaina kaut kad ... nedaudz gaudo.

Šad tad pie palaišanas parādās spoks - Check Engine zīme, noslāpējot un pielaižot atkal pazūd. Biju Hansa auto uz diagnostiku, tie neko nemācēja pastāstīt, un atrast... Pieļauju, ka problema varētu būt ar pārlieku lielu degvielas padevi pie palaišanas vai kaut kas tāds, katrā ziņā nekas nopietns, katrā ziņā performance tas neitekmē : )

Tātad par performance - lielā ātrumā auto iet pārsteidzoši stabili un klusi, auto tomēr ir paciets un sportisks... Pa pilsētu provocē pārkāpt CSN, jo tā vien gribas iespiest pedāli : )

Vidējais degvielas patēriņš tagad pa LV pec nobrauktiem ~7000 km ir 8.8 litri uz 100 km. Pamatā braucu pa pilsētu, bet gadās arī garāki izravieni uz laukiem reizi 2 nedēļās

Pa šoseju ar ieslēgtu kruīzkontroli uz 100 km/h patēriņš ir 6.5~7 litri atkarība no reljefa. Pa pilsētu (it sevišķi braucot agresīvi) noteikti ~ 10 l - 12 l.

Tā kā ar auto esmu apmierināts - patīk ta VW ideja/filozofija par Golf GTI - vilks aitas ādā... nu šis auto arī iekļaujams šajā kategorijā...

Patīk kādreiz patracināt BMWistus uz luksoforu dragu : )

 
Intruder @ 10.oktobris 2006 0:00
Opel Astra 2.0 DTI hečbeks 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Nopirku šo auto pirms gada, nobraucis esmu kādus25000 km, tagad kopējais nobraukums ir 160000 km, ko varu teikt ?: to pašu labāko, ekonomikas ziņā vienreizējs braucamais, un neiestāstīs man neviens ka detaļas dārgas un audi vai bmw tas maksās tāpat vai vēl lētāk, nu nav tā lai kā jums to mēģinātu iestāstīt. Gada laikā pāris reizes ir nācies iebraukt servisos, mainīti ir aizmugurējie bremžu kluči, stūres pirksti, tas viss kopā ar darbu izmaksāja ~70 Ls, radiatora maiņa 78 Ls, un vēl kaut kādi sīkumi pa ~50 Ls. Šis man ir pirmais dīzeļauto, un varu tiešām teikt tikai to pašu labāko, patēriņā ~5 Litriem uz 100km, laikam arī turpmāk pieturēšos pie dīzeļauto. Katrā gadijumā nākamo arī pirkšu astru, tik jauno.
bralitis @ 28.septembris 2006 0:00
Opel vectra 2.0 4x4 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
jauka rotaljlieta beerneljiem, kuri nevar atljauties pilnveertiigu apvidus auto : D

ziemaa bija jaabrauc uz laukiem un lielaa steigaa tika iegaadaats pilnpiedzinjas opelis : )
peerkot izskatijaas, ka vektru galvenaa saape (puustoshaas arkas un slikshnji) konkreetajam eksemplaaram ir noveersta, bet jau naakamajaa dienaa, kad nepareizaa vietaa paliku domkratu, ielauzu slieksni un sapratu ko esmu nopircis : D
ar auto biju baig apmierinaats - 2.0 115 Zs motora jauda ir pusliidz pietiekama ikdienai, apetiite prieksh pilnpiedzinjas auto arii ir ok (9-10 l/100 km, aardoties pa mezhiem, protams, vairaak), un diivainaakais - vektra kaut kaa nejaushi sanaakusi ljoti ergonomiska - gana eerta gan pilseetaa, gan braucot un d- pili.
par pilnpiedzinju neko daudz nezinu, varu vieniigi pateikt ka taa ir full time un blokjeejas tikai starpasu difs. nopietnam bezceljam nederiiga, bet pilseetas ziemai un lauku pavasarim ir gana laba. ja nepatiik - iznjem droshinaataaju un mauc ar fwd. pirms tam biju mazliet skeptisks attieciibaa uz wanna- be pilnpiedzinjaam, tagad sapratu, ka arii wanna- be pilnpiedzinja ir ziemaa galvastiesu paaraaka par jebkuru (arii ar blokji) FWD vai RWD. vektras pilnpiedzinju, atshkjiriibaa no honda crv un volvo v70 awd, daudz vieglaak prognozeet. protams, audi un subaru AWD ir galvastiesu paaraaki.

taatad:
+ patiikami braukt : )
+ pilnpiedzinja
+ gana augsta, nekas nekaraajas, kaut kur uzseesties nav biistami
- skaljsh
- - ruusa
+++ auto cena
+++ rezerves dalju cena

taatad, ja gribi baudiit ziemas priekus neizkaapjot no auto, uzliec labas riepas, padzen nost beerneljus no kalninja un aizzzzziet : D

veerteejums:
kaa auto - 6
kaa rotaljlieta - 9
 
peecis @ 23.augusts 2006 0:00
Opel Vectra Caravan 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
auto iepirkts firmas vajadzibam pavisam nesen Cesis, ieksj magjiskaa SINHRO C.

Auto ir ar 1.6 16V ECOTECH benziina dzineju, el. prieksjas logu pacelajiem, stures pastiprinaataaju un A/C. Nobrakums arii peerkot bija saliidzinosji mazs aptuveni 117t. km.

Par auto: nu 1) jau paarseezjoties vecaa VW Passat 87. g. auto likaa kaa diena pret nakti - eerts un kluss. 2)pateerinjsj arii ir taakaa raxtiits manuaalii ap 7,5 l. Esmu pat testeejis - ar 60l pilnu baaku var nobraukt ap 800 km, kas liekaas normaali. 4) auto saliidzinaajumaa ar ieprieksjeeo ir stabilaaks, bet te laikam nospeelee lomu platie lietie 195/65 R15 diski. Lai gan pa zemes celju braucot juuties kaa uz sleepeem : )

Ar vienvaardsakot LABS auto darbam!

Protams autinjam ir arii bijusjas savas jau nelielaas sjaiziites:
1) ko pamaniiju kaadu nedeelju peec pirkuma - akuciitim gar klemmeem bija kautkas liidziigs skaabei. Ar nelielu tieleesjanos SINHRO C to pa garantiju nomainija.
2)vienaa jaukaa dienaa pilseetaa starteejo auto, izbeidzaas gjeneraators. KEMI PURVCIEMS man vinju 2 dienas remonteeja, bet nu straadaa godam. Vaina esot bijusi ar diozju tiltiem. Renots pie 40 Ls
3)savas muljkjiibas peec braucot pa Pleskavas sjoseju sacjakareeju centraalo bremzju cilindru - pa strauju nometu pa meemajiem. Remots atkal tanii pat KEMI, bet nu puisji vilka gumija kaa maaceeja - 1dienas riitaa aizvedu, 2dienaa ap pusdienaslaiku tiaki dabuuju auto. Bet nu darbs bija paveikts godam. Ja neskaita to ka viens atsleedznieks pamaniijaas ievilkt naasiis lieto disku vaacinja fifiigo atsleedzinju... : )

Rezumee par auto - lai arii tauta gaanaas par OPELjiem, sjis auto darba vajadziibaam ir GANA labs un erts!
Piebaldzens @ 5.augusts 2006 0:00
Opel Astra 1.4 2006 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
No nomas viendien ņēmu un nobraucu kopā nedaudz virs 300 km.
Verdikts: normāls bezpersonisks auto cilvēkiem bez vēlmēm uz brauktbaudīšanu. No A uz B - būtu gandrīz ideāli, ja tas nav bieži un tālu.

+
- labi vadās, ja neskrien
- pie lēniem ātrumiem diezgan kluss, piekare, acīmredzot kamēr jauna klusa un sakarīga
- ērta sēdēšana, stūre labi regulējas
- ergonomisks - viss šķita pa rokai un saprotami
- kondicionieris pildīja savu funkciju ļoti labi
- diezgan kvalitatīvs audio+ vadība uz stūres
- ļoti labas bremzes

-
- pie lieliem ātrumiem traki jutīgs paliek
- pie lieliem ātrumiem paliek neciešami skaļš
- nav kruīzkontroles
- stūre - plastmasas ripulis, ko nav pārāk ērti turēt rokās
- sēdekļu raupjā drēbe plikās kājās (braucu īsos šortos) nepatīkami griezās
- pārāk mazjaudīgs, lai gan 66Kw, bet uzsākot braukt vislaik šķita, ka neesmu ielicis 1. robā, jo auto bez pamatīgas gāzēšanas nekustas: )
-300 km garumā stipri pārsniedzot atļautos ātrumus noēda vairāk par 10 litriem, kas šim mazajam dampītim tomēr šķita pārāk liels patēriņš
P. s. pielikumā ražotāja bildes.
 
Yukki @ 29.jūnijs 2006 0:00
Opel Vectra C 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Auto pagaidaam apmierina, vieniigi uzkaaraas kompis, paraadiijaas, ka ir sablokeeti ritenji un nestraadaa kaut kas motoraa. Preciizi kas to nevarot pateikt, bet to varot dariit "metodam tika"jaameklee vajadziigaas detaljas jaamaina, tad jaabrauc un jaaliek pie kompja un tad var redzeet vai taa detalja bija pie vainas vai nee. Taa kaa pagaidaam mekleeju kur var aiznjemties gaisa meeriitaaju lai zinaatu, ka tas pie vainas. Par kljuudu nonjemshanu datora varu pastaastiit, ka- adam auto lai nonjemtu kljuudu tas maxaa liidz 30 Ls, bet ir Riiga servis kur to dara par 5 Ls.
Auto cena bija 8500, lietoju otro meenesi, motora tilpums 3.2-211 Zs
 
HTTP @ 26.maijs 2006 0:00
Opel Vectra Caravan 2.0DTI 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Sveiks Lasītāj!
Ilgu laiku peronīgā lietošanā bija vecā labā lāsīte, bet kā jau zinām rūsas valdnieks ir nepielūdzams.
Tā nu es saņēmos un meklēju jaunu(lietotu) auto. Pēc smagām pārdomām, konsultācijām un visādu www. apmeklēšanas ķēros pie draugu apzvanīšanas. Un veicās, ieraudzīju un viss, tā ir mana. Kāda tur vairs skatīšanās, palūrēju zem haubes- motors vietā, salonā ar viss o. k., noņemu skaidu- labais.
Bišķiņ karš ar līzinga žņaudzējčūsku kantoriem un auto ir mans. Njā kad pirku pasē rakstits dzimis 1999. gada beigās, uz paneļa 170000km, gandrīz pilna pakete elektrobrnumu un Recaro tjipa krēsli .
Nu tas tā. Vopšem bija nolauzta poga ele. spoguļu slēdzim. Neko minu uz Adamu tur izrādās ka autiņs ira 2000. gada modelis. Kāda runa, poga tikai ar slēdzi, nu neko 10 dienas un 18 Ls, jauns slēdzis vietā. Nopirku slotiņu čempionu aizmugures stiklam (2.3Ls) a to stāvēja oriģinālā, Tas nu tā pagaidām ...
Tā bikiņ sīkāk par saturu: dvēsele 2.0 TDI 16 Valves, mikroklimats, iebūvēts CD ar vadību uz stūres, laba akustika pat neparasās ko niknāku, kruīza kontrole, borta kompis ( bļin tikai vācu valodā), suņa siets, vannīte pa visu bagāžas telpu, airbagi, abs, žēl ka naf traction control un pannas zem motora tjipa oriģinālā plastmasas adamā maksā 350 Ls, bet ir alternatīva no alumīnija ap 80 Ls.

Protams kreņķis uznāca kad ziņkārības dzīts painteresējos vai ir problēmas ar augst. sūkni, njā ja ir tad jārēķinās ar 1000 Ls , turbīna ap 350 Ls, bet problēmu ar to neesot.





 
silverstar @ 4.aprīlis 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti