Indijas kompānija Tata pārtrauks ražot mazauto Nano, kas savulaik tika dēvēts par pašu lētāko auto modeli pasaulē.
Saskaņā ar aģentūras Bloomberg informāciju, jūnijā Tata izgatavojusi tikai vienu Nano eksemplāru un arī pērnā gada jūnijā nav veicies īpaši labāk – izlaistas vien 275 mašīnas. Savukārt eksportam jūlijā nav novirzīts neviens Tata Nano eksemplārs.
Kompānijas vadība uzskata, ka pasaulē lētākā automobiļa statuss atstājis negatīvu iespaidu pat pašmāju tirgū, tādēļ Nano ražošana pašreizējā veidolā nav iespējama pēc 2019.gada.
Agrāk Tata Motors ģenerāldirektors Ratans Tata izteicies, ka ne katrs autoīpašnieks vēlēsies braukt ar mašīnu, kurai ir tāds imidžs.
Sākumā Tata Nano bija iecerēts kā ļoti vienkāršs un lēts automobilis, ko varētu iegādāties plašs pircēju loks galvenokārt pašmāju tirgū, taču izrādījās, ka tik askētiska un vienkāršota konstrukcija neiet pie sirds pat neizlutinātajam indiešu pircējam. Gadu gaitā Nano tika vairākkārt modernizēts, taču pārdošanas apjomi turpināja rukt.
Pēdējā restailinga laikā Nano tika pie jauniem bamperiem, radiatora restes un lukturiem. Automašīnas klīrensu palielināja līdz 180 mm, bagāžnieka tilpumu – līdz 94 litriem, turklāt konstrukciju papildināja jauna piecpakāpju robotizētā pārnesumkārba. Atjaunoto versiju komplektē ar 0,6 litru 35 Zs motoru, kas 100 km/h ļauj sasniegt 33 sekundēs.
A kas tur tāds? Ģimeni mierīgi ar šo auto var pārvietot!
Apnikuši šitie visi reno, kia, ford, opel, mazda un tamlīdīgo "premium" auto lietotāji. Iedomājas, ka nopērk dārgāku auto un tad uzreiz labāks. Es nopērku to pašu tikai par 10x zemāku cenu un esmu tikai ieguvējs, kāmēr pārējie tērē naudu uz kaut, kādiem reņiem. Idiotu bars.
A vācu auto pircēji vispār ir kaut, kādi no kosmosa nokrituši lohi, un pārmaksā par pilnīgi visu.
Atzišišos, ka neesmu braucis ne ar reni, ne ar bmw, bet tik un tā zinu, ka mans mazais nano auto ir labākais.
Ar milzu necieņu,
Standarta iAuto lasītajs.