Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Multivan 1993 Novērtējums: 10 Komentāri [8]
Par 'folksvāgenistu' paliku gluži nejauši, bet sākums bija tāds, ka man bija nepieciešama mašīna, kurā varētu sasēsties visa ģimene. Starp busiņiem pārāk liela izvēle nebija. Tā īsti biju pētījis tikai Ford un VW. Pārējie jau nav tik izplatīti. Par pirmo nemaz nevēlējos dzirdēt. Palika VW. Pirmkārt jau arī tādēļ, ka esmu strādājis par šoferi uz VW Transporter, tiesa uz tā, kam motors aizmugurē. Protams, ka veco nevēlējos un metu acis uz deviņdesmito gadu vidus ražojumiem. Biju sadomājies, ka jāņem dīzelis, ne lielāku par 1,9. Bet reiz, pa ceļam uz Rīgu, iebraucu Saldū, kur ieraudzīju baltu (šī krāsa man diez ko nepatika, atklāti sakot)apsnigušu, acīmredzot ilgi nekustinātu, VW busiņu. Ar lielu skepsi nolēmu uzmest acis, kāds tad šamais iraid. Pirmais, ko pamanīju bija tīrais salons. Varēja redzēt, ka iepriekšējais saimnieks nav bijis pīpmanis, kam pievērstu uzmanību tik un tā (nu nepatīk tas dzeltenais jumts salonā!!!). Otrais, kam pievērsu uzmanību- neredzēts salona iekārtojums. Izrādījās tas ir Multivans. Salonā labāka apdare, galdiņš, aizmugurējie sēdekļi transformējami par gultu, elektriskie logi, spoguļi, lūka, divas apsildes krāsniņas, glāžu turētāji, piekabes āķis, centrālā atslēga, lietie diski, pieci ātrumi utt. Mani šis "navarotu" daudzums totāli savaldzināja, zinot, cik vācu autoindustrijas giganti ir skopi uz šīm greznībām. Tā kā bija janvāris, laukā ap 15 grādi zem nulles, sāku pētīt motora iespējas. Neskatoties uz salu un to, ka mašīna nebija darbināta pailgi (tā nospriedu, jo mašīnai pat visas atslēgas un durvis bija aizsalušas un apledojušas), dīzelis piestartējās momentāli, protams, uzsildot kvēlsveces. Zināju, ka dīzelim tas ir labs rādītājs. Noskaidroju, ka busam ir 2,4 pieccilindru dīzeļdzinējs. Jautāju, vai 1,9 nav labāks. Izdevās uzzināt, ka 2,4 tik tiešām ir labs. Gan tādēļ, ka lielāks motorresursi, gan tādēļ, ka "asāks".
Tā nu sanācis, ka esmu izvēlējies šo brīnišķo mašīnu. Kaut mašīnai 1993. gada izlaiduma gads, nemaz nenoželoju, ka nemeklēju jaunāku. Šīs stāvoklis ir brīnišķīgs. Pa vasaru ar to izbraukāju visu Eiropu, līdz pat Lielbritānijas ziemeļiem. Mašīna mani nepievīla nevienu reizi! Degvielas patēriņš brīnumaini mazs: ap 8- 9 litri uz 100 km. Pa šoseju, liekas, ka pat zem 8, bet varu kļūdīties. Ar 5 Ls varu nobraukt 165 km bez bēdām. Ja runā par trūkumiem, varbūt tikai tas, ka nav pārāk nopietna aizsardzība pret koroziju ap arkām. bet man kā pārliecinātam opelistam, tas neliekas svarīgi, jo līdz opeļu korozēšanai vēl dikti tālu. bet arī šo trūkumu ir itin viegli novērst, mašīnas apakšu regulāri "nozieķējot".
Beigās, kad savu busiņu esu tā izlielījis, vēlos ieteikt ikvienam, kam nepieciešamība pēc minivena vai busa- izvēlieties VW Multivan (Caravelle)! Nemaz nav sajūta, ka tas ir buss. Vadāmība viegla, ripo tāpat kā mazākie vieglie. Tas ir tā vērts!
 
Aigars_P @ 17.septembris 2004 0:00
Volkswagen Golf VR6 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Sveiki, palasot te jūsu atsauksmes, gribēju padalīties arī savā pieredzē. Principā mašīnas ir bijušas dažādas, bija VW scirocco 83. g, tad Audi Coupe 84 un 86. g, tad izdomāju pāriet uz Mazda 626 coupe 2.0 16V, tad uz AR 145, un beigās nu jau četrus gadus braucu ar VR6 golfiņu. Tagad par golfu - principā man viss it kā tur apmierina , ja neskaita pēdējo gadu notikumus, bet sākšu visu no sākuma. Kad nopirku biju sajūsmā, par to kā mašīna velk, ieskrienas utt, pabraucot dažus mēnešus sapratu ka kaut kas nav riktīgi, purns negrib iet tur kur viņu stūrēju, pat ar trešo spolē, nu tas jau nav normāli, uzliku sporta amīšus ar visā atsperēm. Ooo, nu jau cita lieta, ar pirmo jau pagrūti uz asfalta dabūt apkārt, nu ja protams nesagazē, tad jau apkārt var dabūt ko vien vēlies, tikai auto tad stāv uz vietas. Protams mašīna kļuva cietāka, bet pārsteidza kas cits, proti, braucot līdz 120 km/h gaita joprojām bija līgana, bet pēc 120 parādijās tā saucamais stāvoklis, kad plombes no zobiem krīt arā, bet vienalga man tas pārāk neuztrauca. Nākošais ko dariju jau bija bukšu maiņa, ieliku oriģinālās , s...... s, pēc divām nedēļām plaukts staigā, it kā bukse vesela, bet brīvkustība ir, grab kā nelabais, pedāli pat nevar normāli nospiest. Tad kāds pateica ka , ka vajag Opeļa bukes likt iekšā nedaudz tās pārtaisot. Risinājums bija rokā, super nekas vairs negrab, un vari motoriņam ļaut dziedāt. Tad uzliku sporta filtru, konisko, - motora dziesma mainās, tālāk jau bija Remus visā garumā, ohhoho, kāda dziesma , prieks klausīties. Protams tad kad nomainiju amīšus nebiju iedomājies par tādu lietu kā kartera aizsargs, un tā pēc 1.5 gadu braukšanas iedegās eļļas lampiņa. Izjaucu un konstatēju ka eļļas suknis lupatās, nomainiju, protams pie viena tika nomainītas šāles , gredzeni, ķēdes spriegotāji utt. , tālāk bija vēl interesantāk, pabraucu kādu pusgadu, un vakarā braucot no laukiem uz Tallinas šosejas pie Baltezera apstājos ar baigo krakšķi kaut kur pie kārbas, tika izsaukts evakuators jo autiņš vairs negribēja kustēties, vainu redzēju tikai otrajā dienā, kārbā riktīgs caurums. Izrādās satelīti aizgājuši pa gaisu. Tika nopirkta cita kārba, nu besī arā man tas cipars par to kārbu, ja tu parastajam golfam pērc kārbu maksā kadi 50Ls, man sanāca 200Ls. Pēc tam problēmas it kā nebija, ja neskaita to ka Policists uzbrauca virsū golfiņam. Tagad tiek veikts remonts kas jau ievilcies uz 5. mēnešiem, jo pie reizes tiek veikts vizuālais tjūnings. Principā uzskatu ka iekšā ielikts viņam pamaz, jo pie mana braukšanas stila un daudzuma auto jau savu ir atkalpojis, tā kā dažs labs izmaksas veids no manis viņam pienāktos. Vēl mans uzskats ir tas ka, ar auto ir jābrauc nevis jātaupa kaut kam, kaut kad.
Ak jā, par degvielas patēriņu. Nu man sanāk diezgan, pilsētā uz 14l aiziet, ārpus pilsētas kādi 8.5 l, braucot uz 120-130 km/h, gruntene- nu tas jau atsevišķs stāsts, tur man liekas pat kādi 20-25l sanāk, jo būltiņa uz grunts ceļa krītas nenormāli strauji, bet tas atsver izjūtas kas ir braucot. Kaut gan reiz biju iedevis meitenei auto, pēc tam paņemot no viņas atpakaļ, skatos kompis man izdod vidējo patēriņu 9l, brauca viņa pa pilsētu, nu nesaprotu kā tas viņai sanāca , esmu visādi provējis braukt, bet tādu minimumu kaut ka nesanāk man sasniegt kaut vai ciparos ko izdod kompis. Lielākie izdevumi auto ir degviela un riepas, pedējais ir vājais punkts, un nevaru saprast kādas likt virsū, jo ilgāk par sezonu nobraukt nesanāk.
Motorā eļļu mainu ik pēc 7000-8000 km, kā sanāk, jo ja nobraucu lidz 10tkm, beigās jau jāpielej kāds litriņš uz 700 km, bet līdz 8000 kopā varbūt jāpielej 1. l. Ja kāds grib teikt ka lietoju s...... u eļļu, tad varu pateikt ka leju iekšā Castrol 10w60. Principā viss, ko varu pateikt, bet droši ka kaut ko jau aizmirsu.
Lai veicas.
Kari @ 3.septembris 2004 0:00
Volkswagen Passat 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Manam auto priekšējā panelī ir oriģinālie skaļruņi, kas plarkšķ un blarkšķ. Priekšējās durvīs ir lādes, tādēļ tajās nevar ierīkot skaļruņus. Vai kāds varētu ieteikt, ar kādiem skaļruņiem varētu aizvietot paneļa skaļruņus un vai būtu jēga likt skaļruņus aizmugurējās pasažieru durvīs?

Tā visā visumā autiņš pa bedrēm grab, bet toties lēts remonts.
Jansons @ 26.jūlijs 2004 0:00
Volkswagen Passat 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [17]
Tākā sencis nomainīja golfu pret sieru priekš darba dīzeli, un man adeva Passatu divi litri Šprice, 1990 gada novembris, gāja raibi dabūju mašīnu pirms tiesībām, braucu kādus četrus mēnešus jau bija tiesības, tika nodauzīta visa priekša, nolēmām sataisīt, jo mašina tika iegādāta tajā laikā kad latvijā bija tā nenormālā muita un pats galvenais nopirkām tad kad muita tiktu atcelta pēc mēneša, nopirkām pa 4600USD un pēc avārijas ieguldījām apmēram 1000 Ls, paveicās arto arī ka nebija jakrāso jo dabūjām bleķus praktiski identiskā krāsā, Plasmasu ir daudz to uzreiz varu pateikt un piķo tie plasmasi labi, motors labi kavēl nebija stipri aizķerts tikai ātrumkārbai bija neliela plaisa ko mierīgi dabuja ciet, nācās pirkt sākot no bampera lidz stiklam praktiski visu, izņemot bremžu diskus un vēl dažas sīkas lietas, tānu pa septembri passats bija atkal kaujas gatavībā, bija problēmas ar aķi(aķiem) biju nomainījis trīs aķus no veikala plaukta jau nebija, bet tā patās pusotra gada laikā tas nav normēli, beigās paņēmu un nopirku jaunu no veikala pa 44Ls.
Vienreiz agri no rīta braucot iedegās eļļas līmeņa lampiņa un parādījās metāliska skaņa apstājos tākā no mājām bija vairāk kā 130 km. nācās izmantot vietējo pakalpojumus, džeki ņēmās visādi mainīja dačikus vēl kautkur līda iekšā, kānevar atrast problēmu tānevar, nolēma viņi ka nevar atrast problēmu, vismaz sarunēju ka pie viņiem var atstāt mašīnu nākošā dienā ar senci aizvilkām pie savējiem džeki neko īpašu nedomājot paņēma izjauca motoru izskaloja salika un viss aizgāja, vēl nācās sajūgu atgaisot vairākas reizes tapēc ka bija slinkums nopirkt kautkadus pludiņus, tad vēl starters nobira, notādiem lieliem defektiem laikam viss.
pēdējā nedēļā tika ieguldīti 200Ls nomainīti bremžu diski aizmugurē, uzliktas kalotkas, aķis jauns iegādāts, un pēc servisa apmeklējuma trešjā dienā viens opiss izlīda man priekšā sanāca sitiens tik stiprs ka panelis vairs nav izmantojams.
Vadamība ļoti laba pa grunti sāk peldēt pie 140 apm., pa štrāsi 200 varēja izpiest.
Šofera vieta ir ērta varēju priekš sevis atrast labu regulējumu, ekstras el., lūka, spoguļi, ABS, velūra salons.
Tagad doma ir iegādāties 320i, vai 320 24V
kas @ 25.jūnijs 2004 0:00
Volkswagen Golf 2 1989 Novērtējums: 5 Komentāri [7]
Kad man bija 17 gadi faters dabuja otro golfu ar 1,8 mono, ar divām durvīm un tika iedots man lai mācītos braukt, pirmstam bija iedots zaz, kad pārsēdos biju kā paradīzē, ekstras nebija izņemot muzačka bija laba priekš tie laikiem, ar motoru nebija nekādas problēmas tikai visu vajadzēja savlaicīgi nomainīt, bija viena avārija apsardzes dzips ieskrēja kreisajā sānā nācās mainīt visu sānu tākā tas ir VW detaļas ir dabūjamas un var izvēlēties kura ir labāk saglabājusies. Tika mainīti bremžu klūči, tika noņemts katelezātors jo bija aizdambējies un uzreiz labāka skaņa palika un braukšana arī nedaudz izmainījās.
Braukšana priekš tiem gadiem man ar jaudu pilnīgi pietika, Kā jau sīkajam patika zīmēties un mierīgi varēja spolēt uz asfalta, nācās dzirdēt visādus pārmetumus no vecākiem cilvēkiem.
Komforts minimāls, bet ja skatās uz dinamisko pusi tad priekš tā laika bija labi.
Remonta ziņā šī mašīna bija ļoti izdevīga, ar to man ļoti paveicās.
Ieteiktu likt apakša panu lai nosegtu Karteri un vēl šo to, varākas reizes esmu palecies, vienreiz pat tik stipri kanorāvu panu untai panai bija riktīgas trīs strīpas kautkur apmēram divu mm dziļumā , pana ir noderīga lieta.
kas @ 25.jūnijs 2004 0:00
Volkswagen Polo 75 Servo Colour Concept 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nopirku so autinu un sapratu, ka Polo ir reala lieta. Si Comfort line komplektacija pilniba mainija manu viedokli par mazajam automasinam... Adas salons, ziemas pakete, tunets dzinejs, sporta izpuejs... Reta un atra, labi vadama, dod iespeju baudit katru mirkli pavaditu pie stures. Salidzinot ar citiem Polo degvielas patere vairak - videji ap 9-10 l/100 Km pie intensivas brauksanas. Bet ir verts teret naudu degvielai, ja var sajust realu atdeve no brauksanas.
mIROn @ 9.jūnijs 2004 0:00
Volkswagen Golf III 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Tā nu sanāca, ka apstākļu spiests 2002. gadā pārsēdos no lieliska BMW 5 uz it kā ārēji necilo golfiņu. Golfam bija 1,8l monoinž. dzinējs(105 zs), 3 durvis un bāzes aprīkojums.
Pie mašīnas ātri pieradu, golfs ir tipisks ''darba zirdziņš"- vienkāršs , lēts un uzticams. Pirmās vainas parādījās pēc pāris nedēļām- aukstu dzinēju bija grūti iedarbināt, momentā pārlēja degvielu. Pie visa vainīgs izrādījās temperatūras devējs( Ls 13 ar servisa darbu). Tā arī bija vienīgā reize, kad auto pabija servisā, jo tā apkope ir ļoti vienkārša un, ja rokas neaug no pakaļas, sīkus remontus var veikt pats.
Vēl pusotra gada laikā bija problēmas ar termostatu (Ls 5), startera bendiksu(Ls 17), aizmugures buksēm(Ls 7 gab. ), u. c. sīkumi
Motora jauda ir pietiekoša, pilsētā no krustojuma gan īpaši zīmēties nevar, taču vienu otru ''krutāku'' auto uzrāvienā salikt izdevās. Arī apdzenot uz šosejas paātrinājums labs tā, ka brauciens pa Daugavpils šoseju sagādā pat baudu. Viss iepriekš rakstītais gan neattiecas uz pilnu automašīnu (5 cilvēki un bagāža). Manuprāt golfs ir izteikti divvietīga mašīna, jo lai ielīstu pakaļējos sēdekļos ir nepieciešama kaķa izveicība.
Kā lielāko mīnusu varu minēt to, ka šīs markas auto ļoti iecienījuši zagļi. Arī manu golfiņu diemžēl nozaga. Pats vien biju vainīgs, noslinkoju, neuzliku signalizāciju. Kā izrādījās arī no maksas stāvvietas mašīna var pazust bez pēdām... Tā kā uz signalizācijas rēķina šim auto nevajadzētu taupīt
Kopumā auto ir LIELISKS, varu ieteikt katram, kuram vajag praktisku auto ar kuru nav kauns parādīties uz ielas!
pitbull @ 17.maijs 2004 0:00
Volkswagen Golf I 1982 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Apraksts: Golfs I tikko no vaacijas, 1.6l motorinjsh, automaatiskaa kaarba, divas durvis, nu mashiiniite ka no zhurnaala. Nopirku 2000g(agraa pavasarii) pa 200ls (smiekliiga cena) Kaarba bez defektiem, nomainiiju pakaljeejaas atsperes un amiishus, kaa arii bremzhu kluchus (kopaa par visu ap 7-8ls).
Regulaaras elljas mainjas(2x) un sveces arii ieliku jaunas(1x).
Protams, ka jaabaro ar benziininju, videeji 8-10l atkariibaa no braukshanas stila. Par autom- kaarbu, Golfinjsh mieriigi nokaucas arii uz asfalta : ) , pa grunteni diezgan sliid, jo paviegls aparaats. Pamaniiju , ka prieksheejie spaarni ruusee, bet paareejais o/k.
Autinjsh bija tumshi zils, ietopneeju lodzinjus un pakaljeejaas lampas. Tiiri stiliigs bija un galvenais, ka labi kopts.
Miiljaakas situaacijas uz celjiem - kad braucu paari 100 un eju garaam jaunaam mashiiniiteem, iipashi BMWsarosas un saak dziities. Reiz arii pa Salu tiltu skreejos ar 5 seerijas BMW, kursh aizgaaja man garaam jau uz 140(manaa spidikjii), un aizmochiija pa laachpleesha ielu : D Reaali sakaitinaat biezaakus un BMW tureetaajus : )
max km/h ko esmu braucis, bija 170km/h, bet vairaak nemeegjinaaju, jo 18. g. veca mashiiniite vareetu neiztureet.
Miiljaakasi aatrums, kad nav nekaadas rezonanses un vibraacijas - 110kmh, kaa arii parasti braukaaju aarpus pilseetas!

Pozitiivi:
1) Laba, dinamiska
2) labs degvielas pateerinjsh
3) sakariigs salons
4) Viegli remonteejams (tikai pachibinaaju)
5) Daudz detaljas un leetas.
6) tautas vaagjis

Negatiivi:
1) Veca taa mashiiniite un tas arii visss
2) korozija var uzbrukt ljoti aatri un it sevishkji muusu braukshanas un saalju apstaakljos ziemaa
3)viegls, liidz ar to bremzeeshanaa jaauzmanaas no sliideeshanas un saansliides uz zemes/grants celjiem.
(1x tikai gadiijaas uzrkaarties ar prieksheejiem ritenjiem uz graavja malas : ))

Ieteikumi:
Veca mashiina un ja galiigi naudinjas nav var nopirkt un kaadu vasaru padzenaat!

Nosleeguma vaardi!
2002g rudenii paardevu pa 200Ls
(bonusaa bija Ljitaki no scirocco, ko iepirku pa 30Ls)
Starz @ 16.marts 2004 0:00
Volkswagen Golf2 gti 1,8i 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nopirku šo auto 2002 gada martā par 480 ls. Uz spidometra bija 206000 km . Braucu praktiski katru dienu, bet nelielus gabalus. Nobraucis esmu 30000 km. Palikt uz ceļa nav gadijies. Pirmajā ziemā iesala labais priekšējais amortizators, nomainīju abus priekšas amīšus-50ls.2003 gada martā skati izgāju ar otro reizi. Dabūju mainīt labās puses rokas bremzes trosi-10,56 LS un labās puses atbalsta plaukta šarnīru laikam bija kādi -7 ls. Vēl mainīti priekšas bremžu kluči-12 ls . Suloja pakaļas bremžu dalītājs - ieliku lietotu 5 ls nav ne vainas. Pēc amīšu un šarnīra maiņas regulēta riteņu ģeometrija-10 ls. Ar elektrību problēmu nav bijis nomainīta tikai viena tuvo- tālo gaismu spuldze. Iet diezgan sprigani, pirms apdzīšanas nav jāštuko varēs- nevarēs, ar 5- to robu pa pilsētu mierīgi var kursēt. Ja nav žēl riepu uz asfalta var spolēt vēl ar 3- šo robu. Ar 5- to manāmu paātrinājumu var panākt no 70 km/h līdz 140km/h tālāk cēliens ir švakāks. Braucot virs 150km/h sajūtas nav patīkamas, pateicoties mūsu ceļu viļnaini bedrainajam profilam brīžiem zūd saķere starp ceļu un riteņiem. Benzīna patēriņu kompis rāda vidējo uz nobraukto km daudzumu. Aukstu palaižot parāda visus 99,99 tad sāk strauji kristies pēc pāris km jau 10l/, pēc 5km kad jau ir uzsilis 7,2l/. Izmēģinājuma pēc nobraucu Madona- Ogre ar 90km/h kompis rādīja 5,9-6,1l/. Ziemā siltuma pietiek. Ir viena interesanta lieta- vasarā it sevišķi ja pastāv karstā saulē ir jāpazāģē lai palaistu, bet ziemā lec no pusapgrieziena arī pie -25'C vienalga stāvējis ārā vai garāžā arī vairākas diennaktis. Vispār autiņš nav slikts, bet nākošo gribētos kautko lielāku- netik cietu piekari un klusāku salonā.
marsejs @ 11.februāris 2004 0:00
Volkswagen bora 1999 Novērtējums: 4 Komentāri [19]
Ko lai saka!
Salons: nav diez ko patikams no vizuala aspekta, nu varbur korpulentiem cilvekiem piemerots, jo vietas ir ljoti daudz, sastav no vienas plastmasas, kas brinumaina karta negrab, patikamas krasas ir panela izgaismojumaa, kas rada iespadu par "biezu" masinu- vienigais kas ir ieveribas cienigs.
Tehniski: Neka tada nav, bet tas kas ir, turas labi. Ziema pilnigi nekadu problemu. Motorins 1.6, 105Zs. Pilnigi un galigi nevelk, nekada uzraviena, apdzenot kadu, jabut ljoti uzmanigam, jo patiesam var "iebersties" Kaut gan iespejams ka vainiga atrumkarba(tiesi manam autinam). Uz 100Km, rij kadus 7-8l, arprac. Pat braucot ne vairak par 3000apgriezieniem. Gaismas vispar fufelis, pa nakti jabrauc tik uz aklo. Tas prieks izmaksaja 5000Ls- pa traku, tas nav to verts, varbut pusi no cenas, tad ja. Vienigais pluss, ka detaļas letakas neka 2. golfam.
Kopuma neiesaku so autinu pirkt, pakrat moz kadu kadinu un nopirkt pilnigi jaunu. Esmu riktigi ieberzies, pie tam pakala pamatigi dauzita.
zzz @ 10.februāris 2004 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti