Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lamborghini Urus tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Lamborghini Urus tests 2018 / 2019, kāda ir pirmā pieredze?

 
1 2
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
0 0 Atbildēt
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Urus foto

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Tā dzeltenā krāsa ir smuka

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Ar Lambo gan neatteiktos izbraukt

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
2 0 Atbildēt

Katram kārtīgam vīrītim dzīvē ir jāizdara vismaz trīs lietas. Jāiestādā koks, jāizaudzinā dēls un jānosit čūska. Ar tām divām it kā esmu ticis galā, bet trešā nevedās (sirdapziņa neļauj!). Varbūt labāk čūskas sišanu varētu aizstāt ar izbraucienu pie lembja stūres?

Ja tā, tad varu ar šo to padalīties:

Vispirms skaņa: tā nāk no divām pusēm. No priekšas un no aizmugures. Kura varenāka, grūti pateikt. Jebkurā gadījumā, locītavās parādās tā dīvainā sajūta, ka kaut kas nav tā kā parasti. Klausīties ir viena lieta, cita, pašam būt tās balss pavēlniekam kaut vai uz nieka 15 kilometriem (tas bija mums atļautais limits). Auto nav nepieradināts zvērs, kas vēlas trakot un rauties pie jebkura pieskāriena. Mierīgi braucot, tas ir maigs un iejūtīgs, kā pieradināts lauva. Taču, ja tam piespiež attiecīgajās vietās, tas pārvēršas. Pārvēršanās nav tāda, kādu esam pieraduši sagaidīt no Q8 vai Subaru ST. Tā ir mežonīga, tāda, kas ver ciet širmi. Tāda, ka paātrinājuma brīdi asinis tiek izspiestas no acu āboliem un skatiens pārvēršas šaurā tunelī, kuram apkārt ir tikai tumša, neskaidra migla. Bailes. Bailes, kā auto māceklim, kas pirmo reizi sēdies pie stūres un nezina, kas notiks piespiežot gāzes pedāli.

Domāju, ka saprotu tos cilvēkus, kuri jau stāv rindā pēc šiem auto. Tā naudas vara, kas materializējusies šajā auto pilnā mērā atspoguļojas uz ielas.

Malači igauņi, kas nenožmiedzās, saņēma dūšu un pavēra priekšakaru uz šo slēgto pasauli. Pasauli, kas it kā mums ir blakus, bet tomēr ir tāla un neaizsniedzama.

Prezentācijas laikā igaņu pārstāvim tika uzdots jautājums: vai dārdēšana no izpūtēja tiek radīta ar akustiskās sistēmas palīdzību? Uz ko viņš saņēmās un maksimāli korekti atbildēja, ka viņi mīl īstus auto.

Jā, dārdēšana un burbuļošana no izplūdes sistēma ir trešais faktors, kas liek skudrām skriet pa muguru.

Aprakstīt to nevar.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Kas tur ar displeju/ekrānu? Bij/nebij nospeķots, vai "šoreiz" neievērojāt ???

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
0 0 Atbildēt

Kad ļipa trīc, tad uz tādām lietām neskatās. bet tā MMI problēma ir arī tur.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Mja...Un Kuram diez tā nav? Ir ekrāns, ir problēma, jo lielāks , jo lielāka.Jautājums tikai ir ar ko kurureiz sākt to apskatu.

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 1 Atbildēt

Šis auto izrotāja 3 testa dienas ar savu brutālo šarmu, paldies ka ir autoražotāji, kas iepriecina( protams par atbilstošu naudas summu un tāpat jāgaida rinda).Nieka 15 km deva tikai sajust patīkams šermuļus un skudriņas pa muguru! Totāli pietrūka kilometru slēgtā trasē ,lai izbaudītu un sajustu to, kas jasaņem no šī automobiļa! Varbūt varētu kronēt par gada auto?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Pārdomas mazliet sāņus. Kuram dīlerim tas prieks tirgot Lamborghini? Vai Latvijā tiešām šajai automarkai kāds saredz potenciālu?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Baltijā šobrīd pārdoti 19 automobiļi, arī Latvijā redzēsim šādus dzeltenā krāsā . Oficiālais dīleris ir Igaunijā jau 10 gadus Auto 100.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 2 Atbildēt

Vai Latvijā tiešām šajai automarkai kāds saredz potenciālu? --

Tikai tad, ja ražotājs paredzēs iebūvēt gāzes iekārtu, vai būs variants ar dīzeli ;)

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Ņemot vērā cenu, diez vai... Ja būtu nu tā ap 100k, tad gan jau sarastos diezgan daudz.

Porsche taču tieši tas pats bija - cik porsche uz ielām redzēja pirms cayenne?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ar Lambo gan neatteiktos izbraukt

Es esmu braucis ar Gallardo... tā neko sev spridzeklis

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
5 1 Atbildēt

Kaut arī iznāca pastūrēt tikai nieka 15 km, tā bija liela bauda, ko sniedza Lambo. Un ja tiešām brauc ar šo izcilo auto, tad vismaz man nav laika skatīties, vai displejs ir nospeķots, vai nav. Galvenais ir jāatceras, ka lai šo lielo jaudas potenciālu maksimāli izmantotu, jābūt absolūtai kontrolei pār to. Lambo ir liels un ļoti ērts. Labprāt ar Lambo izbrauktu ziemas apstākļos , jo pēc igauņu menedžera demonstrētā reklāmas rullīša noskatīšanās, sapratu, ka autombīlim var atslēgt visas elektroniskās sistēmas, kuras ierobežo braukšanas baudas saņemšanu uz slidena ceļa. Lambo arī tika prezentēts, kā ģimenes auto. Jūtu līdz tiem ģimenes locekļiem, kuriem brauciena laikā pie stūres atrodas straujas dabas cilvēks

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Drošvien ka 285/315 platuma riepu izmērs būt kāreiz izdevīgs tradicionālajai LV ziemā nenotīrītai brauktuvei ar 10cm biezu šļuru pa virsu.Gan jau straujās dabas braucējs nekavējoties to visu izmēģinātu.Cerams, ka tieši tajā dienā viņa pasažieriem būs alternatīva transporta vai nekur/nebraukšanas izvēle.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
1 0 Atbildēt

Apvienojot vācu precizitāti un itāļu temperamentu, izveidots šis brīnišķīgais monstrs. Mašīna radīta uz tās pašas platformas kā Audi Q7, Bentley Bentayga, Porsche Cayenne un...VW Touareg. Bet tai ir itāļu virsbūve, itāļu turbokompresori, piekares regulējumi utt. Iznācis krosovers ar īstu superkāra raksturu. Svars - 2.2 tonnas, jauda 640 ZS. No vietas simtiņu sasniedz 3.6 sekundēs, bet divus - 12.8 sekundēs. Seši braukšanas režīmi, no kuriem pirmo - STRADA - var izmantot arī uz ceļa koplietošanas satiksmē (ja izvairās no straujām kustībām ar labo pēdu. Toties SPORT un CORSA režīmos šis auto spēj sniegt pilnīgi jaunu, cita līmeņa braukšanas pieredzi, ko nevaru salīdzināt ar nevienu iepriekš noprovētu sporta auto. Laimīgajam Urus īpašniekam, pirms izbraukt savu jauno auto no salona, vajadzētu nokārtot īpašu eksāmenu sacīkšu pilota superlicences iegūšanai...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Janis_Mezulis rakstīja: Katram kārtīgam vīrītim dzīvē ir jāizdara vismaz trīs lietas. Jāiestādā koks, jāizaudzinā dēls un jānosit čūska. Ar tām divām it kā esmu ticis galā, bet trešā nevedās (sirdapziņa neļauj!). Varbūt labāk čūskas sišanu varētu aizstāt ar izbraucienu pie lembja stūres?

Ja tā, tad varu ar šo to padalīties:

Vispirms skaņa: tā nāk no divām pusēm. No priekšas un no aizmugures. Kura varenāka, grūti pateikt. Jebkurā gadījumā, locītavās parādās tā dīvainā sajūta, ka kaut kas nav tā kā parasti. Klausīties ir viena lieta, cita, pašam būt tās balss pavēlniekam kaut vai uz nieka 15 kilometriem (tas bija mums atļautais limits). Auto nav nepieradināts zvērs, kas vēlas trakot un rauties pie jebkura pieskāriena. Mierīgi braucot, tas ir maigs un iejūtīgs, kā pieradināts lauva. Taču, ja tam piespiež attiecīgajās vietās, tas pārvēršas. Pārvēršanās nav tāda, kādu esam pieraduši sagaidīt no Q8 vai Subaru ST. Tā ir mežonīga, tāda, kas ver ciet širmi. Tāda, ka paātrinājuma brīdi asinis tiek izspiestas no acu āboliem un skatiens pārvēršas šaurā tunelī, kuram apkārt ir tikai tumša, neskaidra migla. Bailes. Bailes, kā auto māceklim, kas pirmo reizi sēdies pie stūres un nezina, kas notiks piespiežot gāzes pedāli.

Domāju, ka saprotu tos cilvēkus, kuri jau stāv rindā pēc šiem auto. Tā naudas vara, kas materializējusies šajā auto pilnā mērā atspoguļojas uz ielas.

Malači igauņi, kas nenožmiedzās, saņēma dūšu un pavēra priekšakaru uz šo slēgto pasauli. Pasauli, kas it kā mums ir blakus, bet tomēr ir tāla un neaizsniedzama.

Prezentācijas laikā igaņu pārstāvim tika uzdots jautājums: vai dārdēšana no izpūtēja tiek radīta ar akustiskās sistēmas palīdzību? Uz ko viņš saņēmās un maksimāli korekti atbildēja, ka viņi mīl īstus auto.

Jā, dārdēšana un burbuļošana no izplūdes sistēma ir trešais faktors, kas liek skudrām skriet pa muguru.

Aprakstīt to nevar.

"Prezentācijas laikā igaņu pārstāvim tika uzdots jautājums: vai dārdēšana no izpūtēja tiek radīta ar akustiskās sistēmas palīdzību? Uz ko viņš saņēmās un maksimāli korekti atbildēja, ka viņi mīl īstus auto."

Nu vispār to jau nav grūti pārbaudīt - ir vienkārši jāatver logi...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Nē, igaunis atbildēja, ka skaņa Urus salonā netiek pastiprināta caur skandnēm.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Patīkami, ka dažiem laimējies izbaudīt šādu tehnikas progresa brīnumu. Dažiem būs iespēja tādu iegadāties...Bet liekot roku uz sirdsapziņas vai es gribētu ikdienā ar tādu pārvietoties? Nu kādās brīvdienās patestēt un pabaudīt šādu tehniku laikam neatteiktos gan. Piemēram Singapūrā var iznomāt par attiecīgām naudām superauto un izbaudīt sajūtas ko sniedz šādi aparāti. Apmierināt savu ego un nomierināties.

www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g294265-d2348908-Reviews-Ultimate_Drive-Singapore.html

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Singapūrā īsti nav kur izbaudīt šādu auto, jo sodi par ātruma pārsniegšanu ir lieli.

Ja vien ar izbaudīšanu Tu domā pastūrēt mierīgā režīmā pa koplietošanas ceļiem.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 1 Atbildēt

Skaitļi runā:

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nākamajā pavasarī, kā tiek solīts, Nordšleifes “zaļā ellīte” tad parādīs, cik tad šie iespaidīgie parametri spēs sniegt praksē...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

reku daži P-interesenti jau gatavojas, maršrutā Rīga-Jelgava

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Skaitļi runā:

ko jūs uzķeraties uz šiem mārketinga trikiem duraciņiem?

cik gadus jūs strādājat auto jomā?

Ko nozīmē - "labākais klasē"?

Tesla Model X P90D 0-100 - 3.4

0-200 - 11.9

fastestlaps.com/models/tesla-model-x

bet model x 100D vispār izdupsā to lambo vienos vārtos ( fastestlaps.com/models/tesla-model-x-p100d )

Tad kādā klasē ir ātrākais? SUV ar iekšdedzes dzinējiem?

Prātā nāk salīdzinājums:

www.prestigeimports.com/clp-2018-lamborghini-urus-vs-2018-tesla-model-x

kaut kur pat ir video. Tikai nav pateikta viena nianse. Model X tika izmantots P85. Tas modelis, kuru tagad nemaz neražo.

Jūs, pieredzējusi vilki, tak varējāt neuzķerties uz tādām stulbībām...

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 2 Atbildēt

Lamborghini Urus ir vēl nebijis spēkrats Gada Auto vēsturē. Auto godam notur savu "kanti"(reputāciju). Kā jau iepriekš tika minēts daudzi Lambo mezgli nāk no Audi, taču tas nenozīmē, ka šos auto var salīdzināt. Visos aspektos Urus ir pilnvērtīgs Lambo. Gan salona iekārtojums, gan vadības slēdžu izvietojums un darbība, pieejamās funkcijas aoliecina itāļa sporta gēnu klātbūtni. Lai kā arī auto tiek pozicionēts, tas tomēr ir tīrs sporta auto, kurš var pārvietoties arī ārpus auto maģistrālēm un pat mežā. Tomēr, tas ko Urus spēj uz cieta seguma, maigi sakot ir iespaidīgi. Paātrinājums un bremzes nespēj atstāt vienaldzīgu nevienu, kam auto nav tikai pārvietošanās līdzeklis. Braucot ar šādu spēkratu vairs nav būtiski cik ērts ir durvju rokturītis vai cik spoža ir salona apgaismes lampiņa. Neskatoties uz auto izteikto sportiskumu, tam ir četras durvis, pilnvērtīga aizmugurējā sēdekļu rinda un normāls bagāžas nodalijums.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Un visu piesaukto, aptuveni tik pat jumtu noraujoši ir iespējams izbaudīt ar vēl kādu strēķi ne tik odiozu marku bobikiem...

nedomāju, ka tie bobiki, kuri Nordšleifi veic ap/zem 8 minūtēm, bet maksā jūtami lētāk, būtu kut kādi knapsieriņi...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

Tas urus ir parodija Latvijas gada auto. Tas saucas - iedeva strādniekiem pavizināties. es zinu, ka urus iegūs kādu balvu ( vai sporta, vai prēmiums) tad tā vispār būs ņirgāšanās par Latvijas gada auto.

Kas tas par Latvijas gada auto? Lambordžīnī - Latvijas sporta auto!

Nākošgad duraciņiem kāds atvedīs Aston martin vai bentley.. vai tas pats VW atvedīs Aventadoru vai hurrican... arī tituli tiks sadoti?

Jā, tas ir labi, ka iedeva lambordžīnī strādniekiem pavizināties. Par to varēja pateikt paldies, un ar to arī beigt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Izveidota tēma - "Lamborghini Urus tests, atsauksmes un iespaidi ".

Domāta, lai cilvēki varētu apspriest. It kā kāds var uzrakstīt, ka par 200 000 var būt sūdīgs auto. Laikam iauto Māris gaida kaut ko tādu:

"Jā, urus ir ļoti lēns...līkumus slikti ņem. Ar Ferarri 488 pista spider bija daudz labāka braukšana. Arī Maklārens ir labāks. Tāpēc domāju, ka urus nepretendē uz titulu". Vai - "es iepriekš braucu ar džūku, un tas man patika daudz labāk kā urus"...

Žūrija un Māris ir jau nomīzušies no prieka bet ceru, ka veselais saprāts ņems priekšroku pār pieliktām biksēm.

vēl jau var rīkoties "Latvijas gada auto" konkursa stilā - izdomāt jaunas nominācijas.

Varētu izdomāt jaunu titulu - Latvijas gada auto cenā virs 100 000, vai Latvijas gada Lambordžīnī...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 1 Atbildēt

Konkursi "Gada auto" visā Pasualē ir jaunu automobiļu konkursi un nav svarīgi mazs vai liels, lēts vai dārgs utt

Ir viena galvenā Gada auto nominācina un papildus nominācijas, kurā auto ir sadalīti pa segmentiem. Atklāšu noslēpumu, nav viens modelis domāts visiem cilvēkiem, jo ir tik daudz vajadzību katram pircējam, ka vienā auto to nevar ielikt.

Ak jā, Gada auto žūrijā piedalās cilvēki, kuriem auto ir ne tikai profesija, bet arī sirds lieta. Ja Tev auto ir sirdslieta, tad izbrauciens ar varenauto nevar atstāt vienaldzīgu.

Paātrinājums zem 4 sekundēm ir bauda visām sajūtām un tāds ir Lamborghini Urus.

Neskatoties uz bļembu ar buļļa emblēmu, tas brauc lieliski, paatrinājums Corsa režīmā līdz 3.6 sekundēm iespārda. Un ko šajā sakarā maina, ja tur priekšā būtu Audi vai cits logo.

Man bija tikai 2 elementi, kas asociējās ar Lamborghini, tas bija ārējais dizains un iedarbināšanas poga.

Auto ļoti komfortabli uzvedās uz ceļa, piekari nevar salīdzināt ar pārējiem Lambo, kuriem braukšanu var baudīt tikai uz laba asfalta seguma savādāk katrs izcilnis tevi nokrata salonā.

Jā, tas pamatā ir ļoti labi uzķūnēts Audi un Volkswagens, turklāt drīz redzesim pēc tehniskiem parametriem ļoti līdzīgu Audi, proti, SQ8.

Volkswagen modulārā platforma, motors, ritošā un nu jau arī salons ir vieni un tie paši, tas ir arī iemesls, kāpēc Urus ir salīdzinoši lēts gan iegadājoties, gan apkopē, proti, apkope maksā 800 eur Tallinā.

Turklāt jaunā MMI salona platforms ar 2 displejiem viduskonsolē Audi A6, Audi A7 un Lamborghini Urus padara par dikti vienādiem auto, nu ļoti vienādiem. Pat atslēgas šiem trīs auto ir vienādas, nu tā ka 100 pret 100!

Kāds rezumē, kādi vēl apvidus auto ir šajā cenu kategorijā ar šādiem cenu kritērijiem?

Vakar izbraucu ar jauno BMW M X5, tas ir cita segmenta auto, Touareg arī nav ne tuvu braukšanā, Audi Q8 sajūtās jā, bet braukšanas dinamikā nē.

VAG grupai mērķis ir pelnīt (to nevajag aizmirst) un Urus lieliski iederās tā produktu sortimenta (pat par lētu). Ko nevaretu teikt par Touareg, kuru cena ir par augstu.

Es uzrakstīju šeit tikai mazu daļu no visa lielā kopuma, bet šāds viedoklis ir argumentēts un balstīts uz zināšanām nevis pieņēmumiem.

Vēlreiz nav visi auto domāti visiem un Viencekperc piegājiens ir arī viens no iemesliem, kāpēc nevari atļauties nopirkt auto par 50 000 + EUR, kur nu vēl 200 000+. Taču tas, ka citi to var atļauties un samaksāt šādu summu par Audi ir apsveicami un prieks par viņiem.

Urus ir domāts miljonāriem, ātrs un komfortabls auto, turklāt ar bezceļu režīmiem, kurus neredzu jēgu apspriest, bet ziemā šis ir vienīgais Lambo ar kuru var braukt arī Rīgā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Un?

Ir iespējams nopirkt ne vienu vien 1.5-2x(!) lētāku auto, kur bez hronometra rokās sajūtas būs identiskas - atšķirsies tikai subjektīvā uztvere zinot marku kura ražo to auto. Kā arī pārējiem ražotājiem tas būs nevis vienīgais auto ar kuru var braukt arī vasarā (vai ziemā), bet visi modeļi izrādīsies normāli lietojami cauru gadu...

Nu nav normāli vienā testā likt Dacīti un ekskluzīvas lamāts.

Lai tie Lambo, Ferras, Bugatti, Pagānī da Koeniggseggi sacenšas savā strpā...

Papētot dažādus avotus es minu, ka Nordšleifi, vēl arī, visticamāk, papildus speciāli gatavojoties, bobiku klasē uzvarēs. Atvedīs kādas 8-12 sekundes patreiz fiksākajam bobikam, kurš, kā izrādās, maksā tieši 2x lētāk un, visticamāk, ir daudz praktiskāks un lētāk uzturams, bet sajūtās ne par matu neatšķirsies, ja būtu iespējams aklais tests...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kuru apvidnieku šajos dinamikas rādītājos vari nolikt blakus ar 2x mazāku cenu? Tātad līdz 103 500 EUR?

Urus tehniskie parametri augstāk attēlā

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu to, kuram pieder patreizējais Nordšleifes rekords starp bobikiem. Cik noptotu, tikai divi SUV ir ielīduši zem 8 minūtēm, izkabinot veselu strēķi nebobiku...

Cena ~93 kEUR līdz simtam 3,8-3,9 sekundēs

Alfa Romeo revealed late yesterday that a Stelvio Quadrifoglio was able to lap the Nordschleife in 7:51.7, making it the fastest SUV around the famed 12.9-mile track. It defeats the Porsche Cayenne Turbo S's current record time of 7:59, and bests cars such as the BMW M4, Lamborghini Gallardo, and the last-generation Ford GT.

Un te ieskatam www.zeperfs.com/en/duel6922-7236.htm

Nedomāju, ka šāds AR bobiks radīs reāli sajūtami švakākas sajūtas un emocijas, izņemot stereotipisko piesiešanos durvju ručkai, JO tad ir AR, savukārt kurai drīkstot nepiesietoes, ja tas ir Lambo...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Cenas šiem auto paskatījies?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

P.s. Ja tam Lambo nav būtiski uzlabota piekare kura tam esot vienāda ar Audi - Nordšleife var izrādīties visai ciets rieksts...

www.youtube.com/Q8plO4AeKNU

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Pamatā ir VAG, ne jai tikai Audi, bet arī Bentley un Volkswagen

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tak tam Lambo tak esot~ tā pati Audi SQ7 piekare, kura, kā redzams video, netiek galā ar to Nordšleifi. Te strādajošs links

Tam urus tā ir būtiski jāregulē/jāpārtaisa, lai tur garantēti dabūtu (par vairak kā 2x lielāku cenu) ātrakā SUV statusu...

Starp citu - tas Stelvio bobiks ir ātraks par Lambo Gallardo (superkārs tomēr)

AR Giulia QV (sedans) izrādās ir ātraka par ta paša koncerna ūberkār ar vēl iespaidīgakiem rāditajiem - Bugatti Vējaroni... par tā paša koncerna Turbo panameru arī ātrāks...

Un tātad - pats galvenais jautajums ir atbildēts - Ir nosaukts SUVs, kas visai pamatoti var būt nosaucams par vērā ņemamu konkurentu tam Urus par 2x mazāku cenu?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Neviens nešaubās, ka urus ir labs. Mans komentārs bija ne par to.

Bet par to, ka par tiem 200 000 jebkurš auto būs labs. Ja kakašķī ieloks vēl 180 000, tas arī kļūs ļoti baudāms.

...

Kaut vai tāpēc, ka viņš vienīgais tāds. Tas ir tas pats, ja nākošajā gadā konkursam tiks piedāvāts viens mikroautobuss, un tad saņems titulu -gada mikroautobuss. Ar ko Lamborghini var salīdzināt? Paši taču rakstat,ka nav ar ko salīdzināt.

Komentārs bija par to.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

OMG-vienam te komentāri vienkārši iznīcinoši Arī varbūt liekas stulbums testēt vienlaikus gan mazauto ar 70zs, pēc tam Lambo ar 600zs (objektivitātes nekādas), taču dīleris pieteicis auto Gada Auto konkursam...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un?

Ir iespējams nopirkt ne vienu vien 1.5-2x(!) lētāku auto, kur bez hronometra rokās sajūtas būs identiskas - atšķirsies tikai subjektīvā uztvere zinot marku kura ražo to auto. Kā arī pārējiem ražotājiem tas būs nevis vienīgais auto ar kuru var braukt arī vasarā (vai ziemā), bet visi modeļi izrādīsies normāli lietojami cauru gadu...

Nu nav normāli vienā testā likt Dacīti un ekskluzīvas lamāts.

Lai tie Lambo, Ferras, Bugatti, Pagānī da Koeniggseggi sacenšas savā strpā...

Papētot dažādus avotus es minu, ka Nordšleifi, vēl arī, visticamāk, papildus speciāli gatavojoties, bobiku klasē uzvarēs. Atvedīs kādas 8-12 sekundes patreiz fiksākajam bobikam, kurš, kā izrādās, maksā tieši 2x lētāk un, visticamāk, ir daudz praktiskāks un lētāk uzturams, bet sajūtās ne par matu neatšķirsies, ja būtu iespējams aklais tests...

Atgādinu par mūsu diskusijas cēloni...

"Ir iespējams nopirkt ne vienu vien 1.5-2x(!) lētāku auto, kur bez hronometra rokās sajūtas būs identiskas"

Kuri ir tie 1.5-2x(!) lētākie auto ar rādītājiem kā Urus?

Turklāt ar apvidus auto virsbūvi...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Es pieļauju (atzīstos - minu), ka Porsche Cayenne Turbo S var nopirkt par ~ 155 kEur.

Līdz ar to - ir divi auto.

Tātad AR Stelvio zem 100 kEUR

Porche Cayenne turbo ~ 150 kEUR

Vai tad nav lētāki?

Jā nav tik odiozi. Visai veiktspejā samērojami, un ātraki par krietnu strēķi kupeju un superkāru...

Un pat tad, ja spītīgi ieskaitat tikai vienu auto - Stelvio, kurš ir knapu mazumiņu lēnaks, BET NEAPŠAUBĀMI TIEŠI SALĪDZINĀMS, ir mierīgi iespējams iegādāties faktiski identiskas emocijas sniedzošu bobiku vairak kā 2 reizes lētak, kas pie šādiem cipariem ir BAISA atšķirība. Proti, ja vel to Stelvio var mēgināt aizsniegt un ne tikai nopirkt jaunu, bet arī uzturēt/lietot pat “ar deputāta algu” , tad labmo būs reāli neaizsniedzams.

Un par 200 kEUR var nopirkt vienu Stelvio sarkanu, otru melnu! Un lūk arī ir pāris auto, pie kam vēl nauda paliek pāri!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Nu man kaut kā nesanām ne 2x lētaks, ne arī 1,5x reizi lētāki.

Turklāt Porsche Cayenne Turbo S ir 4,1 sekunde - tas ir ļoti labs rādītājs, bet automobiļiem, kuriem līdz 100km/h ir zem 5 sekundēm, tā ir ļoti liela starpība.

Bet arī ne par to ir stāts, ja pērk un nespēj saražot, tad viss ir pareizi, Urus gadījumā varbūt pat par lētu.

PS: es Tev vienu ierakstu poelaboju un ieliku video, kad uzreiz to var redzēt, aicinu izmantot šo funkciju

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Man tos video ne no visām platformām ar to jūsu pogu sanāk pielikt. Jums tur kaut kas ar skriptiem līdz galam nav pareizi.

Ok matemātiski rēķinot no otra gala 1,5 x lētāk ir ~ 138 kEUR, par to Porka ir dārgāka. Kas vēl jo vairak pāda VW audi koncerna cenu latas augstumu... bet AR ir vairāk kā 2x lētāks.

Un jā tīrā dragreisā Urus to Stelvio droši vinnē, ne daudz gan, toties ar lielāku svaru pagriezienos būs čum grūtāk, neskatoties uz jaudu. Jo lielāki ātrumi, jo grūtak līkumos. Līdz ar to es esmu stingri pārliecināts, ka Urus čaļi nopietni ir iespringuši, lai mēģinot nezaudētu tam Stelvio 7:51,7 laikam, citādi jau sen to būtu izdarījuši. Jebkas, kas brauc zem 8 minūtēm nordšleifē ir ļoti ātri auto. Par bobikiem nemaz nerunājot. Tie ir auto, kuru ātrumu starpību vienkāršam mirstīgajam bez hronometra būs grūti ikdienā izprast. Un, kas interesanti daudziem zem 8 minūšu auto daudziem nav ieskrējiena zem 3,6 sekundēm....

Ja Urus pārspēs to laiku ar “uz papīra” dižāku auto kaut par 0,5 sekundēm - lielīsies kā nez ko uzvarējuši. Lai gan teorētiski jau bija jābūt tur uzvarējušam.

Par to 3,8 vs 4,1... sadzīvē, krustojumu dragreisā, ar to tāpat var izdoties nevinnēt. Noguli 0,2 sekundes, kas ierindas braucējam ir baisi īss acu mirklis - un viss - zaudēts... ātrumu varbūt sasniedz fiksāk, bet metri zaudēti...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

1) 3.6 sekundes

2) auto, kuri sasniedz 100 km/h zem 5 sekundēm 1 sekundes simtdaļa ir citos svara kausos, pussekunde attiecīgi...

Vakar pa 333 trasi izbraucu ar BMW M5... konkrētā komplektācijā auto cena 162 000 EUR. Līdz 100 km/h 3.4 sekundēs

Lamborghini Urus 2 200 kg

BMW M5 1 980 kg

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un? 3,6 Urus vs 3,6 Stelvio. 0,2 sekundes nogulēt ir vienkāršāk par vienkāršu.

Atgādināšu, lai tik pat ātri iestumtu 2x smagāku auto vajag 4x vairāk jaudas.

Stelvio ir > 300 kg vieglāks un tikai 140 zs švakāks.

Tāpēc tas tikai taisnē zaudē nieka 0,2 sekundes ieskrējienā līdz 100. Pie kam ieskrējiena parametri vai dinamika taisnē var nebūt vienīgais, ko vajag...

Pirmais līkums tos liekos 300 kg liek intensīvāk/grūtāk bremzēt līdz zemākam ātrumam un atkal tērēties ar ieskrējinu ātruma atgūšanai.

Bet tā man izskatās, ka nu kādam Urus ir galvā reāli iesprūdis. urus to un urus šito...

Gaidam pavasari un tad redzēsim, cik sekundes 22,6 km garā, līkumotā trasē spēj atvinnēt 140 zs jaudīgāks, bet 300 kg smagāks un vairāk kā 2x dārgāks aparāts. Tik ekstrēmos un reizē idealos apstākļos, kādi nemaz nav iespējami parastā ceļu satiksmē un ar braukšanas prasmēm, un pieredzi, kas maz kam Latvijā vispār būs

P.s. Un? Tas jaudīgakais BMW M5 sedans tāpat nespēj apdzīt Nurburgringā citu sedanu, kas maksā 2x lētāk un kas simtu ceļ knapi zem 4 sekundēm reāli kāšot 0,5 (!!!) sekundes...

www.zeperfs.com/en/duel7099-6349.htm

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Man jau liekas, ka ML Mersis braukšanas baudījumā pārāk neatpaliek no Urus...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu vesels strēķis ikdienā izmantojamo un daudz reālāk nopērkamo bobiku būs lieliski.

To salīdzināšana būs vairāk vai mazāk tur būs vissīkāko blusu meklēšana tur, kur viņu patiesībā tā pa īstam nemaz nav...

Jo vienam patiks stingrāki, citam mīkstāku un šo parametru vien var iespaidot ratu disk diametra izvēle vien...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Lieta jau par citu, ka nu tikai “pārsteidzošais” Urus un ne mazāk kā par 200 kEUR var sniegt neaizmirstamu emociju sniegumu, pateicoties saviem dinamiskākiem parametriem

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Man "liekāās", ka Jums te tā diskusija drusku auzās iegājusi.Nav vairs runa par pašu Urusu, bet kuram apskatniekam bvai testētājam izrādīsies garāks kraans.Lasītājam tas nav interesanti.Es, kad tipa palasīt par Urusu, atradu šādu interesantu (tirgotāja) rakstu: www.lamborghinidallas.com/urus.htm ,un tas man likās saturīgāks.Tur kur iepriekš par to displeju "piejaajos"- es par to,ka vnk viens otrs te tīrāko liekulību demonstrē.Kāda vairs nafig starpība- 5,5 vai 3,5 sekundes, ja nav skaidrs, ar ko testetājs pats ikdienā brauc nedz arī viņa kāds plašāks pasaules uzskats vai ieteikumam līdzīgs padoms.Reku, Urusam aizmugurējā piekare stūrējas.Cik braukšanas režīmu, kā kurā pneimopiekare uzvedas.Skaņa no kurienes- tak tas jau nenozīmē,ka uzreiz jākrīt līdz lohu līmenim un audiosistēmas skaļruņos.Audi sen jau izmanto liekas izpūtēja detaļas tās skaņas radīšanai.Vai te tā ir/nav- es būt ar interesi izlasījis.Abet nee, vnk tas igauniss pateica,lai lohi nomierinās.Pofig tas ususss, reku a6 bija testēts.Pļurļurļur, ai, dikti provocē,vai , nuinafigvajag,6 sekundes nejūt, karo4 ritīgs suuds. utt.Abet kad Lambo, ooo, aaa, Es tur iesēdēju...Tas, ka/ja ņemt ar ielas riepām, tāds IvarsC viņu uz reāli slidena ziemas ceļa noķers un apēdīs pat ar daudzmaz aprīkotu standarta žiguli, tas taču zirgam skaidrs.Ka ierindas lohs ar viņu pie vispirmās iespējas auzās iejās- tas arī. Vajadzētu pa godīgo,tipa, jā tur viņš brauc un šur un citur ne visai.Bet, neskatoties uz trūkumiem,te jebkuram Ēzelim ir skaidrs- mašina laba, pārākums reāli kosmisks, Gada Auto tituls tam pienāktos bez jebkādām šaubām,godīgi un bez ironijas.Dotajā konkurencē- vispār bez domāšanas.Vai konkursa žūrija parādīs šādu principialitāti- stipri šaubos.Iemesli atradīsies,varam saderēt.Vai bija jēga to konkursā iekļaut -jā, bet tad esat godīgi un dodiet tam to Titulu. Savādāk tiek degradēts pats konkurss, par žūriju nemaz pat nerunājot..

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
1 1 Atbildēt

Domājams, ka visi kungi, kuri piedalās šajā savdabīgajā diskusijā ir izbraukuši ar Urus...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
6 0 Atbildēt

Domāju, ka urus tas ir vienīgais normalais auto ar ko esi braucis. Iepriekšējā pieredze bija ar super monstru - ford fiesta RS, vai VW Polo supersport.

Neviens jau neraksta, ka tas Urus ir sūds. Kārtējais pamuļķis - umņiks.

Protams, ka tas ir lielisks auto. Tāpēc aicinu viņu ievēlēt par visu nomināciju uzvarētāju. Viņš taču daudz labāks gan par Dasteri, gan par seat Arenu. Kā arī viņam var piešķirt titulu - Gada ģimenes auto 2019. Jo viņš taču ir krietni pārāks par Citroen Berlingo. Kāda braukšanas bauda. Absolūtais uzvarētājs!

p.s.

Tāpēc tas pasākums ir kļuvis par klaunādi. Vieni debīliķi tur sēž. Pat Eiropas gada auto uzvarēja Volvo xc40, lai gan tika pieteikts gan Bentley Continental GT, Ferrari 812 Superfast, McLaren 720S...

Tu gribi teikt, ka tas Bentlijs bija sliktāks par Volvo? Vai ferarri nebija labas braukšanas sajūtas ( ne tik labas pat kā šim Urus) . Atzīsti, ka iedeva tev pavizināties pirmo reizi mūžā ar lambo, tapēc pieliki bikses no laimes, un gatavs atdot visus laurus.

Šis ir konkurss nevis "Latvijas sapņu auto", bet gan "Latvijas gada auto"

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Tu domā, ka ja neiedosi nomināciju šim ūber auto, nakošgad neviens tādu neatvedīs uz konkursu? Jā. Protams, ka neatvedīs. Bet neatvedīs arī tad, ja atzīsiet par visu nomināciju absolūto čempionu.

Jo tas ir VW grupas mārketinga triks. Nevedīs taču strādniekiem - latviešiem - Bugatti šīronu. Bet urus var atvest. Lai padzied slavas dziesmas par VW grupas spējām.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Starp citu zem 8 min noteikti centīsies iebraukt ne ierindas Urus, bet modelis ST-X, kurš būs par ceturtdaļu vieglāks par standarta versiju. Priecīgus svētkus!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Tātad, lai vinnētu 93kEUR dārga bobika laiku, trasē sūtīs nevis parasto 2x, bet gan vēl dārgaku bobiku. Kurš būs par to naudu kādus 100 kg vieglāks par parasto, bet vienalga par kādiem 200 kg smagāks par lētāko konkurentu, kurš, un tas ir pats galvenais, nesniedzot tādas pašas sajūtas...

Gaidam pavasari, gan jau ka rekords kritīs! Par tādu ciparu vēl stulbāk būtu uzražot ko tādu, kas izrādītos švakāks par to Stelvio, īpaši ja ražotājs ir Lambo...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Fļe, man kā lapsai - vīnogas ir skābas.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti