Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.
Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?
Shiirs rakstīja: Grab tev amortizators. Tapec arii nevar atrast. Nomainiai un grabesana pazudiis.
Varbūt pamet šo ideju servisa meistariem- ķip speciālists teica.
Krievu forumā viens no variantiem esot amortizatoru atbalsta gultņi - vājā vieta esot...
Nepretendēju, ka padziļināti pārzinu augšminētā auto piekari, bet atbalsta gultņus jau gan nevajadzētu būt grūti pārbaudīt. Ja dīlerservisā ir pacēlājs, zināms. (Un pat, ja nav.)
Vispār, VWfan, tas ir vāks. Tev ir liela pacietība. Grabēt nedrīkst piekarē ne jaunam, ne vecam auto. Neslavēju savu veco auto, ir citas vecuma vainas, bet piekare negrab nekur. Darbā kolēģei ir jauns Ceed, tam arī grab priekšā kaut kur vai piekare, vai stikā kaut kas, un ofic. serviss saka, ka nekas neesot, viss normā, neesot bīstami
Zinot, ka VWfans brauc saudzīgi un nekad nepārnsiedz 89.9745664 km/h, šī tiešām ir ļoti slikta reklāma Škoda automašīnām. Nu un pat Latvijas dīleru dīvaino attieksmi jau sen bija dzirdēts. Interesanti, paši dīleri šo auto portālu nelasa?
Es gan braucu saudzīgi, bet es neesmu vienīgais braucējs. Tomēr no 8 tūkstošiem nobrauktu kilometru pa izteikti sliktiem ceļiem ir kādi 2-3 tūkst.km nobraukti.
Merivai pirmie darbi pie piekares sākās tikai pie 100 tūkst.km. Vispār pēc manas pieredzes Meriva ir labs auto, taču ar kaprīzu motoru. Škodai-Fabijai laikam būs otrādi - labs motors un sūdīgs pārējais.
VWfans rakstīja: Vispār pēc manas pieredzes Meriva ir labs auto, taču ar kaprīzu motoru. Škodai-Fabijai laikam būs otrādi - labs motors un sūdīgs pārējais.
Jā, pēc viena defekta to noteikti var izsecināt...
TDIOTS rakstīja: 99ajā gadā , jaunam Camry , WESSā garantijas ietvaros nomainija visus amīšus + kautkādu gultni stūres reikai , jo ar bik kkas piegrabēja
a kā ir iekš Karlo Škodas xvz , pērkot jaunu skolu , par riepu maisiem vasarenēm , izrakstija rēķinu par EOR 2,1234567890
Ne auģīMjuļerā ,ne bembjuBMauto par maisiem nebij jamaksā
Lai Teu tai cīņā veicas......
Vai tad sanāk, ka Škodas rūpnīca jaunām Fabijām liek virsū kaut kādus otrās šķiras amortizatorus?
Vai tad sanāk, ka Škodas rūpnīca jaunām Fabijām liek virsū kaut kādus otrās šķiras amortizatorus?
Nau jau uzreiz jāķer kreņķis braķis var gadīties da jebkam , jautājums iraid- vai to atzīst un novērš , vai fiš prātu un sūta...macīties Par kamariju es nebiju vienīgais kas 'sūdzas' , tāds bariņš 'īdošu' eiropas klientu savācās un tikai tad manufaktūrers sāka aizdomāties un sekoja rūpnīcas atsaukums. Piemēram manam iCTDI Hondas cirvim EGR vārsts vēl neko nebij sācis izdarīties , bet zavans no Bensona ar uzaicinājumu uz servisa 'kafiju' un tā brāķa nomaiņu notikās .
Un nekur jau nau teikts ka konkreti tavam megarulzam amītis boja dzīvi . Ja esi lasijis 'Riteņus' - tur vīriem patika pajokot 'meistara pasūtijuma' vāģu karosērijā implantēt tukšu pudeli - graboņa bij garantēta 'po žizņi'
Manam CR-V amīšus (neatceros, vai priekšējos vai aizmugurējos) Nippon nomainīja pa garantiju īsi pirms garantijas termiņa beigām. Toreiz nomainīja vēl vairākas lietas piekarē. Vēl tieši uzreiz gāju TA un apskatē džeks brīnījās, ka viss vēl gluži jauns uzlikts!
Vakar pa garantiju nomainīja kondicioniera sajūgu, kaut garantija beigusies pirms gandrīz 3 gadiem.
VWfans rakstīja: Tad jau sanāk, ka Tavam CR-V amortizatorus nomainīja pie aptuveni 60-65 tūkst.km nobraukuma.
Tā varētu būt. Man katrā ziņā pēc sajūtām nemaz nelikās, ka amortizatori būtu jāmaina. Ja pareizi atceros, nolietojums bija kādi 40-50%. Bet skaidrs, ka neiebildu, ka uzliek pavsiam jaunus
Grab piekare garantijas laikā
Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.
Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?