Noslēdzies rallijs Sarma - uzvar igauņi, mūsu sportisti jau 14 gadus netiek pie galvenās uzvaras

 

Foto: Latvija Rallija Čempionāts

Ģirts Avotiņš | 11.februāris 2024 8:20

Piektdienas, Gulbenes novadā 10. februārī noslēdzās tradicionālais ziemas rallijs Sarma 2024, kas tika aizvadīts patiesi ziemīgos apstākļos. Arī šogad uzvaru rallija kopvērtējumā izcīnīja citas valsts pārstāvis – igaunis Egons Kaurs. Tādējādi jau četrpadsmit gadus latviešu sportisti nav spējuši sev paturēt šī iemīļotā ziemas rallija galveno uzvaru.

Igaunis Egons Kaurs visu ralliju aizvadīja kā rallija līderis un demonstrēja apbrīnojami precīzas un ātras braukšanas prasmes. MV Sport komandas būvētais Hyundai i20 VRT, kura izstrādes testa pilots ir Egons Kaurs, bija ātrākais pilnīgi visos ātrumposmos.

Egons Kaurs pēc finiša atzina: "Šis bija lielisks rallijs, mums izdevās izdarīt visu to, ko plānojām. Centāmies izsecināt dažādas lietas. Mums būtu noderējis ilgāks laiks servisa parkā, kurā mēs varētu izmainīt regulējumus, lai otrajā aplī jau tos varētu izmēģināt. Mēs ieguvām ļoti daudz svarīgas informācijas, lai turpinātu strādāt pie šīs rallija automašīnas attīstības."

Latvijas rallija līdzjutēji ļoti lielas cerības lika uz Emīlu Blūmu, un ne velti. Lai arī ne bez problēmām Emīlam līdz rallija finišam izdevās gan apsteigt pirmajā aplī otrajā vietā izvirzījušos Jāni Vorobjovu, gan aiz sevis noturēt Matīsu Mežaku.

 “Pirmajā ātrumposmā pats sataisīju ziepes – divreiz izbraucām ārpus trases, un, kā izrādās, otro un trešo ātrumposmu nobraucām faktiski bez viena amortizatora. Paldies Rallyworkshop, kuri aizdeva amortizatoru, ko samainīt servisa parkā. Otrajā aplī mēģinājām atgūt to, ko paši zaudējām pirmajā aplī. Paldies skatītājiem, kuru bija patiesi daudz, atbalstītājiem un organizatoriem! Cīņa daudzo skatītāju priekšā bija grūta, jo ātrumposmi bija gana līkumoti un sarežģīti. Bet savu uzdevumu izpildījām,” par saviem piedzīvojumiem saka Emīls Blūms.

Matīsam Mežakam rallija finišā pietrūka tikai 0,46 sekundes, lai apsteigtu Emīlu Blūmu. Attiecīgi Matīss rallija kopvērtējumā ieņēma trešo vietu.

Matīss pēc rallija stāsta: "Mēs otrajā aplī palielinājām tempu. Tās 0,46 sekundes... Protams, mēs varam stāstīt, ka mums Ķenavs patraucēja, kad viņš bija iestidzis kupenā, bet patiesībā mēs paši daudz vairāk pazaudējām dažādās trases vietās. Mums pašiem ir, pie kā piestrādāt, lai tā nenotiktu. Bet bija ļoti labi, bija kaifs!"

Rallija Sarma 2024 2WD kopvērtējumā uzvarēja Madars Dīriņš, kurš uzrādīja visstabilāko rezultātu no četrotnes, kura no paša rallija starta spraigi cīnījās. Ralfs Sirmacis pēdējā ātrumposmā pieļāva kļūdu un zaudēja 45 sekundes savam tā brīža sīvākajam konkurentam Isakam Hatanmā. Attiecīgi Isaks kāpa uz goda pjedestāla otrā pakāpiena, bet Ralfs uz trešā.

Rallijs Sarma 2024 tika atklāts 9. februāra vēlā pēcpusdienā Gulbenes centrā, un sacensības ir paredzētas 10. februārī. Plašāku informāciju par Rallija Sarma 2024 rezultātiem iespējams atrast Latvijas rallija čempionāta mājas lapā autorally.lv.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas Nio prezentē jaunu un cenu ziņā pievilcīgu Tesla Model Y konkurentu

Ķīnas autobūves uzņēmuma Nio jaunizveidotais apakšzīmols Onvo nodemonstrējis Tresla Model Y līdzīgu krosoveru L60, kam sola pievilcīgu cenu un sniedzamību virs 1000 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Arī elektrību. Rīgā atklāta pirmā Neste elektroauto uzlādes stacija (+VIDEO)

Latvijā vadošais degvielas tirgotājs Neste paplašina piedāvājumu un atklāj pirmo 100% atjaunojamās elektrības uzlādes staciju Neste My Renewable Charge Rīgā, Lucavsalas degvielas uzpildes stacijā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām košo Peugeot 208 Hybrid (+VIDEO)

Peugeot 208 ir viens no aizraujošākajiem mazās klases automobiļiem, ko tagad var nopirkt arī kā hibrīdu. Mazais dzeltenais auto dižosies ar satriecošu dizainu un taupīgu apetīti pret degvielu. Lasīt vairāk

 

Jaunpienācēji auto tirgū: vai tiem var uzticēties?

Tikai divos vai trīs gados Eiropas auto tirgū parādījušies daudzi iepriekš nedzirdēti ražotāji no Āzijas. Šīs kompānijas galvenokārt koncentrējas uz elektrisko piedāvājumu. Aziāti prot pārsteigt ar iespaidīgiem tehniskajiem parametriem, tehnoloģijām un to visu piedāvā par salīdzinoši zemu cenu. Bet kā ir ar kvalitāti un uzticamību? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti