Problēmu atrisināju. padalīšos ar iemeslu, varbūt kādam noderēs. Pie vainas bija bojātā piekabes pievienošanas kontaktligzdas pāreja, ko biju atstājis pēc piekabes vilkšanas. Kad pāreju atvienoju, viss sāka darboties.
Paldies par versiju, bet avārijas uguņi deg perfekti. Ieriekšējam modelim T25 pagriezienu relejs tika iedarbināts padodot masu attiecīgajā ieejā, pēc kā relejs dod pulsējošo spriegumu attiecīgajās lampu ķēdēs. Sliecos uz problēmām ar slēdzi. Bet bez gaismu elektroshēmas grūti būt pārliecinātam.
Sveiki visiem! negribu jaunu topiku cept, pieslēdzos šim. Toyota Avensis t27 2012 gads universālis. Problēma ar ātri mirgojošiem pagriezienu lukturiem. Brīžiem abas puses, brīžiem tika kreisā. Visas lampiņas deg, ieskaitot spoguļu. Kāds ieteica skatīties massas pagriezienu lukturiem. Bet lai saprastu, kur meklēt vajag shēmu. Autodata dabūju tikai dzinēju un vadību. Varbūt kādam ir shēma gaismām šim autiņam? Varu samaksāt saprāta robežās.
Varbūt pieliec klāt ciparus, cik no tevis minētajiem gāja bojā uz A šosejām dēl ātruma 110 km/h. Un tikai tad sāc spīdēt ar Ceļu satiksmes likuma dziļajām zināšanām.
Sveiciens visiem un atvainojos, ja nepateikšu neko jaunu. Izrādās Latvijā tagad var atrauties uz fotogrāfiju no pretimbraucošās policijas patruļas transportlīdzekļa bez apstādināšanas. Man tas bija patīkams pārsteigums😃 Ja kāds nezināja, turpmāk uzmanaties, no 100 līdz 110 uz trases garantēti 20 eur.
Paldies! Punkts 2 BINGO!!! Tā kā mašīna vairāk stāv, nekā brauc, nebija līdz galam pasažieru puses aizmugures durvis aiztasītas, ko nepamanīju, jo kādu laiku nebraucu. Un kā par nelaimi bija pārdedzis drošinātājs, kas baro attiecīgo signāllampiņu panelī. Nomainīts drošinātājs un aiztaisītas durvis - problēma atrisināta. Bet WALA reāli rullē! 👍
Man bija darba 4. golfs, kam vadītāja durvju devējs bija bojāts, tobiš atverot durvis ar pulti un iesēžoties, aizverot durvis, bet neieslēdzot aizdedzi, pēc brīža mašīna aizslēdzās. Un nekādīgi raustot rokturus un spaidot pogas to vaļā nevarēja dabūt. Vienīgi ar atslēgas pulti. Tā ka ja pieņem, ka atslēdza, iesēdās, aizvēra durvis, bet atslēga palika ārā, vai sakritības dēļ pults nosprāga - pilnīgi reāla situācija.
Varat mani apsveikt, vēl viens trijkājis uz Jelgavas šosejas posmā no apvedceļa līdz Rīgai tumsā no manim iekasēja 20 eur par 105km/h Es pat jūtos lepns, ka palīdzu savai valstij tik grūtā brīdī
Nu izskatās, ka esi rūdīts autobraucējs droši vien ar pāris gadu stāžu, tā ka diskutēt ar tevi un iebilst grūti. Tikai atceries, ka posmā Koknese Tīnūži visas avārijas ar traģiskajām sekām notika autovadītāju aizmigšanas dēļ. Vienmuļa vilkšanās ar atļautajiem ātrumiem tur nekādīgi nevar būt par iemeslu, it īpaši, ja jābrauc 3 stundas un vairāk no vietas.
650 - izcils valodnieks!!!Tavai zināšanai, vienmēr braucu pa trasi 110, neatkarīgi no sezonas, īpaši labi ir ziemā, jo tad krietnie pārvietojami radari ārā nelien.
Chalenger - kad tu esi dienu nostrādājis, vairāk kā pusstundu braucis ārā no mīļotās galvaspilsētas un līdz mājām tev vēl 240 km, tad protams nekur nav jāsteidzas.
viencexperc - lūdzu aizej pie psihoterapeita vai sexopataloga, iespējams vēl nav par vēlu.
Personīgi mans viedoklis - nedrīkst pārsniegt apdzīvotās vietās, tāpat vietās, kur ir ātruma ierobežojumi, bet ķert ar pārvietojamo uz trases no 100 līdz 110 tas jau ir nožēlojami. Bet ko darīt, ja Latvijā atrodas krietni darba darītāji, kas citādi sev iztiku nopelnīt neprot.
Jā, paldies, man ir šitāds Mašinai bija tik tiešām viens īpašnieks, tās nobraukums it kā 110 000, ko it kā apliecina arī tehnisko apskašu izdrukas (nav izslēgts protams, ka īpašnieks kaut kā atslēdza odometru starp skatēm), visos lielajos mīnusos lec kā pulkstenis, autīņš pat ļoti dinamisks. Pieļauju, ka Vācijā par viņu krietni paņirgājās, katra ziņā eļla nebija mainīta 2 gadus No video es neteiktu, ka motoram milzīgas problēmas, var jau to ieplūdes kolektoru un EGR vārstu reizi 2 gados patīrīt.
Gribējas dzirdēt atsauksmes par dzinēja uzvedību no līdzīgu Avenšu īpašniekiem Nav jau problēma braukt ar 2000 apgr, ja zinātu, ka ar autiņu viss kārtībā. Nu bet mēģināšu pieslēgt diagnostikai, ja viss būs labi, vnk uz to vairs neiespringšu. Visiem jauku nedēļu!
Neorģināli tirgū nav pieejami Servisi piedāvā variantu par 25 eur, kad piemekle kaut ko līdzīgu. Vienreiz man jau to trubu remontēja par Ls10, uzlika virsū termouzsēdināmo cauruli, taču nekalpoja ilgi laikam jau labāk ielikt to naudu orģinālā un nečakarēt sevi kādu laiku.
Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...
Jā, parādi gan.
Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?
Uztaisi taču bildi un parādi. Tik tiešām interesē,kas to tur ielicis,ja tās tur tiešām ir.
Tikai nesajauc ar dekompresatoru, kurš paver ieplūdes vārstus.
100%, ka runa par dekompresijas vārstu. To var lietot gan iedarbinot dzinēju, gan arī noslāpējot. Un tam nav nekāda sakara ar ieplūdes kolektoru, vnk tiek atspiesti dzinēja vārsti, zūd kompresija. Tiek lietoti arī vārsti ieplūdes kolektorā, avārijas situācijas gadījumā tie aizkrīt ciet. Man tādi bija dīzeļģenetatorstacijām, vai tādi tiek lietoti autiņiem un traktoriem - nezinu.
kādreiz ar tādu šaizi esmu sastapies, norauj kartera vāku un pārbaudi, vai nav posmā eļļas sūknis - iesūcēja filtrs nekas neļurkājas. Uzsākot kustību vai bremzējot inerces dēļ var parādīties iesūkšanas sistēmā sprauga un tad rauj iekšā gaisu. Gaitai izlīdzinoties vai apstājoties sparuga aizveras un viss ir štokos.
recluse rakstīja: jo ar tādām spējām var pelnīt tūkstošus.
Atkal kļūdies! Pamatā vismaz Latvijā labs darbinieks ir tāds kas bez ziepēm lien pakaļā īpašniekam un stučī. Visi pārējie ir pilnīgi liekēži un nav pelnījuši pat min algu. Diemžēl tā uzskata droši vien ka lielākā daļa pisnesmeņu.
Ir jau protams izņēmumumi, bet tie ir patiešām izņēmumi!!
Vot te apdrošinātājam jāiedod bietē. Un vēl pērc kasku pēc šitādas infas !!! Manuprāt apdrošināšana būtu jāizmaksā jebkurā gadījumā, ja vien nav pierādīta tīša bojājumu nodarīšana. Ceru vismaz prēmiju tādā gadījumā atmaksāja?
------------------------------
Uzstādot neautorizētu stūri savam auto, īpašnieks automātiski kļūst par TĪŠU noteikumu pārkāpēju. To tev
laipni apskaidros jebkurā apdrošināšanas sabiedrībā pasaulē un pasūtīs "tuda-že" ar visām tavām prēmijām
Es nezinu, kādi ir kaskas apdrošināšanas ņemšanas noteikumi uz blankām sarakstīti (ja atrunāts, ka autiņam jābūt tehniskā kārtībā uz ņēmēja atbildību, tad jā), bet ja nekas precīzi netiek atrunāts, tad sanāk, ka autiņš tiek apdrošināts tāds, kāds tas ir un jebkura ņēmēja čakarēšana ir vnk apdrošinātāju tiršanās bez jebkādām sirdsapziņas paliekām.
Problēmu atrisināju. padalīšos ar iemeslu, varbūt kādam noderēs. Pie vainas bija bojātā piekabes pievienošanas kontaktligzdas pāreja, ko biju atstājis pēc piekabes vilkšanas. Kad pāreju atvienoju, viss sāka darboties.