Ar KIA pieredzes nav nekāds un domājams, ka arī nebūs. Manuprāt, lielākais mīnuss ir tāds, ka vsidrīzāk tu būs pēdējais šī auto lietotājs, jo aftermarket šādam auto ir pilnīgi nekāds.
Divos gados nobraukti 90k kilometri. No remontiem ir bijis bojāts neitrālā pārnesuma devējs(nestrādāja kruīzs), pakaļējais gultnis un ķīlēja rokasbremze, visi remonti pa garantiju.
jā atlikusī vērtība liekas ka viņiem nekāda un lielākā problēma varētu būt ar rezerves daļām-cik kolēģiem kautkas bijis jāmaina vienmēr jāsūta un paskatoties kautvai autospares.lv piedāvājumā lielākoties ir tika oriģinālās detaļas-attiecīgi arī cena ir krietni virs tādas pašas auto klases alternatīvo rezerves daļu cenas.
feciic rakstīja: Braucu kā darba auto feislifta 1,6 90zs dīzeli.
Divos gados nobraukti 90k kilometri. No remontiem ir bijis bojāts neitrālā pārnesuma devējs(nestrādāja kruīzs), pakaļējais gultnis un ķīlēja rokasbremze, visi remonti pa garantiju.
jā atlikusī vērtība liekas ka viņiem nekāda un lielākā problēma varētu būt ar rezerves daļām-cik kolēģiem kautkas bijis jāmaina vienmēr jāsūta un paskatoties kautvai autospares.lv piedāvājumā lielākoties ir tika oriģinālās detaļas-attiecīgi arī cena ir krietni virs tādas pašas auto klases alternatīvo rezerves daļu cenas.
Uz Dzelzavas ielas ir kantoris, kur ir labas cenas aftermarketam. Zinu, ka spogulis ārējais- jauns oridzināls GrosAuto 120 Ls, lietots oridžināls Ls 80, iekš tā Dzelzavas ielas kantora Ls 25.
Bremžu uzlikas pats GrosAuto piedāvā oriģinālās (ls90 kpl.) aizstāt ar neoriģinalām ls 30
Tā kā nav tur nekas diži dārgāks vai nepieejamāks kā citiem līdzīgiem auto.
Dok 1 laikam tas saucas, atrodas aiz nisan centriņa pie garažu koopertīvā. Strādā principā ar šķibacaino markām. Pats šad un tad esmu pircis priekš Nissan šādas tādas piekares un bremžu lietas, Mitsu L200 (granātas, kuras tjipa oficiāli pat nepiedāvājas)
Esmu nobraucis apmēram 1000 km ar šitādu, darbā ir. Par remontiem neko nevaru pateikt, nav jāremontē vēl. Kaut kas priekšā izteikti grab, dīlers saka, ka nekas svarīgs neesot.Tā arī braucam, priekšas stoikā kaut kas tā arī grab. Bet 1.6 16v dzinējs galīgs nīkulis. Skaļš, un ne vella neiet. Nav ne uzsākuma, ne nobeiguma. Ventilācija ne visai, mitrā laikā visu braukšanas laiku jabūt uz logu un ar ieslēgtu AC. Savādāk svīst ciet visas malas. Bet diezgan stabils, pat pie 150 km/h. Paneļa apgaismojums naktī var padarīt traku. Sev nekad nepirktu
Bremzes laikam tiešām ir kaut kāda "nacionālā īpatnība" - auto ar nobraukumu ~100k nācās uzreiz nomainīt visus bremžu klučus, pakaļējos bremžu diskus, kā arī rokasbremzes lokus. Rokasbremzei vai nu trose par īsu vai roķenes kloķis par vaļīgu, bet uz grambām un bedrēm regulāri kloķis palecas uz augšu un iedegas indikators, ka roķene norauta. Spriežot pēc iepriekšējā saimnieka mantojumā atstātiem servisa rēķiniem, tikko uzskaitītās problēmas bijušas remontētas arī iepriekš. Ā nu vēl mēneša laikā abas tuvo gaismu spuldzītes paspētas nomainīt.
Kopumā varētu teikt, ka auto ir pilnīgi normāls, ērts un nekaitina.
Starp citu, par iedzimtajām slimībām. Ja nu plānojat mājas apstākļos mainīt akumulatru 2007.gada Kia Ceed... Kia inženieri ir piestrādājuši, lai akumulators rātni sēdētu savā vietā un nekustētos.
Risinājums - akumulators ir pieskrūvēts pie auto (nu labi, tehniski skrūve izmantota, lai piespiestu dzelzs plāksnīti, kas savukārt piespiež aķi pie plaukta).
Pēc 6 gadu ekspluatācijas, kā jau var noprast, skrūve ir norūsējusi un tā vienkārši nepadodas.
nomiks rakstīja: Ar KIA pieredzes nav nekāds un domājams, ka arī nebūs. Manuprāt, lielākais mīnuss ir tāds, ka vsidrīzāk tu būs pēdējais šī auto lietotājs, jo aftermarket šādam auto ir pilnīgi nekāds.
Nebūs tiesa, pirms laiciņa paziņa tādu universāli (benzīnnieku) pārdeva ļoti ātri
Jau mainās cilvēku priekšstati par KIA kā autobūvētāju.
Nepretendēju uz lietpratēja statusu, bet par KIA, cik esmu no apkārtējiem dzirdējis, tiešām mainās viedoklis. Cilvēki lēnām sāk KIA pieskaitīt pie tīri labas kvalitātes auto ražotājiem, lielā mērā pateicoties tieši ilgajai garantijai un Cee'd panākumiem. Īpaši tas attiecas uz jaunākās paaudzes Cee'd un Pro Cee'd.
P.S. Tieši grasos iegādāties savu pirmo auto un Cee'd bija viens no variantiem, bet šī foruma tēma mani nedaudz sabiedēja.
martinslusis rakstīja: Nepretendēju uz lietpratēja statusu, bet par KIA, cik esmu no apkārtējiem dzirdējis, tiešām mainās viedoklis. Cilvēki lēnām sāk KIA pieskaitīt pie tīri labas kvalitātes auto ražotājiem, lielā mērā pateicoties tieši ilgajai garantijai un Cee'd panākumiem. Īpaši tas attiecas uz jaunākās paaudzes Cee'd un Pro Cee'd.
P.S. Tieši grasos iegādāties savu pirmo auto un Cee'd bija viens no variantiem, bet šī foruma tēma mani nedaudz sabiedēja.
Nu nu... vienkārši vajag normālu ekspemplāru sameklēt un viss būs OK. Bet no kaut kādiem defektiem nebūs pasargāts neviens auto... paņemsi to pašu VW vai Audi... tad Sī-apostrofs-dē bremžu problēmas liksies tādi sīkumi...
Ir gadījies kādu nedēļu pabraukt ar nomas ceed. Jaunu. Nu par savu naudu es tādu auto nepirktu gan. Vadāmība nekāda, komforts nulle, kārba neprecīza. Tas, ja salīdzina ar citiem auto, ar kuriem pabraukts. Pat pežo uz ceļa labāk uzvedas.
martinslusis rakstīja: P.S. Tieši grasos iegādāties savu pirmo auto un Cee'd bija viens no variantiem, bet šī foruma tēma mani nedaudz sabiedēja.
Kopumā esmu jau gadu ar Ceedu nobraucis, kopumā ņemot - nav ne vainas.
Esmu nobraucis 6 gadus 165 tk.....esmu apmierināts... zinu cilvēkus kuri apstākļu spiesti ir nomainījuši uz citām markām...arī "prestižākām"...žēlojas, ka kia bija labāks
nomiks rakstīja: Ar KIA pieredzes nav nekāds un domājams, ka arī nebūs. Manuprāt, lielākais mīnuss ir tāds, ka vsidrīzāk tu būs pēdējais šī auto lietotājs, jo aftermarket šādam auto ir pilnīgi nekāds.
Ak vēl kādam nav aftermarkets . Manam ravam ar nekāds . VWfana merivai ar nekāds , laikam ar tapēc tomēr pats turpinās lietot , neies jau dāvināt . Kam ir tas aftermarkets ?
Kia C'eed 2006-2011
Kia C'eed 2006-2011