Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Vectra Caravan 2.0DTI 1999 Novērtējums: 8
Sveiks Lasītāj!
Ilgu laiku peronīgā lietošanā bija vecā labā lāsīte, bet kā jau zinām rūsas valdnieks ir nepielūdzams.
Tā nu es saņēmos un meklēju jaunu(lietotu) auto. Pēc smagām pārdomām, konsultācijām un visādu www. apmeklēšanas ķēros pie draugu apzvanīšanas. Un veicās, ieraudzīju un viss, tā ir mana. Kāda tur vairs skatīšanās, palūrēju zem haubes- motors vietā, salonā ar viss o. k., noņemu skaidu- labais.
Bišķiņ karš ar līzinga žņaudzējčūsku kantoriem un auto ir mans. Njā kad pirku pasē rakstits dzimis 1999. gada beigās, uz paneļa 170000km, gandrīz pilna pakete elektrobrnumu un Recaro tjipa krēsli .
Nu tas tā. Vopšem bija nolauzta poga ele. spoguļu slēdzim. Neko minu uz Adamu tur izrādās ka autiņs ira 2000. gada modelis. Kāda runa, poga tikai ar slēdzi, nu neko 10 dienas un 18 Ls, jauns slēdzis vietā. Nopirku slotiņu čempionu aizmugures stiklam (2.3Ls) a to stāvēja oriģinālā, Tas nu tā pagaidām ...
Tā bikiņ sīkāk par saturu: dvēsele 2.0 TDI 16 Valves, mikroklimats, iebūvēts CD ar vadību uz stūres, laba akustika pat neparasās ko niknāku, kruīza kontrole, borta kompis ( bļin tikai vācu valodā), suņa siets, vannīte pa visu bagāžas telpu, airbagi, abs, žēl ka naf traction control un pannas zem motora tjipa oriģinālā plastmasas adamā maksā 350 Ls, bet ir alternatīva no alumīnija ap 80 Ls.

Protams kreņķis uznāca kad ziņkārības dzīts painteresējos vai ir problēmas ar augst. sūkni, njā ja ir tad jārēķinās ar 1000 Ls , turbīna ap 350 Ls, bet problēmu ar to neesot.





 
silverstar @ 4.aprīlis 2006 0:00
Visi komentāri
 
estipuiks 5.aprīlis 2006 10:03
0 0 Atbildēt

pie 170tk shim opelim kreejums jau ir beidzies. driiz saaksies remontinji...

opelis 5.aprīlis 2006 10:50
0 0 Atbildēt

Bija man tāc auto, tikai krāsa cita . Pieļauju, ka labākais no opeļiem. Dzinējs pie nobrauktiem 206000 km uz 15000 km apēda 1 litru eļlas, ziemā -28 C bija iedarbināms. Divus gadus braucot pa grants ceļiem piekarei tika nomainītas divas balansiera gumijas . Ieteikums: siksnu, kas piedzen kondišku , ģeneratoru un vēl kaut ko tur , noteikti maini kopā ar spriegotājrullīti. Es nomainīju tikai siksnu un paliku Vācijā uz bāņa. Un vēl obligāti vajag aizsargpannu zem dzinēja, lai sargā dzinēju no ūdens. Man divreiz ierāva ūdeni gaisa filtrā, labi, ka kompis uzreiz atslēdz dzinēju.

kasinsh 6.aprīlis 2006 11:31
0 0 Atbildēt

Ma arī tāds bija :) Tādā pašā krāsā, tāda paša gada, ar tādu pašu dzinēju, aprīkojumu utt. - tikai sedans. Nobraucu pa LV vairāk par 70 tkm. Ne ar kādām sūkņa problēmām nesaskāros (un neesmu par tādām dzirdējis no paziņām arīdzan).
Iesākumā autiņš lielas investīcijas neprasīja, pēc tam ik pa laikam kaut kas nobira (sīkumi, bet tie arī nav lēti). Kad man tas apnika, pārdevu :)

Bet vairs uz Opel nepārsēdīšos :p
Piedodiet...

dimons 13.aprīlis 2006 23:26
0 0 Atbildēt

Autiņam jau it kā nav ne vainas,bet par tādu naudu labāk paņemt dažus gadus vecāku Bmw touring 3.modeli!

kamis 20.februāris 2007 20:23
0 0 Atbildēt

Par sūkni tev taisnība .Man tiko noruka, neesot remontējams.Varbūt kāds ir mēģinājis pŗbūvēt uz mehānisko sūkni?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti