Ahoj viri. Vienam autinam nacas jaunas arkas uz slieksna galus sametinat. Parkrasoja. Velak apstradajam pret rusu arku iekspusi. Paiet kadi menesi - skatos slueksniem galos pie arkam krasa iet nost, cota likas, ja metina un kraso, tad hulis tik atri tadi pigori. Darbinieka stasts, ka uzlime jaiestrada, a nafigam tikai tagad to piedava un cik patiesiba, ka tik atri krasa lobas nost? Ja, akmeni esot vainigi. Varetu padomat, ka uz celiem nav akmenu. Kurs te ar metinasanu un krasosanu var ko komentet?
Kuram servisam gan ir pietiekami daudz laika ievērot tehnoloģijas procesu? Vai arī tas tad attiecīgi maksā.
Viens no scenārijiem ir - metāls pilnībā tiek atbrīvots no rūsas, tad gaidam vienmērīgu rūsas slāni (dažkārt pietiek ar nedēļu) un tikai tad apstrādājam ar rūsas modifikatoru, pēc tikai gruntējam, krāsojam, lakojam. Modif.dod oksīdu aizsargslāni. Ja arī krāsa nolobās, apakšā vēl paliek aizsargslānis, kas pēc paskata var atgādināt rūsu.
Vēl ir varianti ar apstrādi ar atšķaidītām (vājām) skābēm, kad veido piem. sulfītu, taču tāpat pareizi pēc tam viss jādara, lai krāsa/vai špakteļmasa nelec nost. Plus vēl cītīgi jāpalasa kādas bāzes krāsa ar ko "labi sadzīvo".
Runa par jaunu bleki principa, kuru uzmetinaja un apstradaja, tapec nobrinijos. Pec nolobisanas dzeltenigi grunts pleki. Taisija gan ilgi, savas 600 eiras salasijas. Parsteidz, ka pirns tam gudrojas, bet pec kara gudri stasta, ka bez maz vai tam ta ari but
Arī jaunu bleķi ir jāapstrādā. Smilšu strūkla, slīppapīrs, bet virsmai ir jāiedod vajadzīgais raupjums, lai gruntij būtu nepieciešamā adhēzija. Varbūt viņi tur pārpulēja, vai apstrādāja vienā dienā, un krāsoja tik pēc divām, utt. Normāli tam tā nevajadzētu būt, ka lobās.
Šaubos, ka jaunus autiņus pirms krāsošanas apstrādā ar smilšu strūklu. Bet kļūdu tā pat tur var būt bez gala. Nepareizi notīrija, nepareiza grunts, nepareiza temperatūra, krāsa nesapas ar grunti, pārāk biezs slānis. Haltūristi tev trāpijušies!
Kads mazos robojumus ir krasojis? Sitais ir totals optima variants vai deretu mazu robojumu piekrasosanai - automarket.lv/?route=product/product&product_id=8729¤cy=EUR ? Pabraukaju pie daziem, izlemam uz melna likt melnu uzlimi, beigas dizaina studija noteica, ka ir tikai caurspidigas.
Metinajuma krasa
Ahoj viri. Vienam autinam nacas jaunas arkas uz slieksna galus sametinat. Parkrasoja. Velak apstradajam pret rusu arku iekspusi. Paiet kadi menesi - skatos slueksniem galos pie arkam krasa iet nost, cota likas, ja metina un kraso, tad hulis tik atri tadi pigori. Darbinieka stasts, ka uzlime jaiestrada, a nafigam tikai tagad to piedava un cik patiesiba, ka tik atri krasa lobas nost? Ja, akmeni esot vainigi. Varetu padomat, ka uz celiem nav akmenu. Kurs te ar metinasanu un krasosanu var ko komentet?