Atšķirībā no iauto vadības, Vernona un citem ( ne) cilvēkiem, kuri atbalsta patvaļu uz ceļiem, nesodāmību un agresīvu braukšanu, aicinu uzsākt anti - Nordekas kampaņu.
Varētu sākt ar strauju bremzēšanu pirms Nordekas autobusiem, lai pasažieri redz, ka neviens pirms Nordekas autobusiem negarantē drošību. Un izvēlas citu - drošāku pārvadātāju. Labak, lai cilveks uzsit punu, izlej kafiju vai pazaudē telefonu autobusā sēžot, nekā kādreiz mirst. Visi esam cilvēki, visi saprotam, ka kādreiz ar šo autobusu var braukt kāds no mūsu radiniekiem un iet bojā.
Otrs variants ir pirms nordekas autobusiem apzināti braukt lēnāk, blakus kādam satiksmes dalībniekam, lai Nordekas autobusi brauktu lēnāk.
Trešais variants - brīdināt kolēģus, paziņas un draugus neizvēlēties Nordekas pakalpojumus.
Ceturtais variants - ieviest akciju Feisbukā, twiterī un draugos.
Par tiem video. Palūkojies, kā policija pilda nepārtrauktas līnijas nosacījumus un ceļa zīmes. Viss caur "Ž"! CSN tiešām sastāv no viena vienīga punkta vienas trešdaļas. Bet policijai ar Likumu ir uzlikts par pienākumu garantēt drošību! Un un kā izpaužas drošības garantija?
Līnija nav šķērslis, lai to nevarētu apbraukt, pie tam CSN neaizliedz novietot auto vietā, kur beidzas nepārtrauktā līnija, kur lai auto apbrauktu līnija ir jāšķērso. Manuprāt to vajadzētu CSN iestrādāt, bet ja tā padomā tas radītu daudz pārpratumus.
Pie tam, ja tu esi jau izbraucis ārpus CSN, tad lai CP tevi noķertu tas vairs nav iespējams ievērojot CSN tāpēc ir pieļaujamas atkāpes, ja tiek garantēta drošība.
Ja tu domā, ka garantēt drošību nozīme izdarīt tā, lai tev nav pat mazais pirkstiņš jāpakustina, tad nolaidies beidzot no pasaku un demagoģijas valstības uz zemes. Neviens necieta un neviens nebija spiests strauji bremzēt, tātad drošība tika garantēta.
Ja jau tev CSN, LAPK un Ceļu likums nav pietiekoši autoratīvi,tad redz, kur tiesu spriedums ar atsauci arī uz Satversmes tiesu, kas apstiprina manu teikto -
Īsumā izstāstīšu, jo tev kā dislektiķim drošvien būs grūti saprast tur izlasīto.
Tātad lietā ir CP video, kā neķerpila ar BMW X5(bet varēja būt arī SETRA) nogriežas pie nedegošas papildsekcijas. Ir tās papildsekcijas viltīgas, tas tiesa. Bet lēmumā vadītājs melīgi atsaucas uz to, ka vēlējies "garantēt drošību" un tāpēc esot spiests braukt zem sarkanā, jeb citiem vārdiem sakot rīkojies galējas nepieciešamības vadīts. Tiesa sūdzību noraida pamatojoties uz to, ka Iestāde pamatoti ir secinājusi Lēmumā, Sūdzības iesniedzējam bija iespēja savlaicīgi apturēt transportlīdzekli, lai neizdarītu
administratīvo pārkāpumu.
P.S. Nu lūk kā jau teicu atsevišķais tiesas ne-gadījums ar SETRU un CP nav likumsakarība un nav universāli piemērojams. Tas laikam darbojas tikai Ventspils tiesā uz kuru CP no Jelgavas neatmaksājas braukt.
Te vēl viens lēmums, kas tev ļoti nepatiks -https://manas.tiesas.lv/eTiesasMvc/nolemumi/pdf/240251.pdf
Jāuzsver, ka transportlīdzekļa vadītājs ir persona, kura vada transportlīdzekli, un braukšanas laikā viņam jāgarantē drošība - jāizvērtē situācija uz ceļa, kā
arī sava transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis. Dotajā gadījumā vadītājam /pers. C/, transportlīdzeklis bija jāvada ar ātrumu, kas nodrošina kustības
drošību, lai varētu veikt kustības drošībai atbilstošus manevrus.
viencexperc rakstīja: Nordekas pārkāpums tika pārsūdzēts, TIKAI TĀPĒC, ka viņiem palīdzēja pazīšanās, un fakts, ka neviens negribēja lai notiek disciplinārlietas vai izmeklēšanas policijā. Bet jebkurā citā gadījumā, Nordekas pelnītais sods NEBŪTU pārstrīdēts.
Domāju šis lēmuma rezultāts ir ne jau pazīšanās, bet elementāra viltība, ka tiesa tika pieteikta Ventspilī, lai gan CP no Jelgavas(Vidzemes reģions) un gluži vienkārši nav laika šiem kratīties uz Ventspili, kā arī lieki izdevumi. Līdz ar to tiesā bija tikai viena puse.
Man arī nav saprotama tā tiesas motivācija čakarēt jau pirmajā instancē un likt braukt uz tiesu, pat ja abas puses piekrīt rakstveida procesam. Pirmajai instancei vispār vajadzētu notikt īsos termiņos un ātri izvērtējot apstākļus, pēc tam jau ja nepiekrīt var tak pārsūdzēt.
Tas viss ir vērsts uz to, lai mākslīgi pagarinātu rindas/noslodzi un tiesu izmaksas. Var pat nesapņot par reālām ārvalstu investīcijām Latvijā pie neesošas tiesu sistēmas, kur vēl blati un kukuļi strādā.
Spriežot pēc tikko redzētā, kur nordekas transportlīdzeklis uz Salu tilta iestūmues pakaļā smagajam, nervonam atkal tiesu darbi gaidāmi, lai pierādītu, ka nordeka ir mīļa un pūkaina, un smagais ir atbildīgs, ka nordekas kapteinim Reinim ir viegla nesaturēšana....
Lūk kā vates zemē pārmāca vai atriebjas vai izrādās vai marasmo mēslu vāģis pret skolnieku autobusu.
Gribu teikt, ka nav zināms, kas bija pirms tam. Varbūt tas autobuss brauca vernona un nordekas stilā, varbūt bmw nepatika, ka skolas autobuss viņam iekabināja, kamēr tas bija salūzis. Tāpēc atstāsim vaļu fantāzijai. ( tekstā saka, ka autobuss aizvēra izbraukšanu no stāvvietas. Bet tas ir vienas puses viedoklis. Lai noskaidrotu visus apstākļus, interesanti uzzināt arī otras puses viedokli)
Bet vienu varu patikt. BMW garantē drošu braukšanu skolas autobusam, jo tas nevar pārkapt ātruma ierobežojumus.
CRDI rakstīja: Spriežot pēc tikko redzētā, kur nordekas transportlīdzeklis uz Salu tilta iestūmues pakaļā smagajam, nervonam atkal tiesu darbi gaidāmi, lai pierādītu, ka nordeka ir mīļa un pūkaina, un smagais ir atbildīgs, ka nordekas kapteinim Reinim ir viegla nesaturēšana....
Šovakar pēc saulrieta ap 22:10 braucot uz Rīgu no Bauskas puses biju liecinieks kārtējam NORDEKA(Borta numurs 178) vadītāja masu slepkavības mēģinājumam.
Vispirms priekšā esošais autobuss braucot pa ceļa nomali ļāva vairākiem auto sevi apsteigt, bet tad nez ko pēc kāda brīža šoferim pēkšni radās galēja nepieciešamība sākt apdzīšanu tieši šajā nepārredzamajā līkumā aiz kura kā atklājās pretī brauc kravas auto un nav kur palikt.https://goo.gl/maps/NpdgLAue5D22
Rezultātā nepabeidzot apdzīšanu auto kas pirmīt tika palaisti garām tagad brutāli tika iespiesti nomalē ņemot uz masu. Tikai citu satiksmes dalībnieku rīcības dēļ nesanāca ziepes. Pēc tam līdzīgā garā apdzīšana tika turpināta bet nu jau iespiežot nomalē pretī braucošos. Pie tam nesaprotamā kārtā apdzīšana tiek veikta ar iedegtu avārijas gaismu signalizēšanu vien uzsākot apdzīšanu parādot virzienrādītāju.
Ja tā ir profesionāla braukšana tad nav brīnums ka profesionāļi sataisa arī lielus mēslus.
Nu nedrīkst tikai tāpēc ka ceļam plata nomale nerēķināties ar citiem un maukt purnā vai spiest malā. Nav brīnums ka uz Bauskas šosejas ir smagas avārijas.
Kanibaals rakstīja: Šovakar pēc saulrieta ap 22:10 braucot uz Rīgu no Bauskas puses biju liecinieks kārtējam NORDEKA(Borta numurs 178) vadītāja masu slepkavības mēģinājumam.
Vispirms priekšā esošais autobuss braucot pa ceļa nomali ļāva vairākiem auto sevi apsteigt, bet tad nez ko pēc kāda brīža šoferim pēkšni radās galēja nepieciešamība sākt apdzīšanu tieši šajā nepārredzamajā līkumā aiz kura kā atklājās pretī brauc kravas auto un nav kur palikt.https://goo.gl/maps/NpdgLAue5D22
Rezultātā nepabeidzot apdzīšanu auto kas pirmīt tika palaisti garām tagad brutāli tika iespiesti nomalē ņemot uz masu. Tikai citu satiksmes dalībnieku rīcības dēļ nesanāca ziepes. Pēc tam līdzīgā garā apdzīšana tika turpināta bet nu jau iespiežot nomalē pretī braucošos. Pie tam nesaprotamā kārtā apdzīšana tiek veikta ar iedegtu avārijas gaismu signalizēšanu vien uzsākot apdzīšanu parādot virzienrādītāju.
Ja tā ir profesionāla braukšana tad nav brīnums ka profesionāļi sataisa arī lielus mēslus.
Nu nedrīkst tikai tāpēc ka ceļam plata nomale nerēķināties ar citiem un maukt purnā vai spiest malā. Nav brīnums ka uz Bauskas šosejas ir smagas avārijas.
Nemuldi pa tukšo! CSN vajadzētu zināt un pildīt katram! Satiksmes autobuss ir cieņā un godā turams, jo ne visi var atļauties braukt ar vieglo. Un pēc šādiem "uzbraucieniem" šoseja Rīga - Bauska var kļūt un kļūs par posmu kur darbosies CSN kā apdzīvotā vietā! Uz 66 km ir 36 autobusu pieturas bez atbilstošām ieskrējiena joslām. Lai kādu kritizētu pašam jābūt ar izcilām zināšanām un tik pat izcilu braukt prasmi. Tev tāda 100 punktu nav.
Kur es kaut ko muldu? Tas ir tas ko novēroju. Ja tās ir izcilas braukt prasmes tad es nezinu kas būtu ar sliktām. Es tiešām nesaprotu šofera loģiku braukt pa nomali palaižot kādus 3 auto garām lai pēc tam sāktu tos apdzīt.
Chankaishi rakstīja: iauto nevajadzeetu te iipashi taisnoties - kaapeec izdzeesa to klaji stulbo Vernona komentu, uz kuru atbildot, es vinju nosaucu par idiotu? Vai vispaar ir kaads tiesas noleemums, kur kaut nedaudz atziita Nordekas shoferu vaina? Kad jau kaut kad tuulinj peec 90-tajiem Nordekas autobuss sashkjaidiija peec avaarijas uz celja staavoshu vieglo ar diviem maziem beerniem tajaa(paldies Dievam, tas bija veel vecais, labais Volvo340, beerni palika dziivi), policija ieteica nesaistiitioes ar Nordeku tiesaas - jeegas nebuushot! Domaaju,ka tur tie tiesas procesi buutu knaabim jaapapeeta! Nevis spriest par iipashu izredzeetiibu un nepaarvaramiem apstaakljiem, kuru deelj noteikumi nav jaaieveero.
mazliet nepareizi - ja Nordeka pamanās izlīst visur cauri sveikā, tātad jāpapēt likumi, kas tiem ļāva izlīst caur adatas aci. Es nepraktizēju jurispidencē, un tomēr caurumi CSL un CSN ir pietiekoši lieli, lai vismaz dažās vietās pat man rastots sajūta ka var interpretēt kā vajag !!!
Es neticu ka koruptīvas darbības ir ilgtermiņā spējīgas sasniegt kādus rezultātus, neeesmu redzējis pietiekoši daudz uz ķepas ņemošus CP, un tāpat arī kādus no tiešām saistītiem cilvēkiem, bet nu mazums, moš az saskarsmes.
Mazliet slinkums te visu lasīt, bet atkal rodas sajūta, ka problēma ir vadītājos ( bieži tieši vieglo auto). Tā gadījuma kur buss un CP ekipāža "satikās" - kāda X pēc vadītāji kas braucaātrāk par CP bija sačupojušies aiz CP ekipāžas. Domāju ka jamie brauca ar nolūku mazliet lēnāk, lai visi kas grib var mierīgi apdzīt, bet nē te jau visi atkal nomīzuši velkas garā astē. Un protams kas buss kurš tur kaut kur tālu āstē iesēžas mauc kad vien var garām … - nu kā lai saka - rezultāts bija sagaidāms.
Nemākat cien. šoferīši braukt, nedodat citiem vietu, jājat viens otram smadzenes ar savām tiesībām, par pienākumiem bieži aizmirstot - nu esam tur kur esam … labi kamēr nav jāskaita līķi kad kāds pārītis lohu un/vai principiālo satiekas.
Tu konkrētus piemērus vari minēt vai tikai gar svecēm grābsties.Kādam Nordeka parādā palikusi? Visi redz tikai Nordeku un RS,jūs sevi no malas kādreiz pavērojat,lielie CSN ievērotāji.
Cita starpā par dīvainajiem tautiešiem - man viens stāsts no Siguldas šosejas ap Sēnīti (pa 2 joslām katrā virzienā), braucu saviem 100-105 km/h pēc speedo, skatos priekšā kaut kāda "čupiņa" vieglo savākušies ap 90-95 pēc speedo čunčina, un neviens nebrauc pa otro joslu, sākumā nesapratu WTF. Arī daži kas mani iepriekš naski apsteidz pēkšņi ierāvušies 1. joslā "velkas". Palūrēju uz ceļa, palūrēju uz speedo - nu pofig apsteidzu pa 2. - jā skatos priekšā CP ekipāža mierīgi ripinās ( nevienu neaiztiek), piemetu aci vai pārāk daudz pāri 100-tam uz pulksteņa nerāda un mierīgi braucu garām. Skatos ka nu pēkšņi 2. josla aiz manis palikusi populāra …
Pēc kādiem 2 km vai vairāk ( cik nu gan atpakalj arī varēja redzēt) izskatījās ka CP aizbrauca malā/nogriezās, nu tad gan jau vesels "mušu mākonis" pa 2. joslu aizlidoja garām.
Tā lūk mēs braucam … un par drošu es tādu uzvedību uz ceļa es nesauktu.
Nereti mēdz būt, ka paši CP ne pārāk korekti uzvedas. Brauc pa šoseju ar saviem 85 km/h (GPS). Ja gribi kaut cik droši apdzīt, garām jāiet ar 100. Tas, vai viņi par to sodīs gan atkarīgs no konkrētā policista godaprāta.
Neviens jau neapgalvo ka visas dzīves situācijas bāžamas vienā maisā, bet pat tad kad vari braukt tur ar kādu ātrumu gribi lai apsteigtu CP auto uz Siguldenes - tāpat kaut k tur "puņķojas", nu tak redzēju jau ka kādi vismaz 3 auto gribēja dzīt, jo apdzina tak mani iepriekš, bet nē, te kaut kā "jauda pazuda" autiņam.
Vakar braucu no Liepājas, kaut kur aiz Skrundas panāku ~10 mašīnu vilcieniņu, priekšā pāris armijas kaut kādi bobikveidīgie uz ~80 brauc. Lai arī iespējams, neviens garām neiet, nācās maukt garām visam vilcienam. Militāristi pat pieklājīgi pabrauca tuvāk labajai nomalei, lai vieglāk viņus apdzīt.
Привет ездуны, есть фирма Эколайн, я там работал, средняя скорость движения 100 км час, нужно вас доставить во время, если у Вас проблемы на таможне, выкручиваются водители. Нордека, я там тоже работал, пробка, водитель автобуса на конечной не отдохнул, не поел и снова, уставший везёт вас обратно, вам это понравится?Теперь Ригас сатыксме, вы нас резко обгоняете, и включаете правый поворот, даже не подвинете свой транспорт до пешеходного перехода, оставляете свою Жопу на перекрёстке, автобус не может вас обьехать, в итоге автобус завис из-за вас, а у нас движение по минутам. Обед 20 минут, за это время нужно остановить автобус, дойти до диспечера, пописать, помыть руки, поесть, выйти, покурить, и через 20 минут подув в алко тестер, выехать. И так каждый рабочий день. 8-10 выходных, можете представить, что мы думаем о тех, кто сидит в мобильном и не едет, из за таких, в рабочие дни, мы работаем по 8 9 часов без отдыха. Кто не верит, добро пожаловать в Ригас сатыксме. Отстажеровал 12 человек, работает 1,посмотрел на график работы, зарплату и слинял. Удачи вам на дорогах.
Man ir atbilde no Nordekas, kur skaidri pateikts ka uz Nordeka autobusu vadītājiem neaatiecas 145. sat. not. punkts un Nordeka šoferi viņu drīkst neievērot.
Šodienas Degpunkta sižetā redzams, ka Nordekas autobusa vadītājs braucot telefonu baksta. Esot arī ātrumu pārsniedzis. Laikam tāpēc Vernons tā aizstāv kurinātājus un nespēj saprast distanci.
Jā kaut kad jau bija līdzīgs sižets par Nordeka saistībā ar tualetēm autobusā vai tamlīdzīgi, toreiz ar sižetā skraidīja pa to tukšo kantoru un nevienu nevarēja saķert kādam komentāram, līda zem galda lai tik nepamana. Gluži kā RNP kam ja vienīgais kas prot lasīt un rakstīt ir "atvaļinājumā" vai "apslimis" tad nav kas aizvieto un sniedz kādu komentāru. Dīvainas iestādes.
Anti Vernona kampaņa.
Atšķirībā no iauto vadības, Vernona un citem ( ne) cilvēkiem, kuri atbalsta patvaļu uz ceļiem, nesodāmību un agresīvu braukšanu, aicinu uzsākt anti - Nordekas kampaņu.
Varētu sākt ar strauju bremzēšanu pirms Nordekas autobusiem, lai pasažieri redz, ka neviens pirms Nordekas autobusiem negarantē drošību. Un izvēlas citu - drošāku pārvadātāju. Labak, lai cilveks uzsit punu, izlej kafiju vai pazaudē telefonu autobusā sēžot, nekā kādreiz mirst. Visi esam cilvēki, visi saprotam, ka kādreiz ar šo autobusu var braukt kāds no mūsu radiniekiem un iet bojā.
Otrs variants ir pirms nordekas autobusiem apzināti braukt lēnāk, blakus kādam satiksmes dalībniekam, lai Nordekas autobusi brauktu lēnāk.
Trešais variants - brīdināt kolēģus, paziņas un draugus neizvēlēties Nordekas pakalpojumus.
Ceturtais variants - ieviest akciju Feisbukā, twiterī un draugos.
...
ceru, ka te visi nav no Vernerizējušies.
Bet es akciju uzsāku neatkarīgi no pārējiem.