Aizspriedumi jāmet pie malas, ir daudz cilveku kas uzskata ka labāk kaut vai zhigulis bet jauns auto! Pēc trim lidz pieciem gadiem kalinas bus kaa savu laiku trabanti, lets auto (RTU) studentam lai katru rītu atkartotu autobuves teoriju praksee
RHINO rakstīja: Aizspriedumi jāmet pie malas, ir daudz cilveku kas uzskata ka labāk kaut vai zhigulis bet jauns auto! Pēc trim lidz pieciem gadiem kalinas bus kaa savu laiku trabanti, lets auto (RTU) studentam lai katru rītu atkartotu autobuves teoriju praksee
Tu RTU neaiztiec... Es varu derēt, ka vidējā vērtība RTU studentu automašīnām ir augstāka nekā citās valsts augstskolās... Es izsaku šādu apgalvojumu tikai dēļ algām industrijā... Visādi psihologi, filozofi, ekonomisti var droši kandidēt uz gaišu nākotni RIMI pie kases, kamēr RTU beidzēji strādā specialitātē(vienīgais izņēmums ir RTU ekonomisti )...
Par privāto augstskolu studentu autoparku nav vērts runāt... Tas ir atsevišķs stāsts...
Bet vispār... Gribi jaunu 3. golfu, pērc Ladu... Biki piešķūnēs un nevarēs atšķirt...
iRAFAR - tu laikam pasniedzējs esi no mana kursa RTU tehniskajās zinībās (neprecizēšu kuras, lai nav lieki apvainojumi), tagad specialitātē strādā kādi 5 - 10 cilvēki no 100. + reālākais ko var dabūt ir darbs Elkorā par pārdevēju tehnikas nodaļā, pārējie kur nu kurais.
aiztikshu gan! to RTU - Pac tur macijos un zinu kas sanāk no lauku puisha kuram piepalidz ar naudinju veca golfinja iegaadei pirmajā kursā pēc paris gadiem izaug speciālists kuru autoservisi viens no otra paarperk!
Nu ko augsti godājamie skeptiķi! Mans izklāsts par LADA Kalina
Man ir neliela jauna firma, miljonus nepelnam bet vajadzēja iegādāt 2 mašīnas, vot i nopirkām aprīlī Kaļinas.
Mašīna ir tīri ciešama, vadība apmierinoša, dinamika normāla, neizskatās pēc nlo kā iepriekšējie, interjers vienkāršs bet ērts un galvenais bagažnieks ietilpīgs.
Mīnusi - kārba un diferencālis paskaļš, ātrumi slēdzas nedaudz smagāk kā citām mašīnām, šur tur skrūves nav pievilktas šur tur pārvilktas (plastmasas detaļām), bet tā nav mirstamā kaite, nu ja protams rokas no pareizās vietas aug.
Plusi priekš 1,6 motora diezgan dinamiska mašīna, jaudas ar pietiek 190 km/h iet un vēl ir rezerve, diezgan ekonomiska vidējais jauktais 8,2l trase 6l, nu un protams rezerves daļas maksā kapeikas.
veel nav septembra nr publikaacija kurir LJJOOTI labas atsauksmes par elektrisko stures pastiprinaataaju kursh ir defektains no ruupniicas un VAR jebkuraa mirklii jebkuraa !!! virzienaa paraut stuuri
ja grib sportam, tad saviileet, iespeejams var labu labo.Bija pat opcija nopirkt jau gatavu piiteraa uzviileetu dzineeju pat ne par lielaam naudaam..ja būlciņas izvadaat, arii var.
bet ne par komfortablu ne eertu to lamatu nenosauksi...
ari prieks firmas... Es gan vel neesmu nopircis, bet tiklidz vajadzes, ta noteikti bus skoda fabia - japadoma jau ari par kaut kadu likviditati pec tam. Savu Kalinu varesi pec tam izmest vai majas pagalma glabat.
Ar jaunajām Ladām braucis neesmu.Mans iepriekšējais 20gadīgais autiņš gāja labāk un ekonomiskāk nekā galīgi jaunais Žigulis.Nesen biju saticis bijušos kolēģus-divi strādā par taksistiem,vienam Logans ir personīgais vāģis:atsauksmes labas.Arī pats iekš Eiro auto pavizinājos ar Loganu-vaina nekāda tikai 1,4 motors mazliet par švaku.Vienīgais kas mani atturētu no Logana ir bagāžnieka dizains,bet pie ta var pierast jo auto domāts pakaļas pārvietošanai nevis lai zīmētos.
Škoda roomster (kas imo ir labākais no visiem un arī dārgākais)
Lada Kalina
Tur ir jābūt entuziastam lai izvēlētos pēdējo. Es joprojām atceros, cik ātri parādījās un pazuda Gazeļ busekļi, tie pāris jaunie 111 žiguļi un vēl citi diženās austrumzemes triperi.
Lai savā iekšējā tirgū viņi braukā ar tiem sūdiem, bet šeit tad jau labāk tiešām atbalstīt kaut kādu Rumāniju, Čehiju vai Ungāriju - nopērkot to mazo Kia sūdu piemēram.
Es nesaprotu, ko Krievija autoram tādu labu izdarījusi, ja viņš apsver tās miskastes, kuru paši krievi lād, iegādi?
Vel jau pie visiem "Za ruļom" rakstiem nevajag aizmirst, ka mes dzivojam cita valsti. Mums "inomarka" ir Lada, bet Dacia Logan - tepat vietejais ES razojums. Ta ka ar rezerves dalu piegadem, razotaja atbildibu utt drizak problemas ir sagaidamas ar Ladu
Seene rakstīja: Vel jau pie visiem "Za ruļom" rakstiem nevajag aizmirst, ka mes dzivojam cita valsti. Mums "inomarka" ir Lada, bet Dacia Logan - tepat vietejais ES razojums. Ta ka ar rezerves dalu piegadem, razotaja atbildibu utt drizak problemas ir sagaidamas ar Ladu
Irvin rakstīja: Nu ko augsti godājamie skeptiķi! Mans izklāsts par LADA Kalina
Man ir neliela jauna firma, miljonus nepelnam bet vajadzēja iegādāt 2 mašīnas, vot i nopirkām aprīlī Kaļinas.
Mašīna ir tīri ciešama, vadība apmierinoša, dinamika normāla, neizskatās pēc nlo kā iepriekšējie, interjers vienkāršs bet ērts un galvenais bagažnieks ietilpīgs.
Mīnusi - kārba un diferencālis paskaļš, ātrumi slēdzas nedaudz smagāk kā citām mašīnām, šur tur skrūves nav pievilktas šur tur pārvilktas (plastmasas detaļām), bet tā nav mirstamā kaite, nu ja protams rokas no pareizās vietas aug.
Plusi priekš 1,6 motora diezgan dinamiska mašīna, jaudas ar pietiek 190 km/h iet un vēl ir rezerve, diezgan ekonomiska vidējais jauktais 8,2l trase 6l, nu un protams rezerves daļas maksā kapeikas.
Ši ir patiesība...Vienai firmai bija 98.gadā bija sapirktas 2108 versijas....ar 1.5 litru dzinēju....Par cik ap desmit cilvēkiem bija tās darba mašīnas,tad viņi īpaši nežēloja...Ērtas nebija bet primitīvas gan....Nu tad tā.....Pirmkārt visi golf3 gti...omega 3000...Un līdzīgāki subjekti līdz 80km/h knapi tika līdzi.....80-100km/h jau sāka pietuvoties....Vairāk par 150km/h nevarēja izpiest......Un tagad galvenais....Degvielas patēriņu visos iespējamajos režīmos + viens pat teste'ja ar max.pedāli grīdā un piekrautu divassu piekabi ar mēsliem...Patēriņu virs 9 litriem nevarēja dabūt...Viņus explotēja vienkārši nežēlīgi.Remontos tika samaksāti pa 8-ņiem gadiem ap 1200tk.ls Lietas lētās minirāleļļas ar kurām zimā piestartējot dega spiediena lampas utt....sikasnas plīsa,bet vārsti nelocījās beigās daudz nauda aizgāja par sapuvušo detaļu metināšanu.....Karoče garš stāsts...+vizuālo taisija pa kasko....
Optam viņus iepērkot sanāca ap 3000eiro gabalā....Beigas darbiniekiem gandrīz vai atdeva...Vajadzēja tikai pārakstīšanu segt.
P.S....Sev nekad ko tik drausmīgu nepirktu,bet ja darbinieki ir šakāļi tad tikai tā vajag darīt....Remonts lēts + ja ir uzņēmumā transporta daļa ar vienu mehāniķi tas ir ļoti izdevīgi.Degvielas ekonomija un garantija ir 2gadi...
Tā nav reklāma,bet ieteikums,kā maksimāli var uz nelielu auto parku ietaupīt DAUDZ līdzekļus.
Master_D rakstīja: Nu jā. Kņižku ņečital, no mņēņije imēju.
Saliekot blakus lētos spaiņus
Renault thalia
Dacia Logan
Škoda roomster (kas imo ir labākais no visiem un arī dārgākais)
Lada Kalina
Tur ir jābūt entuziastam lai izvēlētos pēdējo. Es joprojām atceros, cik ātri parādījās un pazuda Gazeļ busekļi, tie pāris jaunie 111 žiguļi un vēl citi diženās austrumzemes triperi.
Lai savā iekšējā tirgū viņi braukā ar tiem sūdiem, bet šeit tad jau labāk tiešām atbalstīt kaut kādu Rumāniju, Čehiju vai Ungāriju - nopērkot to mazo Kia sūdu piemēram.
Es nesaprotu, ko Krievija autoram tādu labu izdarījusi, ja viņš apsver tās miskastes, kuru paši krievi lād, iegādi?
Ja tas ir domaac uz maniim, tad - nu nemaz nedomaaju sjitamo suudu pirkt... Tad jau labaak LOGAN... Bet patiesiibaa sievai ir MEGANE II un darbam ir VECTRA B caravan... Ar abaam esmu pusliidz apmierinaac, vieniigi naakamo darba auto laikam tomeer izveeleesos arii RENAULT... Kautkaa man tie OPEL ECOTEC dzineeji vairs neiedvesmo...
Jaunā LADA
Jaunaa LADA