Un ieraktas bija dažādākos attālumos,normāli lēkājām.Tad netālajā graviņā no koka uz koku lecām,gājam pa zariem,alkšņa galotnē pirmo tēvam nopīzdoto cigareti nopīpājām....
WALA rakstīja: Es tik nesaprotu, ja tā gribas skriet, tad kur problēmas noslēpt VNZ ... Es tīri izklaides pēc reizēm mēdzu paskriet blakus kraviniekam lai noslēptos, pat jau caurmērā esmu radaram ļoooti neintersants ...
P.S. vienkārši izklaidējos lai kaut kā pārtrauktu vienmuļu ~100km/h braucienu, kad sāk dzīt miegu virsū ...
Jāzina,kurā virzienā FR šauj,nummurzīme manuāli izmaina leņķi.Skaistas bezmaksas bildes csdd.
Noskatījis vēlreiz Mods darbinieka stāstījumu par jauno gāzu mērīšanas aparātu.
Ko sapratu: paredzēts Euro6(katra valsts var noteikt savu mērāmo klasi),norma 500 uz kubikcentimetru (katra valsts var noteikt savu daudzumu).Kur paliek rūpnīcas noteiktās normas?
Izeja:lai nesabojātu DPF,pēc skates uzliek tukšu bunduli un pārprogrammētu dzinēja vadības bloku.
Kam tas sūda trumulis jau ir genoht,grūtāk.Jāpērk aftermarket un Bībele, un jāmācas lūgšana.
Visu pārbaudīju, ir OK. Ieslēdzot gaismas, viss normas robežas,kad ieslēdz ručku apsildi,nokrīt zem 12v.tātad nespēj vilkt.Skatījos, ir palielinātās jaudas spoles,bet vai nebūs rotoru jāmaina un taisngrieži®ulātoru.(Naudai nav loma,tas ir hobijs)
8.janvārī sanāca tādu gabalu pabraukt aiz ceļu tīrīšanas mašīnas pa Rīgas HES dambi līdz Doles muižas krustojumam(no Salaspils puses).Pasākums bija interesants, žēl ka neuzfilmēju.Par brīnumu lāpsta bija pie asfalta,bet.....Kaisīšanas ierīce darbojās interesantā režīmā,5 sekundes kaisa,tad kādus 20-30 metrus ne.Un šādā manierē visu minēto posmu.Tā ir ceļu apstrāde ar pretslīdes materiālu? Nākošo panācu no Bauskas šosejas apļa pa apvedceļu līdz Mārupei.Tur gan bēra uz velna paraušanu.
msh rakstīja: Nu grāmata ta grāmata - salīdzinājumam tā perioda audī un fofāgeniem [varbūt izņemot C6] ar līdzvērtīgas jaudas motoriem bremzes pieļauj uzlikt 16", sīkums bet tomēr; lielie disku izmēri sākas ar jaudīgiem motoriem.
Pēc ilgiem laikiem nolēmu kaut ko uzrakstīt par savu AR 159SW.Pēc dzinēja remonta nobraukts ap 10k km.Pabraukts arī ar pieklājīgākiem ātrumiem,ne LV.Patīk foršā vadāmība,precīza ātrumu pārslēgšana,ērta pozīcija pie stūres,jaudas pietiekami,bet gribas biku vairāk,trūkums-ja brauc divi gari cilvēki,aizmugurē vieta tikai polšam un zacenei.Lieta tikai degviela,nu jā,pateicoties LV ceļiem salocīts disks.Apskate izieta bez aizrādījumiem,pat atgāzes-0,91.
Sveiki! Īsumā par manām nedienām ar klapēm.Tās bija pašizravējušās,jaunu kolektoru nepirku(klapes atsevišķi nav).Tika savesta kārtībā galva un turbīna,pārbaudīti smidzinātāji,iztīrīts ar EGR viss saistītais.Katalizators un kvēpu filtrs arī turpina savu dzīv.Servo,kas tās klapes grozīja, arī vietā,lai nejātu kompim prātu.i.Rezultāts: ekonomija saglabājās,nekūp,jauda OK,makā robs 810,00€
Jā jā, Rīga jau metropole,pārējā Latvija pāķi.Hren Vam gospda!Lielāku čuhņu, kā Rīgu,var redzēt kaut kur Eiropas lielpilsētu nigeru un čurku kvartālos.Esmu priecīgs,kā nedzīvoju tajā zaņķī.
Jums taisnība,man tās klapes sabira,un rezultātā galvas un turbīnas remonts.Galva 260€, turbīna 230€.Labi,pie viena tika iztīrīts ieplūdes kolektors un EGR.
Un ieraktas bija dažādākos attālumos,normāli lēkājām.Tad netālajā graviņā no koka uz koku lecām,gājam pa zariem,alkšņa galotnē pirmo tēvam nopīzdoto cigareti nopīpājām....
Tagad paskatoties uz tiem augstumiem,brrrrr