Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA
IkdienasViesis rakstīja: Tā arī neko īsti nevar saprast, kas tas par crachu tiem trambuļiem ir bijis ? Var tikai noprast, ka kaut kādos apstākļos viens trambulis otram pēcpusē iebraucis. Nekur IT nekāda konkreta raksta par CSN apstākļiem nav. Ja nu ir kāds ko rdzējis, lai pastāsta par to gadījumu.
Magistrs rakstīja: Labākais, ko Rīgas dome varētu tagad izdarīt, ir pārkrāmēt visus dublējošos sabtransa maršrutus no Čaka un Brīvības ielām uz Barona ielu, padarot to lietojamu tikai sabtransam.
... un izmēst tramvaju nu kaut vai vismaz no Rīgas centra.
No VEFa līdz Juglai tas var palikt. Un Maskačkā arī netraucē līdz Lāčplēša ielai.
Mēs par tīru gaisu bez tramvajiem.
Liecies mierā! Rīgā no trolejbusiem vajagt tikt vaļā, bet tramvajus modernizēt, jo Rīgā tas ir bezgala tehniski novecojis.
Paskaties, kādi smu džimbuļi ir Kanārijās, Santa-krusā
5. Rada sastrēgumus bezsliežu (arī sabiedriskajam) transportam.
Sarakstu var tupināt dafigā.
Cik tagad ļimonus norīs zemās grīdas tramvajprojekts?
Pēc tam izrādīsies ka visur sliedes neder jaunajiem vagoniem.
Vēl čupa ar naudu.
Zaļie arī var paklusēt un nečīkstēt ka lūk elektrība un izplūdes gāzēm, labāk lai paskatās cik sliktās gāzes nonāk gaisā lai trambulim būtu tā lektrība.
tramvaja sliedes automashiinaa skjeersot var tikia ar dzeeshgumiju starp zobiem...un tas trakais brugjis starp sliedeem- laikam tomeer speciaali, lai mazaak pa taam brauc auto(ne jau visi pieshaavushies pa sliedeem nobraukt)...
Master_D rakstīja: ūpi, izkāp no sava BMW un aizej pie psihiatra.
Būs vieglāk.
Gan Tev, gan mums.
Nafig?
Nepatīk man tramvaji un viss.
Nu paskaties uz šito "červjaku' ) Lionā
transport.vpeterburge.ru/...
Visus tavējos paskatoties rodas viens acīmredzams kopsavilkums - diemžēl mūsu plānprātiņiem nepatīkams - zemās grīdas tramvaji pārvietojas pa ļoti parastām sliedēm (nesanāks megaprojekts) un ir aprīkoti ar pantogrāfiem (jāsaprot, ka trolejbusi ir jālikvidē).
shmurger rakstīja: tramvaja sliedes automashiinaa skjeersot var tikia ar dzeeshgumiju starp zobiem...un tas trakais brugjis starp sliedeem- laikam tomeer speciaali, lai mazaak pa taam brauc auto(ne jau visi pieshaavushies pa sliedeem nobraukt)...
Šādu nonsensu man gan ir gadījies manīt tikai LV. Citur visur sliedzes uz betona pamata ir uzliktas, vai uz špalām kuras ir paslēptas zem jaukas zaļas zālītes. Nav ne putekļu ne tramplīnu. Nu un protams ka vēl viena absolūti nepārvarama stihija - tramvaju līnijām notekūdeņu kanalizācija ir normāla jāuztaisa, lai līnija nepārvēršas par lielu dubļu pančku kurā neviens zaļš zāles stiebriņš nespēj izaugt.
Bet tie supadupa modernie tramvaji visi strādā uz datora vadības. Bija jancīgi konstatēt ka datoram sagādā problēmas apstādināt tramvaju (raustās un lēkā pa sliedēm it kā vecā tipa ABS strādātu) ja uz sliedēm uzpūstas pāris sakaltušas kastaņkoka lapas. Mūsu tramvaji tādā ziņā ir visurgājēji - galvenais lai dubļu žampas dziļums nesasniedz elektrodzinējus...
Bija jancīgi konstatēt ka datoram sagādā problēmas apstādināt tramvaju (raustās un lēkā pa sliedēm it kā vecā tipa ABS strādātu) ja uz sliedēm uzpūstas pāris sakaltušas kastaņkoka lapas. Mūsu tramvaji tādā ziņā ir visurgājēji - galvenais lai dubļu žampas dziļums nesasniedz elektrodzinējus...
Visus tavējos paskatoties rodas viens acīmredzams kopsavilkums - diemžēl mūsu plānprātiņiem nepatīkams - zemās grīdas tramvaji pārvietojas pa ļoti parastām sliedēm (nesanāks megaprojekts) un ir aprīkoti ar pantogrāfiem (jāsaprot, ka trolejbusi ir jālikvidē).
Nu kurš ir izdomājis, ka tramvajs ar pantografu nevar šķērsot trolejbusu vadus?
Lūk- Sanktpēterburga. 66 tramvaju maršruti, 47 trolejbusu. Kāds varbūt iedomājās ka tāds lērums maršrutu vienā pilsētā savā starpā nekrustojas??
27.gadīgais Vitolds nebrauca ar tramvaju pirmo dienu. Ja gribam būt precīzi, tad ceturto. Bet ne jau dienas, mēneši vai gadi noteica tramvaja vadītāja māku vai nemāku tikt galā ar rumaku kas skrēja pa dzelzs taku. Vitolds savu darbiņu pieprata. Jau mācību laikā puisis instruktoriem palika atmiņā ar savu virtuozitāti, vecais Andža pat nosauca Vitoldu par "tramvaja vadīšanas Paganīni" Proti, Vitolds brauca ātri, pagriezienos nemēdza samazināt ātrumu, mācēja eleganti ripināt pāri sarkanajam un braukšana dzērumā nebija nekāds šķērslis jauneklim visai veikli nokārtot tramvaja tiesības. Ļaunas mēles gan melsa, ka iekārtoties darbā un nokārtot visas ar to saistītās formalitātes palīdzējis kāds Jānis Ozols, taču neviens to nopietni pierē neņēma un Vitolds jau ceturto dienu ripināja savu spēkratu pa Rīgu. Pirmajā dienā Vitolds pierādīja visam tramvaja parka kolektīvam, ka braukšana ar ātrumu 96km/h nav nekāds mīts bet realitāte. Pusdienas pārtraukumā depo ar skaļu signālu ienesās 7 maršruta tramvajs. lai arī zīme uz vārtiem norādīja, ka pārvietoties pa šo teritoriju nevar ar ātrumu kas pārsniedz 5km/h, Vitolds braši brauca uz 65, tieši pirms angāra sāka bremzēt un apstājās pie otrām durvīm aptuveni 5 cm attālumā. Apkopēja Gaļina kas daudz savā dzīvē bija redzējusi un pat sēdējusi Gestapo moku kambaros, redzot šo triku spēja tikai izdvest-"Ņih..a sebe" un steidzās paklačot konduktorītei Mildai par jauno gurķi-"Sliš, Mulda a etot pridurok, nu Vitold, štob on zdoh, počti snjos na..j angar, pakazal mņe fakucis i iščjo kinul akurok na čista vimitij pol" Mildai kaut kā bija pie pakaļas tas viss, jo nākamais brauciens bija paredzēts tieši ar Vitoldu un savu viedokli viņa gribēja paust tikai tuvāk iepazīstoties ar jauno vadītāju.
Pēc brauciena Milda devās uz tuvāko baznīcu un nolika svecīti pie Dievmātes kājām. Ausīs joprojām skanēja dažas Vitolda atziņas-"Skaidrā brauc tikai bezmugurkaulainas būtnes", "Kurš teica, ka pa sarkano nedrīkst?" "Es to mierīgi izdarīšu" "Pasaki lai tie idiņi salonā beidz spiegt", bet visvairāk viņu no šīsdienas biedēja frāze" Skaties, ka es māku". Milda sāka dzert un turējās darbā tikai tāpēc, ka trūka konduktoru, turklāt pat kunga prātā viņa vienmēr smaidīja un kontrolēja situāciju tramvajā.
Liktenīgs Vitoldam izrādījās brauciens gar Nacionālo operu. Jāsaka, ka puisis īsti pie vainas nebija, jo priekša braucošā tramvaja vadītājs pie tirgus parādīja viņam spogulī mēli un uzsmaidīja. Vitolds bija nolēmis atstāt viņu kaunā un apdzīt. Aizvēris durvis, mūsu varonis iespieda pedāli grīdā. Salonā atskanēja bļāvieni. Pie šiem mīkstmiešiem Vitolds bija pieradis. Normāli paņēmis līkumu braucot uz labās puses riteņiem, Vitolds pateica mikrofonā lai piever žaunas un skaļāk uzstellēja savu mīļāko grupu Canibal Corpse. Tramvajs devās pakaļ uzvarai...
Priekšā braucošā tramvaja vadītājs atkāra žokli kad ieraudzīja no aizmugures nesamies 7 numura tramvaju. Viņš nupat bija pārbraucis 13 janvāra ielu pie mirgojošas dzeltenās gaismas un neticēja, spogulī ieraugām vēl vienu tramvaju no aizmugures. Neticēja šim skatam arī Modris, kurš jau 33 gadu vadīja taksometru un lai ko, bet nu tramvaju nesamies uz sarkano nebija gaidījis redzēt. Trīcošām rokām viņš apturēja savu mašīnu pie Forum Cinemas, piegāja pie kino kasēm un pasūtīja sev bifšteku ar olu. Meitene pie lodziņa tā apjuka, ka iedeva divas biļetes uz vakara seansu, pieteica, ka šovakar viņa ir brīva un naudu nevajag. Modrim tas gan bija pie kājas, jo viņš tāpat bija nobriedis piedzerties.
Bet ko tad Vitolds? Juzdams, ka nelietis mūk, viņš sāka braukt vēl ātrāk un jau pie pagrieziena uz Barona ielu bija panācis savu oponentu. tagad atlika tikai pārkārtoties uz otrām sliedēm un tad pārlekt atpakaļ uz savējām. Diemžēl šis manevrs īsti neizdevās. Vai pie tā bija vainīgs Piparmētru liķieris ko Vitolds strēba jau otrās sutkas vai negulētā nakts, vai panikā kviecošie pasažieri, tā īsti uzzināt neizdevās.
P.S. Stāstā izmantotais vārds Vitolds nav patiess . -
Visus tavējos paskatoties rodas viens acīmredzams kopsavilkums - diemžēl mūsu plānprātiņiem nepatīkams - zemās grīdas tramvaji pārvietojas pa ļoti parastām sliedēm (nesanāks megaprojekts) un ir aprīkoti ar pantogrāfiem (jāsaprot, ka trolejbusi ir jālikvidē).
Nu kurš ir izdomājis, ka tramvajs ar pantografu nevar šķērsot trolejbusu vadus?
Lūk- Sanktpēterburga. 66 tramvaju maršruti, 47 trolejbusu. Kāds varbūt iedomājās ka tāds lērums maršrutu vienā pilsētā savā starpā nekrustojas??
transit.parovoz.com/...
transit.parovoz.com/...
ymtram.mashke.org/...
ymtram.mashke.org/...
ymtram.mashke.org/...
Pasaulē ir 97 pilsētas, kurās eksistē gan tramvajs, gan trolejbuss. Un tikai vienā no šīm ir tramvajs ar štangu- tā ir Rīga.
Pārējās pilsētās, kur vēl tramvaji brauc ar štangu un tās ir Daugavpils, Toronto un Lisabona trolejbusu nav.
Hmm... Laikam jau var. Bet vai tiešām 97 pilsētās ir abi? No kurienes tadi dati? Un vai šādas pārmijas var šķērsot ar normālu ātrumu?
Visus tavējos paskatoties rodas viens acīmredzams kopsavilkums - diemžēl mūsu plānprātiņiem nepatīkams - zemās grīdas tramvaji pārvietojas pa ļoti parastām sliedēm (nesanāks megaprojekts) un ir aprīkoti ar pantogrāfiem (jāsaprot, ka trolejbusi ir jālikvidē).
Nu kurš ir izdomājis, ka tramvajs ar pantografu nevar šķērsot trolejbusu vadus?
Lūk- Sanktpēterburga. 66 tramvaju maršruti, 47 trolejbusu. Kāds varbūt iedomājās ka tāds lērums maršrutu vienā pilsētā savā starpā nekrustojas??
transit.parovoz.com/...
transit.parovoz.com/...
ymtram.mashke.org/...
ymtram.mashke.org/...
ymtram.mashke.org/...
Pasaulē ir 97 pilsētas, kurās eksistē gan tramvajs, gan trolejbuss. Un tikai vienā no šīm ir tramvajs ar štangu- tā ir Rīga.
Pārējās pilsētās, kur vēl tramvaji brauc ar štangu un tās ir Daugavpils, Toronto un Lisabona trolejbusu nav.
Hmm... Laikam jau var. Bet vai tiešām 97 pilsētās ir abi? No kurienes tadi dati? Un vai šādas pārmijas var šķērsot ar normālu ātrumu?
Pantogrāfa priekšrocība atšķirībā no "stangas", ka tam nav maza šaura oglīte jāmēģina noturēt uz vada, un pārmijas var braukt pāri cukā, jo pantogrāfs gan konstuktīvi ir mazāk pakļauts nokrišanai, gan arī labāk šķērso visādus nelīdzenumus vados. Pie kam Tramvaji, atšķirīā no tolejbusiem Pēterburgā šķērso atveramos tiltus.
To ar stangu nebūtu iespējams realizēt, jo tiltu tie šķērso ar ieskrējienu un inerci, jo kādu brīdi tie ir bez strāvas vispār...
P.S.
Arī Maskavā ir gan trolejbusi, gan tamvaji un tīri labi jamie sadzīvo
Storms rakstīja: Šādu nonsensu man gan ir gadījies manīt tikai LV. Citur visur sliedzes uz betona pamata ir uzliktas, vai uz špalām kuras ir paslēptas zem jaukas zaļas zālītes. Nav ne putekļu ne tramplīnu. Nu un protams ka vēl viena absolūti nepārvarama stihija - tramvaju līnijām notekūdeņu kanalizācija ir normāla jāuztaisa, lai līnija nepārvēršas par lielu dubļu pančku kurā neviens zaļš zāles stiebriņš nespēj izaugt.
Bet tie supadupa modernie tramvaji visi strādā uz datora vadības. Bija jancīgi konstatēt ka datoram sagādā problēmas apstādināt tramvaju (raustās un lēkā pa sliedēm it kā vecā tipa ABS strādātu) ja uz sliedēm uzpūstas pāris sakaltušas kastaņkoka lapas. Mūsu tramvaji tādā ziņā ir visurgājēji - galvenais lai dubļu žampas dziļums nesasniedz elektrodzinējus...
Nu lūk ir vai nu jāsakārto vai nu JĀAIZLIEDZ.
Kas lētāk — dabīgi ka aizliegt.
Kas uzlabosies — trafiks par procentēm 20.
Tilti – VEF, Akmens un Imantas būs normāli izbraucami.
Baroniela ir tikpat plata kā Čakene – korķu mazāk.
Slokas iela ir vēl platāka.
Un izbeigsies mūžīgais smiltsputekļu mākonis, kurš starpcitu padara dārgāku tramvaju uzturēšanu Rīgā, jo veicina detaļu un mezglu paātrinātu nodilumu.
Starpcitu aizliedzot tramvajus arī būs pasargātas ēkas un būves no sabrukšanas, kuras atrodas sliežu tiešā tuvumā. Vibrācija no tramvaja ir laba. Un Vairākas ēkas Maskavas ielā ir avārijas stāvoklī ne jau aiz vecuma. Lielās vibrācijas dēļ tajās ir plaisas, kurās roku var iebāzt pat nesasmērējoties.
Nu labāks kaut vai ar to, ka virszemē tramvaja līniju var šķērsot praktiski jebkurā vietā, bet virszemes metro līniju ne gājēji, ne autotransports vienā līmenī šķērsot nevar- jābūvē tilti vai pārvadi. Metro ir tā fiča, ka tam gaisa vadu vietā ir 3 sliede un uzkāpjot vai uzbraucot uz tās var palikt par melllu ogli
Vai mums par maz Rīgā jau ir dzelzceļi savilkti, kuriem lai tiktu pāri ir jābrauc līkums n-tie km?
Sarēkinam cik izmaksā sliežu un kontakttīkla uzturēšana.
Sarēkinām cik maksā tramvaju vagoni un viņu uzturēšana.
Par šo naudu var nopirkt ne vienu vien autobusu un mikriņu!!!!
Labi - viena tramvja vietā vajaga 2 autobusus, bet tāpat sanāks daudzreiz lētāk! Bez tam mazie un lētākie mikriņi var braukt pa maršrutiem kur mazāk pasažieru. Piemēram ja pa maršrutu grib braukt 50 cilvēki stundā, tad tramvajs var kursēt labi ja 1x stundā. Tajā pašā maršrutā mikriņš var braukt ik pa 10 - 15 minūtēm.
Tad kurš variants ir izdevīgāks pasažierim?
Kas attiecas uz sastrēgumiem, tad tramvaja sliedes aizņem vietu, pa kuru varētu braukt auto. Ja galīgi pārslogota vieta, tad tramvaja sliežu vietā var uztasīt sabiedriskā transporta joslu un vieta tiks izmantot 10x efektīvāk. Nevis pa viņu brauks pāris tramvaji stundā....
Magistrs rakstīja: Man patīk, kad par lietām spriež cilvēki, kuri neko nesaprot.
Saprotošais nākotnes vīziju gaišreģi – vai tikai tas nebijāt jūs kurš solīja ka tūliņ tramvajs būs zem Baronielas pa tjūneli (jo tas taču neko nemaksā ). Vai tas nebijāt jūs, kurš teica ka tramvaja izmaksas ir lētākas (tas nekas ka ritošais sastāvs ir VECS!!!! jo jauns ir ļoti dārgs). Vai tikai jūs neteiksiet atkal par lētumu tad kad sliedes mainīs visā Rīgā jo zemās grīdas tramvajus citādāk nevarēs ieviest.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA