Pazīstamais ASV riepu ražotājs Goodyear izlēmis pārdod sev piederošo un tajā pašā nozarē strādājošo zīmolu Dunlop Japānas ražotājam Sumitomo Rubber Industries (SRI).
Tiek ziņots, ka darījuma kopējā summa ir 701 miljons dolāru (681 miljons eiro) un līguma nosacījumi paredz, ka Goodyear turpinās pārdot Dunlop riepas Eiropā un saņems par to ienākumus vismaz līdz 2025. gada beigām. Pēc šī perioda Goodyear vēl piecus gadus piegādās Dunlop riepas Eiropā kravas automobiļiem un motocikliem.
Preses izdevumā Goodyear izpildviceprezidente un finanšu direktore Kristīna Zamarro atklāj, ka: "Mūsu komanda ir uzsākusi visaptverošu procesu, kura mērķis ir palielināt Goodyear vērtību, pārdodot Dunlop zīmolu, un mēs esam ļoti gandarīti par sasniegto rezultātu".
Pēc Zamarro teiktā, Goodyear cieši sadarbosies ar SRI, lai nodrošinātu vienmērīgu pāreju un neradītu neērtības Dunlop zīmola klientiem.
Toties mums ir izvēlēts gada dzīvnieks - ezis!, un gan jau, ka eksperti par to saņēma brangu atalgojumu, kā tas pie mums ierasts