pirms meties ko visko mainīt , piebrauc padiskutēt StarsMB Jūrkalnes ielā 44 un MBestā ,Deglava 82 (Karcher moikai blakus) , meistari zinoši un domeniksam konkurētspējīgi .
Varbūt var vnk. ignorēt to adblue? Ļaudis saka, ka sensora bojāeja MB ir ikdiena! Nelīdz ne "continental", ne "made in germany". Varbūt vācu eBay lētāk piedāvā?
Nevajadzētu būt ikdienai, ja viss strādā kā paredzēts, es protams saprotu, ka nevienam nav vēlmes un laika sipties ar viduvēji labi izstrādātu sistēmu, un ne pārāk labu dizainu ( ar domu, ka zināmā mērā šīs sistēmas čakarēšanās ir "norma").
P.P.S. man gan vēl būtu jāpapēta, bet ir aizdomas ka tā pati degvielas ekonomija sipj prātu vairāk un senosri biežāk "izlido", teiksim tukšgaita ir par zemu, start/stop dēļ tenmperatūras izmaiņas slikti atsaucas uz ilgmūžību utml. tobiš jebkas kas palielina oglekļa savienojumu/uzdeguma veidošanos.
Nu re, ne tikai VW, bet arī MB ir līdzīgas problēmas. Manam Multivan (2016) pie nepilniem 110 tūkst. km odometrā saistībā ar atgāzēm ir mainīts nevien EGR vārsts un motora galva (garantijas remonts), bet arī cieto daļiņu sensors jeb kā rēķinā rakstīts "partikula spiediena devējs" (470 EUR).
Tehniski var atrast ka dažos gadījumos mersim ir atteicis NOx sensors dēļ uzdeguma (tehniski var provēt mazgāt), ir kad Adblue dažām markām čakarē prātu. Un ir kad tiešām kāds no elektriskajiem lokiem aiziet pa pieskari, vai vadība, bet izksatās ka ir vērts pakonsultēties ar alternatīvajiem servisiem - tur bieži arī ex-dīlera mehi strādā un zina un dara to ko dīleris nekad nedarīs ;)
Pašam izziņai:
Uz šo nevajag paļauties, bet var aŗi šādi reizēm atrisināt šo jautājumu ja vainīgs uzdegums:
Respektīvi ja tev vienkārši tikai kļudu nolasīja un nekādu tālāku diagnostiku neveica -tad ir vērts palūgt kādam kurš var un grib to veikt, ielīst ar reālu voltmetru un/vai oscilogrāfu (vai speciālu diganostikas rīku) , lai redzētu kas ar signālu darās. Un jā iespējams ka tev tāpat pateiks, ka visa daļa ir metama, bet tāpat ir vērts dabūt "second opinion".
GL350 Adblue noviebās pēc 4,12345 gadiem un 128tkm , 'slēptās garantijas 'nebija , oficiālā nule kā beigusies .1.8keur .
Toyota 2,0d , 57tkm , 2 gadi , Adblue noviebās , garantija , bet jāgaida bija 3?!? nedēļas .
VW Golps6 1,6tdi , paldiesdievam ad blue nau , 213tkm , 9 gadi . ---------NEPĀRDODĀS !!!!!! jo nau tās čuru līnijas , Tomēr pie 120tkm 4,2 gadu vecumā ,EGR noklājās un 'slēpti' garantēti tika nomainīts .
P.S. Ateca 45tkm 2 gadi ,pagaidām turās , bet doma par tām čurām ''nomāc''
Viss pamatā tiek barots ar NESTE Pro un Futura , tukšgaitā netiek darbināti , startstopi tiek izslēgti . Kā ar to lāstu cīnīties ???
Dēļ visa iepriekš minētā , aizvien gaužāk patīk EV
Ja nemāk izvēlēties auto tad nemāk. Vienīgais dīzelis, kas tizlojās bija opeļa ecotec. Pēdējos 12 gados ar reno un alfas dīzeļiem ir veikti pār pa 500tkm. Alfai tikai zobsiksnas, reņiem zobsiksnas un pēc 150 tkm šāles profaksei nomainītas. 2 turbīnas uz 4 mašīnām nomainijušās. Un viss.
Autobūvē ir jāorientējas, tad neviens kā lohu neslauks.
Kuram reņa motoram šāles mainiji ? Mums attalaks radinieks 1.2 Nissanam piespiedu kārtā to darija, reti švakrs tas Reno-Nissan aparāts, ir vel kads kuram "tas japieskata" ?
Alfa romeo 1,9 jtdm resurss virs 500tkm. Zobsiksna, turbīna, gaisa masas mērītājs, tīrīts EGR
Renault 2,2 dci. Izstiepto eļļas maiņu intervāla(30tkm)
dēļ iespēja apgriezt šāles, vai arī "dabūt dzeni" ir pēc pirmajiem 250 tkm. Kā otrajam īpašniekam šo intervālu ir iespēja samazināt. Nu un lielās slodzes uz šālēm dēļ, mainiju šāles ik pēc 100tkm. Toties nebija bēdu par kloķeni. Eļļošana pasliktinās arī balansējošo vārpstu izdiluma dēļ. Met vārpstas laukā, liek mastera eļļas sūkni un par to vairs nedomā. Protams arī siksna, turbīna.
Reno 2.0 dci. Pirmajiem trūka ķēdes. No 2008 gada nāk ķēdes ar 400tkm resursu. Šrotisti saka ka motors mūžīgs. Pats paņēmu rudenī ar 190tkm, tagad 240. Neko nemana un nedzird.
Nu labi... Saki man kas ir tas dzinulis, kas liek pirkt vācu autobūves " šedevrus"? Motoriem par 30% lielāka jauda? Vadāmība, kādu citi nespēj radīt? Varbūt nepūst?
Vai tu pirktu auto, kura reklāmā rakstītu- gaita līgana, bet piekares remonts maksās vienu € par nobraukto kilometru? Vai- superīgs interjers, bet motoru pez problēmām izdosies pielaist ne vairāk kā 1257 reizes?
Man liekas ka labāk reizi pa simts štukām samainīt lētas šāles [gan jau tam hrenim tur ir parastas šāles] nekā bik retāk mainīt bezjēdzīgas figņas par četrciparu summām lai arī neapšaubāmi ar otrajām tačkām ir lielāks pačots jo visi zina ka to braucēji spēj mētāties apkārt ar simtiem un tūkstošiem.
Bet tā pa lielam - diskusija kurš sūds patīkamāk smaržo....
Sirdsmieram. Piedevām 2.2 dci ir taisīts no 2.2 dt nomainot 12v pret 16v mehānisko sūkni i pret commonrailu. Pie vienas virzuļu grupas sanāca lielāka jauda. Un ja reizi pusotrā gadā ieliek motorā dažus simtus € un brauc bez bēdu- kapēc ne?
NOx sensors Nr.2 Mercedes-Benz GLC 220 dīzelis, kā tas var salūzt?
Iedegās Check engine, pārbaudīju un izmet error, ka jāmaina NOx sensors Nr.2! Kā tas vispār var salūzt? Jāmaina ar kaut kādu vadības bloku.. 700 eur