Sveiks!
Meklē atbildi tepat forumā. Es jau esmu daudz un dikti izklāstījis par šādu sāpi ar savu 2.0DTI motoru iekš vectra b modeļa.
Pirmais ar ko jāsāk ir sprauslu bīvējums, jo opelim ir pagara sprausla galvai pa vidu zem vārstu vāka. Tas blīvslēgs noblīvē eļļu kas skalojas ap sadaleni no sprauslas.
Pats primārais vajag pārbaudīt degvielas filtru, kāds tas ir melns viscaur vai tikai pati apakša. Jo eļļa skalojas caur degvielas atgriezenisko cauruli uz bāku. Bākā arī jābūt eļļas pēdām. Tas blīvslēgs maksā 3-5 latus gabalā plus darbs.
Tad protams pārbaudi visas kvēlsveces.
Iesākumam pietiks.
Opel Signum 2.2 DTI negribīgi iedarbinās
Sveiki! Problēmas ir ar Opel Signum 2003. gada 2.2 DTI
Varbūt kādam arī tā ir gadījies? Kad auto pēc braukšanas kādas divas, trīs stundas pastāv, tad negribīgi iedarbinās, iedarbinās pēc ilgas (apm. 30 sekunžu) griešanas ar baltu dūmu mākoni aizmugurē. Sevišķi tas sāk parādīties kad arā paliek aukstāks, vasarā vis kartībā. Ja auto visu nakti nostāvējis tad no rīta iedarbinās uz sitiena. Vēl pagājušo ziemu bija tā ja auto kādas trīs dienas pastāv pie apmēram -15 grādiem, tad darbinot auto tas iedarbinās un pēc trīs sekundēm noslāpst un vairāk nevar tik vienkārši nevar iedarbināt. Iedarbinās tikai pēc 5 minūšu griešanas (ja akumulators jau nav pēc trešās minūtes nosēdies).
Kas varētu būt par vainu?