Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Latvijā sākas Audi Q8 iepriekšpārdošana (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 13.jūlijs 2018 12:39

Audi Q8 apvieno četru durvju luksusa kupejas eleganci ar praktisku lielā SUV daudzpusību. Plašs salons, quattro pilnpiedziņa, mākslas darba cienīgas vadības un piekares sistēmas tehnoloģijas, kā arī viedās palīgsistēmas padara Audi Q8 par pārliecinošu sabiedroto gan biznesam, gan atpūtai.

Ar 3,0 TDI (286 ZS) dzinēju un izsmalcinātu daļējā hibrīda sistēmu aprīkotā Audi Q8  modeļa sākumcena Latvijā Audi dīleru centros Moller Auto Rīga un Moller Auto Lidosta ir 70 500 eiro. Auto salonos jaunais Q8 nonāks augustā.

Audi Q8 izstaro sportisku dinamiku un augstākās klases prestižu, kas nelīdzinās nevienam citam Audi apvidus automobilim. 4,99 metrus garā, 2 metrus platā un 1,71 metru augstā SUV  kupeja ir platāka, īsāka un zemāka nekā radniecīgais Audi Q7 modelis.

Audi Q modeļu jaunā seja - Audi Q8 ir apveltīts ar eleganti slīpu jumta līniju, kas noslēdzas ar viegli ieliektiem “D” balstiem. Modelim ir arī izteiksmīga astoņstūra dizaina priekšējā radiatora reste. Vairākas detaļas auto dizainā norāda uz oriģinālo quattro  modeli. Gluži kā oriģinālajam Audi quattro, aizmugurējās gaismas joslas pamatnē ir melna virsma. Izmantojot myAudi lietotni viedtālrunī, iespējams aktivizēt dažādas apgaismojuma funkcijas un iespējas, atrodoties ārpus auto.

Audi izcilākā SUV modeļa Q8 pilnībā mehāniskais centra diferenciālis sadala spēkus uz priekšējo un aizmugurējo asi standarta attiecībā 40:60. Ja nepieciešams, tas novirza lielāko daļu spēka uz asi ar labāko saķeri. Apvienojumā ar 254 milimetru balstiekārtas augstumu, īsām virsbūves pārkarēm un no kalna lejā braukšanas asistentu, Audi Q8 var turpināt ceļu, pat ja ceļa segums neturpinās.

Ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV) braukšanas sistēmas ir īpaši efektīvas.
Bremzēšanas laikā iespējams atjaunot līdz 12 kW jaudas, bet MHEV  tehnoloģija nodrošina ilgstošu kustību ar deaktivizētu dzinēju, start-stop sistēmu aktivizējot jau no 22 km/h.

Jaunā Audi Q8 MMI skārienvadības koncepcija nodrošina piekļuvi gandrīz katrai funkcijai, izmantojot divus lielus displejus. Augšējais 10,1 collas ekrāns nodrošina informācijas un izklaides funkcijas, kā arī navigācijas sistēmu vadību. Zemāk esošais  8,6 collu lielais ekrāns atvēlēts klimata kontroles un ērtību funkcijām, navigācijas teksta ievadei un īsceļiem.

Latvijā Audi Q8 standarta aprīkojumā ir informācijas un izklaides sistēma MMI Navigation. Papildu aprīkojumā pieejamā MMI Navigation plus iekļauj Audi connect  datu pārraides moduli ar LTE standartu un Wi-Fi. Pēc izvēles pieejamā Audi connect atslēga ļauj autovadītājam aizslēgt un atslēgt transportlīdzekli, kā arī iedarbināt dzinēju ar Android viedtālruni.

Novietojot automobili stāvvietā, pārvietojoties pilsētā vai garos pārbraucienos, Audi Q8 piedāvā virkni vadītāja drošībai domātu palīgsistēmu. To vidū ir adaptīvā kruīza kontrole, efektivitātes asistents, palīgsistēma krustojumu šķērsošanai, joslu maiņas brīdinājums un 360 grādu kameras. Viens no izcilākajiem papildinājumiem ir tālvadības garāžas pilots automobiļa novietošanai garāžā (remote garage pilot), izmantojot myAudi lietotni, kas tiks ieviests 2019. gada sākumā.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 15.jūlijs 2018 11:33
8 1 Atbildēt

smuks

GTD2 15.jūlijs 2018 14:03
10 0 Atbildēt

viens experts tulit teiks ,ka latvju kolhoznieki jau staav garum garā rindā lai nopirktu kāroto sapni, bet ja nopietni intresanti cik tādus pie mums varēs atļauties nnopirkt, būs vairāk par tik, cik uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt? ja uzināsim tad redzēsim cik mums to kolhoznieku

viencexperc 15.jūlijs 2018 14:56
4 7 Atbildēt

Nē, es teikšu, ka Latvijas kolhoznieki raus kulakos no prieka, skatoties uz šo Folksvāgenu, bet pirks vecus a4.

GTD2 16.jūlijs 2018 6:51
11 0 Atbildēt

vecus a4 nepērk cilvēki aiz prieka bet gan aiz nepieciešamības pārvietoties, un ja mums ekonomiskā situācija valstī ir tāda,ka cilvēki nevar atļauties jaunu auto tad nekas cits neatliek ,kā ņemt auto otreizējā, tirgū, un a4 nav noteikti tā sliktākā izvēle starp pacmitgadīgiem auto ,kas noripoju;si 300 un vairāk tūkst.km. par to arī liecina ,kāpēc viņi tiek pirkti tik daudz un tas nav ne tikai pie mums tāda pati aina ir gan lietuvā gan igaunijā, jo diemžēl,ņemot par piemēru tās pašas izslavētās japāņu mašīnas, nu nav viņas paredzētās intensīvai lietošanai, ,vairumam to auto pēc 300 tūkst. resurs ir tik ļoti izsmelts ,ka neatmaksājās viņu taisīt, kā arī tam pašam a4 vismaz ejoāķā detaļas ir pieejamas kaut mazakajā autovekalā, kamēr japānīšiem pārsvarā vissuz pasūtijumu

VWfans 15.jūlijs 2018 15:42
2 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc vajadzīgs šāds Q8 modelis, kad tirgū jau ir gandrīz tāds pats Q7 ???

GTD2 16.jūlijs 2018 6:53
7 0 Atbildēt

to tik redzēs pēc tirgus noieta, ja viņu pirks tad viņš kadam tomēr ir bijis vajadzīgs

x 16.jūlijs 2018 8:47
5 0 Atbildēt

Ļoti vienkārši - kaut, kas ir jāpārdod.

Šis šķiet ir konkurents x6 un MB, ne ietilpības ziņa, bet pēc būtības.

Nu x6 savā ziņā ir apgraizīts x5, itkā tik pat liels, bet dēļ hečbekveidīgās virsūves samazinājusies bagāžnieka ietilpībā. Itkā sportiskāks, itkā prestižāks. Nu tas ir tas, ko es redzu. Audi tāda modeļa nebija, nu un tagad ir.

No otras puses man personīgi nepatīk universāļi, jo visu laiku ir tā, ka salons = bagāžnieks/kravas nodalījums. Dodu priekšroku sedaniem/kupejām, jo bagāžneiks tomēr ir vieta kurai manuprāt jābūt nodalītai no kopējā salona. Protams tas ir krietni nepraktiskāk, bet nu kā nu kuram patīk.

Nez kād kāds uztaisīs īstu "sedankrosoveru".

GB12 16.jūlijs 2018 8:51
0 1 Atbildēt

X6 un GLE ir neglīti, bet šis jau tīri OK.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen elektromobiļiem būs cits dizains un pievienos pogas

Volkswagen ieklausījies pircēju viedokļos, tādēļ nākamie markas elektromobiļi atšķirsies ar dizainu, bet līdzās skārienekrāniem atkal varēs redzēt pogas. Lasīt vairāk

 

Iznācis jaunais 2025. gada “Kalendārs Rallijs Latvijā”

Latvijas autorallija cienītāju uzmanībai nodots jaunais “Kalendārs Rallijs Latvijā"– pagājušās sezonas Latvijas un Baltijas autoralliju 14 spilgtāko mirkļu apkopojums, ko piedāvā fotogrāfi Raimonds Volonts un Jānis Asaris. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Huyndai Tucson lādējamo hibrīdu (+ VIDEO) 5

Jaunākais Hyundai Tucson ārēji izskatās tāpat kā iepriekš. Kas mainījies? Šī ir ceturtās paaudzes Tucson modeļa modernizētā versija. Eiropas tirgum to vēl arvien ražo Čehijā, un tirdzniecībā tā nonāca vien gada vidū. Lasīt vairāk

 

No 1.decembra ceļu satiksmē tikai ar atbilstošām ziemas riepām 12

Tuvojoties Ceļu satiksmes noteikumos noteiktajam ziemas periodam, VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) sadarbībā ar Valsts policiju pēdējo dienu laikā visā Latvijas teritorijā veikusi tehniskās kontroles uz ceļiem, lai pārbaudītu transportlīdzekļa tehnisko stāvokli un riepu atbilstību ziemas prasībām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti