msh rakstīja: Mašīnu gadījumā - noteikti ka nav pazīstams. Man vispār pieder trīs, nevis divas mašīnas, bet kustēties spēj tikai divas [audī nav to divu vidū] un uz koplietošanas ceļiem lietot drīkst tikai vienu. Kāpēc lai mašīna apniktu? Vienīgais kas man mašīnā bēdz apnikt - kādi defekti - tas parasti palīdz saņemties tos novērst Tev tā tava "dāma" arī mēdz apnikt?
Tev ir klāt nākušas divas teorētiskās problēmas - šī mašīna bez strādājoša katalizatora apskati neizies [viens paziņa pa lēto ieķēra gadu jaunāku nemotora polo, izrādījās ka kopā ar citām problēmām tur arī katalizators ir beigts, šis sāka ņaudēt kaut ko par fofāgenu; pateicu, pats vainīgs ka nopirki tik jaunu mašīnu], kā arī, ja tic wikipēdijai, tam motoram ir alumīnija bloks - kas ir pilnīgi ticams, jo ceturtajā golfā arī 1.6 8v un 2.0 8v, trešā golfa motori, ir aprīkoti ar alumīnija blokiem, un ir lasīti slikti vārdi par to 2.0 20v.
Nu Tu paliec smieklīgs. Savilkt paralēles ar auto un sievieti.
Mašīna ir un paliek dzelzis.
Tu man parādi kaut vienu mašīnu, kurai nav nevienas iedzimtas problēmas.
Nu un kas tev nepatīk tām paralēlēm? Mašīnai normāli atvēlējamā vieta ģimenē ir atbilstoša otrās klases ģimenes loceklim - sunim vai kaķim. Nu jā, ar tādiem šad un tad notiek kā tev ar mašīnām - "ai man apnika", aizbrauc 100 km no mājām un izmet nah no mašīnas.
Problēmas ir visām mašīnām, bet tās ir dažāda smaguma un dažāda daudzuma. Teiksim, tas pats motora bloks - čuguns dilst lēnāk par alumīniju, un to var pārborēt, ja ir vēlmes.
Shiirs rakstīja: nevar nopirkt labu lietotu auto. nav tādu. ne pie dīlera, ne pie bogdana rumbulā.
pirkt mazlietotu auto ar 20tk nobraukumu vairumā gadījumu nav finansiāli izdevīgi, jo tas, kurš varēs nopirkt tādu, pirks jaunu.
paskaties, inčskeips ir piebāzts ar tādiem mazlietotiem fordiem. kādam viņus vajag? nē.
lietots labs auto šeit skaitās 160tk+ nobraukums. bet nav tur nekā laba vairs. tas ir šrots, kuru tuvākajā nākotnē regulāri būs jāremontē.
Pilnīgas muļķibas par to , ka nevar nopirkt labu lietotu auto..jā skaidrs, ka nopērkot lietotu, būs viņā sākumā jāieguldās, jo reti kurš pārdod ideāli sataisītu auto bez kasjakiem un vēl par sviestmazi- kā daudzi auto pircēji lašariki to vēlas..
Piekrītu! Lietots auto arī var būt ideāls. Tomēr varbūtība, ka sākotnēji tas prasīs investīcijas - liela. Viss atkarīgs no saimnieka. Ir redzēti absolūti veci auto pilnīgi sterilā stāvoklī un - otrādi.
Jāatceras viena nianse, par kuru aizmirst jeb vēlas ignorēt lietotu auto pircēji. Salons pie 200tkm original - kā mazlietots (knapi manāmām lietojuma pazīmēm) Ja redzat nodriskātas sēdekļa malas, stipri apbružātu paneli, durvju rokturus, pilnīgi nodilušas klimata un audio pogas - tam auto noteikti NAV tikai 200tkm, bet visi 400tkm+ visticamāk
salona kvalitaate ir atkariiga no auto markas , atceros ka pirms pardosanas a6 c5 pie nobraukuma 750tukst. salons izskatijas mazaak nodilis kaa darba rav4 pie 250 tukst.
Es te Jelgavā nesen skatījos vienu VECTRA GTS dīzeļautomātu. Tā kā saimnieks - auto krāsotājs, vien paslavēju par izteikti sterila skata auto Odometrā bija 218tkm, bet pārējais - Tas auto bija min 500tkm noskrējis, un es to varēju pateikt kaut vai tikai pēc visa salona detaļām, pēc automāta remonta vajadzības utt.
Nu, man tēva Corolla ir ar 300k noskrējienu. Salons nobružāts ļoti, vadības sviras apdilušas, slēdžu pozīcijas neskaidras utt.. Un tie ir reāli 300k un 13 gadi pa LV vidieni (ne Rīgu), ar periodiskām grantenēm. Savulaik mans Polo līdzīgā vecumā izskatījās krietni mazāk noskriets.
Manam nu jau bijušajam auto pie 280tkm salons bija ļoti labs. Jaunajam arī ir.
Jauniegūtajam auto šodien izlīda check engine. varbūt tas brīdina par tuvojošos apkopes brīdī ,kas būtu vajadzīgs pie 210tkm,saskaņā ar servisa grāmatu. Šobrīd auto ir "208tkm". Kas zin, varbūt ir patiess.
Par apkopi brīdinātu IN1 vai IN2 pie iedarbināšanas odometrā - nu, B5.5 varbūt ir krutāks odometrs un tur kaut kāds smukāks uzrakstiņš iedegas, deviņdesmito gadu fofāgeniem un audī ir IN1, IN1 un OEL.
Es reiz sapņoju, ka Rumbulas apkārtnē ir kāds ar datoriem aprīkots busiņš. Vai nu tas tur dežurē pastāvīgi vai piebrauc uz izsaukumiem.. nevarēju saprast. Nu lūk.. pie tā busa piebrauc dažus gadus vecs XC70. Puiki no busa smuki noskrūvēja Volvim paneli, saimniekam paprasīja "cik?"./nezinu par ko viņi prasīja/ ar visu paneli iekāpa busā un durvis aizvēra. Iekšā nevienu nelaida, bet pa īso mirkli varēja pamanīt, ka busā ir vairāki monitori.
Pēc 15 min izkāpa ar visu paneli un pieskrūvēja atpakaļ volvim. Tad pieslēdza vēlreiz laptopu. Teica, ka īstā vēsture nu vairs esot nosakāma tikai dīlera failos, bet ne no paša auto. Nezinu ko viņi ar to domāja. Nu kā jau sapnī
Man arī bija oriģinālais vācu BRIEF, bet, reģistrējot auto LV, to (dabiski) savāca kā pamatdokumentu LV CSDD kopā ar numuru salīdzin.aktu + Kaufvertrag (pirkuma līgumu).
Vispār Fahrzeugbrief - tā ir vācu reģistrācijas apliecība - galvenais dokuments, uz kā pamata LV tiek ievests auto no Vācijas, te reģistrēts utt. Un to 100% savāc CSDD (tā vairs neeksistē, izsniedzot LV reģ.apliecību)
msh rakstīja: Nu un kas tev nepatīk tām paralēlēm? Mašīnai normāli atvēlējamā vieta ģimenē ir atbilstoša otrās klases ģimenes loceklim - sunim vai kaķim. Nu jā, ar tādiem šad un tad notiek kā tev ar mašīnām - "ai man apnika", aizbrauc 100 km no mājām un izmet nah no mašīnas.
Problēmas ir visām mašīnām, bet tās ir dažāda smaguma un dažāda daudzuma. Teiksim, tas pats motora bloks - čuguns dilst lēnāk par alumīniju, un to var pārborēt, ja ir vēlmes.
Šajā forumā esam vairāki, kuri periodiski maina mašīnas. Apdrošināšānas guru vispār tās maina biežāk kā zeķes. Pat nespēju izsekot. Ir vēl viens,kurš laikam vēl līzingā un garantijā esošu Toyotu atmeta atpakaļ.
Pēc tavas loģikas mēs visi esam ļaunie tēli,kuri savas sievietes,bērnus un mājdzīvniekus reizi ceturksnī ved uz mežu.
laikam būtu labāk,ja visi būtu kā Tu un brīvo laiku pavadītu eļļainām rokām skrūvējot Golfus,Burbuļus un Asakas.
Zinu vienu tādu prātvēderu,kurš savā ziepjutraukā ieguldīja vairāk naudas nekā sava bērna un sievas labklājībā. Beigās viss iznāca,kā biju paredzējis. Sieva ar bērnu šamējo pameta, Audi 80,kurā iegrūsts auto vērtība X5-pārdeva, nopirka Audi 100, sasita. Tagad vergo ārzemēs,lai atdotu parādus.
Tā bija līdzība, nevis salīdzinājums. Pēc manas loģikas jūs esat muļķi vai naivi cilvēki, kas cenšoties ieseksot centu - aiz "man apnika" lielākoties slēpājs "tūlīt būs kaut kas lielāks jādara" - vairāk apdala sevi, jo šī pieeja kaut ko iesekso vienīgi tad, ja pērk pa 200 eirām mašīnu ar svaigu skati, un pēc apskates beigām cikls sākas no jauna. Tikmēr tā kā man nav šīs tavas un daža laba problēma ka piepeši mašīna "apniks", tad to var taisīt priekš sevis, naudu rēķinot attiecībā pret savu maciņu un pret izmaksu adekvātumu, nevis mašīnas vērtību. Tā nu man ir golfs ar motoru un tam pieskaņotajām lietām [bremzes utt], četriem elektriskiem logiem, kruīza kontroli un ādas ķebļiem [pilnais aprīkojuma saraksts būtu baigi garš; mk2 varēja būt apbrīnojami pliks], jo visu laiku prātā nestāv doma "vai vai vai, ja es nopirkšu to vai sataisīšu to, tad es būšu iegrūdis mašīnā tās otru vērtību un nebūs centa mīlestības!".
Attiecībā par brīvā laika pavadīšanu skrūvējot - pa lielam tāds ķeblī pirdēju mīts un iedomas. Labā stāvoklī esoša pagājušā gadsimta mašīna laiku un naudu prasa maz. Man personīgi līdz tam vēl ir jānonāk, tā nu pēdējos divarpus gados ceturkšņi, kad mašīnai netika darīts nekas, mijušies ar kādu nedēļu vai divām ilgiem periodiem, kad kāda puse brīvā laika pavadīta garāžā, kaut ko skrūvējot - šogad tā bik vairāk, jo dažu detaļu izbeigšanās izraisīja pakāpenisku bremžu un ritošās daļas uzlabošanu un pārvākšanu, vēl tik jāuzliek jauni amarti un lielais stabilizatora stienis ar saistītajām detaļām un par piekari dažus gadus principā varēs nedomāt.
Klau, kasiņ! Kad Tu šī vai cita topika sākumā (neatceros kurā) meklēji sev lietotu auto un skatījies uz mazdām, es ieliku linku ar audi. Tad teici, ka tādu pa velti neņemtu, beigās skatos, ka tomēr esi naudu par viņu samaksājis. Labi, tas bija B4, šis drusku lielāks, nezinu tos kodus, bet baigo atšķirību neredzu. Kā tad tā?! Ar ko šis ir tik mega labāks par to audi?
Manuprāt, modernāks izpildījums manam konkrētajam A6, t.i., viss mega aprīkojums utt. Es gan līdz pēdējam mēģināju atrast labu Mazda 6 bez rūsas. Kad sapratu, tā ir utopija, ieslēdzās spītīgums un iegādājos tādu auto, kam rūsa galīgi nav problēma. Tāds A6 man bija īslaicīgi bijis, patika pat ļoti - kāpēc ne? Jau rakstīju, esmu naivs un tomēr ceru, ka tas auto ģimenes budžetam lielus robus netaisīs un smagi neplīsīs. Esmu veicis mega apkopi (dārgi, ļoti dārgi vecam auto), aprīkojis, kas bija vajadzīgs. Kādu laiku apstājos un negribu par auto iegādēm pat domāt. Pēc pāris gadiem, iespējams, atkal tiks skatīts jaunāks auto vietā - visticamāk, ekonomisks hibrīds.
Ir speciāli tādi īpaši cilvēki, kuri vienmēr stāsta ka tieši “viņu” gadījums un tieši “viņu” risinājums un pieņemtais lēmums ir citāds un “īpašāks” nekā 1:1 tas pats ja to būtu izdarījis kāds cits.Te vispār godīgi sakot ir topiks par 1000 e vērta auto iegādi- prasās pēc pn,,,,
Tieši konkrēti tam audi mēdz būt Tipiska problēma ar rūsu , tieši viņam ir 95% problēma ar lukturiem un vēl ar 69 citām lietām,ar ko tur nākas saskarties praktiski jau 2-3 lietošanas gadā, ne 15tajā. Bet , nu ja jau muzeja eksponāts ,ja jau viens no 100000 tāds gadījies,tad ok un jau pēc 2g būs pacēlies cenā un kvalitātē.
Pagpag,es drusku par "citu" lietu. Tu nupat sacīji te kkur, ka topikā pie jauniem auto esot jārunā tikai par Jauniem auto.Tātad, tēmā pie 1000eur attiecīgi būtu jārunā par iespēju nopirkt auto par 1000 eur.
Pēdējā laikā šad tad ievēroju, ka līdzās uzticamības radīšanas tekstam sludinājumos "pārdodu sakarā ar aizbraukšanu uz ārzemēm" sāk parādīties arī "pārdodu sakarā ar veselības problēmām", "pārdodu, jo vajadzīga nauda veselības sakārtošanai"... interesanti, tas tā kā iežēlināšanai domāts, vai kā?
Nav līzinga . Bet prius zemais degvielas patēriņš un remontu neesamība ?
Vai auto līzinga neesamība atviegloja mājas iespējamo kredītlikmi . Vismaz man pasen pat kredītkartes esamība (amerikan expres) , bija kā mīnus statoil degvielas kredīt kartei . Iedeva debet . Bet nu jau nav ne statoila , ne amerikan expres . Atdzīšos ,kaut ko nesaprotu
Kur Tu izrāvi ,ka zemais degvielas patēriņš , nedēļu pabraucu ar īres priuss man vid , patēriņš 8litri, ,bija a6 c5 2.5tdi, vidējais patēriņš bija 7 un zem. Remonti kaut kas pa retam japiečinī, bet,vai tad priusam kāds tās apkopes sponsorē. Par 300 eirikiem a6 var nomainīt siksu, tas ir apmēram cik priussam lielā apkope. Es nopirku a6 ar 220tukst, nobraukumu , pār devu ar 750 tūkst. nobraukumu, kopš pārdeviu pagājuši pieci gadi bet skatos šis kust vēl joprojām, cik tagad nobraukums grūti spriest. par remontiem , pa siem laikiem cik atceros , dārgākais bija sūkņa remonts , apm 500ls, zobsiksnasmaiņas apm 300euro, sadalenes rokerīši 300eiriki, ritošās remonts apm arī kādi 300eiriki, gaisa mērītājs 100eiriki un pārējie bija tādi ikdienišķi sīkumi gūltņi kolotkas, u.t.t, kas nesasniedza pat simts eiriki, un tas viss kaut kur septiņu gadu griezumā, domāju,, ka nav dārgāk, nekā priussa apkopes pie šada nobraukuma, lai gan lieki teikt, ar priussu 700 tūkst neticu ,ka var nobraukt
Viņš to izrāva no kasiņa agrākajiem jūsmīgajiem postiem. Bet nu tam ir pamatojums - viņš notrāpīja kaut cik sakarīgā stāvoklī esošu eksemplāru, tas ir viens, un degvielas patēriņš - un patēriņš - ar to prīmusu pamatā tika čunčināts pa dižo pilsētu, un kasiņš dzīvo kaut kur uz Elles gatves, tur jau vien sanāk ekonomija tīri dēļ tā ka jāstumdās, ko prīmuss dara ar izslēgtu motoru...
Tikko satiku Prius pircēju, kam sajūsmināti sanāk vidēji tikai 4,8 litri posmā Ķekava-Lidosta Tā kā, ir tas auto baigi ekonomisks gan. Vismaz mans ex tāds bija.
kāda jēga mērīt patēriņu kaut kādā posmā, svarīgs ir vidējais patēriņš , es par piemēru ņēmu ziemu kad auto ļoti daudz darbojās arī tukšgaitā, man ar to priusu sanāca 8 litri laikam par smagu kāju,laigan īpāsi par 120 ar viņu ātrāk necentos braukt. Nu nav viņš ekonomiskāks par dīzeli, biki par parastu bendzīnieku gan, tāpēc isti neredzu tādam hibrīdam lielu jēgu
Tevis nosauktais maršruts kā reiz ir priekš hibrīda neizdevīgs - jā, nu baigi forši ka prīmuss tajā spēj ierakstīties 4,8 litros - bet visdrīzāk kāds B3 A80 2.0E arī to spētu, bez komsosa tehnoloģijām motorā un bez elektropiedziņas Vēl vairāk, tā kā tas ir šosejas gabaliņš, to prīmusu naudas ekonomijā izpogā gan ķīselis, gan gāzes plīts - nu par gāzes plīti pat nav ko runāt, tur kā minimums tajos rubļos ierakstās sagāzēta C5 A6 2.8 kvatra - es domāju ka bik ir starpība pret prīmusu
Bet nu protams, var jau arī to prīmusu sagāzēt, lai viņš tiešām paliktu ekonomisks...
Nu tāpēc arī saku, jo tas variants ir dzirdēts Lai stumdītos pa pilsētu, muļķīgi jo tas notiktu elektriski vai uz benzīna, bet korķiem ziemā, kad vajag siltumu, vai šosejām, būtu kā reiz...
Man ir pamatotas aizdomas, ka šeit izklāstītais neatbilst patiesībai.Tās kalorkas pa 7 gadiem uz 500kkm kkur uz dzelzceļa salasīji pa 100e ,vai kā? Pa 500kkm ritošās remonts300 eur /200ls? Siksnu kur tu varēji pa 200 ls taj laikā nomainīt?? Sadalenes 300eur? Tolmetā ? Starters un ģeneratirs tev 750 k gāja??Gaisma un lukturi gana spoži bija, tumsā braucot visus 750k?
Manā uztverē par tēmu - lēts un lietotājuprāt, labs auto ap 1000+ eur (plus nozīmē arī vairāk). Tēmas ietvaros uzrakstīju par savu izvēli, konkrēti man - "lētajam auto" par 2,65k eur. Lai cits apraksta savu lētā auto versiju, varbūt kādam "lēts auto" - 5k eur vērtībā utt.
Kur Tu izrāvi ,ka zemais degvielas patēriņš , nedēļu pabraucu ar īres priuss man vid , patēriņš 8litri,
..
Nu es atkārtoju kashinsh79 vāddus ,es to tā atgādinājuman ko viņš teicis . Pazīstu pusi kura ģimenē ir 2017 gada auris par patēriņu saka ko citu , ir ap 8 . Bet tā kā šo auto nav pircis viņš nav nolemts melot par zemo patēriņu .
Lielisks auto, tikko no Vācijas par 1000 EUR +
Grūti izprast cilvēku motivāciju, kuri cer nopirkt auto lieliskā stāvoklī par 1000 eur, bet ja nu tomēr...