Būtu braucis ar salabotu dzinēj, nebūtu neviens pakaļā ietsis, kad sēņoji pa kreiso joslu.
Tagad dabūsi šrotā 110 latus un varēsi smaidit. Nu labi, 250 max.
Būtu braucis ar salabotu dzinēj, nebūtu neviens pakaļā ietsis, kad sēņoji pa kreiso joslu.
Tagad dabūsi šrotā 110 latus un varēsi smaidit. Nu labi, 250 max.
Nu un cik Tolmetā? Rādās, ka pašam noskrūvējot un pārdodot radiatoru un gaisa mērītāju, dabūšu vairāk kā šrotā
Pakaļa abas reizes sasista pavisam triviāli - vienreiz apstājoties pie krustojuma, otrreiz Rīgas korķī
Ko tad no tām mazdām pērk? Lukturus,bamperu,kapotu varbūt,radiatoru... Pārējais ir ilgtermiņa 'prece', kura stāv plauktā un apput. Kāda jēga šrotam vairāk maksāt?
Sazinies ar tolmetu , noņem vērtīgāko pats un pārējo nodod lūžņos.
Man tik šķiet, ka tas tolmets tevi pasūtīs bietes kaplēt, šiem vajag izjauktu auto, tīru bleķi.
deksters rakstīja: Man tik šķiet, ka tas tolmets tevi pasūtīs bietes kaplēt, šiem vajag izjauktu auto, tīru bleķi.
Viņiem pat ir izdevīgāk, ka nav izjaukts, jo uz vietas pienāks klāt "speciālists" (90% peregara dvinga) un novērtēs cik % no svara ir nemetāls
Es domāju, ka lēto auto tirgoņi labprāt paņems...
kaadaa kraasaa? vareetu mosh kaut ko ievilkt naasiis
Krāsa - melna.
Par bleķiem:
Derīgā daļa:
Kapots - nekrāsots (melna gruntene)
Priekšējais bampers - nekrāsota melna plastmasa
Priekšējie spārni - paši galiņi bijuši atlocīti (tā paša iemesla dēļ, kādēļ kapots mainīts)
Priekšējās durvis - OK
Aizmugurējās labās durvis - OK
Nederīgā daļa
Aizmugurējās kreisās durvis - deformētas
Aizmugurējais bampers - beikc
Aizmugurējie spārni - deformēti
Bagažnieka vāks - deformēts, bet it kā esot lietojams arī sīkākās daļās, moš kāda daļa noder
karteris vien maksā 15 Ls šrotā.
Pats nesen pirku, bet pirms uzlikšanas tāpat jāpucē, jākrāso lai neizrūs 1 ziemas garumā
Kādā stāvoklī ritošā ? Nav, piemēram, nesen bremžu diski mainīti ...
Ritošā:
~2 mēn veci "zaldātiņi"
diski nav mainīti, vidēja biezuma
samērā svaigas (~6mēn) rokasbremzes trosītes
priekšējie bremžu kluči - ~2 mēn veci
Suporti:
Priekšējais kreisais - laikam OK, bet kaut kas nelabi krakšķi, iesp. gultnis vai miroņgalva
Priekšējais labai - ok, arī gultnis liekas ļoti OK
Pakaļējie: vienā pusē rokasbremze darbojas, otrā - nē. Tikai neatceros , kurā pusē.
Zem motora "rallija panna"
Nu vot, rādās, ka šrotā par 300 Ls paņems
P.S. Tomets galīgi neizdevīgs - ~88 Ls/tonnā, bez tam fizskām personām no tās summas novēl arī 25% IIeN.
man vajag kreiso prieksheeo pagriezienu par alu
Šķiet, visi ir aizmirsuši vēl 1 faktoru: mašīnas tālākais juridiskais ceļš. Vajadzētu arī parēķināt gemoru ar mašīnas norakstīšanu, Tolmets, manuprāt, šo fīču piedāvāja, gan jau kāds normālāks šrots ar..
deksters rakstīja: Ko tad no tām mazdām pērk? Lukturus,bamperu,kapotu varbūt,radiatoru... Pārējais ir ilgtermiņa 'prece', kura stāv plauktā un apput. Kāda jēga šrotam vairāk maksāt?
Sazinies ar tolmetu , noņem vērtīgāko pats un pārējo nodod lūžņos.
Man tik šķiet, ka tas tolmets tevi pasūtīs bietes kaplēt, šiem vajag izjauktu auto, tīru bleķi.
atkal tu te smirdi bezteemaa. kadu kapotu un bamerpu... shitam mazdam regulari sadalitajs nospragst, kursh nav jaucams un ir viena blokaa. tad vel vinjam liela problema ir mironjgalvas. taka te ir ko iztirgot un visi tie mesli nemaz tik leeti nav.
Nu, viss, fine. Pārdevu par 250 LVL bez PVN izjaukšanai.
Rekur jau ir vietā:
Es savu 90. gada vāģi nodevu "Elkšņos". Viņiem tur ir gan pašiem savs serviss, gan vienlaicīgi arī šrots un autoplacis, kur sataisītās mašīnas nopārdot.
Saņēmu Ls 150 un noņēmu no reģistrācijas.
Cik sapratu manu mašīnu tomēr izjaukt negrasījās- motors labs, arī piekare bija sataisīta, vienīgi virsbūvei metināšanas vaina. Varbūt šobrīd kaut kur vēl braukā...
Ja kāds tur to melno Sierru nopircis, varu apstāstīt kas un kā ar signalizāciju, bijušajiem remontiem un citām lietām.
buutu pa 300ls to shrotu pagraabis
būtu tantei riteņi, ...
Mazda 626\'93 -> uz šrotu vai Tolmetu?
Tā, tā, mīlīši. Rādās, ka manai 1993.gada 626 Mazdiniekiam drīzumā gaidāmas bēres - gan aizmugurē pusgada laikā divi ūpji paspējuši iebraukt (un ģeometrija vairs neskaitās), gan pats motobloks sprāgst nost. It kā uz priekšu vēl ripo, bet plānoju autiņu likvidēt nost.
Tad nu jautājums tāds - vai kāds nezina, cik par tādu brīnumu man varētu dot šrotā un cik - Tolmetā? Droši vien, ka pašam izpārdot pa detaļām būtu visizdevīgāk, bet ne nu man briesmīgi patīk skrūvēties, nedz arī man vieta, kur to visu glabāt.
Idejas, viedokļi, priekšlikumi?