Self-adaptation of mixture formation for enleanment at idle for the left& right cylinder bank is below permissible limit.
Pirms eļļas maiņas, aizvedu uz servisu, izdeva kļūdas ārā tieši pretējās. Ka selfadaptation is above permissible limit.
Nomainīju eļļu/filtru, 5to spoli (par to rādījās arī kļūda), visas sveces, gaisa filtrus, 1 camshaft magnētu un parādījās kļūdas par 'below the limit'.
Nodzēšot kļūdas - tās atnāk atpakaļ, pēc 3-4 piedarbināšanas reizēm.
Lasot live data:
Air flow ~20kg/h
Visi O2 sensori savstarpēji pa pāriem ir daudz maz vienādi
Selfadaptation rāda vienai pusei -6%, otrai -5.88%
Visizteiktākais simptoms - grūta aukstā piedarbināšana un nedaudz palielināts deg.patēriņš.
Intersanti, sanāk ka pirms visām darbībām lēja par maz degvielas (un kompis visu laiku centās pieliet klāt vairāk),bet tagad sanāk ka lej par daudz un kompis liek samazināt degvielas padevi .... vai pareizi saprotu situāciju ?
Un tad ja pareizi saprotu situāciju, tad iesaku pārbaudīt kas notiek ar gaisa masas sensoru (MAF) un ieplūdes kolektoru, cik tur viss tīrs utml.
Tīri teorētiski MAF droši vien "stāsta" vadības blokam ka gaisa ir daudz, kompis lej klāt vairāk degvielas, bet lambda saka, ka viss "slikti", vajag mazāk degvielas ...
bet nu tas ir jāpārbauda ... nezinu, moš var vai nu lambda, vai MAF atslēgt un paskatīties ko tad jams dara ...
Itkā jau domāju, ka varētu būt beigts MAF, bet paskatoties air flow rādītājus kompī, viss itkā ir labās robežās. Ne pie augšējās, vai apakšējās robežas, bet pa vidu. Gan stāvot, gan spiežot gāzi.
Ieplūdes kolektors esot jau mainīts, tas laikam šiem meršiem esot pavājš, bet nedomāju ka var izēst jau otrajam cauri, pa šiem gadiem. Bet kas zin..
Varbūt zini, kurš labs serviss priekš vakuuma sūcēm? Jo drīzāk liekas, ka kaut kur rauj aiz MAF gaisu iekšā, bet tā paskatoties, diži pateikt nevar.
Servisu nezinu, man bija Hondai 1x tāds jox pirms gadiem N , un diagnosticēja un sataisīja Wessā (vai arī tas viņu pašu SAN motors jau iespējams tad bija).
Bet pēc būtības vajag tikai dūmu mašīnu, ja sūce/noplūde grūti pamanāma vai nelielas jaudas kompresoru vai kaut rokas pumpi ar manometru un mazliet izdomas ...
2006 ML350 kļūdas P0172/P0175
Sveiki!
Ir kādas idejas P0172/P0175 kļūdu jautājumā?
MB kļūdu kods: 0746/0750
Self-adaptation of mixture formation for enleanment at idle for the left& right cylinder bank is below permissible limit.
Pirms eļļas maiņas, aizvedu uz servisu, izdeva kļūdas ārā tieši pretējās. Ka selfadaptation is above permissible limit.
Nomainīju eļļu/filtru, 5to spoli (par to rādījās arī kļūda), visas sveces, gaisa filtrus, 1 camshaft magnētu un parādījās kļūdas par 'below the limit'.
Nodzēšot kļūdas - tās atnāk atpakaļ, pēc 3-4 piedarbināšanas reizēm.
Lasot live data:
Air flow ~20kg/h
Visi O2 sensori savstarpēji pa pāriem ir daudz maz vienādi
Selfadaptation rāda vienai pusei -6%, otrai -5.88%
Visizteiktākais simptoms - grūta aukstā piedarbināšana un nedaudz palielināts deg.patēriņš.
Ir kādas idejas kur ķerties klāt?