0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” - iAuto

0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” 23

 

Elektroautomobiļi Rīgas ielās Foto: iAuto.lv

iAuto | 15.maijs 2024 4:23

Saskaņā ar Eurostat datiem vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa Eiropā līdz 2022.gada beigām bija sasniegusi 0,7 procentus. Vācija ir starp līderiem, taču ir valstis, kur e-mobilitāte vēl nav tikusi pat līdz bērnu autiņiem.

Eurostat apkopotā statistika nav pati svaigākā, tomēr tendences tā uzrāda un optimismam attiecībā uz ātru pāreju uz e-mobilitāti īsti nav pamata. Vācija ir starp līderiem ar 1,8 procentiem zaudējot vienīgi Zviedrijai, taču ir valstis, kur vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa nesasniedz par 1 procentu.

Tā tas ir, piemēram, Bulgārijā, kur tikai 0,037 procentiem vieglo automašīnu ir elektriskā piedziņa. Grūti iedomāties, ka šādu rādītāju vēl var pārspēt, taču, izrādās, ka var, jo absolūtais antilīderis Grieķija Eurostat statistikā atzīmējies ar – 0,013 procentiem.

Nobeigumā vācu izdevums Focus, kas publicējis šo rakstu secina, ka lai mobilitātes pāreja patiešām sāktos, ir pēdējais laiks tādiem ražotājiem kā Volkswagen un Fiat beidzot laist tirgū savus izziņotos elektriskos automobiļus par pieņemamām cenām.  

 

 

 

 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
R(8) 15.maijs 2024 12:29
26 1 Atbildēt

Kartejais mits , ladet savu e-auto darba , tad jau jebkurs ar var prasit , lai darba devejs tavam privatajam auto katru dienu uzpilda degvielu par uznemuma naudu , e-auto der ka otrais vai tresais auto gimene ar kuru tu parvietojies max 100km radiusa ap tavu dzivesvietu , talakiem gabaliem tas tev ikai rada liekas problemas

felix65 15.maijs 2024 6:07
19 7 Atbildēt

Lai kā visi šie ekofašisti un liberasti ārdītos, tā ir strupceļa tehnoloģija un biznesu pārdales vārdā tiek izšķiesti planētas resursi, nerunājot jau par visa šī procesa sekām. Nez kāpēc viņi tā neārdās par notiekošo Ukrainā. Ja jau tas co tik svarīgs "globālajai nesasilšanai", piegrieziet skābekli bidlostānai tā, lai viņi paelpot nevarētu!

BMW 15.maijs 2024 9:03
16 0 Atbildēt

Cilvēks nav idots, viņš nepirks EV spaini par dzīvokļa cenu, lai to pēc 5 gadiem mainītu pret jaunu, jo EV tā pat kā vecs telefons būs jālādē 2x dienā, vai jātur pie vada. 

Ja būs pieejami EV drapaki 20k robežās, ar +/- 400 km nobraukumu, arī pircēji atradīsies, kas līdz tam pirka visādus Clio, Polo, Ceed, i20, Getz utt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti