Audi Q8 apvieno četru durvju luksusa kupejas eleganci ar praktisku lielā SUV daudzpusību. Plašs salons, quattro pilnpiedziņa, mākslas darba cienīgas vadības un piekares sistēmas tehnoloģijas, kā arī viedās palīgsistēmas padara Audi Q8 par pārliecinošu sabiedroto gan biznesam, gan atpūtai.
Ar 3,0 TDI (286 ZS) dzinēju un izsmalcinātu daļējā hibrīda sistēmu aprīkotā Audi Q8 modeļa sākumcena Latvijā Audi dīleru centros Moller Auto Rīga un Moller Auto Lidosta ir 70 500 eiro. Auto salonos jaunais Q8 nonāks augustā.
Audi Q8 izstaro sportisku dinamiku un augstākās klases prestižu, kas nelīdzinās nevienam citam Audi apvidus automobilim. 4,99 metrus garā, 2 metrus platā un 1,71 metru augstā SUV kupeja ir platāka, īsāka un zemāka nekā radniecīgais Audi Q7 modelis.
Audi Q modeļu jaunā seja - Audi Q8 ir apveltīts ar eleganti slīpu jumta līniju, kas noslēdzas ar viegli ieliektiem “D” balstiem. Modelim ir arī izteiksmīga astoņstūra dizaina priekšējā radiatora reste. Vairākas detaļas auto dizainā norāda uz oriģinālo quattro modeli. Gluži kā oriģinālajam Audi quattro, aizmugurējās gaismas joslas pamatnē ir melna virsma. Izmantojot myAudi lietotni viedtālrunī, iespējams aktivizēt dažādas apgaismojuma funkcijas un iespējas, atrodoties ārpus auto.
Audi izcilākā SUV modeļa Q8 pilnībā mehāniskais centra diferenciālis sadala spēkus uz priekšējo un aizmugurējo asi standarta attiecībā 40:60. Ja nepieciešams, tas novirza lielāko daļu spēka uz asi ar labāko saķeri. Apvienojumā ar 254 milimetru balstiekārtas augstumu, īsām virsbūves pārkarēm un no kalna lejā braukšanas asistentu, Audi Q8 var turpināt ceļu, pat ja ceļa segums neturpinās.
Ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV) braukšanas sistēmas ir īpaši efektīvas.
Bremzēšanas laikā iespējams atjaunot līdz 12 kW jaudas, bet MHEV tehnoloģija nodrošina ilgstošu kustību ar deaktivizētu dzinēju, start-stop sistēmu aktivizējot jau no 22 km/h.
Jaunā Audi Q8 MMI skārienvadības koncepcija nodrošina piekļuvi gandrīz katrai funkcijai, izmantojot divus lielus displejus. Augšējais 10,1 collas ekrāns nodrošina informācijas un izklaides funkcijas, kā arī navigācijas sistēmu vadību. Zemāk esošais 8,6 collu lielais ekrāns atvēlēts klimata kontroles un ērtību funkcijām, navigācijas teksta ievadei un īsceļiem.
Latvijā Audi Q8 standarta aprīkojumā ir informācijas un izklaides sistēma MMI Navigation. Papildu aprīkojumā pieejamā MMI Navigation plus iekļauj Audi connect datu pārraides moduli ar LTE standartu un Wi-Fi. Pēc izvēles pieejamā Audi connect atslēga ļauj autovadītājam aizslēgt un atslēgt transportlīdzekli, kā arī iedarbināt dzinēju ar Android viedtālruni.
Novietojot automobili stāvvietā, pārvietojoties pilsētā vai garos pārbraucienos, Audi Q8 piedāvā virkni vadītāja drošībai domātu palīgsistēmu. To vidū ir adaptīvā kruīza kontrole, efektivitātes asistents, palīgsistēma krustojumu šķērsošanai, joslu maiņas brīdinājums un 360 grādu kameras. Viens no izcilākajiem papildinājumiem ir tālvadības garāžas pilots automobiļa novietošanai garāžā (remote garage pilot), izmantojot myAudi lietotni, kas tiks ieviests 2019. gada sākumā.
vecus a4 nepērk cilvēki aiz prieka bet gan aiz nepieciešamības pārvietoties, un ja mums ekonomiskā situācija valstī ir tāda,ka cilvēki nevar atļauties jaunu auto tad nekas cits neatliek ,kā ņemt auto otreizējā, tirgū, un a4 nav noteikti tā sliktākā izvēle starp pacmitgadīgiem auto ,kas noripoju;si 300 un vairāk tūkst.km. par to arī liecina ,kāpēc viņi tiek pirkti tik daudz un tas nav ne tikai pie mums tāda pati aina ir gan lietuvā gan igaunijā, jo diemžēl,ņemot par piemēru tās pašas izslavētās japāņu mašīnas, nu nav viņas paredzētās intensīvai lietošanai, ,vairumam to auto pēc 300 tūkst. resurs ir tik ļoti izsmelts ,ka neatmaksājās viņu taisīt, kā arī tam pašam a4 vismaz ejoāķā detaļas ir pieejamas kaut mazakajā autovekalā, kamēr japānīšiem pārsvarā vissuz pasūtijumu