Problēmas ar Renault atslēgas karti... Viena karte pazaudēta, otra salūzūsi. Eiro auto un Mūsa motors par jaunu karti un tās programēšanu prasa ~170 LS. Tad nu lūk kā jaunu praktiskajam latvietim krīzes liakā radās jautājums, varbūt Jūs varat palīdzēt ar idejām par citiem lētākiem variantiem. Piem, ebay ~30LS tikai kur tad pārprogramēt? Ir kādas idejas, lūdzu palīdziet!
renaultam diemžēl nezinu, bet audī atslēgas piekodē tam blokam, kurā fiziski atrodas spidometrs un citi pulksteņi.... tā tas vienkārši ir
ja tev ir audī (uz msh tas neattiecas, viņam ir pārāk antīks lūznis), tad tu ar savu spidometru un atslēgām vari iet zagt kaimiņaudī....
Nu jā, protams tas ka atslēgas ir spidometra ir taisnība.. bet motora vadības blokā arī ir parole, kas visu laiku sinhronizējas ar paneli.. nesinhronizejot tos, var sūkāt ķepu.. Runa neiet par vecajiem audukiem kuriem ir atsevišķa kaste uz immo
piemēram par 2004 gada izstrādājumu tev NAV taisnība (varbūt tagad jaunajiem ir tā, kā tu saki),
vispār precīzāk sakot tev ir daļēja taisnība.... spidometra kaste sazinās nevis ar motora, bet automātiskās kārbas vadības bloku
manuālai kārbai nekas nav papildus jākodē, samaini spidometra kasti un brauc ar tai piesietām atslēgām...
automātiskās kārbas gadījumā ir biki gemoroičiks ar to imobilaizeri
precizēju savu iepriekšējo ziņojumu - tātad, ja tu vēlies nozagt audī ar manuālo ātrumkārbu, tad tu vari paņemt sava audī paneli, atslēgas un TAS audī tev atdosies tobiš ja tev izdosies ieslēgt aizdedzi, tad ziņojums par to, ka nav atrasta atslēga netiks izspīdināts, starteris griezīsies un motorītis rūks....
))) nu ja... PIŠI ESČO... Tavs augstakteiktais varbūt vel var sanākt uz IMMO-2(97-2000 gads), bet uz IMMO-3.. kā es jau teicu, var sūkāt čupa-čupsu
manas minētās procedūras ir dabā izpildītas uz 2004 gada a4, bet nu protams, ka ir tā kā tu saki
p.n.
es jau iepriekš teicu, ka nezinu kā tas izskatās renaultam, bet principiālai atšķirībai būt nevajadzētu....
Noliec blakus divus kartupeļus - vienu labu, otru sapuvušu. Kuru nopzģīs? Tak jau labo..
Es nesaprotu, kāpēc Renaultiem vispār vajag tādu sarežģītu imobilizāciju
Bez tās sistēmas tak būtu vāl lētāks!
Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.
Pirmais- kā Tavam auto, ja auto iedarbina un karti aiznes no auto prom, pēc cik ilga laika viņš noslāpst, ja vispār noslāpst?
Noliec blakus divus kartupeļus - vienu labu, otru sapuvušu. Kuru nopzģīs? Tak jau labo..
Es nesaprotu, kāpēc Renaultiem vispār vajag tādu sarežģītu imobilizāciju
Bez tās sistēmas tak būtu vāl lētāks!
Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.
Pirmais- kā Tavam auto, ja auto iedarbina un karti aiznes no auto prom, pēc cik ilga laika viņš noslāpst, ja vispār noslāpst?
nenoslāpt - papīkst bišķi....
pats esmu braucis bez kartes.... ja nospiež pogu un mēģina noslāpēt, tad viņš saka, ka karte nav atrasta - lai noslāpētu ir vēlreiz jānospiež poga... ķipa, ko tu dari - noslāpēsi un iedarbināt nevarēsi
osiss rakstīja: Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.
Un tāpēc vajag dārgu imobilaizeru un karti turēt kabatā?
Tak izdari kā te jau ieteica - satin vadus kopā, un viss. Starta poga tikpat tev pašam jāspaida, karte tur nepalīdz.
Arī lai aizslēgru atslēgtu auto karte nav jānem no kabatas jāizņem. Un jāslēdz auto ir nevis tāpēc, lai to nenozagtu, bet lai nenspertu, kaut ledusskrāpi vai CD no salona. šos auto tāpat neviens normāls zagliz nezog, bet tādi puikas, kas grib pavizināties to iedarbināt nevar.
Tātad vēlreiz- handsfree ir ērtības labad.
Centis_Nuudele rakstīja:
osiss rakstīja: Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.
Un tāpēc vajag dārgu imobilaizeru un karti turēt kabatā?
Tak izdari kā te jau ieteica - satin vadus kopā, un viss. Starta poga tikpat tev pašam jāspaida, karte tur nepalīdz.
Un kā ar aizslēgšanu, aizslēdzas ejot prom no auto, vai jāspiež poga uz roktura? Kā īsti jābūt?
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja:
nu varbūt audī tik traki pziģī,
Noliec blakus divus kartupeļus - vienu labu, otru sapuvušu. Kuru nopzģīs? Tak jau labo..
Es nesaprotu, kāpēc Renaultiem vispār vajag tādu sarežģītu imobilizāciju
Bez tās sistēmas tak būtu vāl lētāks!
Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.
Pirmais- kā Tavam auto, ja auto iedarbina un karti aiznes no auto prom, pēc cik ilga laika viņš noslāpst, ja vispār noslāpst?
nenoslāpt - papīkst bišķi....
pats esmu braucis bez kartes.... ja nospiež pogu un mēģina noslāpēt, tad viņš saka, ka karte nav atrasta - lai noslāpētu ir vēlreiz jānospiež poga... ķipa, ko tu dari - noslāpēsi un iedarbināt nevarēsi
osiss rakstīja: Dodu 99%, ka neesi pat pamēģinājis.
Vienreiz ar Pirmā reni esmu mazliet pabraucis.
Nassing spešel, es teiktu, nav tā vērts lai vienmēr rūpētos netīšām nenokrist uz tiem sāniem kur kabatā karte vai dzīvot bailēs cik tas maksās kad slavenā reņa elektronika nokārsies.
Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.
hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.
Centis_Nuudele rakstīja:
osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?
Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.
osiss rakstīja: Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.
hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.
Centis_Nuudele rakstīja:
osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?
Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.
Renaulta inženierrisinājumi spārda.
jebkurai mašīnai inženieri ir ļoti daudz samaksājuši nodevās dizaineriem.... diez vai tu pirktu tādu mašīnu, kurai būtu viegli nomainīt lampiņas, bet jamā izskatītos pēc dzelezceļa lokomotīves
scenikam var nomainīt "no augšas"... megānei nevar.... tobiš redzēt to vietu var, roku iebāzt nevar...
dīlerservisā lampiņas maiņas pakalpojums maksā mazāk par 10 latiem (ieskaitot pašu lampiņu)
tad man rodas jautājums - kuļi vairums vidusmēra pilsoņu neko nejēdzot KĀ to izdarīt tomēr mēģina? nu labi mēģināt ir viena lieta, bet kuļi viņi pēc tam savu tizlumu tiraž
Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.
Šī ir oficiala daļa.. Viennozimīgi varu pateikt to, ka pieprogramēt var pilnīgi visu jebkuros apstakļos.
Gribi teikt, ka ar parastajiem programmēšanas softiem var "atdzīvināt" immo kodu, ja nav nevienas atslēgas?
Pirmais... Tieši tā! Liek pēc kārtas aizdedzē visas esošās un jaunās atslēgas. (to uzprasa pats TECH2 pie programmēšanas) Un pie katras šādas programmēšanas nomaina veco immo kodu.
Fīča visai šai lietai ir - ja gadījumā tev ir nozudusi vai nofizģīta viena no esošajām atslēgām, tad pēc esošās atslēgas pārprogrammēšanas viņa būs derīga tikai durvju atvēršanai, bet aizbraukt auto ar to atslēgu nevarēs. Manuprāt ļoti noderīgi ir tas, ka tas ļauj iztikt ar iespējami mazāko zaudējumu, nevis mainīt jaunu TWICE bloku + atslēgas. Ja ir vēlēšanās nomainīt tikai mehānisko daļu , tad arī tas ir tāpat izdarāms, nemainot immo bloku, bet pieprogrammējot pa jaunam. (pasūtītās atslēgas atnāk tikai ar mehānisko daļu, bet immo ir "tukšs")
Arnijs rakstīja: Pirmais... Tieši tā! Liek pēc kārtas aizdedzē visas esošās un jaunās atslēgas. (to uzprasa pats TECH2 pie programmēšanas) Un pie katras šādas programmēšanas nomaina veco immo kodu.
Fīča visai šai lietai ir - ja gadījumā tev ir nozudusi vai nofizģīta viena no esošajām atslēgām, tad pēc esošās atslēgas pārprogrammēšanas viņa būs derīga tikai durvju atvēršanai, bet aizbraukt auto ar to atslēgu nevarēs. Manuprāt ļoti noderīgi ir tas, ka tas ļauj iztikt ar iespējami mazāko zaudējumu, nevis mainīt jaunu TWICE bloku + atslēgas. Ja ir vēlēšanās nomainīt tikai mehānisko daļu , tad arī tas ir tāpat izdarāms, nemainot immo bloku, bet pieprogrammējot pa jaunam. (pasūtītās atslēgas atnāk tikai ar mehānisko daļu, bet immo ir "tukšs")
es vēl joprojām esmu pārliecināts, ka tehniskā realizācija tam pasākumam ir tāda
1) unikāls atslēgas kods ir ierakstīts atslēgā kopš atslēgas dzimšanas
2) mašīnas blokā ir atvēlēts zināms skaits vietu (4 renaultam, vai 7 bēmēvē)
3) kodējot mašīnas blokā tiek ierakstīti atslēgu numuri
pārējais ir atkarīgs no softa, kas realizē atslēgu piesiešanas funkcionalitāti - tobiš varētu būt tā, ka apstrādā katru konkrēto atslēgu - (maina vai dzēš mašīnas kompī atslēgas#1, vai#3 informāciju)
sābiem varētu būt tā, ka ar rūpnīcas softu tiek izdzēstas visas atslēgas un tad pēc kārtas nolasītas (no pašas atslēgas) un rakstītas iekšā....
tas nozīmē, ka manuprāt nav tā, kā Arnijs saka, ka atslēgas elektroniskā daļa ir tukša....
jo tad varētu LEGĀLI (nelegāli to protams var) 10000 atslēgās ieprogrammēt vienādu informāciju un mašīnai piesienamo atslēgu maksimālais skaits nebūtu ierobežots
Ja nesaprati, tad es nesūdzos- ja paša roka būs pa resnu aizlaidīšu pie dīlera, kas manā gadījumā ir citā pilsētā ~35km.
Bet pa atslēgu gan negribas maksāt Ls 100+, jācer, ka Phenom k-ko izdomās.
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja: Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.
hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.
Centis_Nuudele rakstīja:
osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?
Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.
Renaulta inženierrisinājumi spārda.
jebkurai mašīnai inženieri ir ļoti daudz samaksājuši nodevās dizaineriem.... diez vai tu pirktu tādu mašīnu, kurai būtu viegli nomainīt lampiņas, bet jamā izskatītos pēc dzelezceļa lokomotīves
scenikam var nomainīt "no augšas"... megānei nevar.... tobiš redzēt to vietu var, roku iebāzt nevar...
dīlerservisā lampiņas maiņas pakalpojums maksā mazāk par 10 latiem (ieskaitot pašu lampiņu)
tad man rodas jautājums - kuļi vairums vidusmēra pilsoņu neko nejēdzot KĀ to izdarīt tomēr mēģina? nu labi mēģināt ir viena lieta, bet kuļi viņi pēc tam savu tizlumu tiraž
osiss rakstīja: Ja nesaprati, tad es nesūdzos- ja paša roka būs pa resnu aizlaidīšu pie dīlera, kas manā gadījumā ir citā pilsētā ~35km.
Bet pa atslēgu gan negribas maksāt Ls 100+, jācer, ka Phenom k-ko izdomās.
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja: Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.
hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.
Centis_Nuudele rakstīja:
osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?
Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.
Renaulta inženierrisinājumi spārda.
jebkurai mašīnai inženieri ir ļoti daudz samaksājuši nodevās dizaineriem.... diez vai tu pirktu tādu mašīnu, kurai būtu viegli nomainīt lampiņas, bet jamā izskatītos pēc dzelezceļa lokomotīves
scenikam var nomainīt "no augšas"... megānei nevar.... tobiš redzēt to vietu var, roku iebāzt nevar...
dīlerservisā lampiņas maiņas pakalpojums maksā mazāk par 10 latiem (ieskaitot pašu lampiņu)
tad man rodas jautājums - kuļi vairums vidusmēra pilsoņu neko nejēdzot KĀ to izdarīt tomēr mēģina? nu labi mēģināt ir viena lieta, bet kuļi viņi pēc tam savu tizlumu tiraž
sūdzēties tu sāksi, kad vajadzēs mainīt pavaroņikus
Pirmais rakstīja: 1) unikāls atslēgas kods ir ierakstīts atslēgā kopš atslēgas dzimšanas
Kā viņš ir ierakstīts? Tak ne jau ar permanento marķieri, bet programatiski iekodēts. Ja to čipu var ieprogramēt vienreiz, kas traucē viņu pārprogrammēt?
Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.
Šī ir oficiala daļa.. Viennozimīgi varu pateikt to, ka pieprogramēt var pilnīgi visu jebkuros apstakļos.
Gribi teikt, ka ar parastajiem programmēšanas softiem var "atdzīvināt" immo kodu, ja nav nevienas atslēgas?
Sveiks! Ar parasto nē, nevar.. bet atkal ir svarīgi zināt kas par auto.. bet pastāv ne tikai "parastais" softs, ir arī speciālais
Renault Atslēgas karte!
Problēmas ar Renault atslēgas karti... Viena karte pazaudēta, otra salūzūsi. Eiro auto un Mūsa motors par jaunu karti un tās programēšanu prasa ~170 LS. Tad nu lūk kā jaunu praktiskajam latvietim krīzes liakā radās jautājums, varbūt Jūs varat palīdzēt ar idejām par citiem lētākiem variantiem. Piem, ebay ~30LS tikai kur tad pārprogramēt? Ir kādas idejas, lūdzu palīdziet!