Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.
opelis rakstīja: Novērojums piektdienā Cirklē Jēkabpilī. Trīs uzpildes stabi, katram abās pusēs, tātad seši uzpildes punkti. Kamēr pildos, skatos - četros punktos stāv auto, kuri nepildās, vienkārši aizgājuši pēc kafijas vai pačurāt. Trim no stāvošajiem degvielas uzpildes tvertnes lūka vispār otrā pusē... Ceturtais vispār elektro auto... Tajā pašā laikā stāv rinda un gaida, kad visi pačurās...
Nu tak EV grupējums atriebjās ICE ka viņu charge P liek 😝
Freijers rakstīja: Diemžēl tūļīgie pisinātāji - lēnie pogu spiedēji un čeku ņēmēji ir taisni vairāk Nestes DUS šādi sabojājuši nekā Cirkuļos desu un kapejas tīkotāji, jo Cirkuļi mēdz arī lielāki būt, kamēr Nestēs standartā ir 4 sūkņu konfigurācija, kur pusē priekšrocības Āzijas auto, kur bākas korķis vadītāja pusē. Žēl, jo degviela Nestē ir laba, bet šāda sava laika čakarēšana ir manuprāt pat idiotiotiskāka nekā Cirkuļa desinieki (par Ogri konrkēti varu teikt).
Šis īstenībā kaut kā savādi.
Man ari Nestē bijusi tāda situācija, kad stāvu pie auto gaidu kad tas uzpildīsies un aizmugure piebrauc auto, neko stāvu un jau redzams, ka auto vadītājs kaut ko dīdās (nu lab varbūt izjātā dirsa viņam sāp), neko auto uzpildīts, nolieku “pistoli” un eju pēc čeka, jā ļoti daudzi tā dara, daudziem tas čeks priekš uzņēmuma nepieciešams, un tad redzi, ka dirssāpis, sāk vairāk dīdīties, es neko paņemu čeku, attaisu maku ielieku to makā un eju uz auto, tas viss kopumā aizņem ap 5minūtēm, varbūt vairāk, un nav īsti saprotams kādēļ kaut kāds bomzis iedomājas, ka es skriešu dirstu plēsdams, dēļ viņa?
Līdzīgs arī Tavs stāsts augstāk par riepām, Tu esi gatavs ieekonomēt kaut kādus sūda 30eur? Da kautvai 200eur uz riepu montāžu un tādēļ brauc ar kaut kādām vissezoniecēm? Un čīksti cik daudz viss aizņem laiku, es nesaprotu, ko tu dari, ka tev kā nabaga ēzelītim jāskrien? Grūti tās riepas uzlikt kaut tagad oktorbra vidū, kad to vispār vaf izdarīt uz katra stūra 10minūšu laikā? Vai varbūt tu vienkārši neproti plānot savu laiku, da kāda tur plānošana joptvai, ja Tu pat degvielu bez stresa nevari iepildīt - varbūt jāpārsēžas uz elektro, tad nebūs nestē uz čeku ņēmējiem jāgaida.
Karoč rēcīgi, kā var par tādu sudi vispār čīkstēt?
Plāno plānodams, kā patīk - es nerēķinu visur liekas 5-10-20-30 minūtes aiz tā, kādam pačakarēties vairāk vajag, ka kādam kādā rindā vajag, ka kkur jārēķinās un tālāk, jo beigās tas viss summējās. Ja grib nemitīgās rindās stāvēt un "ieplānot" vairāk laika, lūdzu dari tā, man tā darīt nav patīkas un daru, tā lai taupītu savu laiku nevis to patērētu kaut ko gaidot. Ko Jūs ar tiem čekiem dariet - savu grāmatvedību krājiet ? Labi, es saprotu, darba devējam vajag, dienesta kartiņu izmanto, bet citādi, kam ?
Tev manas vissezonas riepas sip vai kā...es atkal priecājos par tiem, kas sēž montāžās pa stundai divām, pīpē, ļurina kādu kapeju - laikam jau darbs nava zaķis, neaizmuks. Es to stundu varu patīkamākam/lietderīgam izmantot.
Kaut kā kopumā savādi, nevienu jau nedzen, bet tūlīgums tiek uzskatīts par normu, nevis labais tonis cienīt arī cita laiku, bet gan sava sūnainā ego ietērpšana likumpaklausīga pisloņa ādiņā.
Nemitīgās Rindās? Cil bieži Tu bildi bāku? Vismaz es to daru vidēji reizi nedēļā, dažkārt divreiz es neatceros kad es būtu gaidījis rindā, turklāt es reāli 95% gadījumos Latvijā izmantoju Nesti, varbūt atsevišķās pilsētās kur ir viena neste ir kaut kādas rindas (lai gan šaubos, jo esmu pildījies dažādās Latvijas Nestēs), man interesē kā Tu uz tām Nestes rindām trāpies? Nu cik lielas rindas? Cik tas ir “RINDA” 5-10-100 auto Tev priekšā?
Par riepu montāžu tas pats, tak vienkārši piesakies piebrauc un voilaaa.
Man viens no auto ir uz firmu un čeks nepieciešams, un tādu ir ļoti daudz, cik pats esmu novērojis uz ātro teiktu vismaz puse ņem čekus.
Nu Tavas riepas man pie vienas vietas (nosacīti), jo vispār nepatīk kad visādi lohi braukā apkārt ar sūdiem - be tas cits temats citai dienai.
Riepu, čeku un Tava apmātība ar “rindām” problēma vienkārši tik daudz pasaka par Tevi, ka es dažkārt brīnos kāda vispār jēga no interneta diskusijām…
P.s. Par privāto grāmatvedību nejoko, varbūt Tev arī vajadzētu, tad nebūtu jāuzskata, ka 30eur uz riepu maiņu ir ietaupījums, bet tas tā, es pats gan to nedaru.
P.s.s. Tūļīgums tas ir kā? Es taču teicu, ka vienkārši aizeju uz auto, Tu tiešām iedomājies, ka pareizi būtu skriet? Tu pa veikaliem arī skraidi? Mūziku klasies paātrinājumā? Varbūt vel apdzen līkumos, jo ak kungs zaudēsi sekundi, Tev pašam rēka par sevi nenāk? Es vel saprotu, ka varbūt tur pagāds kāds vecāks cilvēks kurš tur ir pirmo reizi, vai varbūt kaut kas nepadodas tik labi - bet tā tad ir cieņa pret vecākiem cilvēkiem ej palīdzi viņam tik ātrāk galā, bet nejau manā gadījumā. Nemaz nerunājot par to, ka kādreiz kad vel nebija iespējas norēķināties pie sūkņa tas vispār aizņēm daudz vairāk laika, bet man tās ir 5 minūtes!
Runa ir par tendenci, nevis pildīšanos, kad katra darbība ir jāplāno laicīgi, jāveic kaut kādi pieraksti un jāsēž rindās, man diemžēl tas sāk atgādināt sovjetu laikus, daudziem jau tā ir norma.
Kas attiecās uz pildīšanos, gana reti, reizi nedēļā vai divās, parasti līdz lūpai, lai nav lieku reizi jāapmeklē. Tā kā daru to pēc darba laika, tad Nestē notiekošais ir manāms, turklāt, ja vēl kāds nestiņš izsludināts, tad vispār kaudze ar gribētājiem. Pēdējā laikā izvēlos Viada, degviela tur ir OK kvalitātes un ļoti reti gadās situācija, ka nav iespējams pie sūkņa tikt vai jāpagaida, vidēji arī viņiem to sūkņu ir vairāk kā cirkulim, par nesti nerunājot, arī stacijas, gana plašas (kas ir vēl viens mīnuss cirkuļiem).
Par to "pieteikšanos" uz montāžu, daļa riepinieku to vienkārši nepiedāvā un strādā pēc dzīvās principa...kur var pieteikties (visādos pkp utml kantoros), tas kā likums ir kādā tizlā laikā dienas vidū, pēc divām nedēļām - kas īsti neder. Turklāt par tiem 30 eiro es piemetu rupji, realitātē ir vēl krietni vairāk nu jau un jā tas ir reāls ietaupījums 2x gadā. Protams, katrs dara kā patīk.
P.S. Par tūļīgumu es neuzskatu neskriešanu, bet gan čakarēšanos pie tā nestes aparāta - principā ja neurbina degunu tur ir ļoti labi viss uztaisīts, krietni pārāk nekā Cirkulī un visās citās vietās ar elektronisko sistēmu, bet ja sāk brīnities un meklēt/pētīt savukārt, kad ieliets telefonu bakstīt un nebraukt prom no sūkņa (principā tieši tas pats vairants ar desiniekiem cirkuļos), tad jau tās rindas arī rodas ne jau no tā ka kāds nepalecas vai nepieliecas.
Tas tā nestrādās nekad, nejau valstī ar tik mazu iedzīvotāju skaitu. Tu tiešām iedomājies, ka kāds Tevi tagad speciāli gaidīs un tikai Tevi, Tu maz aptver cik tāds pakalpojums tad maksās un ko tie riepinieki darīs NEsezonā? Zin kā, tas ir tā pat, kā pateikt - bāc gribēju “izskriet” ātri caur Rīgu darba dienā plkst. 17:30, nu ja ir kaut nedaudz tā pelēkā viela, tad takā būtu jāsaprot, ka varbūt uz to laiku būs vairāk auto?
Maini tās riepas rīt, kur problēma? Nebūs tev nekādu rindu. Kur Tu apkop auto? Tajā servisā esi pirmo reizi, jeb viņiem nav montējamā/balansiera? Ar planošanu es nedomāju ka Tev katrai savai darbībai jārezervē +30 minūtes, plānošana ir arī daļēja problēmu analīze, nu ja Tu vienreiz tajā vietā dabū pa purnu, tad otreiz varbūt dodoties turp vajag padomāt kādēļ tā notika? Respektīvi to visu var mierīgi sakārtot, tā vispār NAV problēma, cilvēki runā iepazīstas un kļūst par draugiem, aizved polšu tam servisa īpašniekam, nākošreiz visu sarunāsi….
Un ja pie Nestes sūkņa tur kāds kaut ko pēta, tad varbūt viņam kaut kas nav skaidrs? Piemēram man konkrēti SEB bankas karta dažkārt uzmet gļuku “atteikts” un tas notiek ievietojot karti pat neko neuzspiežot, izņem/ieliec tas pats, dažkārt ar 3x aiziet. Vel pagājušo nedēļ Jelgavā vispār viens aparāts bija erroru uzmetis, es vienkārši nesaprotu kur tur ir tā milzīgā problēma, ja Tu to piedevām dari tik reti?
Bradypus rakstīja: "ar vienu M+S setu dzīvot mierīgāk un arī lētāk gala ziņā, nekā piedalīties pavasara/rudens maratonos"
Nu tas tāds relatīvs mierīgums. Drošāk ir braukt ar sezonai piemērotām riepām, bet ja brauc tā mierīgi sēņojot, var mierīgi besīt visus, kam nav laika sēņot, un mierīgi taisīt vilcieniņus izvēloties "drošu ātrumu" ar pavisam likumīgi braukšanas apstākļiem nepiemērotām riepām.
Man tīri labi patīk droša braukšana un divi disku komplekti, ko pats varu pārskrūvēt un pēc vajadzības ārpus maratona aizbraukt pārbalansēt vai nomainīt, ja prasās.
Pus vēl sliku komplekts ja tā riktīgi jāgāzē kā ssdd liek jaunajiem lohiem braukt! Tad gaidām pirmo ledu un būs jauni vilcieniņi, tak jābrauc dinamiski iekļaujoties satiksmē🙈 nevis izvērtējot savas vadīt pieredzes prasmes/ne? Kā dabūtas permītes tā uz lielpicānijas F1 par pole position gatavs cīnīties pilots😃 Un tad jūs te brīnaties kur tik agresīva satiksme mums😡
Pats saprati savu stulbo murgojumu? "tik agresīva satiksme mums" te ir tikai skandināvu sēnēm. Jau, sākot ar Poliju, satiksmes dinamika ir ar kārtu pārāka. Un paši sēņotāji ir visagresīvākie, mēģinot par varītēm visiem citiem uzspiest savu sēņošanu.
Un jā, braukt ar labas kvalitātes riepām vispār ir noziegums. Vai ne?
Man visiem auto ir cauru gadu m+s un visi var iet D. Arī EV ja kas. Un ir ok. Tie zēniņi, kas vēlos vakaros pilsētā izklaidējās un trokšņo, līdzi nekādīgi netiek 🙈 Varbūt vaina nav riepās? Arī Mokka uzbrauca kalnā neceļos ar vasarenēm, tur kur vietējie principā ar 4x4 pickup brauc. Un jā tā PL ir viena liela slāviska bēdu leja. Paskaties vairāk dienvidu un āzijas valstu virzienā. Tur karstasinīgāki vadītāji bet tā agresija ar mīlestību 😃
Par to jau runa - viss, ko saredzi citos autovadītājos ir tikai "zēniņi, kas vēlos vakaros pilsētā izklaidējas" un "visi var iet D". Tieši tā jau ir tā agresīvā attieksmē pret citiem satiksmes dalībniekiem. Esi agresīvs sēņotājs un ar to lepojies.
Un PL ir nevis "viena liela slāviska bēdu leja", kā tev stereotipiski gribētos uzskatīt, bet modernāko Eiropas ceļu un, iespējams, patīkamākās satiksmes piemērs. PL īpaši izceļas ar braukšanas kultūras uzlabošanos salīdzinājumā ar DE, kur tā katastrofiski degradējas.
Ienācās info no kāda ļauža, kura vārdā nesaucamais uzņēmums, kam sanāk ātrumus pārsniegt, beidzot saņēmis pirmo sodu no vidējo ātrumu posma. 9. oktobra pārkāpums. Nomērītais ātrums 105 km/h, pēc kļūdām 101 km/h.
Ja daiļdirsējam būtu sajēgas par ko un kādi sodi šobrīd tiek piemēroti par ātruma pārsniegšanu, tad varētu iztikt bez tik spožām atklāsmēm un neblamēties.
iciks rakstīja: Nav jau mums nekāda Beļģija vai Nīderlande. Gan jau šos entuziastus kāds noķers un visdrīzāk nevis sauks policiju, bet notesīs uz vietas.
Galvenais ko tie pidarasi ir atgaisojuši, visi budžeta auto ar maziem motoriem. Lūk Jums patiesais ekofašistu mērķis - parasto cilvēku atkulakošana un atmobilizēšana….lopi ibio
Tieši tāpat, kā viņiem neviens nav paskaidrojis, ka liels SUV, kas tiek izmantots tikai jēdzīgiem braucieniem būs mazāk kaitīgs par nīkuli, kas diendienā pavada laiku sastrēgumos. Bet viss jau ir par tupu propagandētu naidu, uz kuru pavelkas msh līdzīgie, kas lieliski saskata iespēju savu skaudību izpaust "cēlā un pamatotā" agresijā. Msh no iesaistīšanās šādās sektās jau patiesībā attur tikai dalība tradicionālajā reliģijā - tāpēc jau šo sektu organizētāji ir vienlaikus ļoti neiecietīgi tieši pret tām.
Šodien braucot pa 13.janvāra ielu un apmetot ripā 11.novembra krastmalā Krasta ielas virzienā, ievēroju, ka visos Rail Baltica remontdarbu atjaunotajos krustojumos ir sabāztas kameras - dodu preventīvu informāciju, brauciet uzmanīgi un atbilstoši - jo vai nu sarkano gaismu grib monetizēt vai arī Rīgas dome savu pīrādziņu no satiksmes kontroles grib (A joslas jau sāk “uzraudzīt”). Krustojumos kuri remontu nav redzējuši tālāk uz Krastenes, nekādu izmaiņu nav.
Galvenais ko tie pidarasi ir atgaisojuši, visi budžeta auto ar maziem motoriem. Lūk Jums patiesais ekofašistu mērķis - parasto cilvēku atkulakošana un atmobilizēšana….lopi ibio
"Policijai esot informācija par vairākiem šādiem gadījumiem, taču šobrīd ir saņemts tikai viens iesniegums no cietušās personas."
Lūk arī atbilde, kādēļ tādi necilvēki (nevajag apvainot ne lopus, ne pidarasus) var vairoties. Policija labi zin, ka tai neko nav jāmeklē, jo tās pienākums ir režīma, nevis cilvēku, sargāšana - tie necilvēki nešaubīgi ir aizsargājams "Progresīvo" elektorāts. Un cilvēki labi zina, kas ir policija - tādēļ pat nemēģina sūdzēties.
Nu vispār policijai statistika tomēr ir diezgan svarīga. Tādēļ, ja visi cietušie rakstītu iesniegumus, viņiem būtu daudz lielāks stimuls rīkoties.
Baigi jau te nevienu pēc notikuša fakta arī vairs nevar atrast, jāmēģina pieķert citā reizē. Visādus dedzinātājus un pat grafiti zīmētājus jau ar laiku noķer.
Tev ir ideālaistisks skatījums uz dzīvi. Process ir tieši otrāds - arvien mazāk pat mēģina ķert un neviens pat nesūdzas. Piemēram to pašu spoguļu vai lukturu zādzības jau sen vairs gandrīz neviens uz policiju "nenes" - vai nu pats vai apdrošinātājs to zaudējumu "norij" un neapgrūtina vēl savu zaudējumu ar nepatikšanām policijā.
Vairumā gadījumu apdrošinātāji tomēr prasa, lai tiktu paziņots arī policijai. Vai un kā notiek tālākā procesu virzība, tas gan nav zināms.
Pašam pirms gadiem pieciem bija spoguļu zādzības gadījums, policijai paziņoju, atnāca paziņojums, ka lieta uzsākta, jo apdrošinātāju tāme bija ~1k, apdrošinātājs visu sataisīja, zaglis nav atrasts, par turpmāko lietas gaitu man nav informācijas.
Tev atkal ir skats - vissirslikti, neviens neko nedarīs un tāpēc nekas nav jādara.
Protams, policijai darīt pietiek ko un drīzāk zaptes burkas zādzība no pagraba nebūs 1. prioritāte, bet ja tādas zaptes nozags 5 īpašniekiem no 1 pagraba un katrs uzrakstīs iesniegumu, tad tā pati policijas vadība sāks trobelēt padotos - kas par sviestu, kāpēc zog un nekas netiek darīts?
Tas tā, no pietuvinātu ļaužu teiktā, nevis izdomāts.
Saprotu, ka daudz vienkāršāk ir to zaptes burku aizmirst, nekā ņemties ar iesniegumu lietām un, iespējams, pats arī tā darītu, bet nu tam ir savas negatīvās sekas.
spainis rakstīja: Vairumā gadījumu apdrošinātāji tomēr prasa, lai tiktu paziņots arī policijai. Vai un kā notiek tālākā procesu virzība, tas gan nav zināms.
Pašam pirms gadiem pieciem bija spoguļu zādzības gadījums, policijai paziņoju, atnāca paziņojums, ka lieta uzsākta, jo apdrošinātāju tāme bija ~1k, apdrošinātājs visu sataisīja, zaglis nav atrasts, par turpmāko lietas gaitu man nav informācijas.
Nemācēšu komentēt vai tas ir "vairumā gadījumu", bet tas tāpat ir tikai lietas numurs ķeksītim, ko iekļaut apdrošinātāju atskaitēs. Nekāda spiediena viekt izmeklēšanu, atrast vainīgos un kaut ko piedzīt, nav. Vari pa telefonu pievanīt policijai, viņi tev nosauks kaut kādu cipariņu, ko ierakstīt atlīdzības pieteikumā un ar to viss beigsies.
iciks rakstīja: Tev atkal ir skats - vissirslikti, neviens neko nedarīs un tāpēc nekas nav jādara.
Protams, policijai darīt pietiek ko un drīzāk zaptes burkas zādzība no pagraba nebūs 1. prioritāte, bet ja tādas zaptes nozags 5 īpašniekiem no 1 pagraba un katrs uzrakstīs iesniegumu, tad tā pati policijas vadība sāks trobelēt padotos - kas par sviestu, kāpēc zog un nekas netiek darīts?
Tas tā, no pietuvinātu ļaužu teiktā, nevis izdomāts.
Saprotu, ka daudz vienkāršāk ir to zaptes burku aizmirst, nekā ņemties ar iesniegumu lietām un, iespējams, pats arī tā darītu, bet nu tam ir savas negatīvās sekas.
Melis, melis, kastupelis...
Es aprakstīju situāciju, kāda tā IR. Indikatīvi, ka cilvēki IR PADEVUŠIES, netic policijai.
Tev protams vajadzēja piemelot klāt, ka "tāpēc nekas nav jādara", ko es pavisam noteikti neteicu. Tieši pretēji - ir jādāra, ir jāraksta, ir jācīnās. Bet palasi jau vien tepat, ko līdzpilsoņi saka par manām attiecībām ar policiju... Pašam sevī vaina esot jāmeklē, jo redz citiem jau problēmu neesot.
Mēs te visi ik pa laikam apceļam ceļu policiju, ka tā nekontrolē to vai šo lielumu satiksmē, bet kā izrādās ceļu policija kā suga esot beigusi eksistēt jau šī gada 1. septembrī.
Laikam tagad varam droši visās savās dzīves bēdās universāli varam vainot vienkārši policiju. Praksē gan laikam tas nozīmē, ka esam aizreformējušies tik tālu ka tās policijas vairs nav un neviens to vairs pat neslēpj, ja ja uz rajonu nevar salasīt pat 6 cilvēkus lai sanāk maiņa vienai ekipāžai.
iciks rakstīja: Tev atkal ir skats - vissirslikti, neviens neko nedarīs un tāpēc nekas nav jādara.
Protams, policijai darīt pietiek ko un drīzāk zaptes burkas zādzība no pagraba nebūs 1. prioritāte, bet ja tādas zaptes nozags 5 īpašniekiem no 1 pagraba un katrs uzrakstīs iesniegumu, tad tā pati policijas vadība sāks trobelēt padotos - kas par sviestu, kāpēc zog un nekas netiek darīts?
Tas tā, no pietuvinātu ļaužu teiktā, nevis izdomāts.
Saprotu, ka daudz vienkāršāk ir to zaptes burku aizmirst, nekā ņemties ar iesniegumu lietām un, iespējams, pats arī tā darītu, bet nu tam ir savas negatīvās sekas.
Melis, melis, kastupelis...
Es aprakstīju situāciju, kāda tā IR. Indikatīvi, ka cilvēki IR PADEVUŠIES, netic policijai.
Tev protams vajadzēja piemelot klāt, ka "tāpēc nekas nav jādara", ko es pavisam noteikti neteicu. Tieši pretēji - ir jādāra, ir jāraksta, ir jācīnās. Bet palasi jau vien tepat, ko līdzpilsoņi saka par manām attiecībām ar policiju... Pašam sevī vaina esot jāmeklē, jo redz citiem jau problēmu neesot.
Nedomāju, ka cilvēki uzskata, ka ir tā, kā saki:
Policija labi zin, ka tai neko nav jāmeklē, jo tās pienākums ir režīma, nevis cilvēku, sargāšana.
Ir loģiski, ko saprot arī ierindas pilsonis, ka zaptes burkas zādzībai vai gaisa izlaišanai no riepām neviens neveltīs tādu uzmanību, kā smagākiem noziegumiem - tīri loģiska prioritāte. Un ko, kad pilsonim nozagts auto vai apzagts dzīvoklis, tad viņam ticība policijai pēkšņi uzrodas?
"kad pilsonim nozagts auto vai apzagts dzīvoklis, tad viņam ticība policijai pēkšņi uzrodas"
Tiešām? Tik ļoti "uzrodas", ka vērtīgākiem autiņiem ir privātām apsardzes firmām uzticētas izsekošanas ierīces un arī dzīvokļus apdrošinātāji bez pieslēguma privātai apsardzes firmai apdrošina par visnotaļ nedraudzīgu cenu.
Izskatās, ka tev ir ļoti attāls priekšstats, par to, ko cilvēki uzskata. Un vēl mazāks - par to, ka starptaustiski organizēta demolēšana idejas vārdā ir daudz bīstamāks un smagāks noziegums par tīri materiāli motivētu. Vai arī no otras puses skatoties - tas nemaz nav noziegums, bet gan varas režīma pārstāvētās politikas atbalsts. Cik tad nesen tepat bija ziņa par "uzbrukumu" SUV no eiroparlamenta puses?
Neticēsi, bet es jau gadiem apdrošinu dzīvokli un nekad nav bijis prasības pēc apsardzes pakalpojumiem. Protams, nav man dzīvokļa ar zelta vannu un persiešu paklājiem, bet nu kā nabags var, tā dar...
Tas, ko iepriekš teicu, pārfrāzējot savādāk, ja reiz tā vajag, ne visos gadījumos ļauži ieskata par vajadzīgu ķēpāties. Ja cilvēkam noģībst par piecīti pirkta elektroietaise, varētu taču iet un garantijas ietvaros mainīt, vai ne, taču cilvēks padomā, ka veikals tālu, tātad jābrauc. Ja viss gludi, tad vēl varbūt, bet ja neies tik gludi? Vai vērts ķēpāties? Nopērk jaunu kaut kur tuvāk.
Ja nosvilst 200 eur iekārta, tad brauks un kā vēl brauks.
Saprotamāk? Nē - tieši otrādi, kretīniskāk. Tieši tu tu bijis tas, kas man pārmeta, kad vienkārši konstatēju faktu, ka cilvēki necīnās pret vandāļiem, ka man viss esot slikti un meloji, ka es uzskatot, ka neko nevajag darīt. Tagad pat tieši šo nedarīšanu sludini kā pareizo rīcību.
Ātrumā iemetu pāris kompānijas, kurās visātrāk sarēķināt īpašumu. Izejas materiāls - 55 kvm dzīvoklis mūra mājā.
Compensa - dzīvokļiem sadaļas "pretielaušanās pasākumi" nav vispār, Balcia - starpība starp apsardzi un bez ir 3.50 euro, BTA - 1.61 euro. Ievērojama jau pārmaksa!
Nu kārtīgs speciālista viedoklis, vai ne? Tieši tos 55 kvm mūra kādas zags, vai ne? Kāpēc tad nenosauci par kādu summu iekļāvi kustamo īpašumu savā aprēķinā? Jo sarēķinaji vispār bez kustamā īpašuma, faktiski neapdrošinot neko tēmas kontekstā?
iciks rakstīja: Neticēsi, bet es jau gadiem apdrošinu dzīvokli un nekad nav bijis prasības pēc apsardzes pakalpojumiem. Protams, nav man dzīvokļa ar zelta vannu un persiešu paklājiem, bet nu kā nabags var, tā dar...
Tas, ko iepriekš teicu, pārfrāzējot savādāk, ja reiz tā vajag, ne visos gadījumos ļauži ieskata par vajadzīgu ķēpāties. Ja cilvēkam noģībst par piecīti pirkta elektroietaise, varētu taču iet un garantijas ietvaros mainīt, vai ne, taču cilvēks padomā, ka veikals tālu, tātad jābrauc. Ja viss gludi, tad vēl varbūt, bet ja neies tik gludi? Vai vērts ķēpāties? Nopērk jaunu kaut kur tuvāk.
Ja nosvilst 200 eur iekārta, tad brauks un kā vēl brauks.
Vai savu domu izteicu saprotamāk?
Doma bija skaidra uzreiz, bet ir cilvēki, kas pat pie sētas staba piekasīsies.
Policijai ir reģistrējoša funkcija attiecībā uz zādzībām. Ja kaut kas nozagts, tad vajadzīgs policijas protokols, lai uz tā pamata apdrošinātājs maksātu un viss būtu nogrāmatots, kā pienākas.
Attiecībā uz neapdrošinātu auto ? Nezinu, kā tagad, bet kādreiz kolēģim nozaga Mazdu, viņš griezās pie policijas, policija atvēra lietu un pateica, ka meklēs. Otrā dienā viņam piezvanīja zagļi, "dīvainā kārtā" uzzinājuši viņa telefona numuru, un piedāvāja izpirkt auto par saprātīgu atlīdzību. Viņš auto izpirka no zagļiem, tādējādi veicinot tā sakot, noziedzīgās pasaules labklājību. Šo izpirkšanas maksu varēja arī uzskatīt kā nodokli par auto sliktu pieskatīšanu. Toreiz auto izpirkšana bija samērā izplatīta, viņš nebija tāds vienīgais.
90-tajos šitā patiešām notikās (arī zinu reālus gadījumus), varbūt vēl 2000-šo pašā sākumā, bet jebkurā gadījumā tas bija sen, un vairs nekas tāds nav dzirdēts.
Kaut kā neticās, ka ar B4, atvainojos miseni, kāds tā būtu mēģinājis vēl 2008.g., ja nu vienīgi kāds izmisis celtnieks. Jāņem vērā arī, ka 90to beigu autiņi jau ir pārbagāti ar immobilizeriem u.c. Fīčām, kas tādus pisnesus bez atslēgām padarīja nepieejamus dažādiem neprofesionāliem burlakiem. Kādēļ dirsties ar vecām VAG miskastēm, labāk jaunākam, kā arī Volvo un BMW lukturus un spoguļus pizģīt, shēma jau būtībā tā pati.
Domāju, ka jaunu B4 atslēgu piekodēt var katrs otrais serviss, atšķirībā no seksa ar pajaunas mazdas? atslēgu tikai dīlerservisā blaukus diskusijā. Līdz ar to 90. beigu imobilaizeri ir jāliek pēdiņās
Nesmīdini Reāli viss kas vajadzīgs lai kādu VAGmobīli vismaz līdz iepriekšējās desmitgades vidum ražotu, iedarbinātu, ir pievienot immo vietā immo emulatoru. Un tas ir TDI, par ko es neesmu drošs - ja tas būtu bijis priekškamernieks, tad tā kā divus pirkstus apmīzt.
P.N. Kaut kādā devītajā vai desmitajā gadā stiliņā lasīju gadījumu kur tikko no Vācijas atdzīta 2.5 ceška aizgāja ar galiem...
darklight rakstīja: 90-tajos šitā patiešām notikās (arī zinu reālus gadījumus), varbūt vēl 2000-šo pašā sākumā, bet jebkurā gadījumā tas bija sen, un vairs nekas tāds nav dzirdēts.
Tagad jau jebkurš zagšanas cienīgs ir apdrošināts, attiecīgi iepriekšminētā shēma nedarbojas. Tādēļ sadarbībā ar Lietuvas nozares profesionāļiem tiek rīkotas akcijas, kurās Rumbulā var iegādāties Vācijā norakstītus neglābjamus auto, kuri ir atjaunoti tā, ka pat krāsas biezuma mērītājam nav kur piesieties.
Ziema ziema, protam jābrauc uzmanīgi, bet tie velkoņi reāli ZB - viņdien no Ciemupes uz Ogri braucu, viens buss reāli tā arī kruizē uz saviem 60 pēc apdzīvotas beigas beigām, ne uz gaismām ne citiem signāliem nereāģē, arī īsti droši apdzīt nesanāk...
Kā Ogrē tiku garām, skatos - protams telefonu spaida un pļūtī trubā - pats noteikti ūber apznīgais pilsonis sev šķita, kas lēnām, kā tagad visos stūros propogandē, brauca ziemas apstākļos.
Iemetu pārdodām, kad kārtējā diršana sāksies, kur kāds vilzcies "apzinīgi" uz -20 būs
Es nesaprotu šito prikolu - jau kuro Teslu redzu, kas pēc krēslas iestāšanās brauc bez nekādām gaismām aizmugurē! Priekšā tipa kaut kas spīd. Viņām tā drīkst varbūt? Vēl jau citi modernie auto arī ar šo grēko, bet tās Teslas pēdējā laikā īpaši iekritušas acīs.
Tātad deg dienas gaitas uguņi, Tesla acimredzot uzskata ka gana gaišs un tauta acimredzot pārlieku neiesprigst pārbaudīt kādu figņu tie sensori taisa ...
Es tajā sniegalaikā pāris reizes braucu uz rīgu krēslas apstākļos.Sasskaitīju patoloģiski daudz Lohus, kuri brauca bez aizmugurējiem gabarītiem.Neskaitot tos, kam spīdēja priekšā tikai viens lukturis.
Vēl nakts tundās kādas pāris reiz redzēju, ka stāv tā dēvētā uzraugošā ekiPāža, taču vienluktura braucējus šamie joprojām izliekas neredzam.
Šis ir principiāls jautājums- ja kolonnā vai rindā vai perspektīvā pretimbraucošo gaismu jūklī gadās kāds šāds vienluktura p-ass.
Dienas laikā dienasgaitas lukturi deg tikai priekšā.Bet krēslā normāliem auto ir (vajadzētu būt..) automātam, kurš ieslēdz tuvās gaismas kopā ar aizmugures gabarītiem.Tie papuassi vienkārši nejēdz savas gaismas ieslēgt automātiskajā režīmā.Resp.,viņi nejēdz kur atrodas un ko dara.Laikam tā 32zollu lohplanšete aizmiglo Apziņu.
Vienam no auto nav auto gaismas, šad tad sanāk aizmirst ieslēgt tuvos dienas laika, un ko tur domājies reiz CP spilgti atgādināja (pamidžināja), lai ieslēdzu - protams darīts. Bet tas, ka neceļ no trases bezgaismu braukoņas, tas gan ir slikti - laikam kādam liekas, ka ar robotizēto sodu ēras sākumu CP vairs nav nekādas jēgas un viss tik ir jāiegulda dažādos kases aparātos (kamerās, dronos, utt.).....es teiktu, kamēr nav nodrošināts normāls, ceļu drošībai atbilstošs t.s. policing - policijas klātbūtne jebkādas radarizācijas prožekti ir jātur uz bremzes !!!!
darklight rakstīja: Bet kā ir pēc noteikumiem? Dienas laikā aizmugures lukturiem nav jādeg? Tikai priekšā?
Pēc noteikumiem ir diezgan traģiski. Tu ar šo jautājumu apliecini, ka vadi auto, tos nezinot. Un tāda diemžēl ir lielākā daļa braucēju ar tiesībām, kas tikai apliecina, cik patiesībā tukša propaganda ir apkarot tos, kas brauc bez. Ir pat tāds interesants fenomens - tie, kas brauc bez, CSN zin labāk un ievēro kārtīgāk, lai nenokļūtu CP uzmanībā. Tev, tajā pat laikā, ir diezgan pajāt, vai ievērot un vispār zināt CSN, vai nē - jo lielākais, kas tev draud - maznozīmīgs sods, ja kļūdas pēc pieķers. Un tikai par to, ka esi ticis pie maz ko izsakoša CSDD papīrīša, kuram ar CSN zināšanām un auto vadītprasmi ir visai attālināts sakars.
Bet, atbildot uz jautājumu tieši: "160. Diennakts gaišajā laikā mehāniskajiem transportlīdzekļiem un tramvajiem jābrauc ar iedegtiem dienas gaitas, tuvās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem."
Vienigais CSN punkts, kuru bija jāizlasa un jāzin, lai šo jautājumu neuzdotu. Un vēl jau bija iespēja paskatīties likumi.lv pirms to uzdot, publiski demonstrējot kāda ir "diplomēto" autovadītāju patiesā būtība.
Nebiju iedziļinājies šajā punktā, jo manā lietošanā esošajiem auto nekādu dienas lukturu nav. Slēdz tuvos un brauc (vasarā savam auto dienas laikā biežāk lietoju miglas, kuras arī nav ieslēdzamas bez gabarītiem).
Par tiem noteikumiem principā jāpiekrīt - reti kurš seko līdzi visām izmaiņām. Un tad vēl visādas mazsvarīgas, reti vajadzīgas nianses, kuras vienkārši izkūp no galvas laika gaitā. Piemēram, man nav ne jausmas, kādā attālumā no dzelzceļa pārbrauktuves uzstāda kādu ceļazīmi, kaut gan autoskolā tas tika iekalts. Un tādu, it kā sīkumu, noteikti ir daudz.
Par to paskatīšanos pašam: nu protams, ka varēju, bet bija atvērta diskusija, tā nu organiski arī savu jautājumu ierakstīju. Te tak forums galu galā! 😎
Nu labi vēl, ja tās ir tikai mazsvarīgas nianses, kā, cerams, ir tavā gadījumā. Bet ir virkne būtisku un bīstamu pārkāpumu, ko var vairumā un pastāvīgi novērot ielās un ko CP nekontrolē, kur ir pilnīgi skaidrs, ka pārkāpējs brauc ar pārliecību, ka visu dara pareizi. Jo CP ir skaidri deklarējuši, ka eksistē tikai divi pārkāpumi - ātrums un alkohols. Viss pārējais nav jāzina un nav jāievēro.
darklight rakstīja: Es nesaprotu šito prikolu - jau kuro Teslu redzu, kas pēc krēslas iestāšanās brauc bez nekādām gaismām aizmugurē! Priekšā tipa kaut kas spīd. Viņām tā drīkst varbūt? Vēl jau citi modernie auto arī ar šo grēko, bet tās Teslas pēdējā laikā īpaši iekritušas acīs.
Visdrīzāk tas ir TAUPĪGAIS BRAUCĒJS . Gan jau viņam ir arī automātiskais režīms, bet tas sūdīgais auto nesaprot, ka var vēl pusstundiņu braukt ar dienasgaismām un taupīt dārgos lukturus.
Bet nu mūsu braucējiem viss slikti 😀 Daudzās vietās ārpus robežām, kur nav šāds obligāts noteikums, daudzi visu nakti pa pilsētu brauc bez gaismām. Nesaku, ka tas pareizi, bet labi apgaismotos ceļa posmos ar tiem lāzeriem arī neredzu jēgu visiem visus apspīdināt. Un ja runājam par tieši to aizmuguri pilsētā, tad pēkšņi bremzējot, tur kur tumšāks iedegoties STOPiem, tie telefonā/displejā bakstošie pēkšņi varbūt ierauga TO brīdi laicīgāk.
UN darklight pats jau te iepriekš čīkstēji kā tā aizmugures barjera spīdošā tevi kaitina...
Jā, tā barjera kaitina. Tagad jau pierasts, bet pirmajā reizē, kad to ieraudzīju, es patiešām nometu ātrumu un nomainīju joslu 😁 Bet nu jā: vienmēr slikti, esmu taču latvietis!
Šofera dienasgrāmata.
Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.