Nopērc un izlasi jūlija Auto Bild - izsmeļošāk neko vairāk neviens tev te nepastāstīs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nopērc un izlasi jūlija Auto Bild - izsmeļošāk neko vairāk neviens tev te nepastāstīs.
vwfans atnāks un pastāstīs
lusja
Jā, man ir Opel-Meriva ar mazāko 1,3 litru 75 zirgspēku dīzeļmotoru. Šodien paliek četri mēneši, kopš nopirku, nobraukums tagad 6,8 tūkst.km. Visumā esmu apmierināts, jo domāju, ka tā ir labākā jauna auto izvēle cenu grupā līdz 10 tūkstošiem latu, ja ir vēlme pēc vienlaikus ietilpīga un ekonomiska auto, kuram pie tam ir kondicionieris un dīzeļmotors.
Pirms mašīnas pirkšanas drusku bažījos, vai motors nebūs par mazu, bet nekā - 1,3 litru dīzelītis ir neticami ņiprs. Tas patīkami labi velk mazu apgriezienu diapazonā, jo maksimālais griezes moments ir diapazonā no 1750 līdz 2500 apgriezieniem -170 ņūtonmetri, kas ir vairāk nekā 1,6 litru un 1,8 litru benzīnniekiem. Salonā, protams, no motora troksnis ir lielāks nekā benzīnniekiem - skaņas izolācija ir apmēram tādā līmenī kā iepriekšējās paaudzes Opel-astra 1,7 DTI, ar kuru esmu reiz braucis lielu gabalu. Toties priecē minimāls degvielas patēriņš - tikai 5,02 litri uz 100 km laika posmā no 1178 līdz 6054 nobrauktiem kilometriem.
Kā pozitīvo lietu vēlos atzīmēt ārkārtīgi plašo salonu, sevišķi tas jūtams aizmugurē, kur ērti jūtas pat trīs vidējas miesas būves vīrieši un ar ceļiem viņi nesniedz priekšējos sēdekļus. Bagāžnieks arī ir paliels un ar dažādām nišām sīkāku lietu glabāšanai.
Mazas tehniskas problēmiņas bijušas divas.
1) šad tad zūd kontakts pakaļējam kreisajam gabarītu lukturim - pietiek viegli uzsist pa lukturi un kontakts atjaunojas;
2) pie 4 tūkstošu km nobraukuma sāka grabēt bagāžnieka vāks slēdzenes rajonā. Grabēšanu es novērsu, to vietu drusku noblīvējot ar skoču.
VWfans rakstīja:
Mazas tehniskas problēmiņas bijušas divas.
1) šad tad zūd kontakts pakaļējam kreisajam gabarītu lukturim - pietiek viegli uzsist pa lukturi un kontakts atjaunojas;
2) pie 4 tūkstošu km nobraukuma sāka grabēt bagāžnieka vāks slēdzenes rajonā. Grabēšanu es novērsu, to vietu drusku noblīvējot ar skoču.
1 - jaunai mašīnai jau zūd kontakts...
2 Par to skoču - izoļenta ģizain ņi porķit!
Izbraucu ar 1,7 dieseli izmēģinājuma braucienu. Opelis.
Izteikti slikta redzamība kreisajai pusei. Skatu aizsedz dubultais priekšējais jumta balsts un kā arī balsts starp durvīm, lai paskatītos, mainot joslas, uz spoguļa aklo zonu ir jāliecas uz priekšu. Varbūt īsākiem cilvēkiem balsts starp durvīm netraucē. Dēļ šis ergonomiskās nepilnības noteikti nepirktu.
Ja ir doma uz šada tipa auto iesaku izbraukt ar Nisan Note.
pirms gada vai tā biju vāczemē izīrējis merivu ar 1.4 (laikam) benzīna motoru. Salona kvalitāte - ir OK, un tikai, dzinējs - pa mazu slaidai braukšanai pa autostrādēm, bet ir OK pa pilsētu, un atkal - un tikai OK. Benzīna patēriņš neadekvati liels pārsvarā braukšanai ārpus pilsētas - 9,daudz litri uz simta, t.i. ganndrīz 10. Paciets likās man tas auto.
Rezumē - pērc ar dīzeli!
par skocju man ar patika jaunam auto
, kuram pie tam ir kondicionieris un dīzeļmotors.
Tev iesleedzot kondissku maz var aatrumu uznnemt????
Toties priecē minimāls degvielas patēriņš - tikai 5,02 litri uz 100 km laika posmā no 1178 līdz 6054 nobrauktiem kilometriem.
Paraugs kaa P**T Santiimu!
Mazas tehniskas problēmiņas bijušas divas.
1) šad tad zūd kontakts pakaļējam kreisajam gabarītu lukturim - pietiek viegli uzsist pa lukturi un kontakts atjaunojas;
Man ;iidziigi bija ZAZ markas auto, kaut gan kas tas par autoo!!!:"
2) pie 4 tūkstošu km nobraukuma sāka grabēt bagāžnieka vāks slēdzenes rajonā. Grabēšanu es novērsu, to vietu drusku noblīvējot ar skoču.
Tad jau nemaini bukses ar ja kaadreiuz vajadzees aptin ar skoccuu un mauc, un veelams ar balto nu taaa lai redz!!!
Vot kur ssitaadi rodaas?????
es taa cienu shitos topikus!
vwfans aimirsa piebilst, ka patērīņš tāds būs ja brauks pa šoseju līdz 80 km/h. Tā ir?
osiss rakstīja: vwfans aimirsa piebilst, ka patērīņš tāds būs ja brauks pa šoseju līdz 80 km/h. Tā ir?
Tieši tā, ja brauksi ātrāk, patēriņš var pieaugt līdz pat 5,37 l/100 km
osiss rakstīja: vwfans aimirsa piebilst, ka patērīņš tāds būs ja brauks pa šoseju līdz 80 km/h. Tā ir?
Nē, ne gluži tā. Dažreiz mēdzu braukt arī ar 90, 95, 100 vai 105 km/h.
senuks rakstīja: Izbraucu ar 1,7 dieseli izmēģinājuma braucienu. Opelis.
Izteikti slikta redzamība kreisajai pusei. Skatu aizsedz dubultais priekšējais jumta balsts un kā arī balsts starp durvīm, lai paskatītos, mainot joslas, uz spoguļa aklo zonu ir jāliecas uz priekšu. Varbūt īsākiem cilvēkiem balsts starp durvīm netraucē. Dēļ šis ergonomiskās nepilnības noteikti nepirktu.
Ja ir doma uz šada tipa auto iesaku izbraukt ar Nisan Note.
Piekrītu tam, ka ir jāuzmanās dēļ priekšējiem jumta balstiem, bet nepiekrītu tam, ka traucē balsti starp durvīm. Nissan-Note es cienu, taču tad, kad es pirku Merivu, Nissan-Note vēl nebija pārdošanā.
Palaidniex rakstīja:
2 Par to skoču - izoļenta ģizain ņi porķit!
Skočs, protams, nav redzams no ārpuses, tātad izskatu nebojā.
VWfans rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
2 Par to skoču - izoļenta ģizain ņi porķit!
Skočs, protams, nav redzams no ārpuses, tātad izskatu nebojā.
Vai nebija vienkāršāk pateikt dīlerim, ka tur un tur ir tāda un tāda kuiņa. Lai novērš pa garantiju...
Citādi vēl sāksim likt uz radiatoriem baterijas, lai nofočētu vēl pāris kadrus un pēc tam TV pultī, jo fočiku vairs nevelk...
Palaidniex rakstīja:
VWfans rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
2 Par to skoču - izoļenta ģizain ņi porķit!
Skočs, protams, nav redzams no ārpuses, tātad izskatu nebojā.
Vai nebija vienkāršāk pateikt dīlerim, ka tur un tur ir tāda un tāda kuiņa. Lai novērš pa garantiju...
Citādi vēl sāksim likt uz radiatoriem baterijas, lai nofočētu vēl pāris kadrus un pēc tam TV pultī, jo fočiku vairs nevelk...
Vienkāršāk bija pašam aptīt. Un pēc tam grabēšana vairs nav atkārtojusies. Izskaidrojums grabēšanai varētu būt mūsu pašvakie ceļi (no grants ceļiem nevairos), kā arī tas, ka Merivai aizmugurējās durvis ir visai masīvas, lielākas mekā parastam universālam, piemēram, VW-Passat-variant.
Kopumā es Opel-Merivai 1,3 CDTI varētu salikt šādas atzīmes - ja jāliek tā, kā skolā:
Gaitas īpašības - 8 ;
Degvielas ekonomija - 10;
Salona ietilpība priekšā - 8;
Salona ietilpība aizmugurē - 10;
Pārredzamība vadītājam - 6;
Pārredzamība pasažieriem - 9;
Bagāžnieks - 8;
Apdares materiālu kvalitāte - 6;
Montāžas kvalitāte - 7;
Auto cena - 9.
Palaidniex rakstīja:
VWfans rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
2 Par to skoču - izoļenta ģizain ņi porķit!
Skočs, protams, nav redzams no ārpuses, tātad izskatu nebojā.
Vai nebija vienkāršāk pateikt dīlerim, ka tur un tur ir tāda un tāda kuiņa. Lai novērš pa garantiju...
Citādi vēl sāksim likt uz radiatoriem baterijas, lai nofočētu vēl pāris kadrus un pēc tam TV pultī, jo fočiku vairs nevelk...
dileris pateiktu kas stulbs esi ko tu gribeji par taadu naudu???
VWfan, Tev visu patīk smalki sarēķināt, tad pasaki, vai atmaksājas pirkt jaunu dīzeļauto, ja plāno tik nelielus (zem 20k km) nobraukumus gadā? Lieli zaudējumi taču ir no auto vērtības krišanās, dārgas obligātās tehniskās apkopes, lielas apdrošināšanas izmaksas utt.
VWfans rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
VWfans rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
2 Par to skoču - izoļenta ģizain ņi porķit!
Skočs, protams, nav redzams no ārpuses, tātad izskatu nebojā.
Vai nebija vienkāršāk pateikt dīlerim, ka tur un tur ir tāda un tāda kuiņa. Lai novērš pa garantiju...
Citādi vēl sāksim likt uz radiatoriem baterijas, lai nofočētu vēl pāris kadrus un pēc tam TV pultī, jo fočiku vairs nevelk...
Vienkāršāk bija pašam aptīt. Un pēc tam grabēšana vairs nav atkārtojusies. Izskaidrojums grabēšanai varētu būt mūsu pašvakie ceļi (no grants ceļiem nevairos), kā arī tas, ka Merivai aizmugurējās durvis ir visai masīvas, lielākas mekā parastam universālam, piemēram, VW-Passat-variant.
Izskaidrojums grabeshanai ir automobiļa zemaa kvalitaate. taa luuk.
VWfans rakstīja: Kopumā es Opel-Merivai 1,3 CDTI varētu salikt šādas atzīmes - ja jāliek tā, kā skolā:
Gaitas īpašības - 8 ;
Degvielas ekonomija - 10;
Salona ietilpība priekšā - 8;
Salona ietilpība aizmugurē - 10;
Pārredzamība vadītājam - 6;
Pārredzamība pasažieriem - 9;
Bagāžnieks - 8;
Apdares materiālu kvalitāte - 6;
Montāžas kvalitāte - 7;
Auto cena - 9.
Parasti atziimes liek ar plusu! FANAM tik lloti nepatiik meriva ka visur salicis miinusus
Sunis rakstīja: VWfan, Tev visu patīk smalki sarēķināt, tad pasaki, vai atmaksājas pirkt jaunu dīzeļauto, ja plāno tik nelielus (zem 20k km) nobraukumus gadā? Lieli zaudējumi taču ir no auto vērtības krišanās, dārgas obligātās tehniskās apkopes, lielas apdrošināšanas izmaksas utt.
Ja rēķina tikai degvielas izmaksas, tad pie tagadējām benzīna un dīzeļdegvielas cenām atmaksāšanās būs pēc 80 tūkst. nobrauktu km. Bet vēl jāņem vērā citi faktori.
jautaajums VWfanam- cik liels ir bagažnieks? suni un sievasmaati var tur iebaazti??? un vai juutami palielinaas bagaazhas telpa,ja pabiida aizmugureejo rindu uz priekshu?
Sunis rakstīja: VWfan, Tev visu patīk smalki sarēķināt, tad pasaki, vai atmaksājas pirkt jaunu dīzeļauto, ja plāno tik nelielus (zem 20k km) nobraukumus gadā? Lieli zaudējumi taču ir no auto vērtības krišanās, dārgas obligātās tehniskās apkopes, lielas apdrošināšanas izmaksas utt.
Kasko sadai masinai bus letaka nekaa tadas pasas cenas vecakam auto.
Vertibas krisanaas notiek tad,kad auto megina pardot.
Pats labaak iegadatos sadu aparatu jaunu (ja apmierinatu mazlitrazas motori) nekaa 3 gadus palietotu prestizaku auto.
zhuks rakstīja: jautaajums VWfanam- cik liels ir bagažnieks? suni un sievasmaati var tur iebaazti??? un vai juutami palielinaas bagaazhas telpa,ja pabiida aizmugureejo rindu uz priekshu?
Bagāžnieks ir vidēja kompaktklases hečbeka lielumā, taču tam vēl papildus ir trīs nevienādās daļās sadalīts zemgrīdas nodalījums - ļoti ērti sīku priekšmetu salikšanai. Pakaļējo sēdekļu rindu uz priekšu par kādiem 10-15 cm var pabīdīt gan katru pusi atsevišķi, gan visu kopā - tas noder tad, ja bagāžniekā garumā pietrūkst tie kādi 10-15 cm.
? Opel Meriva īpašniekiem?
Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs