kas varētu būt pa vainām? un vai visticamāk degvielas sūknis? auksts lec tīri labi, ne vienmēr ar pirmo bet lec. silts pirms pāris dienām negribēja lekt, bet izdevās, šodien bez cleaner nevar siltu vairs palaist. braucot viss pilnīgi ok, jauda arī normāla. apgriezieni nestaigā. nekur nekas nesulojas. izplūdes gāzes ok.
Degvielas sūknis tev kur atrodas ??? Vai to var vai nevar ietekmēt motora temperatūra ? Vai sūknim no darbības viedokļa ir kaut kāds atšķirība, no tā vai tas startē motoru no nulles, vai arī "baro" to pastāvīgi ?
P.S. Un atbilde ar ļoti lielu varbūtību slēpjas tajās detaļās kas tiešā veidā tiek no motora uzsildītas! Un arī tās tev būs ierobežotā skaitā - tādēļ domāju mierīgi vari arī uzminēt, kurs būtu jāsāk meklēt.
temperatūras devēju tikko uzlikām citu, tas nav vainīgs. paskrūvējot vaļā sprauslas, divām degviela pienāk normāli, divām knapi. un tagad kad motors drusku padzisis piedarbināt varēja bet tāpat pailgi jāgriež. kvelsvecu lampiņa deg tikai uzsildod kvēlsveces, kad nevajag nedeg. varbūt spiediena regulators vainīgs varētu būt?
OK, tad škiet tomēr es domāju nepareizi. Un tad man drusku jāpapēta un jāpadomā, kas to var izraisīt ka tieši 2 ir zemāks spiediens. Bet šobrīd škiet ka vaŗetu būt regulators, jo tajā izskatās ir vienīgā elektriskā detaļa kas "šķiro" sprauslas pa cilindriem.
Te tad būš idejā kā notiek sadalīšana pa cilindriem un galvenie principi - sanāk ka kauts kas nav kārtībāar sadalīšanas mehānisma daļām - kaut kas nepilnīgi atveras siltam ...
ja tikai 2 gļučī ar šo sūkni un tikai karstam, tad man šķiet ka kaut kas vairs vienkārši neatveras tajos 2 kanālos. Bet teorētiski ja šādi kā šajā video izskatās tas speciālais " viļņotais rotors" - tad arī dažos cilindros var būt zems vai zemāks spiediens.
Un ja tiešām.vilņotā daļa ir beigta tad gan faktiski var yzskatīt ka sūknis ir beigts, bet nu no konstrukcijas viedokļa man izskatas ka vajadzētu būt viegli labojamam, ja nu kas. Tiesa es gan tad gaidītu ka simptomi aukstam un karstam ir vienādi.
Palasīju, paskatījos , bet gudrāks nekļuvu kāpec tieši 2 un tieši siltākam ir mazs spiediens. Bet nu idejiski droši vien ir vērts aizstiepties pie kāda zinoša cilvēka, lai vismaz notestē to sūkni - pietiek vai nepetiek tam spiediens. Iespējams ka kada no elektriskām daļām taisa sūdus utml.
Man bija tādi pat simptomi vecam dizeļgolfam. Auksts daudz-maz normali pielec - karsts - tikai ar ievilkšanu uz beigām. Eļļu rija kā begemots, tāpēc nolēmu, ka gredzeni galīgi nekādi, siltam kompresija zūd. Aukstam vismaz tā mellā eļļa kaut kā palīdz.
WALA rakstīja: Palasīju, paskatījos , bet gudrāks nekļuvu kāpec tieši 2 un tieši siltākam ir mazs spiediens. Bet nu idejiski droši vien ir vērts aizstiepties pie kāda zinoša cilvēka, lai vismaz notestē to sūkni - pietiek vai nepetiek tam spiediens. Iespējams ka kada no elektriskām daļām taisa sūdus utml.
Tiri teorētiski, ja gribas pašam darboties, tad var ka taja piemera kur kaut kas virpai līdzigs darbina sūkni (,iespējsms ka ir labāk kaut ko ar mazu griešanas ātrumu ņemt), tikai obligati japarupejas lai degviela stabili pienāk,jo tā eļļo to sūkni.
Atzīmē tos cilindrus kas tev ir ar mazaku spiedienu uz dalitāja korpusa, paņem mērtraukus katram cilindru izvadam un tad skaties vai pie vienāda regulatora atveruma puslidz vienāda degvielas padeve, un ir ari jāredz kas notiek uz pārplūdi, ja 2 gadijumos no 4 pārplūdē nāk vairak degvielas, tad kaut kas tiešām bloķē kanalus, bet ja pa 2 stobriem vienkārši miez mazāk degvielas (tam objektivitātei vajag vairākus mērijumu ciklus ar salidzinoši daudz pilniem apgriezieniem), tad ticamaks ir vilņotā rotora izdilums, vai kāds cits tās kustīgās ass defekts, bet tad tas verķis tāpat ticamak būs jājauc un tad jau manīsi.
Chankaishi rakstīja: Man bija tādi pat simptomi vecam dizeļgolfam. Auksts daudz-maz normali pielec - karsts - tikai ar ievilkšanu uz beigām. Eļļu rija kā begemots, tāpēc nolēmu, ka gredzeni galīgi nekādi, siltam kompresija zūd. Aukstam vismaz tā mellā eļļa kaut kā palīdz.
eļļu nerij. samainijam šodien spiediena regulatoru, laikam jēga nekāda, jo drusku padzisis pielec ar otro reizi, silts nu ne pa kam. jā, degvielas padevi ideālā gadījumā pārbauda uz stenda, bet arī šādi var redzēt vai nāk degviela vai nē. šodien nāca beigās pa visām sprauslām, pieļauju tādēļ, ka spiediena regulatoram bija gruži diezgan daudz pie tā sietiņa. bet tāpat problēma ar silta pielaišanu nav mainījusies.
Tehniski pārbaudāmās lietas būtu - temperatūras devējs, kompresija cilindros un augstspiediena sūkņa raditais spiediens. Daudz gružu pie sietiņa nozīme, ka daudz sūdu ir gājis cauri sūknim, kas nereti nozīme palielinatu sūkņa daļu dilumu ...
P.S. tās protams nav vienigās iespējamas nelaimes, bet tās visas ja vien datordiagnostika neuzrāda ko konkrētu, ir tas lietas par kuram butu jāparliecinas vispirms,lai vispar butu jēga tālak ņemties un ieguldit naudu
Pielej motoreļļu pie dīzeļdegvielas. Tā, lai mainītos viskozitāte. 1:10, piemēram. Tad mēģini iedarbināt siltu. Ja leks, bojāts sūkņa augstspiediena pāris (izdilis). Kas, visdrīzāk, arī ir noticis. Pie lēnajiem starta apgriezieniem siltā, maz viskozā dīzeļdegviela, vienkārši izspiežas gar slīdvirsmām un vajadzīgajā vietā nespēj radīt pietiekamu spiedienu.
šķūnis nomainīts pašu spēkiem, tagad silts lec un tādā ziņā viss ok. tik jauda gan drusku mazāka un šķiet patēriņš augstāks. draugs saka, ka jābrauc uz dīzeļcentru, lai noregulē sūkni. pašiem mājās jau tas nav izdarāms cik saprotu?
Mazda 323f 2.0 tdi 1999.gada nelec silts motors
kas varētu būt pa vainām? un vai visticamāk degvielas sūknis? auksts lec tīri labi, ne vienmēr ar pirmo bet lec. silts pirms pāris dienām negribēja lekt, bet izdevās, šodien bez cleaner nevar siltu vairs palaist. braucot viss pilnīgi ok, jauda arī normāla. apgriezieni nestaigā. nekur nekas nesulojas. izplūdes gāzes ok.