Nesen vienu dienu braucot ieskrējiena joslā un uzspiežot bišķ vairāk pedāli grīdā dators uzrādīja, ka dzinēja vadībai nepieciešams serviss.
Nu ok, kļūdas tika nolasītas, nodzēstas, vēlreiz iedevu nedaudz čībā atkal tas pats, kļūdu taisa ka gaisa masas mērītājs.
2.5 jautājumi.
1. Vai var kādu laiku ar tādu pabraukt? (mašīna vajadzīga šobrīd ikdienā nav iespējas atdot servisam uz 2 dienām)
2. Kāpēc no rīta nekādas kļūdas neuzrādās un var braukt kaut 100km un nekas nav līdz brīdim kad iedod čībā. (Vienīgi sliktāk lec, kad mašīna pastāvējusi, jāgriež kādas 5-7 sekundes).
2.5. Mašīnai ir dpf vietā, aukstai esot esmu pamanījis ka grūtāk pielaist un ir smaka parādījusies kamēr auksta, kvēpu izpūtējā nav. Bet spriežot pēc visa būs?
Paldies.
Edit: Atdot tolmetā labs variants, bet sludinājumos jēdzīgu bendzīnu nav.
Sākumā vienkārši nomainīt to, uz ko norāda motora diagnostika/kļūda.Gaisa massas mērītājs nav mūžīgs un var būt itin cimperlīgs pat tad, ja kļūdu nerāda..Pie viena, pārbaudi arī kvēlsveces.Lai lieki neļurinātu atlikušos cilindrus un nemocītu to Dpfu, kad no rītiem grādi būs zem +8.
Ja mašīna stāvējusi, jāgriež 5-7sek... -ja tas simptoms ir novērojams pie Silta motora, tad ir sliktāk, nekā ja pie Auksta.
Ps, sludinājumos nav līdzīgu benzīnu- nu tapc, ka tie suudi jau sen visi ir pa 5-7x izjukuši
Vadības bloka pašdiagnostika ir domāta lai palīdzētu diagnostiķim vieglāk noķert pārtrauktas problēmas nevis lai aizvietotu diagnostiķa smadzenes. Ja ir kļūda par MAFu, tātad tas MAFs ir jāpārbauda, nevis jāizšauj no detaļu lielgabala uz mašīnu.
Nu mašīnai ir 15 gadi, skaidrs ka laikam tas Mafs ir čau, nav viņš tik dārgs lai viņu nenomainītu, jautājums bija, vai var lietot mašīnu tādā režīmā neilgu laiku.
Nedomāju, ka atradīsies tāds ierindas lietotājs, kurš katru 15gv suudu nesīs uz pārbaudi.Ja arī tas izrādīsies "stradājošs", garantijas tur nav.Tādus 15gv suudus ir jāmaina tikko mazākās aizdomas.Vismaz tad kādu vienu komponentu varēs izslēgt no "saraksta".Savādāk sanāks tikai nebeidzams čakars un bezjēgas laika tērēšana.
Tāpat jebkura "strādājoša" lambdazonde var izrādīties suudīga.Tie ir vienkārši maiņas materiāli un nemaksā nekādu kosmosu.Atkārtota diagnostika komplektā ar nerisināšanas dēļ iegūtām citām problēmām būs par kārtu dārgāk. Protams, ampuputēs dpfu/egru un "mēs" iegūsim par vienu smirdošu draņķi vairāk.
Ehh... [smaga nopūta]... MAFs uz nekādu pārbaudi nav jānes - tam pašam diagnostiķim, kaut vai arī īpašnieku pie stūres, bija jāuztaisa izmēģinājuma brauciens - MAFu pārbauda ar kompi skatoties tā rādījumu un otrajā vai trešajā robā aizgriežot līdz galam - pirms tam izrēķinot pēc vienkāršas formulas apmēram to gaisa daudzumu kādu tas motors pie savas max jaudas patērēs, un sagaidot ieraudzīt to ciparu pie tiem apgriezieniem pie kuriem notiek max jauda. MAFs ir pietiekami dārgs, ar pietiekami garu darbamūžu un pietiekami lielu varbūtību ka kļūdas par viņu patiesībā ir par kaut ko citu lai nebūtu vērts aiz neko darīt mainīt viņu nost. Ar lambdu ir savādāk, tā ir "dilstoša" detaļa, bet nu arī tām mūsdienās resurss ir stipri pieaudzis; man liekas ka LSU 4.9 platjoslenei ražotājs sola vismaz 250k - jebkura gadījumā arī tādu [ja kļūda par tādu] jāpārbauda skatoties mērījumus, nevis vienkārši mainīt nost.
Nu tika dzēstas kļūdas, tika iedots čībā, kompis atkal uzrādīja ka Maf. Protams, ka par kaut kādu attiecību mērīšanu runa nevar iet. Serviss parasts vasjka, kas nolasa kļūdas un viss.
Bet viņš taču teica, ka esot bijis pie "diagnostiķa".Nu varrbūt (joprojām) ir vēl kāds tāds lohs, kurš sauc sevi/par, bet procesa laikā neizdara pašsaprotamas prastas darbības.
Ideāli jau būtu, ja tas pats,kurš pateica, tad to pateikto arī nomaina un pasniedz tev "rezultātu".Bet vienalga, ar kaut ko ir jāsāk un tas 1mais kandidāts te būtu samērā skaidrs.
"Bet viņš taču teica, ka esot bijis pie "diagnostiķa".Nu varrbūt (joprojām) ir vēl kāds tāds lohs, kurš sauc sevi/par, bet procesa laikā neizdara pašsaprotamas prastas darbības." - tādu diemžēl ir ļoti daudz.
Protams, ka tas mērītājs tiks nomainīts tikko kā darbā iedos pāris brīvdienas darba dienās lai tiktu uz servisu, jautājums ir vai var ar tādu pusbeigtu nedēļu pabraukāt. (uz liepāju neplānoju doties, tepat Rīgas robežās).
Kvēlsveces viņam visas piecas pavasarī jaunas bija ieliktas.
Var gan jau ka arī ātrāk, bet nelienu klāt lietām no kurām nav sajēga. Ja ir kāds, kurš to var izdarīt nu nevis desmit minūtēs, bet kaut vai stundas laikā, welcome. Varbūt būs laiks nomainīt servisu
2007 gada d5 ar 280k km : D. Es domaju te arī viss ir pateikts.
Brauc kamēr var pabraukt un tad atdod pārpircejiem. Nav jēgas tur iedziļināties, jo laiks+resursi, lai šitādu mašīnu sataisītu līdz galam nav tā vērti.
Kādēļ? Tika pirkts ar 240k km, nekas traģisks nav bijis. 3 gadu laikā priekšējie amortizātori, viens stabilizātors aizmugurē, motoram spilveni, viena vakuuma truba, nu roķene bieži čakarē prātu, vismaz reizi gadā vienā pusē mīl ķilēt. Bet tā lej dīzeli un brauc.
Pietam, auto bija no Nīderlandes, viņa ir mazāka valsts vēl par Lv, pats esmu tur bijis pāris reizes, nu tā arī nesastapu cilvēkus kas brauktu 300km dienā uz darbu un atpakaļ. Tai pašā LV auto tiek lietots gandrīz katru dienu, ir braucieni uz laukiem/sēnēm/dabu, nu nav vairāk gadā par 15-16k-km.
Lūdzu nejauciet personīgās mašīnas ar darba busiem. Paldies.
Droši ja kāds netic nobraukumam var apsēsties salonā, izbraukt un samainīt pret savu nenobraukto bendzīna auto.
Aha. Jau sen atpakaļ šiem Volvo no Nīderlandes vidējais nobraukums bija ap 400 000 km. Tādu masīnu pērk, lai brauktu daudz. Nav ko dzīvot iluzijās. Es teiktu 80% sādu Volvo ir tīteņi, salons ne vienmēr ir raditājs, jo tāda tipa masīna parsvarā tiek lietota pa autobāni.
Bija man kādreiz līdzīgs Volvo. Nekā īpaša, parasts, pārāk mīksts ikdienas auto. Kad sāka plīst bieži un dārgi, pārdevu. Autora pieminētie Golf un Octavia ar 1.4 benzīniem tiešām ir gandrīz bezproblēmu aparāti. Divus aizgriezu no 0 līdz 300 tkm, motoriem vispār neko nedarot. Varbūt nav tik "pontīgi" kā Volvo, bet praktiskāki, vieglāki, labāk vadāmi un daudz lētāki ekpluatācijā.
Es kad šo mašīnu pirku man bija izvēle starp viņu un Mazda 626, par kuru būtu jāmaksā apmēram 1k vairāk 2.5 gadus atpakaļ. Bet par cik mazda kādreiz jau man bija, tad nosliecos uz šo pedofilu auto.
Es jau biju aizmirsis, ka Mazda 626 eksistē. Tajā gadā vispār Mazda 626 varēja maksāt dārgāk par 500 EUR? Vispār ļoti interesanta izvēļu kombinācija...
Viņas visas jau aizbrauca Tolmetā pirms 15 gadiem.
Pēc 2004. gada v70 neesmu redzējis, ka būtu baigās problēmas, vismaz man darba kolēģe mauc ar tādu pašu kā man, Lv pirktu, skatē vēljoprojām pēc padsmit gadiem pat 1 neliek par rūsu.
Protams, arī ja brauc 99% pa Rīgu un 5km gadā un mazgā reizi gadā vai necik, tad jebkas būs sarūsejis.
Kā piemērs, man draugam Toyota Avensis, pirka jaunu, nobraukums 85k km, sarūsējis ir viss kas var sarūsēt jo mašīna ja trīs mēnešos tiek izkustināta tas jau ir apsveicami, pirkta jauna Lv.
Nu bet es ieliku bildi ar savu LoLvo, lūdzu skaties kur ir rūsa? Nu es pateikšu kur ir. Uz izpūtēja bunduļa ebio! Piedāvāju to mašīnu mainīt pret bendzīnu, msh nav atsaucies, Jūs arī nē nu tad ko Jums vajag? Nu netici ka tā mašīna ir 280k nobraukusi, nu paņem maksā man 70eur dienā es tev braukāšu apkārt Zoļikam kamēr būt 700k un pa Tavu naudu piedāvāšu izravēt dpf, egr un pārējās fekālijas ebio. Nu cik var sūdu stumt.
Nuja, paņemot no nulles, nekas nava jāpiemaksā. Vienkakārši atdodies 2k vērto v70 šortā un paņem vietā 22k vērto oktāviju..Jū.Ja oktāvijas vietā būtu ņēmis nulles Volvo pa 42k, tam tas motors noteikti būtu pa tiem 300kkm jau 3x izjucis.
Golfā tāpat arī var "salikt" (vismaz) tikpatdaudz, kā tajā v70jā.Jā.Es pat teiktu, ka tajā var iebraukt iekšā ar visu to v70,ieskaitot iespējamo bagaāžu un/vai neiespējamos passažierus.
Ne, nu jā, 1x gadā (vai 2x 5gados) nopirkt maf-u pa sotaku ir "dārgī", taču maksāt tajā pat 5g laikā katru mēn par jaunu golfu ir lētāk.Vispār pārdodot golfs (parasti) maksā Dārgāk, nekā pērkot.Tā ir.Jā.
Pa 22k sanāk 220gab maf-i un vēl boonusā 1gab egr-s un vēl viens gab (tukšs) dpf-a bundulis.Un brauc lepni, aka Barons Bunduls. Čorts,sajuka rēķini, nevar vairs neko saprasst ;p
Jūs esat vienīgais kurš sakarīgi atbildēja uz manu jautājumu, paldies! Valmiermuiža no manis!
Par to pārējo, maksāt nepiemaksāt.. Es savu LoLvo nopirku 2,5 gadus atpakaļ par 3.5k eur. Ziniet cik es mogo vai longo biju vai esmu parādā? Necik! Es to mašīnu nopirku naļikā. Ja mana finansialā situācija atļautu paņemt kredītā māšīnu uz 7 gadiem par 15-20k pakām, es to nedarītu, es labāk Latvijai jau tā nabadzīgo demogrāfiju uzlabotu.
Jā Latvijā nav iespējas visiem braukt ar jaunu mašīnu operatīvā līzingā un uz garantiju.
Ja Tu esi priekšnieks uzņēmumam tad jā! Bet ja tu esi padotais.. Nu neiznāk draugi mīļie kā jums gribētos paņēmt LV G klasi da kaut vai to pašu Dacia... Labāk iesakat servisu kur saprot Volvo. Cik % no šī foruma brauc ar nullītēm vai līdz 5 gadi veciem auto? 10%?
Reizēm no izlasītā vajag mēģināt arī kautko saprast. Man pietiek ar dažām dienām gadā, lai saprastu, ka šeit nekas nemainās un Jāņi šeit ir biežāk kā veiksmīgi saremontēti auto. Foruma tēmas jau visu parāda.
Tas pats foruma veterāns MSH tak brauc un brauc. Maita tikai citiem negrib remontā palīdzēt.. Bet ar saviem 350eur operatīvā līzingā mēnesī es uzreiz pasaku, ejat na.
Bēdīgi. Es atceros, kādreiz forumi bija domāti, lai palīdzētu viens otram nevis apdirstu. Tēmu var slēgt, atbildi man pateica viedie, varu pabraukāties ar to pussprāgušo mafu. Juaku dienu dienu visiem!
Kaut vai necik par 20 gadiem, bet šeit man atbildēja, ka ar pusdzīvu gaisa masas mērītāju pāris dienas varu pabraukt. Tāds arī bija jautājums. Kamēr nesākās miljons k km un pārējas fekālijas.
Man bija auto, kuru pārdevu uzpircējam nedēļu pirms TA beigām. Jaunais īpašnieks TA dabūja 8 vieniniekus un pēc 10 tkm tas auto parādījās Jelgavas šrotā. No sērijas, braukt jau var, bet vai vajag?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FOR FUCK SAKE MAN INTERESĒ VAI VARU JOBANAS 5 DIENAS NOBRAUKT AR KĻŪDU PANELĪ KA DZINEJA VADIBAI ZOPA! NETAISOS ES TO JOBANO VOLVO PARDOT NE TEV NE UZPIRCEJIEM NE ARI SS,LV LIKT!
Tas norm, ja tematu sāk "mans padsmitgadigais Volvo tikko Nīderlandes ar 120 k km, braucis tikai mācītājs uz cofeeshopu sācis raustities". Visi izpļutās un nomerinās.
aaa for fuck sake nu cik var? Nu tiešām lūdzu atbildi cik var? Man darbā ir 5 mašīnas kuras ņēmtas jaunas no 0 un problēmas ir bijušas vairāk. Ne visas par garantijas naudu, jo Latvijā taču zināms ka 5 gadu garantija neapmaksās Tev pat etalonu līdz servisam.
Nu ko Tu bļāviens gribi? Ir ieliktas visas iespējamās bildes šeit ar to padsmitgadīgo musaru. Nē Tev nav miera. Nu kādas ir Tavas vēlmes??? Jāizved uz Spici Tevi? Es vienk. nesaprotu.
Par 4. varu konkrēti atbildēt. Ķēde grab dēļ tā, ka ar laiku (ap 250 - 300 tkm) beidzas hidrauliskā ķēdes spriegotāja mūžš. Ķēdes maiņa (kautkādus gadus atpakaļ) maksāja Autofavorītā 300 EUR, Autoīle 600 EUR. Šāda summa reizi piecos gados ir tīrais nieks. Tam pašam Volvo man izjuka agregātsiksnas spriegotājs, siksna nokrita, par laimi, neierāva zobsiksnā, kautgan visi forumi pilni ar tekstiem, ka noteikti ierauj.
3676. kārt veči beidzat stumt sūdu lūdzu, cilvēki atbildēja jau.. Jā varu pabraukt. Kam kaut kas neapmierina utt. lūdzu var droši iegūt manu volvi apmaiņā pret citreon C5 vai aiziet Na.
Ja obligāti "ir jāņemt" 30k ietvaros mašīnu "priekš sevis", tas izklausās tā samērā diskutējami.Interesanti ,kas tas par "darbu" un kāds ir tas "ikdienass attālums", ja ar saviem ienākumiem to var tiešām Ekonomiski pamatot.Plus vēl katru dienu patērēt tikdaudz šī paša (sava/Dārgā) laika, lai vajadzīgajā vietā nokļūtu.
Un kas tas vispār ir par lietotāju, ja pie noskrējiena mazpacmit kkm gadā viņam ir jāuztraucas par normāli uzturēta lietota auto varbūtējo "atteikumu".Kur tad viņš šitā te brauc un kam tādam ir jānotiek, lai no turienes (vai līdz/turienei) nevarētu atbraukt.
Es no savas 20+ gadu auto lietošanas pieredzes ieteiktu atrast savu auto meistaru/servisu, pie kura tad arī risināt visas auto lietas. Tā kā ar ģimenes ārstu. Forumos, līdzīgi kā uz sētām, raksta daudz…
Parasti gan ir tā,ka pie izvēles pamatojuma tie jēdzieni "gribu" un "varu atļauties" pēc sava "svarīguma" tiek ierindoti (labi ja) kādā 5jā vietā no "augšas".Vai pat vēl zemāk.Un tieši tāpēc tai sarunai nav ticamības.Es piem nekādīgi nevaru "atļauties" par 30k nopirkt jaunu auto,tapc nopirkšu lietotu.Bet (iespējams) par to pašu summu.
Kā arī, "cita" taisnība,- ka bez "sava" servisa (vai bez savas sajēgas) ar to lietoto nav tik vienkārši.
Man pirmajā vietā bija jauns, tad auto klase, tad budžets. Var ilgi diskutēt ko un kāpēc, bet neredzu jēgu. Jauns ir jauns vienmēr, tāds, kādu gribi, ir garantija ar visiem bonusiem. Un kas interesanti, katru nākamo auto tu vari dabūt lielāku/labāku pie tām pašām izmaksām.
Un šodien es varu viņu pārdot stipri dārgāk kā pirku
Stipri Dārgāk? Pārdot? Tagad? Hmm.Nu tad jau vajag Pārdot! Naudu zeķē un miers/mājās,pāris g varēs nekur nebraukt un neparko nestrādāt))).Uz Lielāku mainīt- priekš kam, labāk uz mazāku un starpību/kešā (ķešā) ;p
Neķer kreņķi! Velosipēdu gan es nopirku lietotu. Neredzēju jēgu maksāt 600+ par pliku bāzes modeli. Nopirku tehniski tādu pašu, lietotu, 3x lētāk. Nomainīju bremžu klučus, uzliku želejas sēdekli un iet kā jauns.
Atbilde uz galveno jautajumu ir tāda, ka principā ar tādu MAF var braukt kaut vēl vienus 100K, ja vien degvielas patēriņš nesāk līst šausmigi uz augšu vai auto vairs nelec vai citādi ļooooti sūdigi uzvedas, jo MAF tev samēra gaisa daudzumu , ja to sak merīt nepareizi, tad degvielu jauc nepareizi, nelielas nobīdes uztrauc tikai ekolohus, bet lielas nobīdes vairs labi nestrādā. Tātad ja pabraukt vari, tad līdz sevisam tiksi un nekas tev tur nenotiks ...
P.S. un ar 400K Volvo kam virsbūve nav sapuvusi es mierīgi arī sadzīvot ilgi un dikti, diezgan labi patīk tas auto, un ja ta turpināsies var gadīties ka sievastēva XC90 ar elektrības gļukiem tiks nodots tikt galā, moš tad arī pakurināšu to 2.9 benzina brinumu, jo nu iet neslikti, ja tik vēl bremzes savestu kārtībā un no salona sienu un ko tur vēl iztīrītu ....
Kas te dažiem kaiš? Cilvēks uzdod normālu jautājumu, saņem pāris normālas atbildes, bet tad sākas no dažiem kadriem kaut kāda verbālā caureja: Volvo sūds, forums sūds, nobraukums tīts, a es..., a man..., a vispār... Tak ejiet sievai krist uz nerviem, nevis te ko dirst bezjēgā.
Kā te kāds piemin nobraukumu (vienalga cik lielu, vienalga kādam auto) tā sākas: nevar būt, tādi neeksistē, visi taču brauc simtiem km katru dienu! Da ejiet jūs... Manam 2006. gada Seatam ir 250K. Oriģināli un pārbaudāmi. Manam nesen pārdotajam 2005. gada Peugeot, kas bija pilnīgs lūznis un knapi turējās kopā, bija ORIĢINĀLI un PĀRBAUDĀMI 140K! Nu nebrauc te tādus attālumus. Un Holandē arī nebrauc.
Kaut kādus topikus par Peugeot Partner 1,4 benzīns problēmām jau esmu te taisījis. Īsumā: tas auto nonāca manās rokās pirms gada ar 130k noskrējienu kā samaksa par vienu haltūru, jo Seatam biju drusku samīcījis bleķus un vajadzēja steidzami kaut ko, ar ko braukt. Viņš bija pamatīgi sarūsējis, viens slieksnis jau metināts, otru es pats uz ātro sametināju. Iepriekšējais īpašnieks jau bija paspējis nomainīt ātrumkārbu, sajūgu, ģeneratoru, pakaļējo tiltu, kārba un tilts tika ņemti šrotā, līdz ar to arī jau bija ar defektiem, bet lietojami. Man uzreiz nācās mainīt kloķenes stāvokļa devēju, kurš bija beigts un vēl visādus sīkumus, kurus precīzi vairs neatceros. Viena zonde arī bija pagalam, bet tā kā veco neizdevās izskrūvēt un baigi tas dzīvi nebojāja, tā arī nesamainīju. Auto godīgi novizināja mani visu ziemu, bet ar visādiem gļukiem - viltus brīdinājumi par motora pārkaršanu, imobilaizers, kas nogļuko reizi mēnesī un neļauj mašīnu pielaist utt. Kondicionieris (nestrādājošs) nenormāli gaudoja, nācās jaukt ārā un gultni mainīt. Kronis visam bija jau šovasar kad pēc divu nedēļu stāvēšanas noklemmēja ģenerators. Tā kā uzreiz es to nesapratu, tad, mēģinot ievilkt, pārrāvu siksnu un salauzu rullīšus. Kaut kā tā. Nezinu, kas ar to mašīnu jaunībā bijis ticis darīts, bet salons bija absolūti ideālā stāvoklī, kas it kā izslēdz variantu, ka vadāti ķieģeļi pa būvobjektiem.
Vienkārši fantastika. Liekas, ka tu stāsti par autiņu, kas gājis no rokas rokā un ir pieveicis kādus 300k. Citiem autiņiem vēl garantija darbojas uz šitādu noskrējienu, bet te jau kārbas, zondes, imobilaizeri mainīti.
Katrā ziņā jāveido iauto kopotie raksti un šitas jāliek iekšā. Ne katram tā veicās
Kļūda par MAF obligāti nenozīmē ka viņš ir bojāts. Nelienot specifikā sprūstoš egr vai drosele(ja tāda ir) var tieši tāpat izsaukt kļūdu par maf, protams kļūdas kods iedotu pareizāku virzienu.
Tas ka kļūda parādās ieberot liek domāt ka tas ir egr, jo turbīna sāk pūst, spiediens vroģi ir, cilindru darbība adekvāta bet gaisa patēriņš aizdomīgi liels. Nu protams ja kļūda nav par īso vai garo maf ķēdē bet tad kļūda būtu patstāvīga vai stipri sporādiska.
Labāk parunāsim/par.Šodn nejauši atvēru ss un tur ira rakstīts,ka.Šitas te tūūds maksājot 47k eur...Turklāt tam "esot""gandrīz max komplektakakācija.Kas notiek.Nu kā tā.Nucikta var.Nuzaje/bal jau.Jā. www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bkhxic.html
domāju, ka tas ir kāds perekups, viņas tik dārgi nemaksā pat dārgākajā L un K versijā, Sportline noteikti nav dārgākā versija, viņai nav 4x4 kas ir dārgāka versija, kā arī dārgāki ir vagoni un dīzeļi. Domāju ,ka kādus 10tūkt. grib uzvārīt ar argumentu, ka viņam tā mašīna peejama uzreiz.
Tā viņas arī maksā! Mans darba auto pirm diviem gadiem, ar 2.0 TDI maksāja 39 k euro. Šito benzīnnieku var samērā vienkārši nočipot uz 250 zs. Pasāts var nobālēt kautkur maliņā.
Vienkārši kārtējais afeerists, kurš acīmredzot lietišķi saodis lohu klātbūtni.Es cik sekoju līdzi, tad šobrīd vispār nav skaidrs, kādu auto (un kādā cenā) būtu jāpaņem, lai pēc saprātīga laika no tā tiktu vaļā.Un ko nozīmē "varu pārdot".Tas nozīmē visdrīzāk TO, ka iespējams jau pārdosi, taču pēc tam atkal no nulles visu šito gemoru- ko un kur un par cik dabūt vietā.Lūk, reku,cilvēks jau ilgāku laiku "pārdod".Nez cik ieguldījis.Kuŗš (LV) to tādu šodien pirks? Un par cik un kam tālāk to pārdot, ja nu kas nepatiks? www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bpmci.html Modificēta auto "vairumcena" ir varbūt kādi 7k vai max ap 10,jo ap to grozās tamlīdzīgu interesentu "kontingents".Tāpat kā ar izgrieztu dpfu diez vai atradīsies lohi, kuri kko tagad "pirks"ar 200+kkm un par 20+, ta pofig cik tur tie zzs un nnm..
Mūsdienu elektronikas "deficīta" laikā, jā ļoti daudzi arī pasaulē izmanto "dīleru" izsoles, ss.lv analogus utml. lai pirktu jaunus auto, t.i. ja faktiski gaidīt to jauno, svaigo no salona nav laika. Un ņem pat "buy-back lemon" tačkas ar mazu noskrējienu, kuram tie defekti ir teiksim ar motoru nesaistītas lietas utml.
darklight rakstīja: Kas te dažiem kaiš? Cilvēks uzdod normālu jautājumu, saņem pāris normālas atbildes, bet tad sākas no dažiem kadriem kaut kāda verbālā caureja: Volvo sūds, forums sūds, nobraukums tīts, a es..., a man..., a vispār... Tak ejiet sievai krist uz nerviem, nevis te ko dirst bezjēgā.
Kā te kāds piemin nobraukumu (vienalga cik lielu, vienalga kādam auto) tā sākas: nevar būt, tādi neeksistē, visi taču brauc simtiem km katru dienu! Da ejiet jūs... Manam 2006. gada Seatam ir 250K. Oriģināli un pārbaudāmi. Manam nesen pārdotajam 2005. gada Peugeot, kas bija pilnīgs lūznis un knapi turējās kopā, bija ORIĢINĀLI un PĀRBAUDĀMI 140K! Nu nebrauc te tādus attālumus. Un Holandē arī nebrauc.
Mašīna var būt lūznis arī pie 30k km. Viss atkarīgs no ekspluatācijas. Piemēram citybee, intensīva pilsētas ekspluatācija ar daudz darbiniekiem, brauc īsus gabalus. Ir redzētas mašīnas no lidostas un tamlīdzīgiem autoparkiem, kur nobraukums ir niecīgs bet mašīna ir izbraukta līdz vēmienam.
Ja kāds par darbu samaksā ar kaut kādu hlamu, tad jau viss skaidrs, ka no tās lūžņu čupas tā ir vieglāk atbrīvoties...
Un jā, Peugeot Partner ir tāds sūds, tas ir populārākais kabluks Eiropā.
Eiropa neviens nepērk lielu dīzeli, lai brauktu pa pilsētu vai īsus gabalus (to arī var redzēt pēc tā, ka populārāka auto klase tur ir mazā), mums te Latvijā tāds kults. Tāpēc arī kad runa iet pa 15 gadīgu Volvo d5 kuram "tipa ir" 240 k km, tad paliek interesanti. Protams, ir reti šādi auto ar salīdzinoši mazu nobraukumu, bet tie arī maksā daudz un nav aktuāli latviešu un lietuviešu torgašiem. Tādēļ Volvo ir viens no lielākajiem tīteņiem, ar to arī jārēķinās.
Viens no lielākajiem tīteņiem tas ir tāpēc, ka vienkārši spējīgs neizjukt pēc 200kkm.Visi to pārzin, daļas ir pieejamas,tipiskās vainas sen noskaidrotas un iespējams, arī salona apdares kvalitāte pieļauj šādas te tinēju vaļibas.
Pilnīgais demagoģijas fufelis, kad nabagu (13g/vid lietotāju) LielValstī izsludināt to, ka tas suuda dīzeļmotors ar savu 6l patēriņu (vai mazs dd ar četrarpus) tagad nu ir pats lielākais "nācijass grāvējs".Pilnīgākais fufelis, ka tagad visi skries grābt suuda škodass par 30k, nerunājot jau par 47 un/vai visiem 50k.Tāpat pa lielam ir fufelis šo te demagogu izpirstais "mazas kilometrāžas" jēdziens.Loham jābūt, lai lietu kaut kādā benzīna hlamā pie šodienas cenām liekus 3 litrus, kaut vai 24km/dienā braucot.
Tāpat fufelis par TO, ka mazie benzīni samērojami ar dīzeli ekonomijas ziņā.Samērojami tie ir tikai TAD, ja ar tiem daļa nobraukuma tiek veikta ārpus pilsētas.Kur pa lielam dīzelis vienalga tos pārspēj.Turklāt, ja kādam ir šāds te ārpuspilsētas noskrējiens, tad jau attiecīgi pārvēršas fufelī pats tas "maza noskrējiena" jēdziens.
Vides taupībass ministers reku mums "brauc" ar 11tā gada ā6, kas reāli ir spļāviens sejā visai "attīstītajai" valstij.Demagogu nekaunība sen pārsniegusi visas iespējamās robežas. Ieskaitot neseno priekavēsti par cssd uzlādes staciju tarifa palielināšanu no 15 līdz 53 cent/gab.Lohi var gavilēt un turpipināt Cerēt/uz (par)..
Jā viss atkarīgs kā lieto mašīnu, man darba mašīnai pie 1 gada vecuma un 43k km ir sliktāks salons nekā 15. gadīgajai volgai
Par to ko Eiropā pērk arī diskutabls jautājums, tādā Nīderlandē 15 gadus atpakaļ dirseļus kad viņi nebija tik populāri taisīja super akcijas utt, nu arī Lv ta bija. Tagad kad tur saprot, ka nu būs eur7 limits un ka centrā varēs iet ar kājam tad visi mēģina tikt vaļā.
Bet nu bildes ar manu Volvi es biju ielicis, tur pat nav mainīti hidrokomensātori, kas šai paaudzei ir slimība, noteikti ka drīzumā būs jāmaina. Tāpat arī dpf vietā utt. Visas atskaites tīras. Nu domājat, ka viņam 600k, man kāda starpība. Tāpat pretī neko nevarat piedāvāt par 3.5k eur.
Nu kā tad nevar.Var! Iespējams, pat ne pa 3,5, bet (tikai) par 3k.Gadā.Ņem mīizingā par 200e/mēn.Plus kassko un vēl apkop pa kādi 200.Trijos gados ietaupīsi 9k.Plus vēl tas hlams nebūs tavs, atdod viņu na/uj atpakaļ tam pārdevējam, lai aizrijās.
Bet ja negribas līzingu? Es vēlreiz atkārtoju es to mašīnu pirku skaidrā naudā 3.5k eur. Krāju gadu. 2019. gada pavasarī nekas sakarīgāks par 3.5k eur nebija piedāvājumā.
Aptauja liecina/par, ka pašlaik tikai 1/10 iedzīvotāju spējuši iekrāt tikai liekus 200e.Tādējādi 3.5k iekrāšana/gadā izklausās gana aizdomīgi.Ja gadā var iekrāt 3,5k, tātad kas traucē (tajā pat gadā) atdot 3k/par ? Nebūs nekādu porblēmu, ne tur kāda kvēlsvece jāpērk,neko nee.Jā.
Lūdzu, pastāstiet man, kā mafs var ietekmēt motora pielekšanu, ja starta brīdī nekāda gaisa masa caur to neiet?
Visizplatītākais mafa paveids ir elektriskā plīts , kuru cauri plūstošais gaiss dzesē, tādējādi mainot spirāles pretestību. Ja pastāvējis motors ilgāk jāgriež, es drīzāk liktu uz degvielas atplūdi no sistēmas caur kādu pretvārstu .
A kas tad par sūdu ar to mašīnu notiek, ja pie vienādām āra temperatūram, nakti nostāv knapi var pielaist, nakamajā dienā nostāv tādu pašu nakti aiziet ar pirmo.
Kvēlsveces visas jaunas, laigan pie +10 tas diez vai ir svarīgi.
Vai akumulators un starteris ira Jauns? Vai (un/vai,varbūt) tur ir kāda tāda ierīce, kura "adbild" par degmaisījuma uzmaisīšanu starta brīdī,atkarībā no motora temperatūras? Vai visi temperatūras devēji ir Jauni?
Bija aizdomas par akumulatoru, bet viņas atkrita jo 1 nakti mašīna nostāv, knapi var pielaist, nākamo nakti temperatūra tāda pati, mašīna aiziet ar pusapgriezienu. Nu To visu tagad veči skatīsies. Bija diaganostikā kļūda par kvēlsveču releju, bet pavasarī Lolvim tika ieliktas jaunas kvēlsves utt.
Prinicpā tagad ir polteirgeists, man pašam liekas ka masīna bijusi sista no visam pusēm, ķap ļap sataisīts un tad tagad pēc 3 gadiem vadiņi sāk svilt un sākas viss.
Kvēlsveces "strādā" aptuveni no +8 grādiem.Kompresija tur ir? Akumulatora klemmes ir notīrītas/iesmērētas? Resnie plusa vai masas vadi (vai to pievienojuma vietas) nav nopuvuši? Starteris/ģenerators ir pārlasīts? To reālais "resurss" ir apm 300kkm,lai ko/kurš nestāstītu...Ja (varbūt) kāds temperatūras devējs konstanti rāda rāda +40, vai degmaisījuma/gaisa attiecība aukstās pielaišanas brīdī būs korekta? Borta dators sapratīs, ka (kāds) to vēlas app/ist?
WALA rakstīja: Atbilde uz galveno jautajumu ir tāda, ka principā ar tādu MAF var braukt kaut vēl vienus 100K, ja vien degvielas patēriņš nesāk līst šausmigi uz augšu vai auto vairs nelec vai citādi ļooooti sūdigi uzvedas, jo MAF tev samēra gaisa daudzumu , ja to sak merīt nepareizi, tad degvielu jauc nepareizi, nelielas nobīdes uztrauc tikai ekolohus, bet lielas nobīdes vairs labi nestrādā. Tātad ja pabraukt vari, tad līdz sevisam tiksi un nekas tev tur nenotiks ...
P.S. un ar 400K Volvo kam virsbūve nav sapuvusi es mierīgi arī sadzīvot ilgi un dikti, diezgan labi patīk tas auto, un ja ta turpināsies var gadīties ka sievastēva XC90 ar elektrības gļukiem tiks nodots tikt galā, moš tad arī pakurināšu to 2.9 benzina brinumu, jo nu iet neslikti, ja tik vēl bremzes savestu kārtībā un no salona sienu un ko tur vēl iztīrītu ....
Jap. Paldies! Šodien mašīna tika atdota servisā, pateica, nu bļin ar to defektu varēja vēl braukt un braukt, bet:
1. Tracina ka displejā rāda kļūdas
2. mašīnai ir jābut tip top stāvoklī, jo pirkta naļikā, garantijas nav utt. Šī masīna man ir priekš sevis, gribas lai viss būtu iespējami labi, cik nu tas ir iespējas 15 gadīgam.
3. Rūsa nu hvz, NL nav tās ziemas kas LV, bet tu atkal ir mitrais jūras gaiss, nu pa 3 gadiem nekas izlecis nav ārā.
darklight rakstīja: Kas te dažiem kaiš? Cilvēks uzdod normālu jautājumu, saņem pāris normālas atbildes, bet tad sākas no dažiem kadriem kaut kāda verbālā caureja: Volvo sūds, forums sūds, nobraukums tīts, a es..., a man..., a vispār... Tak ejiet sievai krist uz nerviem, nevis te ko dirst bezjēgā.
Kā te kāds piemin nobraukumu (vienalga cik lielu, vienalga kādam auto) tā sākas: nevar būt, tādi neeksistē, visi taču brauc simtiem km katru dienu! Da ejiet jūs... Manam 2006. gada Seatam ir 250K. Oriģināli un pārbaudāmi. Manam nesen pārdotajam 2005. gada Peugeot, kas bija pilnīgs lūznis un knapi turējās kopā, bija ORIĢINĀLI un PĀRBAUDĀMI 140K! Nu nebrauc te tādus attālumus. Un Holandē arī nebrauc.
Tieši tā, nu tas ir kaut kāds stulbs tautas mīts pēdējos gados ieciklējies, ka ārzemju mašīnam 100k km nobraukums gadā. Nu nav tā. Protams, ja nopērk ex taksi tā ir. Bet nu čaļi paskatieties globusu, NĪDERLANDE IR MAZĀKA PAR LV Nu nebrauc tur neviens tūkstoti dienā.
feciic rakstīja: Kļūda par MAF obligāti nenozīmē ka viņš ir bojāts. Nelienot specifikā sprūstoš egr vai drosele(ja tāda ir) var tieši tāpat izsaukt kļūdu par maf, protams kļūdas kods iedotu pareizāku virzienu.
Tas ka kļūda parādās ieberot liek domāt ka tas ir egr, jo turbīna sāk pūst, spiediens vroģi ir, cilindru darbība adekvāta bet gaisa patēriņš aizdomīgi liels. Nu protams ja kļūda nav par īso vai garo maf ķēdē bet tad kļūda būtu patstāvīga vai stipri sporādiska.
feciic rakstīja: Kļūda par MAF obligāti nenozīmē ka viņš ir bojāts. Nelienot specifikā sprūstoš egr vai drosele(ja tāda ir) var tieši tāpat izsaukt kļūdu par maf, protams kļūdas kods iedotu pareizāku virzienu.
Tas ka kļūda parādās ieberot liek domāt ka tas ir egr, jo turbīna sāk pūst, spiediens vroģi ir, cilindru darbība adekvāta bet gaisa patēriņš aizdomīgi liels. Nu protams ja kļūda nav par īso vai garo maf ķēdē bet tad kļūda būtu patstāvīga vai stipri sporādiska.
Šodien atdots servisā, razklads būs.
Kaut kādi flapi bija pie vainas, iztīrija tagad viss labi.
Dzinēja vadībai vajag servisu.
Sveiki! Jautājums.
Volvo v70 2007 2.4D5 120kw 280k km.
Nesen vienu dienu braucot ieskrējiena joslā un uzspiežot bišķ vairāk pedāli grīdā dators uzrādīja, ka dzinēja vadībai nepieciešams serviss.
Nu ok, kļūdas tika nolasītas, nodzēstas, vēlreiz iedevu nedaudz čībā atkal tas pats, kļūdu taisa ka gaisa masas mērītājs.
2.5 jautājumi.
1. Vai var kādu laiku ar tādu pabraukt? (mašīna vajadzīga šobrīd ikdienā nav iespējas atdot servisam uz 2 dienām)
2. Kāpēc no rīta nekādas kļūdas neuzrādās un var braukt kaut 100km un nekas nav līdz brīdim kad iedod čībā. (Vienīgi sliktāk lec, kad mašīna pastāvējusi, jāgriež kādas 5-7 sekundes).
2.5. Mašīnai ir dpf vietā, aukstai esot esmu pamanījis ka grūtāk pielaist un ir smaka parādījusies kamēr auksta, kvēpu izpūtējā nav. Bet spriežot pēc visa būs?
Paldies.
Edit: Atdot tolmetā labs variants, bet sludinājumos jēdzīgu bendzīnu nav.