Šāda pabraukāšanās par trasi ar SAVU auto ļoti labi uzlabo izpratni par braukšanu, savām un auto spējām. Ļoti svarīgi ir pamēģināt šīs robežas tieši ar savu auto.
Te mēs izbraucām
beigās arī sagriezāmies. Diemžēl pilnībā pretizslīdēšanu Subaru Levorg neļāva atslēgt un purnu stumdīja ar raksturīgo krekšķi.
iAuto rakstīja: Šāda pabraukāšanās par trasi ar SAVU auto ļoti labi uzlabo izpratni par braukšanu, savām un auto spējām. Ļoti svarīgi ir pamēģināt šīs robežas tieši ar savu auto.
Te mēs izbraucām
beigās arī sagriezāmies. Diemžēl pilnībā pretizslīdēšanu Subaru Levorg neļāva atslēgt un purnu stumdīja ar raksturīgo krekšķi.
Bet kā ar trenēšanos braukt ekstremālā situācijā? Es arī gribētu sāniski paslīdēt, bet gribētos pārbaudīt, kā auto uzvedas ar elektroniku. Vai ir cerība paņemt līkumu, ko darīt, ja samet?
Braucot taču nekad elektroniku neatslēdz.
...
Kārdiniet mani. Vai tiešām nāksies braukt 400 km turp un atpakaļ lai pavizinātos
Piekrītu. Ja iespēja - izmēģini gan tā, gan tā. Kaut kad labā sniegā vientulīgā ielā pamēģināju - jā, bez elektronikas tā autiņa izslīdēšana mazliet savādāka gan
Šo svētdien, 15.01.2017 no plkst. 10:00 līdz 17:00, Zilākalna autotrasē notiks atvērtais treniņš, kurā varēs piedalīties jebkurš interesents ar savu automašīnu, kas ir aprīkota ar bezradžu riepām. Dalībniekiem obligāti jālieto auto/moto sportam paredzētas aizsargķiveres. Būs pieejama gan krosa konfigurācija, gan arī hipodroma konfigurācija. Treniņš ir pieejams par 20 EUR ziedojumu biedrībai “Rencēnu autoklubs” uz visu dienu.
Var braukt arī uz Brīvkalniem pie Kalnciema un slidināties ar vai bez stabilitātes sistēmām cik ādā lien! Iepriekš gan vajadzētu saskaņot ar īpašnieku...
Ja jums ir labs auto un jums žēl ar to braukt trasē, tad 333 trasē var savas autovadīšanas prasmes izmēģināt ar kartingu ziemas apstākļos. 14.janvārī ir iespējams braucienus ar ledus kartingu.
Arī CSDD piedāvā bezmaksas drošas braukšanas konsultācijas Biķernieku trasē un reģionos. Vienīgais - baigi laicīgi jāpiesakās, citādi ātri visas nodarbības aizņemtas.
Šo sestdien, 21.01.2017, no plkst. 10:00 līdz 23:00, Sauļu autotrasē notiks atvērtā tipa treniņš. Tajā var piedalīties ikviens interesents ar savu automašīnu, kas ir aprīkota ar ielas riepām. . Ziedojums trases attīstībai -10 EUR no automašīnas. Trase atrodas šosejas Valmiera-Rūjiena 14.km GPS kordinātas 57.664114, 25.401319. Braukšanas apstākļi ir atkarīgi no laikapstākļiem. Sīkāka informācija pa talr. 20205367
Tas tiesa, visu ceļu un cauru gadu nemainīga struktūra ir tikai Lohiem.
Nulles vai nelielu mīnusgrādu šķīdonis ir viena no svarīgākajām struktūrām, kam vajadzētu pievērst uzmanību.Pie kam, vismaz puse no veiksmes ikvienam būtu "apgūstama" teorētiski.Jo aptuveni pusei pretendentu pēc izbraukšanas "no trAsses" rodas blaknes un sajūk orientācija telpā,laikā un jēdzienos.Jā.
kāda tur autotrase jāmeklē? tagad jau var pa visiem ceļiem trenēties vadāmo slīdi, sanāk pats no sevis, nemaz nevajag speciāli, sniegs un ledus papilnam
jā, šorīt atkal viena vienīga super rallija trase. visur. visos virzienos. pa labi. pa kreisi. augšā. lejā. kāpēc jāmaksā nauda par kaut kādu speciālu trasi, kur pamācīties braukt?
Chalenger rakstīja: kāda tur autotrase jāmeklē? tagad jau var pa visiem ceļiem trenēties vadāmo slīdi, sanāk pats no sevis, nemaz nevajag speciāli, sniegs un ledus papilnam
Ar šo prātīgi - CP reāli arī paņem priekšā par slidināšanos, kaut vai laukumos pilsētā. Sods līdz 280 eur (runājams) ar 6 soda punktiem (dzelžaini) divus gadus...
iciks rakstīja: Piekrītu. Ja iespēja - izmēģini gan tā, gan tā. Kaut kad labā sniegā vientulīgā ielā pamēģināju - jā, bez elektronikas tā autiņa izslīdēšana mazliet savādāka gan
Da normālai elektronikai vispār nekas neizslīd. Un tas jau bija aizmugures piedziņas e39 vecam hlamam. Ko vēl runāt par jaunu auto, ja vien nepērk kaut kādu no rūpnīcas jau miskasti.
Tā ar īsti nav, tad ja tam E39 stulbi groza stūri un ber virsū var noķert brīžus kad elektronika izdara šo to neadekvātu. Un vel.viltigaki AWD aparāti, gadījuma kad pēkšņi saķere atjaunosies bet tu būsi ieslipi ceļa garenvirzienam, tevi var veikli iemest pa stabu kurš tev būs "taisni pa kursu", un elektronika "jutīsies apmierinata" jo savu darbu saglabat auto stabilitati "būs panākusi".
Pretī pa platu, līdzenu, nesen remontētu ielu brauc auto. Tikko pēc negaisa izbraucot pilsētas ielās no uzpildes stacijas, kāda veca pelēka mersedesa vadītājam(vai nevadītājam) tīri jautrs prāts.
Tiek izpildīts riepu uzsildīšanas tests vai manevrs ar drifta mēģinājumu. Nu neko, padomāju ja jau reiz šitas iztaisnojās, nomierinājās, nav neko nīstama (bīstama) situācija.
Redzu luksoforā pašu sarkano, tāpēc sāku vien ripināt neitrālajā.
Brīdī kad mersis jau ir manā eksistences zonā, ar auto atkal tiek apzināti izspolēts, kas izraisa šoreiz jau ne visai kontrolētu mētāšanos pa kreisi, pa labi ar pieaugošu amplitūdu, sagriezās tieši man priekšā jau manā joslā, paspēja aiziet ar purnu uz pretējo malu, pakaļa jau pavisam aizgriezās braukšanas virzienā.
Faktiski paspēju vien saprast, ka neko jau nav jēga darīt, nav vērts bremzēt, vai raut apmalē. Paātrināties nevarēju, jo robs nebija ieslēgts. Toties paspēju nodomāt, cik labi, ka es viens, cik labi, ka šo auto tāpat man drīz jau plāns būtu norakstīt...
Pietrūka nedaudz, vien tik cik pavirzījos uz labo pusi.
Skats uz aizmuguri, mersis slīd ar pakaļgalu uz priekšu, apstājas jau ar kreisās puses riteņiem apmalē bez bortakmeņa. Ok, izskatās, bez bojājumiem palika stāvam, man zaļais, braucu vien steigšus tālāk, man uz darbu.Te vēlāk rodas tomēr jautājums, varianti, ko man vajadzēja darīt?
Autotrases, kur var aizbraukt un pamācīties braukt
Portālā iAuto ir atjaunota sadaļa ar autotrasēm www.iauto.lv/trases/
Šeit varam droši rakstīt atsauksmes un papildināt ar trūkstošajām trasēm!