Kindzuli, es protams mazliet kļūdījospēc atmiņas teikdams par skaitu kādā pieejamas TSport kompressor Corollas (nu jau būs kādi vairāki gadi kopš par 2zz-ge motoriem interesējos un daudz ko izpētīju) nevis 100 bet 250, taču tev jau tas vienalga - tev jau tikai gribējās kādam uzbraukt !!!
Sretsked rakstīja: Vai kāds var paskaidrot,kas tā par SPORTA mašīnu,par kuru ir runa ?
Cik saprotu Corolla T-Sport ar 1,8 litri VVTLi. Ir gan kādas 100 pa pasauli ar VVTLi + kompresoru no rūpnīcas - bet nu neticu ka līdz LV atnākušas !!!
nu vai zini... toyotists zinoshais... 100gb...
ja nu taa- tad kjer nu sho reto eksemplaaru www.ss.lv/...
BTW- ne tuvu ne vieniigaa ieksh LV
Kā labi saproti šī nav TSport ar kompresoru !!!
un tagad leenaam...mieriigi un bez stresa attaisi valjaa shii topika pirmo postu... tur ir links paprovee tur pamaniit kaut vienu vaardu par TS ar kompresoru
tā miza ir prasts golfs.... tikai kāds jamajā ir iemudrījis motoru, kurš pie lieliem apgriezieniem bišķi vairāk paver vaļā vārstus lai vairāk gaisa ieskrien laika vienībā
(99% vidusmēra latvijas vulgārā braucēja tik tālu nemaz motoru ne reizi dzīvē neaizgriež, jo domā, ka to kauj nost )
un kur tad ir problēma viņam gāzi uzlikt?
es saprastu, ja pilsonis žēlotos, ka neuhjā nevar rezerves daļas dabūt
OK Kindzuli, patiešām dažādos avotos ir minēts ka tie 250 gab. ir "for UK", tad nu laikam tā limitētā sērija ir "mazliet" plašāka ...
Bet TSport pats par sevi nav šausmīgs retums, lai arī baigi daudz jamo tomēr nav. Šķiet ka pat Celica TSport un GT-S vai tik nav pārdotas lielākā skaitā.
P.S. ties "spainis" paliek "spainis" neatkarīgi no tā kas zem haubes.
Nu ir rezumē par to vai ir sporta vai nav, cik gabali saražoti, kompresors vai pneimatika?
Šitamējie www.agsystems.lv/... ja aizpilda to ailīti atmet uz meilu izmaksas. Ja neatmet, ta drošvien arī lasa šo topiku, lai noskaidrotu vai ir kompresors.
Gāzes iekārta sporta mašīnai
Gāzes iekārta sporta mašīnai