Kolēģim ir kādus 10 gadus vecs A klases MB, kuram būtu nepieciešami šādi tādi remontdarbi. Pārsvarā visos servisos šo pasūta 3 mājas tālāk, jo ar šādiem eksemplāriem neņemoties.
Varbūt varat ieteikt servisu, kas neatsakās ķerties viņiem klāt un ne par Domenikss cenām?
Jā, laba tēma. Pats Domeniksā A klasei starteri remonteju divas reizes. Murgs konkrētais, vienīgais labuma, ka otrajā reizē to ciparu nolaida konkrēti.
Principā MB ir s...ds konkrētais, kedad mūžā tādu vairs neņemšu. Nožēloju, ka tā vietā nepaņēmu saab93.
Uggga rakstīja: Parādījusies kaut kāda skaņa no motora, tā kā kaut kas strīķētu, bet nemācēšu uzrakstīt, kā tā skaņa izklausās
Runājot, ka šiem esot kaut kādi gļuki ar zobsiksnu. Ta mainīta pirms kādiem 5k. Es liktu uz kādu rulli, bet nu hyvizin.
Vēl viena problēma, bet ar ko var sadzīvot - 1. robā var ielikt tikai caur otro. Dominika teikuši, ka zin par tādu gļuku, tas prieks maksājot 1,5k Ls
r1. unā daudz ko, runā arī, ka MB 190 esot E klase
Rulli un siksnu ilgi mocīt navajag, var sanākt mēsli.... bet tam nav jābrauc uz Domenikss, uz Tallinas ielas ir labs serviss, kur šo to saprot no vācu auto, precīzu nosaukumu jāmeklē iekš www.mbclub.lv
2. Bet citādi slēdzas un braucas normāli tā kārba ? Ja jā, tad Izklausās pēc tiešām zināmas kaites. Bija paziņam uz E klases, 5 Ls kaut kāda blīve vai kas tamlīdzīgs un darbs. Var jau būt, ka karbas attaisīšana/noņemšana maksā 1K LVL
kaut gan spriedelēt var gari un plaši, tas auto jāredz meistariem klātienē.
Rulli un siksnu ilgi mocīt navajag, var sanākt mēsli.... bet tam nav jābrauc uz Domenikss, uz Tallinas ielas ir labs serviss, kur šo to saprot no vācu auto, precīzu nosaukumu jāmeklē iekš www.mbclub.lv
2. Bet citādi slēdzas un braucas normāli tā kārba ? Ja jā, tad Izklausās pēc tiešām zināmas kaites. Bija paziņam uz E klases, 5 Ls kaut kāda blīve vai kas tamlīdzīgs un darbs. Var jau būt, ka karbas attaisīšana/noņemšana maksā 1K LVL
1. Tieši tāpēc vajag kādu servisu, kas kaut ko saprot no šiem. Nemāku tajā mbclub neko par Tallinas ielu atrast
2. Citādi braucas normāli. Cik sapratu, Dominiks to karbu netaisot, bet tikai mainot, tāpēc arī tāds cipars. gan jau citur var lētāk tikt cauri.
Riigaa visas mehkaarbas , laj arii kur nenomonteetu , peecaak ved uz kautkaadu arteli Ganiibu dambii , un suuros kls tur nenjem , man jo_anaa Ducatoo kaarbu nonjeema AF un aizveda uz turieni , rezultaac ~ls300,- , taj pat laikaa autooitaalijaa pat koodu noteikt nespeeja , tik zinaaja staastiit par latu tuukstoshiem taxshto paroc kaadu infu par kaarbuvechiem Ganiibdambiii !!!!
Jauna diena ar jaunām ziņām - džeks bija aizdzinis mašīnu uz Atlas motors (neprasiet kapēc, bet paņēma), saka, ka problemas varētu būt ar zobsiksnu. Šie pakasījuši pakausi un saka, ka šitam zobsiksnas nemaz nav, bet ir ķēde, arī pēc kataloga izrādas ir ķēde. Tā kā h viņu zin, kas šamam tur mainīts
Uggga rakstīja: Šie pakasījuši pakausi un saka, ka šitam zobsiksnas nemaz nav, bet ir ķēde, arī pēc kataloga izrādas ir ķēde. Tā kā h viņu zin, kas šamam tur mainīts
Pagājušajā pavasarī šo etapu izgāju arī es sievas A mersim.
Pie vainas bija ģeneratora gultnis. Nomainiju un pie reizes papētot kondicioniera kompresora gultni arī to, jo otreiz krāmēties ar to ģeneratoru un kompresoru nevēlējos. Tikt klāt ir ļoti sarežģīti.
Vakar nobraucu 90 km ar 2006.gada Mercedes A200 CDI ar automātisko ātrumkārbu, jo šo auto lēti iznomāju tur, kur taisīju savai Fabijai apkopi par godu 75 tūkst.km nobraukumam.
Mercedes atstāja kopumā labu iespaidu, un bija to interesanti salīdzināt ar manu bijušo Opel-Meriva 1,3 CDTI. Tātad Mercedesam bija jaudīgs 2 litru 140 zirgspēku dīzeļmotors (nez kā tas tanī mazajā motortelpā ielien?). Tukšgaitā tas ir diezgan skaļš un stipri vibrē. Tāpat tas aizvien ir skaļš mazos pilsētas ātrumos, sastrēgumos līdz kādiem 20-25 km/h. Šādos režīmos Meriva bija klusāka, mierīgāka. Taču situācija mainījās, pieaugot ātrumam. Tad Mercedes kļūst klusāks, maigāks, un šosejas ātrumos tas ir pavisam baudāms. Pa Jūrmalas šoseju pabraucu arī ar 110 km/h, un Mercedes aizvien nebija skaļš. Apgriezieni lielajam dīzeļmotoram tad bija ap 1800-1900, turpretī Merivai tādā ātrumā daudz lielāki.
Vadāmība Mercedes A klasei bija laba, tomēr Merivai vēl labāka. Salons un bagāžnieks Merivai drusku lielāks atbilstoši tam, cik Meriva ir lielāka ārējos gabarītos.
VWfans rakstīja: Vakar nobraucu 90 km ar 2006.gada Mercedes A200 CDI ar automātisko ātrumkārbu, jo šo auto lēti iznomāju tur, kur taisīju savai Fabijai apkopi par godu 75 tūkst.km nobraukumam.
Mercedes atstāja kopumā labu iespaidu, un bija to interesanti salīdzināt ar manu bijušo Opel-Meriva 1,3 CDTI. Tātad Mercedesam bija jaudīgs 2 litru 140 zirgspēku dīzeļmotors (nez kā tas tanī mazajā motortelpā ielien?). Tukšgaitā tas ir diezgan skaļš un stipri vibrē. Tāpat tas aizvien ir skaļš mazos pilsētas ātrumos, sastrēgumos līdz kādiem 20-25 km/h. Šādos režīmos Meriva bija klusāka, mierīgāka. Taču situācija mainījās, pieaugot ātrumam. Tad Mercedes kļūst klusāks, maigāks, un šosejas ātrumos tas ir pavisam baudāms. Pa Jūrmalas šoseju pabraucu arī ar 110 km/h, un Mercedes aizvien nebija skaļš. Apgriezieni lielajam dīzeļmotoram tad bija ap 1800-1900, turpretī Merivai tādā ātrumā daudz lielāki.
Vadāmība Mercedes A klasei bija laba, tomēr Merivai vēl labāka. Salons un bagāžnieks Merivai drusku lielāks atbilstoši tam, cik Meriva ir lielāka ārējos gabarītos.
Pie 75 000 ir tikai eļļas maiņa. To izdara nepilnā stundā. Kāda jēga iznomāt mašīnu, ja var uz vietas pagaidīt un iedzert kafiju. Jebšu ļāvi kāpt sev uz galvas dīlerim, kas lika atstāt mašīnu uz dienu?
Kur remontēt MB A klasi?
Kolēģim ir kādus 10 gadus vecs A klases MB, kuram būtu nepieciešami šādi tādi remontdarbi. Pārsvarā visos servisos šo pasūta 3 mājas tālāk, jo ar šādiem eksemplāriem neņemoties.
Varbūt varat ieteikt servisu, kas neatsakās ķerties viņiem klāt un ne par Domenikss cenām?