Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vai Eiropā paliks spēkā aizliegums tirgot jaunus auto ar iekšdedzes dzinēju 2035.gadā?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Drīz vai vēlu, bet pagaidām lēmums ir spēkā - Eiropā nedrīkstēs pārdot jaunus vieglos pasažieru automobiļus ar iekšdedzes dzinējiem pēc 2035.gada!

Paliks šis spēkā vai nāksies šo termiņu pagarināt, atcelt!

 
1 2 3
WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Stāties spēkā varbūt arī stāsies, tikai idiotiem nāksies kaut kā sadzīvot ar faktu, ka neviens neskries pirkt to "jauno zāļo nākotni" tā kā te d-āži sapņo ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Es nebūtu tik pārliecinoši mierīgs. Var izdomāt visādus normatīvus un TA tevi noņems no trases. Igaunija arī kā piemērs kur padomā naudas slogs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Gribēt jau var visu ko, bet jau tagad daudzi brauc ar "vēsturiskiem" auto ... 

Un man galīgi nekāpj, kāpēc tiek turpināta šī "bezgalīgi stulbā shēma" kad visi maksā "vienādi" pofig vai tu brauc daudz, vai ļoti maz un attiecīgi tērē degvielu un radi izmešus ...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

Paliks / nepaliks, viens pīpis. Pie noteikta EV piesātinājuma tāpat ar tiem brauks vairāk km, jo tas vienkārši būs lētāk.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Ja "zaļie" tā turpinās kā līdz šim nodarboties ar pilnīgu stulbumu - stabili nebūs lētāk !

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Lētāk? Kādā veidā lētāk?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 2 Atbildēt

tādā veidā, ka elektroauto uz 100 km tērē ap 2 litri benzīna ekvivalenta, pārrēķinot benzīna energoietilpību kilovatstundās

neviens iekšdedzes dzinējs neko tādu nevar un nekad nevarēs piedāvāt

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Kārtējo reizi pārliecināmies ka tu esi muļķis kurš globālistu propagandu ņem par pilnu... Kāds vēl nah "divi litri benzīna ekvivalents"? Jā, es zinu šito sūdu - to maļ pamuļķi, kam galviņa izskalota - kaut kā parasti es to tekstu lasu angliski, no amerikāņu teslu fanuzēniem. Ir tikai divas problēmas. Pirmā, un galvenā - par elektrību ir jāmaksā par kilovatstundām, nevis benzīna litriem, un kilovatstundu cena nav piesieta benzīna cenai. Rezultātā aizbraucot ar elektrisko mašīnīti uz rietumiem, var sanākt arī maksāt par "20 litru benzīna līdzinieku" un domāt "bļe, kāpēc es braucu ar šitento elektrisko sūdu, būtu labāk braucis ar 6.0 amerikāni un ietaupījis!". Otrkārt, tas apgalvojums ir tipiska manipulācija ar skaitļiem - nepieciešama lai iesmērētu elektriskās mašīnītes - tā nu piemēram tiek pūderēts ka elektriskās mašīnītes degot retāk nekā normālās mašīnas, normāli pamanipulējot ar statistku un piemirstot ka galvenais normālo mašīnu aizdegšanās iemesls iesaista tādus pašus mezglus, kā elektriskajās mašīnītēs - un līdzīgi ir ar efektivitāti, kam rezultāts ir šitentais sūds. Atceries - mašīna patērē degvielu - elektriskajai mašīnītei šitentais cikls sākas TECa kurtuvē, un kopējais lietderības koeficients ir zemāks nekā benzīnniekam ;)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Cik ir tādu, kas ar elektroauto brauc uz rietumiem? Vai kas vispār ar auto brauc uz rietumiem? Cik, piemēram, reizes tu ar savu trusi esi bijis rietumos?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kāpēc tu esi pārliecināts ka tie rietumi neatnāks pie mums?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

TECā.

Cik procentus?|

msh Reģ.: 16.04.2007
2 3 Atbildēt

Čaļi, jūs piemirstat vienu problēmu - šitie datumi ir tukša skaņa, kauls kas pamests suņiem par ko plēsties. Galvenā problēma ir cita - globālisti plāno kruķīt augšā degviela cenas diezgan brutāli. Tak pilnīgi pie dirsas, aizliegs jaunas mašīnas tirgot vai nē, jo ar ko braukt ir - problēma ir tā ka ieslauciena nolūkos cenas būs kosmosā, domājams, 3-4 eiru diapazonā.

core Reģ.: 03.01.2017
4 0 Atbildēt

Es domāju, ka tu domā nepareizi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Tev tikai liekas ka tu domā. Es tikmēr atsaucos uz augsta līmeņa publikācijām, kuras atklātībā parādījās pirms pāris mēnešiem - es aizmirsu kādu organizāciju [bet tā bija starptautiska organizācija] darboņi filosofēja ka esošie degvielu nodokļi "neatspoguļo kaitējumu dabai", un ka esošo iekasējumu vietā vajadzētu būt stipri lielākiem, man liekas ka 3x. Nu tad padomā, kas būtu, ja akcīze būtu x3...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 1 Atbildēt

Ha... pirms 10 gadiem mshveidīgie bļāva, ka "globālisti" nekad nepieļaus elektroauto masveida ienākšanu tirgū, jo tad "globālistiem" zudīs peļņa no naftas bizīša.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Davai, citātu studijā, savādāk tukša diršana. Parasti atsaukšanās notiek uz "lielo naftu".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Kad 2012. gadā Latvijā parādījās pirmais Nissan Leaf, es vairākkārt piehaltūrēšanas vārdā to auto rādīju dažādās izstādēs. Tur šito mantru varēja dzirdēt no katra piektā "speciālista". Otra mantra bija (kad pavēra motora vāku vaļā) - tu dirs, tas nav tīrs elektrodzinējs. Tikai tad, kad paprasīju, lai parāda izpūtēju, nolaida ausis.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Pirkt vai nepirkt elektroauto - galvenie kritēriji, kas ietekmē tirgu 1.daļa (+ FOTO) 

Dotajā situācijā Latvijas politiķiem, es ieteiktu pēc iespējas atlikt piespiedu pasākumus autoparku elektrifikācijā un nebūt pirmrindniekiem apņemoties izpildīt pēc iespējas zemākas CO2 izmešu normas.

 

Vairāk te iauto.lv/zinas/latvija/43419-pirkt-vai-nepirkt-elektroauto-galvenie-kritriji-kas-ietekm-tirgu-1-daa-foto

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Pričom tur Latvijas politiķi? Latvijā automašīnas neražo un nesertificē.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 1 Atbildēt

Domājot par tēmu eiropolitiķi un birokrāti, nepamet doma, ka tas kolektīvs bieži nav kvalificēts pieņemt tos lēmumus, ko pieņem. Pierādījums ir masīvas kļūdas pagātnē, piemēram, vieglo auto parka pārdīzeļošana, un, tas gan neattiecas uz auto, Kadafi režīma gāšana Lībijā ( Kad vēl nebija gāzts, Kadafi draudēja atvērt piekrasti migrantiem uz Eiropu, ja pret viņu slikti izturēsies. Bet "Eiropa" , pamatā Francijas politiķi ) atbildēja apm. tā "Kas par to, trallalā". Bet neatceros, ka Brisele būtu kļūdas atzinusi, bet labot tās vienkārši nespēj.

Domāju, ka prasība pēc vieglo auto parka totālas elektrifikācijas ES ir līdzīga tipa kļūda, jo neņem vērā ES valstu visai atšķirīgo iedzīvotāju blīvumu un ekonomiku. Man škiet kā ( drūma ) anekdote tas, ka kādam lauku vecim pie mums vai Rumānijā uzspiedīs elektroauto braukšanai no fermas uz miestu tāpēc ka: 1. Megapolēs cilvēki mirst no auto atgāzēm, 2. Klimatam gals klāt.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 1 Atbildēt

Pietiek tikai paskatīties, kāda publika vēlētāju pofigisma dēļ no ES valstīm tiek Briselē savēlēta. Sakarīgu indivīdu tur ir labi ja puse. Un speciālistu savā nozarē - vēl mazāk. Nu tad ko var gribēt?

1984 Reģ.: 30.11.2021
3 0 Atbildēt

Tāda pati publika ir mūsu pašu varas izpildorgānos - ministrijās. Tos neviens neievēl, tā ka visā notiekošjā diez vai var vainot pofigismu vēlēšanās

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Uz šī fona es vakar gandrīz no krēsla nokritu, kad ieraudzīju, ka LPV uz Eiroparlamentu grasās sūtīt Ričardu Šleseru un Ramonu Petraviču...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

O, šo es palaidu garām 😂  Viņi tur varēs sastādīt kompāniju tai Evai, kura no arābu futbola lobija šampim un kaviāram pievāca vairāk kā pusmiljonu ēriku.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ļoti ceru, ka atcels, bet skeptiķis manī saka, ka ņifiga - labākajā gadījumā pagarinās uz kādiem max 5 gadiem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Kā palika ar kvēlspuldžu aizliegumu? Atcēla? Nē, tā kā sapņojiet vien.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Ar kvēlspuldzēm ir mazliet savādāk. Pirms aizliegšanas brīža jau retais viņas pirka.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Līdz 35. gadam vēl 11 gadi. Arī benzīna trekterus nepirks, tāpat kā kvēlspuldzes.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Galīgi bez kvēlspuldzēm arī nevar. Cepeškrāsnī LED spuldzes vnk izkūst.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Ko nu fleitē. Kvēlspudzes aizliedza spiežot pirkt toskiskos atkritumus ekonomisko spuldžu izskatā, kuras citādi neviens nepirka. Spuldzīte maksāja 0.10 Ls, kamēr neekonomiskā 2.5Ls, kas nekad neatmaksājās. Pie tam kvēlspuldze vēl apsildīja sanmezglu uzlabojot komfortu acīm un ausīm.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Izlasīju šito, sāku skaļi smieties Jūs, čaļi - tu un Kodols - esat no mākoņiem nokrituši? Kvēlspuldžu aizliegums ir nevis aizliegums, bet "aizliegums"  - viss kas reāli ir aizliegts - tev nedrīkst pārdot lampu, kas nokomplektēta ar kvēlspuldzi, un tas arī viss. Kamēr nebūs viņas reāli aizliegts lietot un pa mājām nestaigās musari kontrolēdami vai nelieto kvēlspuldzes, tikmēr kas gribēs, tās arī lietos Tu laikam piemirsi ka kvēlspuldzes nav aizliegts tirgot - vienīgi tās ir aizliegts - neatceros, tirgot vai lietot - priekš apgaismošanas. Es pēdējoreiz no iepakojumiem jaunas kvēlspuldzes pakoju ārā pirms pusotra mēneša - tikko vietējajā veikalā nopirktas - viss ko ES regula ir panākusi - uz iepakojuma rakstīts ka tās esot domātas īpašam pielietojumam

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Cik maz tev vajag priekam.

Tas, ka kaut kādā pāķu veikalā ir pieejamas nemaina faktu, ka kopumā no veikalu plauktiem tās ir pazudušas. Cik % no visām spuldzēm ir kvēlspuldzes piemēram DEPO? Protams, ka kaut kādas vēl ir pieejamas, cepeškrāsnīm var dabūt, mašīnu lukturos var dabūt. Bet kāpēc, lai kāds sev mājās vēl gribētu tādas pirkt?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Neiet jau runa par to, kāpēc kāds lai tās gribētu, bet par to, ka pretēji jūsu apgalvojumam, ka, lūk, aizliedza un vairs nav, patiesībā ir visur, kur ir pieprasījums pēc tām. Man vispār būtu interesanti uzzināt kā cilvēks vulgaris tagad skatās uz spuldzēm - atceros, dažus gadus atpakaļ Aizkraukles Kuršos man gribējās sākt smieties, izdzirdot ka tur kaut kas elsoja par 2 eiru diožu spuldzēm; es ta viņas sāku pirkt laikos kad viduvējas 7w spuldzes maksāja 5 ls un 10w spuldzes maksāja 7 ls... Jebkurā gadījumā, tas aizliegums ir debīls, uzskatāms piemērs tam, cik kaitīga ir ierēdņu darbošanās, jo kvēlspuldzēm ir pietiekami daudz nišas kurās tās ir labākais kas ir.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Runa vispār neiet, ja kas.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
2 0 Atbildēt

Mājās nē, taču 60W un 100W spuldzes man noder kā prasts ātrais drošinātājs ar indikāciju remontējamo elektrisko ierīču pārbaudei. Būtu žēl ja tās spuldzes pavisam pazustu, jo alternatīva ir, erm, dārga.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 2 Atbildēt

100w spuldzēm ir vēl viena forša fīča - pie tā ka kvēlspuldzes ir ar 15% lietderības koeficientu, 100w spuldze ir lēts un kompakts sildītājs ar 85w jaudu

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 3 Atbildēt

Daudz no 100w spuldzes nesasildīsies. Pārbaudīts praksē.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

ES vēl panāca, ka ir aizliegts tirgot sildītājus, kas skrūvējas spuldžu patronās(Heatball).

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

Šitā visa emocionālā bļaustīšanās sa.. visu diskusiju.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Eiropā šis konkrētais aizliegums, visticamāk, tiks vai nu atcelts vai ievērojami modificēts. Un to jau ir sapratuši atsevišķi politiķi. Konkrētais aizliegums nerisina problēmu, jo atstāj dažādas iespējas tā apiešanai. 

Tā ka šis droši vien transformēsies uz daudz konkrētākām prasībām, ar kādiem transportlīdzekļiem drīkst pārvietoties pa ielām residental areas un gājēju blīvas zonas - pilsētu centri, atpūtas zonas, utml.. Kā rezultātā iekšdedzes dzinēja transports nebūs aizliegts iegādāties un lietot, bet tam būs ļoti stingri ierobežojumi pilsētās.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Eiropā šis konkrētais aizliegums, visticamāk, tiks vai nu atcelts vai ievērojami modificēts. Un to jau ir sapratuši atsevišķi politiķi. Konkrētais aizliegums nerisina problēmu, jo atstāj dažādas iespējas tā apiešanai. 

Tā ka šis droši vien transformēsies uz daudz konkrētākām prasībām, ar kādiem transportlīdzekļiem drīkst pārvietoties pa ielām residental areas un gājēju blīvas zonas - pilsētu centri, atpūtas zonas, utml.. Kā rezultātā iekšdedzes dzinēja transports nebūs aizliegts iegādāties un lietot, bet tam būs ļoti stingri ierobežojumi pilsētās.

tieši tā, un, papildināts ar to, ka dažādi nodokļu režīmi dažādām degvielām, un hey presto, visādi tukšpļūtītāji varēs bļaustīties, ka ļaunā EPSRS uzspiež nesamērīgi dārgo zaļo kursu!

Priecājušies būtu, ka taim nu ir iespēja "apkāst sistēmu", uzlādējot mašīnu par baltu velti no saviem paneļiem, vai arī vismaz bez akcīzes nodokļa, ja no rozetes!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto. 

Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto. 

Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.

Jā un nē. Atceros ļoti labi tos laikus kad bija krīze un deva 50l taloniņu uz dienu katram kravas auto. Tad tā rinda uz Skaistkalnes ielas kur Valdo tag,  matoru varēja nedarbināt un ripināties no kalna lejā. Elektrība bija gan. Tā kā nevar zināt kas labāk.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Pirmkārt - ja nu kam šobrīd ir iepējama krīze, tad tā ir elektrība - tīkli ar zaļo politiku ir padarīti ārkārtīgi nestabili un izmaksas lēkājošas. 

Otrkārt - degvielu tomēr vari ieliet kannā/mucā un garantēt sev kaut kādu rezervi nebaltai dienai pats.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Ko ar to kannu darīsi? Iztiksi/izvilksi 1ned ilgāk kā es bez tās...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Ko darīšu? Varēšu pamest pilsētu un aizbraukt tur kur ir lielākas rezerves un bez elektrības nav jānosalst. Un tad jau tālāk domāšu ko darīt. Bet vispār muļķigs jautājums - jo ārkārtas situācijā nav "jāizvelk nedēļu ilgāk", bet jārīkojas atbilstoši šai situācijai.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

No visas sirds novēlu lai tādā X stundas gadījumā, Tev tas izdotos. Pamest pilsētu. Ja nu Tev IR? jahta, kuteris, vai cits peldamais dēlis tikt pāri dīķim?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Tikšana pāri dīķim jau ir cits stāsts. Bet no pilsētas ārā jātiek primāri un jāspēj sevi nodrošināt kādu laiku.

Bet tā X stunda, kurā pilsētā var iestāties energokrīze, ir iespējamāka, nekā tu domā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Par šo gan ir pilnīga taisnība. Man arī krīzes gadījumā jātiek ārā no Rīgas tepat aiz pilsētas robežas un varu tur dzīvot bez elektrības un vispār bez nekā. Baigi ērti nav, bet vismaz siltums un ūdens pašam savs pēc vajadzības.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

Muļķības! ICE neizmirs! Vismaz tuvākajā simtgadē!

Šādas futuristiskās ambīcijas jau dzirdēju 00šo gadu sakumā(būdams bērnu prātā), ka ar 2025 gadu uz ceļiem būšot pieejami un ne dārgi alternatīvo degvielu auto(ūdeņradis un kas vēl nē...), respektīvi aizstās vidēji draudzīgāki auto un ierasto bendzīnu un dīzeļ devielu auto ar šo gadu nebūs sastopami vairs...

 Tad ienāca EV un šo latiņu pacela uz 2030 gadu

 Tagad jau runa iet par 2035 gadu

 

😂 Pašiem 'zaļajiem' smiekli nenāk?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 4 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto. 

Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.

Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Cerība ir muļķa mierinājums. Kad tirgos, tad varēsi runāt par izdevīgumu. Pagaidām tie maksā tieši tik, cik maksā. Un nav loģiska pamata cenas samazinājumam.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 0 Atbildēt

😂 Ta pat kā ik četrgadus mums sola, ka dzīvosim nez kāda pārbagātībā? Galvenais tik iebalso, jeb šajā kontekstā paņem lielaku kredītu un nopērc to EV!!!

 Esi pārak naivs ar reklāmu izskalotām smadzenēm! 😉

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Īstenība jau tirgo. Reku, 2018. gada Leafs maksā plus mīnus tikpat, cik 2018. gada Golfs.

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/leaf/cxixxn.html

Bet tas par lietotajiem. Jauni elektroauto NEKAD nemaksās tik, cik analogi benzīnnieki. Tobiš, elektroastra nekad nemaksās tik, cik benzīna Astra, elektropižiks 2008 nekad nemaksās tik, cik benzīna P2008...

core Reģ.: 03.01.2017
2 1 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Ko nu fleitē. Kvēlspudzes aizliedza spiežot pirkt toskiskos atkritumus ekonomisko spuldžu izskatā, kuras citādi neviens nepirka. Spuldzīte maksāja 0.10 Ls, kamēr neekonomiskā 2.5Ls, kas nekad neatmaksājās. Pie tam kvēlspuldze vēl apsildīja sanmezglu uzlabojot komfortu acīm un ausīm.

Tad, kad aizliedza kvēlspuldzes, ledi jau gāja uz urrā. Tās sūda ekonomiskās spuldzes es vispār izlaidu, no kvelspuldzēm uzreiz uz led.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

LEDi gāja uz urrā no Ebay vai Aliexpress, ne jau veikalos. Nebija vēl LEDu pie mums. 

Neviena vārda par LED:

www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/kvelspuldzes-jaaizstaj-ar-energoefektivakam-lampam.a26125/

Ekonomiski nelietderīgas spuldzes, izdega ātrāk kā atmaksājas:

web.archive.org/web/20120715005235/http://ecoled.lv/?l=1&c=4

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Cerība ir muļķa mierinājums. Kad tirgos, tad varēsi runāt par izdevīgumu. Pagaidām tie maksā tieši tik, cik maksā. Un nav loģiska pamata cenas samazinājumam.

Mini benzīna ir tikpat cik mini elektriskais. Un tas ir tikai sākums

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Oho... Kāds daiļtirsējs... 

32900 ir tieši tikpat, cik 26900

Un tas vēl hipsteru  auto, kuram vispār nav saprotama ne jēga, ne cena. 

i.imgur.com/1TU543c.png

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus  Jauns citrons  no 24,490 eināri www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c3/hndxg.html#photo-4

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Un tas ir lēti? C4 ar motoru var lētāk nopirkt. Vēlreiz uzsveru -C4.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto. 

Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.

Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.

Lai būtu. Atrodi man, lūdzu, kādu tāda tipa praktisku mašīnu kā elektro-universāli. Tā lai var ielikt ģimeni un vēl bagāžniekā mantiņas.

Cenu pats saproti, tai jābūt līdzīgai benzīnniekam/dīzelim.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 1 Atbildēt

Ja benzīna kapsētas arī maksās tikpat, cik glorificētie autokāri, tad tikai tāpēc, ka tiks "politiski sadārdzinātas" līdz pēdējo līmenim.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Tā gan ir daļēja taisnība. Vispirms jādabū zemē enerģijas cenas un tad varēs runāt par pārējo.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Interesants secinājums, ņemot vērā, ka elektrības cenas visu laiku tiek sadārdzinātas. Vislētākā ir akmeņogļu.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Un kā tur palika ar elektrību ar negatīvo cenu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Investē akumulatoros un pelni... Kā palika? Pavisam vienkārši - kad saule spīd un ir silts, ražotāji strādā ar zaudējumiem, kurus tev ir jāapmaksā ar procentiem tad, kad ir tumšs un auksts. Disbalanss tikai raksturo tīkla problēmas, kas ilgtermiņā tāpat ir jāapmaksā patērētājam.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja:

topinamburs rakstīja:

Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto. 

Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.

Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.

Lai būtu. Atrodi man, lūdzu, kādu tāda tipa praktisku mašīnu kā elektro-universāli. Tā lai var ielikt ģimeni un vēl bagāžniekā mantiņas.

Cenu pats saproti, tai jābūt līdzīgai benzīnniekam/dīzelim.

MG5, no kādiem 27 tūkstošiem, laikam. 

Universāļu parasto ir maz. Nezinu teikt, kāpēc. Pieprasījuma trūkst?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tieši tā. Jau benzīna/dīzeļa uņiki nav pārāk pieprasīti - kur nu vēl elektro, kur nu vēl elektro... Šobrīd tirgū ir tikai Astra, pēc brīža būs vēl brālēns Pežo 308, nākamgad - VW ID7. Tas arī viss, vismaz šobrīd nav info, ka vēl kāds kaut ko no šīs klases gatavotos laist klajā.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/ami/pxlep.html

Nē, šis ir vēl lētāks 😂 bet ja nopietni, jā, varbūt lēti priekš elektroauto, bet tēma sākās ar to, ka daži apgalvoja, ka tagad maksājot vienādi ar iekšdedzes auto.

Nu C4 ir sākot no 23000, dāvanā vēl degviela 2000 vērtībā, tad sanāk 21000, jā, 2000 dārgāk, bet tā jau ir mašīna klasi augstāka, kurā var sasēdināt ģimeni. Gribēju salīdzināt ar parastu C3, bet saprotu tādu vairs nav, tāpēc paņēmu C4. C3 noteikti jau būtu stipri lētāks. Un papētīju to e-C3, maza kaste uz riteņiem, bez bagažnieka, maksimālais ātrums 135km/h, nobraukums līdz 300.

Un ja es pirktu jaunu mašīnu, ņemtu uz firmu, tad jau pat C4 sanāk stipri lētāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Krotow rakstīja: Daudz no 100w spuldzes nesasildīsies. Pārbaudīts praksē.

Muļķi tēlo vai kā? Ir pietiekami daudz situācijas kur tie 85w siltuma ir tieši tas, kas vajadzīgs. Es personīgi decembra sākumā darbā zāģim pie kura strādāju, pieliku pāris spuldzes, caur slēdžiem pievienotas viena motora palaidējam, lai atkausētu gaisa trubas/vārstus - tās novērsa nenormālu čakara daudzumu. Man galvā stāv arī ilustrācija no astoņdesmito gadu mājturības grāmatas pusaudžiem; apavu žāvētājs ar divām spuldzēm.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Atkarībā, kā sildīšanos noformē ;)  Atceros no franču literatūras, viena meitene stāstīja, kā aukstā istabā var vienkārši sasildīties: jāņem krēsls, zem krēsla jānoliek iedegta svece, jāizģērbjas plikai, jāietinas palagā un jāapsēžas uz tā krēsla, kājas pavelkot zem sevis. Tad ātri parādoties patīkams siltums. Nu, 100W spuldze varētu atbilst iedegtai svecei.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

core rakstīja:

GB12 rakstīja: Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/ami/pxlep.html

Nē, šis ir vēl lētāks 😂 bet ja nopietni, jā, varbūt lēti priekš elektroauto, bet tēma sākās ar to, ka daži apgalvoja, ka tagad maksājot vienādi ar iekšdedzes auto.

Nu C4 ir sākot no 23000, dāvanā vēl degviela 2000 vērtībā, tad sanāk 21000, jā, 2000 dārgāk, bet tā jau ir mašīna klasi augstāka, kurā var sasēdināt ģimeni. Gribēju salīdzināt ar parastu C3, bet saprotu tādu vairs nav, tāpēc paņēmu C4. C3 noteikti jau būtu stipri lētāks. Un papētīju to e-C3, maza kaste uz riteņiem, bez bagažnieka, maksimālais ātrums 135km/h, nobraukums līdz 300.

Un ja es pirktu jaunu mašīnu, ņemtu uz firmu, tad jau pat C4 sanāk stipri lētāks.

Un tagad aprēķini kādu 5  - 8 gadu periodā ar visām degvielas un apkopju izmaksām.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Atkarībā, kā sildīšanos noformē ;)  Atceros no franču literatūras, viena meitene stāstīja, kā aukstā istabā var vienkārši sasildīties: jāņem krēsls, zem krēsla jānoliek iedegta svece, jāizģērbjas plikai, jāietinas palagā un jāapsēžas uz tā krēsla, kājas pavelkot zem sevis. Tad ātri parādoties patīkams siltums. Nu, 100W spuldze varētu atbilst iedegtai svecei.

Plika franču meitene zem palaga - kas gan var būt labāks par šo!

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

imzz rakstīja: Atkarībā, kā sildīšanos noformē ;)  Atceros no franču literatūras, viena meitene stāstīja, kā aukstā istabā var vienkārši sasildīties: jāņem krēsls, zem krēsla jānoliek iedegta svece, jāizģērbjas plikai, jāietinas palagā un jāapsēžas uz tā krēsla, kājas pavelkot zem sevis. Tad ātri parādoties patīkams siltums. Nu, 100W spuldze varētu atbilst iedegtai svecei.

Plika franču meitene zem palaga - kas gan var būt labāks par šo!

man vairāk patīk aziātes, eiropeīdās un mulates. Franču meitenes jaunas smukas, bet tās ātri noveco. Tāpat, franču meitenēm krūts gali ādas krāsas dēļ slikti redzami. Ne tik smuki izskatās.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
3 0 Atbildēt

Reiz es darba darīšanās satiku francūzi ( baltu). šis man saka - "es esmu francūzis"

Es viņam saku - "nē, tu neesi francūzis. Varbūt tu esi itālis vai spānis? Uzvārds tev spānisks. Tev radi spāņi?"

Šis saka -  "nē mani radinieki visi dzimuši francijā"

Es - "Francūži parasti ir melnā krāsā, bet tu esi balts".

Jums vajadzēja redzēt viņa reakciju.

😂😂😂😂😂😂😂😂

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti