Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

(!) Cits viedoklis par dokumentu incidentu Krasta ielā 123

 
23.novembris 2006 0:20

Droši vien daudzi no jums lasīja lasītāja iesūtīto stāstu par to, kā policisti mēģināja garāmgājējam pieprasīt uzrādīt dokumentus. Raksts radīja lielu rezonansi gan lasītāju, gan policistu vidū.

Iepriekšējo rakstu lasiet šeit »»
Pēc šī raksta publicēšanas parādījās divu veidu komentāri – gan autoru atbalstoši, gan arī tādi, kuros tika apšaubīts, vai viss tā arī notika, kā redzams video. Komentāros parādījās arī doma, ka šis ir tikai īss gabaliņš no visa tā, kas reāli notika.

Tāpēc, lai ieviestu skaidrību un radītu objektīvu ainu par šo incidentu, iAuto uzklausīja arī kāda satiksmes negadījumā iesaistīto vadītāju Jāni, kurš incidentu redzēja no sākuma līdz beigām un pastāstīja par to.



Kas tad īsti notika uz Krasta ielas (virzienā uz centru) svētdien 14:50?

Pie Ogres ielas krustojuma luksofora sarkanā signāla otrajā joslā gaidīja trīs automobiļi. Un tajos ietriecās ceturtais – MB markas auto. Mašīnas tika sastumtas kopā un katrai no tām radās bojājumi. Iespējams, cieta arī kāda vadītāja, kura tika aizvesta ar ātrās palīdzības auto.



Gandrīz vienlaicīgi notikuma vietā bija ieradusies gan ātrā palīdzība, gan policijas auto. Kā stāsta Jānis, policisti nekavējoties pārbaudīja avāriju izraisījušo autovadītāju, kas esot izskatījies aizdomīgi. Vadītājs pēc alkohola pārbaudes ar otru ekipāžu tika aizvests uz ekspertīzi. Tajā pašā laikā policisti bija jau izmērījuši negadījuma situāciju un lūdza vadītājus, kuriem ir braucami auto, tos nobraukt no otrās joslas un novietot mašīnas nost no Krasta ielas - pie DUS DINAZ.



Laikā, kad policisti aizpildīja protokolus, turpat notika vēl viens satiksmes negadījums – vadītāji tā bija „aizskatījušies” uz negadījuma sekām, ka paši izveidoja vēl vienu „vilcieniņu”. Zaudējumi bija minimāli un policisti šiem diviem autovadītājiem izsniedza saskaņotā paziņojuma veidlapas, kuras vadītāji aizpildīja.

Laikā, kad jaunās avārijas autori pildīja savus saskaņotos paziņojumus, ieradās stāsta galvenais varonis. Novietojis savu džipu aiz avarējušajiem automobiļiem, vadītājs izkāpa un pa taisno devās pie policista, kas sēdēja Volvo un formēja avārijas dokumentus. Un tad sākās...



Kā stāsta Jānis, nupat atbraukušais kungs bija agresīvs un policistus aizskarošā un paaugstinātā tonī vienlaicīgi to filmējot ar savu fotoaparātu, prasīja, kāpēc policisti neesot neko nofotografējuši, kāpēc neesot ievāktas ziņas par aizvesto cietušo utt. Policists paskaidroja, ka mašīnas ir novāktas, jo viss ir piefiksēts protokolā un viņiem neesot paredzēts fotografēt, jo nav fotoaparāta.



Kungs turpināja uzdot dažādus policistiem un arī to, kā viņus sauc, amatus utt. Brīžiem kunga jautājumi pārauga apgalvojumos par policistu nekompetenci. Viņš apgalvoja, ka esot bijis milicijas kapteinis un labi zinot gan savas tiesības, gan policijas pienākumus. Vēl kungs apgalvoja, ka viņš panākšot, ka šīs ekipāžas policisti vairs te nestrādāšot, piebilstot, ka ja viņi nebūtu formā, tad gan viņš tiem parādītu... Karstajā „sarunā” tika pieminēts arī tas, ka viņš esot saistīts ar vienu no cietušajām automašīnām. Policisti paskaidroja, ka viņi šobrīd pildot dokumentus un lūdza kungu netraucēt strādāt, kā arī centās izvairīties no konflikta situācijas, aizverot automašīnas logu. Visu laiku turpinājās arī filmēšana.



Pēc šādas agresīvas sarunas policisti nolēma noskaidrot kunga personību. Viņš atteicās to darīt, jo viņš esot garāmgājējs. Tālāk notikušā nelielu daļu var redzēt video. Kā bija redzams, policisti bija novesti līdz „kliņķim” un jābrīnās, kā viņi spēja noturēties. Viņi pat uzrādīja savas dienesta apliecības, bet kungs tomēr savus dokumentus nerādīja. Šajā brīdī tika izsaukti papildspēki. Kaut kad šis kungs esot paspējis arī piezvanīt uz 112 un paziņot, ka, viņaprāt, šī policijas ekipāža esot alkohola reibumā...

Pēc kāda laika, kad šis „garāmgājējs” iesēdās savā džipā pie stūres, policisti vēlreiz lūdza uzrādīt dokumentus – šoreiz mašīnas reģistrācijas apliecību un vadītāja apliecību. Sākumā viņš atteicās to darīt, jo viņš nekur nebraucot un sēžot pie stūres. Vēlāk tomēr kungs parādīja lūgtos dokumentus. Tā kā šis „visu zinošais” kungs bija novietojis savu auto zīmes „Apstāties un stāvēt aizliegts” darbības zonā, policisti nolēma noformēt par to attiecīgu protokolu.



Atbrauca izsauktie papildspēki (patruļdienests), tomēr palīdzība vairs nebija vajadzīga, jo dokumenti jau bija uzrādīti. Šajā laikā kungs esot atcerējies, ka viņam steidzami esot jādodas pie cietušās uz slimnīcas un pieprasīja atgriezt dokumentus. Pēc protokola sastādīšanas policists informēja kungu par izdarīto CSN pārkāpumu un lūdza parakstīt protokolu. Arī tas nebija tik vienkārši. Kungs pieprasīja nolasīt visas viņa tiesības, ko policists arī darīja. Arī tas neapmierināja kungu, kurš pieprasīja lasīt lēnāk, jo nespējot uztvert būtību. Arī pēc tā kungs neparakstīja protokolu. Policists atgrieza dokumentus un kungs devās prom.

Rezultātā tika veltīgi tika iztērēts gan policistu, gan avārijā iesaistīto cilvēku laiks.

To, vai policisti rīkojās adekvāti situācijai, varat spriest jūs paši. Tomēr Jānis uzskata, ka šajā situācijā policisti "turējās" iespējami korekti.

Jāni uzklausīja iAuto redaktors
Foto: Jānis

P.S. Lai padarītu komentārus objektīvākus un izslēgtu nevajadzīgus apvainojumus, šo rakstu atļauts komentēt tikai reģistrētiem iAuto lasītājiem.

 
Visi komentāri
 
218673. viesis 21.novembris 2006 21:55
0 0 Atbildēt

Tādi jau tie biezie džipu saimnieki mums ir - bezgala lecīgi un nejauki!

218676. viesis 21.novembris 2006 22:13
0 0 Atbildēt

Vienīgā CP darbinieku kļūda bija tā, ka nespēja to ākstu juridiksi pareizi nolikt pie vietas uzreiz. Ja šis vēl pēc tam būtu turpinājis, tad varētu nosūtīt arī uz turieni, kur mušas nekož.

218677. viesis 21.novembris 2006 22:16
0 0 Atbildēt

nu delfos autors taisa pavisam citu stāstiņu.... ai ai ai. Bija vai nebija likumīgi tos dkumentus prasīt, šoreiz esmu 100% policistu pusē, jo šitos lecīgos biezos vajag audzināt

218678. viesis 21.novembris 2006 22:18
0 0 Atbildēt

mjaaaa..... garaamgaajeejs jaanis..... mjaaa..... shitaadus jaanjus (bijushos milicistus) vajadzeetu *********** ************** **************** :D :D :D

218679. viesis 21.novembris 2006 22:22
0 0 Atbildēt

nu protams no CP puses ljoti nelabi ir taa runaat kaa vinji, bet zinot to Burmeistaru, cik naacies sastapties- ljoti normaals celjinieks.

biezie gudrinieki dzipos iisteniibaa buutu pelnijushi nedaudz atrauties.

218680. viesis 21.novembris 2006 22:24
0 0 Atbildēt

The submitter of the claim – the Administrative Regional Court names the following actual circumstances of the matter: on January 14, 2004 the inspector of the Ogre District Municipal Police in accordance with Article 122 (the first Paragraph) of the LAMC fined Igors Zvirbulis for violation of the regulations on parking with a State fee in the amount of five lati. With the January 26, 2004 decision of the Ogre District Municipal Police Chief I.Zvirbulis appeal on the abrogation of the decision in the matter of misdemeanor was rejected and the decision of the above inspector was considered as valid.

Acīmredzot šim advokātiņam pat godam nopelnītie pieci lati jāapstrīd. Izskatās pēc diagnozes, ne?

218681. viesis 21.novembris 2006 22:31
0 0 Atbildēt

es gribeeju teikt - shitaadus jaanjus (bijushos milicistus) vajadzetu pacienaat ar karstu shokolaadi :D :D :D itkaa nonjemot stresu :D :D :D

tad jau laikam kaads zinaamas mashiinas vadiitaajs bij paalii, ka isauca misteru advokaatu chakareet cepistiem praatu :D :D :D

218682. viesis 21.novembris 2006 22:31
0 0 Atbildēt

Varbūt kāds grib tam tipiņam kaut ko personīgi uzrakstīt,draugiem.lv viņš tusējas ar visu savu džipu.

Redaktors 21.novembris 2006 22:35
0 0 Atbildēt

Nejauciet lietas - Jānis ir viens no avārijā iesaistītajiem (cietušajiem) un viņš mums to visu pastāstīja.

218684. viesis 21.novembris 2006 22:36
0 0 Atbildēt

izrāva skaisti vienu gabalu no visa notikuša un tad rāda ka cik slikti ir menti.... ja menti nebūtu saniknoti - tad drošvien atrastu iemeslu to papagaili nolikt pie vietas...

218685. viesis 21.novembris 2006 22:36
0 0 Atbildēt

atbalstu policistus.kā būs , ja viņš neparakstīja protokolu- sods būs jāmaksā???

218688. viesis 21.novembris 2006 22:42
0 0 Atbildēt

gan jau , ka mb advokāts

218690. viesis 21.novembris 2006 22:48
0 0 Atbildēt

vot super! Vecais tā nereāli sacepies bija :)

218693. viesis 21.novembris 2006 22:58
0 0 Atbildēt

Shito dziPISTU mentiem vajadzeetu katru reizi kaa ierauga aptureet, un peec pilnas programmas paarbaudiit, i uz alkoholu, i aptiecinu utt. Tad redzeetu kaa cilvekiem darbu trauceet!

218695. viesis 21.novembris 2006 23:13
0 0 Atbildēt

he he, gan jau ka liekaa svara nomociitais taisniibas ciiniitaajs tagad dabuus pilnu vingrojumu programmu no katras ekipaazhas :) Nav jau taa, ka policisti ir akadeemiskuma kalngali, bet vinjiem taadiem nemaz nav jaabuut...vinji pilda savus pienaakumus. Katraa zinjaa man vinju ir zheel deelj taa, ka deelj katras siikas avaarijas vinjiem 2 stundas jaapavada rakstot, meerot, rakstot, skaidrojot, rakstot. Lielaakajai daljai vinji ir kraani, kuri kjer uz aatrumu no sleepnjiem, bet buusim objektiivi-nometot visas formas, formalitaates, tiesiibas un pienaakumus, taa vien prasaas tam tiesiibas zinoshajam kungam pa deguntinju. Katraa zinjaa viegli vinjam nebuus :D lai labi ripo dzhips, Zvirbulja kungs!!!

218696. viesis 21.novembris 2006 23:16
0 0 Atbildēt

Nu pat noskatoties pirmo video bij redzams ka tas nav viss materiāls, kas ir uzfilmēts.......

Pat pēc tā noskatīšanša bij skaidrs, ka tika izcelts tikai un vienīgi tas "asfalta" moments, bet bij skaidrs, ka tas afalts tika pieminēts tikai un vienīgi tāpēc(gods poličiem par psiholoģisko izturību, ka nenolaidās līdz autora līmenim) jo čaļi iekšā jau vārījās ņemoties ar to garāmgājēju :E

Izlasot šo turpinājumu.. tikai un vienīgi cepuri nost ceļinieku priekšā, diez vai daudzi spētu noturēties tik ilgi neuzsprāguši

218697. viesis 21.novembris 2006 23:28
0 0 Atbildēt

Well - klasisx piemeers tam, kaa agresija rada agresiju, pie kam - stipri aatraak un efektiivaak par to, kaa sevi speej vairot pozitiivas emocijas. :-(

Pietiek paraadiities vienam personaazham, kuram liekas, ka vinjam ir mesijas dotiibas sakaartot patiesiibu, lai rastos simtiem komentaaru rindu....

Es gan ieteiktu visiem lasiitaajiem aizdomaaties par saakotneejo iemeslu: (aciim redzot) banaala neuzmaniiba pie stuures - viens aizdomaajies vadiitaajs rada juukli ne pa jokam.

Domaaju, ka video sizheta operators tagad, kad kaisliibas ir mazliet atslaabushas, arii vairs nav laimiigs par izdariito (cerams), & "pateiciibu paraadaa" _visi_ iesaistiitie ir vienam koleegai autovadonim, kursh kkaa klusi ir no skatuves nosviidis... ;-)

Redz, kaa nu sanaak: piebrauc viens ar svaigu patroli, & ieprieksheejaa izlaiduma krutaa mersha satiasiitaas ziepes nevienu vairs neinteresee... ;-)

"Kluba" cieniigs anjix sanaak... :-DDD

218703. viesis 21.novembris 2006 23:39
0 0 Atbildēt

Pastastiet kur delfos var palasit par so temu.

218704. viesis 21.novembris 2006 23:39
0 0 Atbildēt

mana sanaca satikties ar Burmeistaru un likas baigi fors celinieks..

to dzipa vajadzeja kartigi izvalet..lohs kaut kads

218705. viesis 21.novembris 2006 23:42
0 0 Atbildēt

mb nav skates loga :D

218708. viesis 21.novembris 2006 23:48
0 0 Atbildēt

jadoma ,ka Igoram Zvirbulim tagad viegli neklasies no CP puses :D

218709. viesis 21.novembris 2006 23:53
0 0 Atbildēt

Es jau no pasha saakuma biju un veel tagad esmu CP pusee:) (ja runa par sho gad.)

218711. viesis 21.novembris 2006 23:57
0 0 Atbildēt

KOHINURS [?] 21.11.2006 14:42

Visi šeit attēļotie personāži vienlīdz labi un uzjautrinoši. Dīvainis notikuma vietā un policisti, kas īsti nezin kā iziet no situācijas,

Un nav jau arī objektīvas info. Tikai no subjektīva viedokļa notikuma apstāsts un video ieraksta fragmenti. Kas uyn kā īstenībā - ej nu uzmini.

--------------------------------------------------------------------------------

Nu redz, pēc laiciņa tā lieta kļūst skaidrāka. Paldies Jānim.

Un veiksmi CP ekipāžai

218712. viesis 22.novembris 2006 0:02
0 0 Atbildēt

Jaa CP ekipaazhai toc veiksmi, tirshat ko gribat normaali, bet vnk nokaitinaati chalji izskataas.

218719. viesis 22.novembris 2006 0:38
0 0 Atbildēt

kaa ta -visi tagad tikushies ar burmeistaru, vinjsh tak tik forshss dzeks,kaa tad taa var!!!tik forshu dzeku aplikt...:D

218722. viesis 22.novembris 2006 0:57
0 0 Atbildēt

Man gan nav paveicies satikt, bet taads jautrs chalis izskataas:)

218723. viesis 22.novembris 2006 1:04
0 0 Atbildēt

Nu es joprojam esmu par to, ka CP darbs nav pietiekami profesionals. Diemzel ir ta, ka sava taisniba ir ari dokumentu neraditajam. CP darbiniekiem nevajadzeja teret laiku garajam sarunam, kas redzamas video, bet skaidri pamatot, ka dokumenti tiek pieprasiti tadel, ka vins savu auto ir novietojis neatlauta vieta (t.i. ir izdarits likumparkapums), kas ir pietiekams iemesls personibas parbaudei. Tiesi saja gadijuma nebutu lieki izterets CP laiks un nepaklausanas gadijuma "lecigo" dokumentu neraditaju varetu sodit par nepaklausanos policijas prasibam.

218725. viesis 22.novembris 2006 1:38
0 0 Atbildēt

Seene, te pat neiet runa par juridisko pusi, bet par "vot es neraadiishu un tirsiishos ar cilveeku, bojaashu vinam garastaavokli, taadelj, ka man it taadas tiesiibas" , sry, man besi aaraa ciolveeki ar shaadu domu gaajienu.

218728. viesis 22.novembris 2006 2:05
0 0 Atbildēt

Seene,ar kādām tiesībām tu pārmet CP darba neprofesionalitāti.

Ar kādu auklu jāmēra?

Policisti pilda savus pienākumus un tam kroplim vienkārši noveicās,ka džeki tādi pacietīgi bija.

Policistam būtībā nevajadzētu neko paskaidrot...priekš tam jau viņš ir policists.Nau jau viņi vārtrūmes laupītāji,kas prasa maku atdot.

Par tām savām tiesībām...

Tagad skolēniem ir tāda fiška,vecāku iepotēta,ka viņam ir tisības,bet skolotājam nav.Bija gdījums,ka sīkais tirš pretī učukam un saka : "Tu mani te nekomandē,citādi runāsi ar manu advokātu".

Nu un man rodas jautājums...Vai tas ir normāli?Nekādas cieņas pret vecākiem cilvēkiem.

Ja mani kāds sveš sīkais uzrunātu ;"Eu,Tu",uzreiz pa muti dabūtu.

Tādi tirlas kā tas filmētājs,saviem bērniem tieši šādu attieksmi pret citiem cilvēkiem arī iepotē.Nākotnē poličiem būs vēl grūtāk,ja nekas nemainīsies.Visi tipa gudrāki paliek.

218729. viesis 22.novembris 2006 2:07
0 0 Atbildēt

Kopā tas saucās "Sabiedrības kultūra",un Latvijā ir vairāk cūku nekā normālu ļaužu.

TĀDI ESAM.

218730. viesis 22.novembris 2006 8:05
0 0 Atbildēt

Man nezkāpēc rodas aizdomas, ka avārijā iesaistītā persona "Jānis" ir kāds CP pārstāvis, jo kā gan avārijā iesaistītā puse spētu sadzirdēt visus dialogus starp "garāmgājēju" un CP ekipāžu? Tāpat arī kā t.s. Jānis spējis saredzēt, par ko tika sastādīts AP protokols, vai un kurā brīdī tika uzrādīti dokumenti, utt.???

218731. viesis 22.novembris 2006 8:16
0 0 Atbildēt

nu man aju no saakuma likaas, ka tas filmeetaajs ir taads jociigs ... (nu tip peec vakardienas filmas noskatiishanaas)

un taa vinjam vajag, ja sastaadiija protokolu par staaveeshanu neatljautaa vietaa :)

218732. viesis 22.novembris 2006 8:25
0 0 Atbildēt

filmētājs ir pilnīgs īblis!

218733. viesis 22.novembris 2006 8:33
0 0 Atbildēt

Viena pagale nedeg. Policisti paši vainīgi-vajadzēja rīkoties ātri un korekti, tad nebūtu safilmēts teātris.

218735. viesis 22.novembris 2006 8:38
0 0 Atbildēt

Respect pret poličiem, ka izturēja to nekauņu un nenolaidās līdz viņa līmenim. Tā jau ir, ka uzrodas "garāmgājēji" un sāk vēl papildus ļečīt ko un kā jādara. Bet vispār - būtu izsaukuši VP - uzliktu uz haubes, atlauztu roķeles un aizturētu uz dažām stundām - personības noskaidrošanai.

218736. viesis 22.novembris 2006 8:40
0 0 Atbildēt

M... nu... šitas stāsts jau izklausās ticamāks. Tikai nav īsti skaidrs par ko cepās džipa saimnieks - par to dāmīti kas nevīžo piesprādzēties vai par to mersi kas ziepes savārījis?

Par CP: Ik pa brīdim parādās raksts ka vot CP slikti uzvedoties un čakarējot ārā par neko un vēl Dievs vien zina ko. Nu, jā, uz ceļa braucot kautkādas policijas auto reizēm uzvedās kā cūkas, bet nemāku teikt vai tās ir tieši CP mašīnas. A cik ir sanācis kontaktēties ar CP (dokumentu pārbaude, grēciņi...) tad vienmēr viss ir bijis normas robežās, bez savstarpējiem apvainojumiem un uzbraucieniem. Jā, iespējams ka kādu reizi kāds nav stādījies man priekšā vai nav sasveicinājies. Nu... visi esam cilvēki, katram gadās vai nu ļoti sūnains garīgais vai vienkārši totāls nogurums. Un ja ņem vērā ka gadās vēl šitādi džipistu izlēcieni tad vispār jābrīnās ka pēc šādas "dvēseliskas skaidrošanās" tas CP inspektors kādam neiezvēla starp acīm.

Karoče nesaprotu kur jūs sasēņojat tos asinskāros un brutālos CP inspektorus?

218737. viesis 22.novembris 2006 8:41
0 0 Atbildēt

Nožēlojams teātris un vēl nožēlojamāks galvenais aktieris jeb operators.

218740. viesis 22.novembris 2006 8:46
0 0 Atbildēt

Man jau tā arī likās... kārtējo reizi kāds indivīds lieki šķiež mūsu policijas laiku. savs labums ir - pilsonis ir sodīts par zīmes neievērošanu.

218744. viesis 22.novembris 2006 8:57
0 0 Atbildēt

CP man nekad nav paticis deļ tā, ka viņi vairāk atgādina zekus un pasaules nabas. Bet šis bija tāds gadījums, kur CP sastapās ar sev līdzīgo, un sajutās kā nevarīgi puišeļi. Tas džeks mierīgi varētu strādāt CP - viņam ir visas dotības!

218745. viesis 22.novembris 2006 9:00
0 0 Atbildēt

Nu re, kaarteejais izbijushais ments, tiem praidistiem muuzjiigi galvaa ir sakaapis :D Shoreiz taa kaa buushu celjinieku pusee :D

218746. viesis 22.novembris 2006 9:00
0 0 Atbildēt

Viens filmē policistus.

Otrs filmē, kā pirmais filmē policistus...

Moš kāds vēl ir, kurš var atsūtīt bildes par to, kā otrais filmē pirmo, kurš filmē policistus???

218750. viesis 22.novembris 2006 9:07
0 0 Atbildēt

Mnjāā. Esmu policistu pusē. Viņi ir dažādi, bet šoreiz ... Operators laikam 'bija sajuties baigais ērglis. Mašīna ceļ pašlepnumu :)

218751. viesis 22.novembris 2006 9:10
0 0 Atbildēt

Cerams ka tagad Zvirblim viegli neklāsies ar CP, riebjas šitādi mūlāpi uz ielām! CP malači par nervu izturību!

218753. viesis 22.novembris 2006 9:14
0 0 Atbildēt

Un negadījumā iesaistītais Jānis ir iekšlietu struktūru darbinieks!?

Redaktors 22.novembris 2006 9:18
0 0 Atbildēt

Nav gan.

218757. viesis 22.novembris 2006 9:18
0 0 Atbildēt

man pilnīgi pietiek ar safilmētā materiāla parādīto daļu lai saprastu ka policisti ir auni. pēc šī raksta arī kasīklis ir gana liels auns bet viņš tāds drīkst būt jo nav policists.

218758. viesis 22.novembris 2006 9:20
0 0 Atbildēt

Jaunajos Volvo būs tip top uzlīmējamais piezīmjpapīrs uz priekšējā paneļa ar Varoņa auto marku, krāsu un reģistrācijas numuru defaultā! :D :D :D

P.S. Es ar grib Volvo kā darba auto, nevis Renault Laguna Grandtour... :(

218762. viesis 22.novembris 2006 9:31
0 0 Atbildēt

Iečekojiet www.lvrtc.lv/padome/?id=27 :D :D

218763. viesis 22.novembris 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Interesanti, vai advokātiem nepastāv kāds ētikas kodekss?

218765. viesis 22.novembris 2006 9:36
0 0 Atbildēt

Kārtējais liekēdis, kas sēž nevajadzīgās padomēs un tērē mūsu naudu un vēl iedomējies no sevis kingu kas visiem parādīs kas ir kas! Redz kā noēdies uz mūsu rēķina! Ko tād sajēdz no televīzijas? Ak nu pareiz, padomes locekļiem tač nav nekas jāsajēdz, jāzin tik kā naudu tērēt....

218766. viesis 22.novembris 2006 9:37
0 0 Atbildēt

Pifik kāds ir vai nav zvirbulis bet policistiem ir jāmāk risināt konfliktsituācijas korekti un juridiski pareizi, šeit vienkārši pierādās ka ments ir pilnīgs nulle ja viņam ir jaizdara kas vairāk par soda izrakstīšanu. Un te policistiem ir paveicies ka viņi spēja +/- savaldīties.

218767. viesis 22.novembris 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 21.11.2006 22:35

Nejauciet lietas - Jānis ir viens no avārijā iesaistītajiem (cietušajiem) un viņš mums to visu pastāstīja.

Jaanis shinii avaarijaa guva smagu, neatgriezenisku galvas traumu...

218769. viesis 22.novembris 2006 9:43
0 0 Atbildēt

interesants pilsonis. tik nesaprotu kadu labumu no tadas kashkeshanas vai varbut baudu var gut...

218773. viesis 22.novembris 2006 9:56
0 0 Atbildēt

ir vairaaka tipa cilveeki. un vieni no tiem ir taadi kas kashkjeesies par visu un vienmeer. Vinjiem tas droshi vien celj pashapzinju. Taadi cilveeki, ja redz ka guust virsroku, uzvelkaas veel vairaak un otrai pusei vien atliek ieraut asti kaajstarpee un klusi nosviist. Diemzjeel shoreiz CP bija taa otraa puse un vinjiem naacaas izvairiities no shii personaazja. Noveelu shim mega operaatoram atrauties no katras CP ekipaazjas un pa pilno.

218774. viesis 22.novembris 2006 10:02
0 0 Atbildēt

Igors Zvirbulis normaalu reklaamu sev uztaisiijis :D

218776. viesis 22.novembris 2006 10:11
0 0 Atbildēt

Ar džipu riktīgs *******. Jāārstē tādi uz ceļa.

218777. viesis 22.novembris 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Policista sagatavotībai jābūt tādai, lai mierīgi, neiespringstot, korekti pamatojot, spētu atsēdināt šādus "advokātus". Ja "nejaušs garāmgājējs" ar "savām tiešibām" spēj novest amatpersonu līdz baltkvēlei, tad šajā gadījumā amatpersona nezina vai neizmanto visas savas pilnvaras šādu gudrinieku atsēdināšanai.

Tas viss, protams, situācija, kad poliči ir balti un tīri, nevis mēģina kautko pa ātro noformēt, vai kādam par labu.

218781. viesis 22.novembris 2006 10:33
0 0 Atbildēt

1. Kašķīgs Zvirbulis, kurš (iespējams) apzināti pildīja sava klienta pasūtītas darbības.

2. Neadekvāti, tomēr tīri interesanti izveidots videomateriāls, kas tomēr objektīvi nostāda nepatīkamā gaismā CP amatpersonas, neatstājot šaubas arī par paša autora diagnozi.

Liels komentāru apjoms, ne tikai šeit.

3. Cits viedoklis pastiprina aizdomas par Zvirbuļa rīcības motīviem un principiem.

4. Visi (gandrīz) automātiski metas aiztāvēt CPolicistus.

Pietiekoši spēcīga sabiedrības rezonanse - katra mēdija sapnis.

:)

218783. viesis 22.novembris 2006 10:36
0 0 Atbildēt

labu ceļu policistu ir TIK maz, un tad vēl tiem retajiem, normālajiem cilvēkiem pagadās šitāds marsietis pretim, kas čakarē smadzenes, tērē laiku,... man šķiet, ārzemēs šis plikpaurītis jau sen būtu ar steku pa plesi norāvies + aprocēs saslēgts :D

218784. viesis 22.novembris 2006 10:39
0 0 Atbildēt

Izklausās, ka aculiecinieks Jānis ir pats Zaļais vīriņš, un tas viss izklausās pēc lielas atrunas no ši CP puses savam priekšniekam. Šajos abos stāstos- šodienas un vakardienas, nav nekādas objektīvas info!!!!

218786. viesis 22.novembris 2006 10:40
0 0 Atbildēt

Vai Jānis gadienā nestrādā iepretim Laimai?

218787. viesis 22.novembris 2006 10:41
0 0 Atbildēt

labi, ka man bagažniekā ir beisbola nūja un šķipele.. a poliči tok turējās pienācīgi

218788. viesis 22.novembris 2006 10:41
0 0 Atbildēt

Visu cieņu Redaktoram, ka publicē arī citu viedokli.

Redaktors 22.novembris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

Nu varat nomierināties - es personīgi ar viņu [Jāni] vakar 2 stundas runāju un pierakstīju. Viņš ir vienkāršs cietušais no vienas no šīm trim mašīnām, kurš ilgi bija spiests gaidīt savus dokumentus.

218791. viesis 22.novembris 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Vot tādi ir tie "kruto "meršu vadītāji.pat stāvošas mašīnas nevar apbraukt.

218792. viesis 22.novembris 2006 10:45
0 0 Atbildēt

Es par policistiem :)) malači !

218794. viesis 22.novembris 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāda ir šīsdienads Jāņa motivācija iet un stāstīt iAuto savu "objektīvo" un pat ar videoieraksta fragmentiņu nepamatojamo viedokli? Un visā šajā bardakā noslīkst tas, ka CP bija neprofesionāli sakarā ar vēlmi dabūt rokā dokumentus. Pie tam, interesanti, kādēļ tas operators tā uzcepās. Ja mana sieva būtu iesaistīta negadījumā, un es redzētu, ka policisti ir vainīgo sašņorējuši un kārtīgi noformējuši, nespēju iedomāties, kāpēc man būtu vēl kādam jādraud un jākasās. Drīzāk, bija pamatotas aizdomas, ka policisti nav savu darbu izdarījuši kārtīgi un vainīgais var izbēgt no soda. Interesanti, kāds sakars ir autoavārijas izraisītājam ar IeM?

Katrā ziņā, policistu atmazgāšana Jāņa izpildījumā nāca ļoti laikā. Droši vien, ka sagadīšanās.

Redaktors 22.novembris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Jāņa motivācija pastāstīt, kas notika, bija elementāra - jau svētdien viņš bija pārliecināts, ka "jurists" pāršāvis pār strīpu un jau tad esot izskatījies, ka no tā visa tiek taisīts teātris.

218798. viesis 22.novembris 2006 10:57
0 0 Atbildēt

Var jau būt.

218799. viesis 22.novembris 2006 10:57
0 0 Atbildēt

> Rezultātā tika veltīgi tika iztērēts gan policistu, gan avārijā iesaistīto cilvēku laiks.

Ja tiek rupji pārkāpti tiesiskuma principi, tad štrunts par zaudēto laiku - tiesiskums ir svarīgāks par Jāņa atdzisušajām vakariņām.

218800. viesis 22.novembris 2006 10:58
0 0 Atbildēt

P.S. Vai nu "... šim rakstam atļauts pievienot komentārus...", vai arī "šo rakstu atļauts komentēt..."

218801. viesis 22.novembris 2006 10:59
0 0 Atbildēt

Jaa varbuut var noskaidrot avaariju izraisiijushaa autovadiitaaja piederiibu IeM? Domaaju tur tas suns buus aprakts...

218802. viesis 22.novembris 2006 11:01
0 0 Atbildēt

Nu re! Tagad viss paraadaas jau citaa gaismaa! Šis ir kārtējais pierādījums, ka nevajag spriest par policistu, tiesnesi vai citu personu tikai pēc tā ko kāds uzraksta vai pasaka! Ja runā tad tas manuprāt arī būtu jāpierāda, nevis vienkārši "viena tantinja teica" un aiziet! Visu ir dažādi cilvēki un trakākais ur tas ka dēļ dažiem cilvēkiem tiek izdariiti secinājumi par pārējiem un tad sākās runas ka policisti ir tādi sliktie! Principā ir tā ka esmu novērojis, ka ja nestrīdās un pats saprot(ir ļautiņi kas negrib saprast) to kapeec ticis aptureets u.t.t. tad domstarpiibas nerastos, BET daudziem atkal sākas "MANAS TIESĪBAS", "TŪLĪT PAZVANĪŠU UN JŪS ATLAIDĪS" u.t.t.

p.s. jaamaak nosķirt ka ir labie un ne tik labie policista kungi(-dzes)

LAI JUMS VISIEM JAUKA DIENA!

"PEACE"(tulkojumā- MIERU) :)

218803. viesis 22.novembris 2006 11:04
0 0 Atbildēt

redaktor!

Bet KĀ tas Jānis varēja zināt visas CP un Zvirbūļa sarunas nianses? Stāvēja blakus un protokolēja???

Manuprār, ja esi iesaistīts ceļu satiksmes negadījumā, tad prātā ir visādas citas domas nevis analizēt vai lasīt no lūpām, ko kurš kuram ir teicis, filmējis utml.

Čo ta aizdomīgs tas Jānis. Izskatās pēc CP uzkūdīta aculiecinieka, lai piesegtu savu nekompetenci.

Es vairāk ticu Jāņa stāstītajam, tomēr apšaubu viņa kā 100% neatkarīgas (konkrētajā Zvirbuļa incidentā ar CP) personas viedokli.

Ja tas Zvirbulis ir dzīvē jau daudz sasniedzis jurists, tad kauns par tādu amatabrāli, jo normāls jurists nekad tā neizturētos.

Arī CP, lai arī jūtas kā mazāk vainīgi vai vispār nevainīgi šajā strīdā, tomēr neapstrīdami ir tas, ka "patiesības jeb likuma pamata meklēšana asfaltā" neliecina par viņu izglītību un profesionālo pieredzi.

p.s. kā autobraucējs varu viennozīmīgi teikt, ka CP attieksme ir kļuvusi daudz labāka un aizvien biežāk var sastapt ļoti laipnus, nesavtīgus un pieklājīgus CP inspektorus!

Redaktors 22.novembris 2006 11:15
0 0 Atbildēt

To kliegšanu varējuši dzirdēt arī McDonalda apmeklētāji..., jo kungs visu laiku "skaļi runājis"...

218810. viesis 22.novembris 2006 11:29
0 0 Atbildēt

nu ko, identisks iiblis, ar kaadu man sanaaca dariishana kaadas 2 nedeeljas atpakalj, un sods jamam ar taads pats, par staaveeshanu neatljautaa vietaa!! shitie visgudriishi buutu ar suudainu koku draazhami, te ir demokraatijas negatiivaa puse.

218814. viesis 22.novembris 2006 11:35
0 0 Atbildēt

Kas notiek peec celju satiksmes negadijiuma kad atbrauc CP. Policists iedod iesaistiitajaam personaam paskaidrojuma lapas, kuras tu aizpildi 5-10min (protams ja negribi izpluust eposaa) un tad tu savu paskaidrojumu nodod CP kuri tikliidz atbraukushi saak aizpildiit savus dokumentus kas aiznjem ljooooti ilgu laiku. Un kameer tu esi jau uzraxtiijis savu skriceleejumu liidz briidim kameer tevi aicina parakstiit protokolu paiet ljoti ilgs laiks, kuru tu izmanto kaa vien pats veelies. Citi piipee cigareti peec cigaretes seezjot savaa mashiinaa, citi ganaas ap CP mashiinu, citi klausaas ko runaa CP ar kaadu personu. Un nav jaabuut iesuutiitam IeM lieciniekam lai redzeetu un dzirdeetu kaa viens ambaalis traucee CP straadaat. Turklaat ja jau iesaistiitais zvirbulis ar CP runaaja kaa tas ir pienjemts normaalos tonjos, tad kaapeec citiem radaas veelme vinjus fotograafeet??? Taapataas??? Maajas kolekcijai, jo Zvirbulis taads pievilciigs izskatiijaas??? Diez vai. Parasti katraa striidaa ir vismaz 2 puses un katrai pusei ir savs viedoklis par notikusho un ieprieksheejaa raxtaa mineetais viedoklis ir tikai dalja (izdeviigaakaa dalja no video autora puses) no taa visa kas tur notika. A gadiijumaa shitai ekipaazjai nav video ieraksts un balss ieraksts nonstopaa??? Ja jau tas muljkjis staaveeja pie CP ekipaazjas un pie atveerta loga bazuuneeja savas pravas, tad jau tam jaabuut ieraxtiitam.

218815. viesis 22.novembris 2006 11:40
0 0 Atbildēt

Ja cepists buutu laiciigi pateicis,ka prasa dokomentus,taapeec ka ir paarkaapums deelj neatljautas staaveeshanas tas jurists vareetu iet kaarties ar saviem safilmeetiem gabaliem. Diezgan pretiigi izskataas,kad vinjs to kameru baaz mentam aciis.

Bet nu asfalta pamats ar nedriixt buut

218817. viesis 22.novembris 2006 11:40
0 0 Atbildēt

To: bizenajs [?]

Tad kaapeec adminstratiivajas tiesaas ir tik daudz lietu ja policija visu dara pareizi... un 24% ir apmierinaatas prasiibas un taa ir tikai taa mazaaka dalja kas neiet uz tiesaam... taada vienpuseeja demokraatija. bizenajam sanaak ... policijai ir skaidri jaapasaka likumisks iemesls pasuutiit dirst trauceetaaju, taa lai vinjam nav ko iebilsts... un nevis atbalstiities uz asfalta...

218820. viesis 22.novembris 2006 11:52
0 0 Atbildēt

tikai 24%??? Tad jau policijas amateprsonu pieņemtie lēmumi ir kļuvuši ievērojami kvalitatīvāki! Vēl nesen procents bija krietni pāri 50!!!

218825. viesis 22.novembris 2006 12:31
0 0 Atbildēt

.. tā kā derētu trešā versija par notikušo, jo patreiz ir balts pret melnu, kur šis variants izkausās ticamāks, bet vienlga tā ir ka policisti sevi nedaudz izbalmēja, jo lai kā arī neuzvestos privātpersona viņiem vajag saglabāt rāmu garu it sevišķi ja filmē. Tas idejiski, bet ticu ka viņi ir tik ļoti novesti ka tas bija neiespējami!

A par to apstāšanos pareizi darīja, ka paņēm ciet - uzrakstīja protokolu.

218826. viesis 22.novembris 2006 12:40
0 0 Atbildēt

nezinu neko par administratiivajaam tiesaam, zinu tikai to, ka likumdoshana LV ir taada, ka katrs, kursh speeciigi ceert kaulinju jurisprudencee un likumos, izpildvarai ir tiesiigs nepakljauties un liidzcilveekus draazt gadiem ilgi. te es nebuut neaizstaavu CP konkreetajaa gadiijumaa, uz asfalta pamata neko nevar izdariit, bet Zvirbulis nekaads kaajaamgaajeejs nebija un nevareeja buut, ja jau atbrauca ar dzhipu... par demokraatiju ka reiz biju domaajis, ka taa mums ir taada vienpuseeja, cietushos neaizstaavosha...

218827. viesis 22.novembris 2006 12:40
0 0 Atbildēt

Interesanti būtu uzzināt vai tas MB vadītājs (faktiskais šīs putras ievārītājs) finālā bija pālī vai nebija????

CP istiem visu cieņu izņemot par asfaltu:D Kaut kā stulbi:))))

218828. viesis 22.novembris 2006 12:41
0 0 Atbildēt

Red, a kaadeelj peec komenta ievietoshanas es automaatiski nonaaku pirmajaa lapaa??? taa ir eertak?? manupraat ne!

218829. viesis 22.novembris 2006 12:44
0 0 Atbildēt

1.policisti taču varēja pateikt , ka viņiem ir aizdomas , ka viņš ir salietojies narkotikas (kurš normāls cilvēks tā uzvedas) un bez nekāda pamata, nosūtīt uz ekspertīzi!

2.Asv, lai Zvirbulītis pačakarē kādu policistu , vai tepat krievijā.Domāju , ka ar steku tā nevāji atrautos.

3.Apbrīnojama pacietība no policistu puses.

218831. viesis 22.novembris 2006 12:55
0 0 Atbildēt

abas puses paradija sevi ka neprofesionalas ;))))

218832. viesis 22.novembris 2006 12:55
0 0 Atbildēt

Gadu Igdienas vieša komentāru

218835. viesis 22.novembris 2006 13:12
0 0 Atbildēt

Piekrītu Stormam

218841. viesis 22.novembris 2006 13:30
0 0 Atbildēt

Pavlekot svītru varam secināt - zvirbulis ir no tiem ībļiem, kas ļoti labi zina tikai tos likumus un tikai tad, kad tas viņam ir izdevīgi. Kad jānoliek auto, tad viņš vairs nesaprot ko nozīmē tas bļembaks ielas malā ar sagāztu krustu pa vidu.

218847. viesis 22.novembris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

nja par pacietibu poličiem cepuri nost :)

218854. viesis 22.novembris 2006 15:42
0 0 Atbildēt

Vecums nenāk viens... Mati izkrīt, vēdes aug, sievietes arī vairs neinteresē, tāpēc kompensējas kā māk...

Jau pēc vakardienas ieraksta bija skaidrs ka resnais uzprasās, ASV šis noteikti būtu dabūjis ar steku jau pirmajā uzbraucienā. Par ko? A vot par policijas darba traucēšanu!

218872. viesis 22.novembris 2006 20:30
0 0 Atbildēt

tāds tādus satika :)

218874. viesis 22.novembris 2006 21:06
0 0 Atbildēt

UBJU [?] 22.11.2006 12:55

Gadu Igdienas vieša komentāru

Interesanti, interesanti, tad IkdienasViesis būtu tas pats Zvirbulis?

218879. viesis 22.novembris 2006 21:47
0 0 Atbildēt

Reto domaju ka tas nav Nekats zvirbulis, parasti ši cilvēka komenti ir neticami objektīvi:)

218887. viesis 22.novembris 2006 22:32
0 0 Atbildēt

nu ko lai saka....

ja es būtu "mazais zaļais vīriņš " es nu toč tam lopam liktu bietē!!tracina šitādi pārgudrie izlecēji!!

218894. viesis 22.novembris 2006 23:59
0 0 Atbildēt

Šeit prasās pēc tāda fīča,kad katram policistam ir savi(parastie) čomi,kas šādā situācijā,fiksi piebrauc un tādam pim.pim izdur riepas,izsit kādu lukturi un fiksi notinās.Nav ko blatot.

Un vispār ...kāpēc ir kaut kas jāmurgo par policistu kompetenci?

Visi nevar būt priekšnieki,visgudrākie,visideālākie un nevainojamākie.CP pildīja savus pienākumus tik labi cik to spēja.Neviens nav ideāls.Neviens ,kas šeit gudri muld par % un CP kompetenci,pats savus pilsoņa pienākumus nevar izpildīt uz 100%,tad ar kādām tiešībām drīkst kaut ko pārmest CP.

218900. viesis 23.novembris 2006 1:48
0 0 Atbildēt

UBJU

Tas nu gan! No sērijas "pie visām nelaimēm vainīgi CP":D

218951. viesis 23.novembris 2006 11:00
0 0 Atbildēt

starp citu: ja nu te kāds cepas par to "asfalta pamatu", tad, no latviešu valodas gramatikas viedokļa raugoties, tad ceļu policistam ir pilnīgi visi iemesli tā atbildēt, jo viņš tiešām atradās uz asfalta tobrīd.

Savukārt, ja tas losis būtu jautājis: " Kāds ir PAMATOJUMS jūsu prasībai parādīt dokumentus...", tad nu gan būtu citādi. Bet tādu no krievu valodas pa tiešo tulkotu teikumu: "Na kakoj asnove bla bla bla.." tā arī jāatbild...

218962. viesis 23.novembris 2006 11:31
0 0 Atbildēt

Zhetons audifanam :D

218964. viesis 23.novembris 2006 11:43
0 0 Atbildēt

...njaaa...šis pretīgais advokātelis no mana rajona...ir bijusi personiska saskare ar šo cilvēku...ĻOOOTI nepatīkams tipiņš...tāds izliets Padomju laika milicijas vai ČEKAS darbonis...lai viņam arī turpmāk dzīvē "VEICĀS"...

218991. viesis 23.novembris 2006 14:22
0 0 Atbildēt

interesanti būtu uzzināt CP domas / izteikumus, nu kaut vai preses dienests / sekretārs utt... varbūt iauto redaktors var sazināties un aptaujāties.

219000. viesis 23.novembris 2006 16:15
0 0 Atbildēt

Es tak teicu , ka tas dok. neraadiitaajs = negudrs.....

219003. viesis 23.novembris 2006 16:30
0 0 Atbildēt

menti jau konkrēti izcēlās. tādi kā āksti, bļin. kāda starpība vai tur zvirbulis vai zilonis ??? mentam pirms viņš vispār izlec no gultas ir jāzin jau iepriekš kā rīkoties katrā konkrētā gadījumā.

un jāizpilda konkrētas lietas BEZ liekas dir*anas.

Tādas kā bābas bļin.

Ja zvirbulis traucēja darbu, tad attiecīgi bija jarīkojas, līdz pat nolikšanai "uz mutes" pret asfaltu.

Un profiem tas būtu jāizdara ar minimālām kustībām.

iespējams, ka tomēr mazliet noraustījās, jo to nabaga mentu kurš Mūrnieci pamatoti sodīja, pašu pēc tam sava priekšniecība izčakarēja.

219010. viesis 23.novembris 2006 18:48
0 0 Atbildēt

Shitadus, hrenov, zvirbuljus ar sunainu mietu drazt... jei bogu, neesmu parliecinats vai es to polichu vieta noturetos tam shrekam seja neiebraucis!

219034. viesis 23.novembris 2006 23:54
0 0 Atbildēt

Es still par: ...

Šeit prasās pēc tāda fīča, kad katram policistam ir savi (parastie) čomi, kas šādā situācijā, fiksi piebrauc un tādam pim.pim izdur riepas, izsit kādu lukturi un fiksi notinās.Nav ko blatot.

219044. viesis 24.novembris 2006 12:00
0 0 Atbildēt

Iepriekšējos komentārus nelasīju, bet izlasot rakstu, secinu ka kungs ir ļoti lecīgs, īsti pat nesapratu, ko viņš vēlējās panākt.

Ļaujiet policistiem strādāt, un tad būs kārtība uz ielām.

Iedomājaties, ja jums sāktu piesieties par jūsu darbību, vai bezdarbību, ja jūsu biznesam bruktu šādi virsū un mēģinātu celt gaismā "netīros" darbus. Droši vien daudz kas atklātos.

Un nekārtības ir visur, un nebrīnaties, ka vienu dienu pie jums ierodas attiecīgie dienesti un ceļ gaismā daudzus itkā sīkumus.

219047. viesis 24.novembris 2006 12:05
0 0 Atbildēt

Varu vēl piebilst, ka pašam nācies pārkāpt ceļu satiksmes noteikumus, un esmu vairākkārt par to pieķert. bet šādās situācijās nevajag pierādīt pretējo, un vajag ar policistiem runāt kā ar cilvēkiem un atzīt nodarīto - un tad arī sods tiek piespriets minimāli iespējamais.

219065. viesis 24.novembris 2006 14:00
0 0 Atbildēt

visus komentus gan neizlasiiju, bet man liekas, ka visam shim staastam vareetu buut arii veel treshaa puse!

Tad kaads iisti shim "garaambrauceejam" bija sakars ar notiekosho? Kaadeelj vinsh atbrauca? Vai ir kaada saistiiba ar iespeejamo(?) cietusho? Un ja ir, tad cik cietusii ir cietusi?

Varbuut tas ir cilveeciiga stresa-psihologjiskaas nesavaldiibas rezultaats?

219078. viesis 24.novembris 2006 14:59
0 0 Atbildēt

mjā... piekrītu te jau izskanējušasm viedoklim, ka abas puses ir izgāzušās. Tas, ka menti savaldījās, tas ir labi... savādāk arī nedrīkst būt. Iespējams tieši tas fotoaparāts viņiem bija tas saturošais faktors.

219084. viesis 24.novembris 2006 15:29
0 0 Atbildēt

Nē nu labais, tas vecais, tas nu ir riktigs peģiks. Kur tādi dzimst ???

219085. viesis 24.novembris 2006 15:32
0 0 Atbildēt

ka tad viss beidzas??

219159. viesis 25.novembris 2006 22:21
0 0 Atbildēt

Ko lai dara- auna galva...

219165. viesis 26.novembris 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Zvirbuļa izgājienus Ogrē jau visi zin, tāpēc šis devies uz Rīgu, bet redz kā palika slavens ar savu kašķešanos visā Latvijā. Droši vien tas vēl nav viss šajā lietā, jo Zvirbulis viņus iesūdzēs tiesā par to ka CP automašīna stāvēja nepareizi utt, un par to ka poliči tērēja viņa dārgo laiku un viņam nojuka tikšanās ar klientu, vai kaut kā tā.:)

219172. viesis 26.novembris 2006 17:08
0 0 Atbildēt

man domāt ka poliči tam nozīstajam mierīgi varēja uzlaist ar pipku pa muguru.un viss

220115. viesis 7.decembris 2006 19:50
0 0 Atbildēt

Ja ir jāsaka atklāti tad šajā gadījumā tas viss būtu beidzies daudz ātrāk, ja attiecīgie ceļu pilicijas darbinieki labāk būtu mācijušies likumus pilicijas lekcijās. Lainu kuram taču viņiem juridiskie panti ir jāzin.

220118. viesis 7.decembris 2006 19:55
0 0 Atbildēt

Ja jāsaka vēl atklātāk tad tas vienkārši ir sarunāts un vīrs atbrauca visus sabiedēt. Katram savi gali. Vienam lieli vienam mazi.

220932. viesis 15.decembris 2006 13:42
0 0 Atbildēt

Nu traki bet ko lai dara ? Pats es gan tā nekad nerīkotos, jo uzskatu, ka iespēju robežās cilvēki, kuri nēsā formu un pilda savus dienesta pienākumus ir jārespektē..

221654. viesis 24.decembris 2006 15:47
0 0 Atbildēt

Par to filmēšanu, biju Anglijā gribēju dēlam atvest smuku bildi Tower un viņējais policists, tikko gribēju zibsnīt, policists uzreiz virsū, tipa nekādas bildēšanas, nezinu kādi viņiem ir normatīvie akti , par šitiem Foto Photo gājieniem, negribēju iedziļināties, a pie mums katrs idiņš kurš nopircis digitālo vai telefonu ar kameru nu tik filmēs visu pēc kārtas. Brīnos, ka CP tik ilgi vēl tur sevi rokās, pat žēl paliek , ka nav vairs 90. gadu sākusm

221766. viesis 28.decembris 2006 20:16
0 0 Atbildēt

Nu ko. Ja jau personība noskaidrota.. tad vēlu veiksmi turpmākajā....

Pastrīdēties ar policistiem.. gudrākais ko Tu vari izdarīt šajā dzīvē..... Ja tu esi *******, tad esi *******.

221897. viesis 31.decembris 2006 18:53
0 0 Atbildēt

nenoturējos pārvarēju slinkumu un izlasīju visus komentus.

negribu plaši izvērsties, bet īsumā tad tā :

Cienījamais Zvirbuļa k-gs, ja Jūs kopējāt Likuma par policiju 12.panta 2.daļu, tad vajadzēja iekopēt arī 1.daļu

III nodaļa

POLICIJAS DARBINIEKA TIESĪBAS

12. pants. Policijas darbinieka vispārējās tiesības

Policijas darbiniekam, pildot viņam uzliktos pienākumus atbilstoši dienesta kompetencei, ir tiesības:

1) prasīt, lai personas pārtrauc likumpārkāpumus un citu rīcību, kura traucē policijas pilnvaru izpildi, kā arī pielietot pret likumpārkāpējiem paredzētos piespiedu līdzekļus;

ja ir vēlēšanās varu Jums iekopēt vai nomest uz mailu arī Speciālo līdzekļu pielietošanas pamatojumu , jo Jūs, kā GUDRS Jurists lasat/kopējat tikai to, kas interesē tikai Jūs, kā indivīdu, respektīvi savu subjektīvo viedokli.

Ja jau esat tik gudrs, tad noteikti zināt, ka izgraizīts video nekādīgi nevar būt uzskatāms par pierādījumu, lūdzu pilnu video

Likuma par policiju 12.panta 2.daļa nosaka, kā jau Jūs izkopejāt, ka policijas darbiniekiem ir tiesības pārbaudīt personām, kuras tiek turētas aizdomās par likumpārkāpumu izdarīšanu, personību apliecinošos dokumentus, kā arī citus dokumentus, kas nepieciešami to tiesību normu ievērošanas pārbaudei, kuru izpildes kontrole un uzraudzība uzdota policijai.

Nekur nav rakstīts, ka policijas darbiniekam no sākuma ir jāpaskaidro dokumentu pārbaudes pamatojums, cita runa ir par jebkādu aizturēšanu (dokumentu pārbaude nav - NAV aizturēšana, par jebkādu aizturēšanu tiek sastādīts attiecīgs protokols, par dokumentu pārbaudi normatīvajos aktos protokola sastādīšana nav paredzēta.

Neaprotu ! Jūs iedodat dokumentus uz policijas darbinieka likumīgu pieprasījumu, tieši tajā pašā brīdi Jums tiek paskaidrots, kāpēc dokumenti ir pieprasīti, Jums tiek paskaidrots pārkāpuma būtība, ja tāda nav - laimīgu ceļu. Kāpēc Jums tas sagādāja grūtības, it sevišķi, ja it kā pats esat bijis milicis/policists - tātad respektīvi izprotat policijas darbinieka darba īpatnības/grūtības, varbūt es kļūdos - slikti/stulbi/lecīgi policisti arī atvaļinoties no dienesta nemainās. (Mainot saskaitāmos vietām summa nemainās). Tas laikam ir par Jums Zvirbuļa kungs, ja netīšām vecgada vakarā esmu aizskāris kādu citu Zvirbuļa kungu (man nav personas koda), tad atvainojos- teksts ir domāts tikai un vienīgi raksta autoram/filmētājam).

Bez tam Jūs varbūt esat arī dakteris, ja jau interesējāties par faktu, ka policijas darbiniekam trīc rokas? Ir dažādi faktori, kas ietekmē šo no mums īpaši neatkarīgo ķermeņa darbības īpatnību, viena no tām varētu būt Jūsu rīcība. Jūs tak esat ļoti GUDRS paprasiet Googlem, kas ir roku trīcēšana-domāju saņemsiet izsmeļošu atbildi.

Visiem novēlu laimīgu jauno Cūkas gadu un lai poličiem trāpās mazāk tādu... Labu cilvēku

Axels83 [?] 01.12.2006 21:42

visgardak tagad kad zinam patiesibu laikam jau smejas CP un es ari par lecigiem džipistiem

219195. viesis 27.11.2006 16:30

Shitais onkuls ir labs advokaats, un tapeec zinaja ko dara un ko teikt.

Kasper [?] 24.11.2006 23:51

Tā tam gudrelim vajag, pilnīgs idiots! !! !!

Būtu labāk parādījis papīrus un tinies, nevis ar savu stulbumu izrādīties

mth [?] 22.11.2006 10:39

liidzjuutiiba cp, lai arii vinji man dazreiz taa ne visai, bet ja prasa dokumentus paraadu un miers - uz ielas varbuut iespiiteetos, bet bez iemesla jau neprasiitu

getz-g [?] 22.11.2006 01:59

Zvirbulis tagad baigais inkognito, Latvijas Valsts radio un televīzijas centra padomes loceklis Nemaz tik alga liela viņam oficiāli nesanāk (vid viss ir publisks) tā ka biezais baigais nav, vienkārši lecīgs histēriķis un piedevām vēl no pagājušā gadsimta 1980. gadu izcilības vairs nav ne vēsts.

Policisti - daudzmaz normāli.

221898. viesis 31.decembris 2006 19:06
0 0 Atbildēt

P.S.

Atcerēsimies lūdzu :) Sabojājot garīgo ceļu policistam, mēs noņemam sev stresu un aizbraucot pat samaksājot sodu esam laimīgi . Policists ir no mūsu rīcības sadusmots un sameklē citu autovadītāju kuram šoreiz viņš sabojā garīgo. Un sākas viss no gala . :)Cienīsim viens otru, jo necienot ne vienu, ne otru pusi mēs iegriežam tikai paši sev respektīvi autovadītājiem.

Viss ir balansā Ja Tev ir sūdīgi, tad citam šajā pašā laikā ir labi :)

Vēlereiz laimīgu jauno gadu !!!

Lai mazāk sodu un domstarpību, lai mazāk stulbu CPistu un stulbu šoferu, gājēju.

232226. viesis 16.aprīlis 2007 13:43
0 0 Atbildēt

Pieņemot, ka džipa vadītājs patiešās uzvedies neadekvāti un policistus provocējis, tad "'tīri cilvēciski" es policistus saprotu. Un tomēr, un tomēr... Atestētam policijas darbiniekam IR JĀZINA, kas ir "tiesiskais pamats" (vienkāršoti runājot - attiecīgā likumā attiecīgajā pantā paredzētā situācija, kas ļauj policijas darbiniekam izlietot viņam piešķirtās tiesības kaut ko prasīt, likt u.tt. u.tml.) un, pieprasot uzrādīt personu apliecinošus dokumentus, šis te pamats (pavisam vienkārši - likuma/noteikumu/statūtu etc. pants/punkts/apakšpunkts etc.) IR JĀNOSAUC. Nenosaucot tiesisko pamatu, personas tiesības tiek pārkāptas rupja, pat "kliedzošā" veidā...

236779. viesis 23.jūnijs 2007 9:23
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc video liekas ka policija nezin savas tiesības un pienākumus, bet "garāmgājējs" tikai vēlējās iegūt info uz ko tika neadekvāti atbildēts. p.s. Pavērtējiet kā strādā citu valstu policija...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nodeg tikai divus gadus vecs Mercedes-Benz EQA elektromobilis (+ VIDEO) 1

60 000 eiro vērtā automašīna sadega pilnībā diezgan ievērojami bojājot arī blakus esošās garāžas vārtus. No lielākas nelaimes īpašniekus paglāba tas, ka liesmas tika laicīgi pamanītas. Lasīt vairāk

 

Klīrenss 20 centimetri - Lexus piedāvā krosoveru NX Overtrail versijā (+ FOTO) 4

Lexus NX Overtrail izveidots kā versija sliktākiem ceļiem, kas papildinās pircēja izvēli Eiropas tirgum. Lasīt vairāk

 

Zināmi 32 auto modeļi, kas sacentīsies par “Latvijas Gada auto 2025” titulu (+ FOTO)

31. oktobrī noslēdzās dalībnieku pieteikšana konkursā “Latvijas Gada auto 2025”. Līdz ar to sāksies konkursa lielais testa brauciens, kura laikā žūrija tos vērtēs, lai noteiktu labāko – fināla septītnieku. Lasīt vairāk

 

Kulbergs prasa atcelt ekspluatācijas nodokli automašīnām, kuras rada līdz 130 CO2 g/km izmešus (+ VIDEO) 37

Tehnoloģiju bloga "Kursors.lv" vadītājs Kristaps Skutelis norāda, ka mazturīgie nespēs pārsēsties uz elektroauto, kam piekrīt arī Saeimas deputāts un "Auto asociācijas" vadītājs Andris Kulbergs ("Apvienotais saraksts"), tāpēc, viņaprāt, būtu jāatceļ ekspluatācijas nodoklis visiem auto, kuri rada līdz 130 CO2 g/km izmešus, lai veicinātu iedzīvotāju pārsēšanos uz automašīnām, kuras rada mazāk izmešu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti