Vai kāds var paskaidrot kā ir ar vieglā auto piekabes vilkšanu. Precīzāk sakot interesē tā lai būtu viss atbilstoši normatīvajiem aktiem.
Tātad principā sekojoša interese. Piemēram piekabes pilna masa 2000 kg. Piekabe aprīkota ar inerces bremzēm. Kādai ir jābūt vilcēja pilnajai vai pašmasai lai varētu ar to vilkt šādu piekabi.
Ir skaidrs ka lai šādu piekabi vilktu ir nepieciešama BE kategorija.
Vienkārši nekur SN neko tā īsti neatrodu par šādu tēmu. Tur ir tikai aprakstīts ko var vilkt ar B kategoriju. Bet par BE rakstīts viss kas neietilpst B kategorijā.
Jo stipri šaubos ka šādu piekabi var vilkt piemēram Smart vai IQ vai Picanto. Nu tas tā piemēram.
i_edgars rakstīja: Bracus, vēl jau sakabes āķa konstrukcija (izgatavotājs) nosaka cik drīkst vilkt.
Vectētiņa golfmašīnas āķim ir nakļene, kur rakstīts nespiest uz viņu vairāk par 75 kg, bet nekā saskatāma, kur būtu rakstīts, cik vilkt drīkst. Nezinu kā āķa ražotājs to nosaka, bet nu pēc loģikas būtu jābūt, piemēram, "ja mašīnai ir jaudīgs turbomotors un pilpiedziņa, tad max velkamā masa 1k kg, ja 1.3 nemotoriņš, tad 3k kg"...
Seene rakstīja: Daudzi (varētu pat teikt, ka lielākā daļa) B kategorijas vadītāji nav spējīgi tikt galā ar 3500kg bez piekabes, kur nu vēl ar šādu kombināciju.
Ar tiem kilogramiem jau jātiek galā motoram un bremzēm, ne jau vadītājam...
Tie kilogrami tāpat vien neuzrodas. Piesēdini tādu tipisko autoskolas absolventu pie VW Crafter vai kā tamlīdzīga stūres un uzreiz būs skaidrs, ka arī bez piekabes ir auzās Un nekāds tur sakars ar motoru vai bremzēm.
Principā pa LV. Es nezinu kā ir ar to kontroli, bet principā interesējos dēļ tā vai ir kaut kādi normatīvi kas to reglamentē. Tikpat labi varbūt ir kāds likums kurš nosaka ka piekabes pilnā masa ne lielāka par vilcēja pašmasu utt. Un tajā Honda gadījumā apmēram tā arī izskatās.
Un no otras puses lai nesanāk tā kā tajā pirmās saites video. Jo vienkārši automašīnas ir vairākas. Tad jāzin vai reāli var kabināt klāt jeb kam jeb tikai lielākam auto.
Sēņotāj, kāds sakars tiem trīs viģikiem ar BE kategoriju? Visos trīs redzams veselā saprāta trūkums, ne jau atbilstošas vadītāja apliecības kategorijas trūkums.
Teksts par tikšanu galā ar kilogramiem joprojām ir pilnīgi bez pamata - man ir C1 kategorija, kuru līdz šim savā mūžā esmu izmantojis dažas reizes, un visas tās reizes man nepatika ne jau svars [joes nepiedalījos ne ar hreņa pašizgāzēju, ne autoskolas LT46, ne kaimiņa lielo garo tranzītu kādā dragreisā.. ], bet gan gabarīti - jo sevišķi ar to hreni. Par laimi neko nenonesu Protams, prakses trūkums.
Bracus, baigie sūdi - ne jau visām mašīnām ir tāda plāksnīte. Manējai, piemēram, nav. Ko nu?
msh rakstīja: Sēņotāj, kāds sakars tiem trīs viģikiem ar BE kategoriju? Visos trīs redzams veselā saprāta trūkums, ne jau atbilstošas vadītāja apliecības kategorijas trūkums.
Teksts par tikšanu galā ar kilogramiem joprojām ir pilnīgi bez pamata - man ir C1 kategorija, kuru līdz šim savā mūžā esmu izmantojis dažas reizes, un visas tās reizes man nepatika ne jau svars [joes nepiedalījos ne ar hreņa pašizgāzēju, ne autoskolas LT46, ne kaimiņa lielo garo tranzītu kādā dragreisā.. ], bet gan gabarīti - jo sevišķi ar to hreni. Par laimi neko nenonesu Protams, prakses trūkums.
Bracus, baigie sūdi - ne jau visām mašīnām ir tāda plāksnīte. Manējai, piemēram, nav. Ko nu?
Labrīt Es tak par gabarītiem arī runāju - pastāsti man, ja esmu palaidis garām kādu 3,5-tonnīgu vabolīti Un par kategoriju - tak lai noliek eksāmenu BE, kam ir nojēga, ko ar piekabi darīt un pārējiem lai āķis kalpo izvilkšanai no peļķes.
Labrīt Es tak par gabarītiem arī runāju - pastāsti man, ja esmu palaidis garām kādu 3,5-tonnīgu vabolīti Un par kategoriju - tak lai noliek eksāmenu BE, kam ir nojēga, ko ar piekabi darīt un pārējiem lai āķis kalpo izvilkšanai no peļķes.
Pašmasa kaut kādam LT ir līdzvērtīga nepilnai, teiksim, C5 A6 pašmasai. Nav jau nemaz tik grūti vadīt busu, kurš sver tikpat, cik vieglais.
BE kategorijas apmācības kursi tātad ir domāti dauņiem, ja tajos māca "necentieties izvilkt treileri cauri šaurai vārtu arkai un nevelciet lielu, smagu piekabi ar 1.0 nemotoriņu"?
Labrīt Es tak par gabarītiem arī runāju - pastāsti man, ja esmu palaidis garām kādu 3,5-tonnīgu vabolīti Un par kategoriju - tak lai noliek eksāmenu BE, kam ir nojēga, ko ar piekabi darīt un pārējiem lai āķis kalpo izvilkšanai no peļķes.
Labrīt Es tak par gabarītiem arī runāju - pastāsti man, ja esmu palaidis garām kādu 3,5-tonnīgu vabolīti Un par kategoriju - tak lai noliek eksāmenu BE, kam ir nojēga, ko ar piekabi darīt un pārējiem lai āķis kalpo izvilkšanai no peļķes.
Pašmasa kaut kādam LT ir līdzvērtīga nepilnai, teiksim, C5 A6 pašmasai. Nav jau nemaz tik grūti vadīt busu, kurš sver tikpat, cik vieglais.
BE kategorijas apmācības kursi tātad ir domāti dauņiem, ja tajos māca "necentieties izvilkt treileri cauri šaurai vārtu arkai un nevelciet lielu, smagu piekabi ar 1.0 nemotoriņu"?
Izskatās, ka neesi ar LT pašmasu dzīvē saskāries Tak ne jau svars rada problēmas - ar to, kā jau pats teici, lai tiek galā bremzes un motors. Bet interesanti paliek šaurās vietās. Un tas, kā uz ceļa uzvedas tukšs buss ar kravas piekari arī var sagādāt pārsteigumus. Salīdzinājumā ar tavu A6, nepaspēsi attapties, kad būsi jau grāvī - pietiks ar tādu sānvēju, ko tavs A6 pat nejutīs.
Izskatās, ka neesi ar LT pašmasu dzīvē saskāries Tak ne jau svars rada problēmas - ar to, kā jau pats teici, lai tiek galā bremzes un motors. Bet interesanti paliek šaurās vietās. Un tas, kā uz ceļa uzvedas tukšs buss ar kravas piekari arī var sagādāt pārsteigumus. Salīdzinājumā ar tavu A6, nepaspēsi attapties, kad būsi jau grāvī - pietiks ar tādu sānvēju, ko tavs A6 pat nejutīs.
Ar pašmasu neesmu gan saskāries, paldies dievam neviens LT nav man virsū uzgāzies un nav arī sanācis nevienu LT tolmetā nodot Bet tu jau pats uzsver, ka viņa pašmasa, kura ir dažus simtus kilo lielāka nekā A6, jau neko neizsaka, un par to jau arī te sākumā tas iecepiens bija, jo dažs labs kaut ko tieši par svaru apgalvoja...
Nu ar LT46 bija interesanti pabraukt no grobiņas uz liepāju uz sotaciņu, mašīnai manāmi līgojoties Kad kaimiņam bija kaut kāda 1995. gada garais, augstais tranzīts, par tā piekari es gan biju pārsteigts - no Nīcas puses braucot labo līkumu uz bārtas upes tiltu tas tranzīts esot tukšs ņēma manāmi stabilāk nekā mans tā laika A80.
msh rakstīja: Bet tu jau pats uzsver, ka viņa pašmasa, kura ir dažus simtus kilo lielāka nekā A6, jau neko neizsaka, un par to jau arī te sākumā tas iecepiens bija, jo dažs labs kaut ko tieši par svaru apgalvoja...
Svars parādās likumos... Un tādēļ tiek pieminēts. Reāli dzīvē tas nozīmē, ka auto ar 3500 pilno masu tomēr atšķirsies no tā, ko reāli māk vadīt liela daļa B kategorijas braucēju. Jo īpaši mašīnām, kuras ir "aiz astes" ievilktas B kategorijā - kā tas pats VW Crafter, kurš faktiski iekļaujas tikai pēc ražotāja datiem - reālie izmēri un kravnesība ļauj arī bez īpašām problēmām pārsniegt svara limitu.
Daudz nianses, Es domāju labāk maklē internetā. Es atradu kautko priekš Tevis šeit - www.autoskola-presto.com/... apskaties Es domāju ka atradīsi kautko.
Piekabes vilkšana.
Vai kāds var paskaidrot kā ir ar vieglā auto piekabes vilkšanu. Precīzāk sakot interesē tā lai būtu viss atbilstoši normatīvajiem aktiem.
Tātad principā sekojoša interese. Piemēram piekabes pilna masa 2000 kg. Piekabe aprīkota ar inerces bremzēm. Kādai ir jābūt vilcēja pilnajai vai pašmasai lai varētu ar to vilkt šādu piekabi.
Ir skaidrs ka lai šādu piekabi vilktu ir nepieciešama BE kategorija.
Vienkārši nekur SN neko tā īsti neatrodu par šādu tēmu. Tur ir tikai aprakstīts ko var vilkt ar B kategoriju. Bet par BE rakstīts viss kas neietilpst B kategorijā.
Jo stipri šaubos ka šādu piekabi var vilkt piemēram Smart vai IQ vai Picanto. Nu tas tā piemēram.