Rakstu ne ar domu, ka kāds internetā atrisinās manu problēmu, bet varbūt tomēr kāds ir ar ko tādu saskāries? Pie viena palaist domu kosmosā
Audi Q5, 2011.g., 2.0TFSI
Brīžiem nestrādā stūres pastiprinātājs, hidrauliskais. Sākotnēji stūre stingrāka bija no rītiem, biežāk aukstumā, bet arī ne katru rītu. Vakar vienā brīdī pagriezienā vispār pārstāja darboties, šodien vairāk nestrādā kā strādā.
Nekādas kļūdas panelī nemet, šķidrums līmenī.
Aprunājos vienā servisā, konkrēti neko pateikt nevarēja, nav saskārušies ar tādu problēmu. Pierakstījos pēc pāris dienām specializētā servisā.
Ir kādas idejas, kas varētu būt pie vainas? Sūknis, reika vai tikai šķidrms jānomaina vai vēl kas?
Kādreiz citam auto atrestaurēja stūres stieni Jūrmalas g 33. sia Eskada serviss. Viņi tur buksē, virpo, maina detaļas. Izskatījās pieredzējuši. Man patika.
Ielej kādu karoti kāda labas izcelsmes stiklakeramikas suuda vai 50ml kādu speciālo hidrošķidruma piedevu tajā bačokā un pavēro kas būs.Bet gan jau ka jārēķinās ar visu komplektu, sūkni/reiku ieskaitot.
Tā vieta tajā j-gatvē ir viena no visos laikos normālākajām, darbojas kopš pagājušā gadsimta.Bet mūldēt mēdz jebkurā vietā un ne jau kuru katru esošo reiku izdosies atrestaurēt tiešām ar garantiju.Kādreiz bija modē iedot vietā jaunu, ķiniešu izcelsmes "rūpniecisko" (parasti vēl sūdīgāku par lietotu/oem).
uz Hondas FR-V ap 300Kkm - bija jamaina sūknis, jo vai nu kaut kādas avārijas dēļ (uzsists pa ratu), vai tiešām sūkņa defekta un diluma dēļ (moš pabraukts bez eļļas) sūknis ta strādāja, ta ne - mainīju pret tādu pat šrotā no UK mašīnas ... veco neesmu izjaucis - bet skaidas stabili bija ... Tagad 450Kkm - turpinu braukt ar visām paŗējām daļām "as is"
Otra lieta ar ko esmu sastapies - stūres pievadam - stūres stienim ir vismaz 2 krustiņi - tie mēdz ierūsēt un arī sāk klemmēt stūri !!!
Trešā lieta - gaiss stūres pastiprinātājā - notiek kavitācija - un arī nestrādā labi pastiprinājums - tiesa pats neemsu uzrāvies ka būtu pilnīgi 0 pastiprinājuma ... reizēm var redzēt daudz gaisa burbuļu šķidruma rezervuārā ....
Vēl sūdīgāk strādāja tad kad viena no caurulēm sāka sulot
Nezinu kurš no pasākumiem vairāk atbilst tavām izjūtām braucot, bet gan jau serviss zinās ātri pateikt ....
Pirmkārt, katrs no aprakstītajiem gadījumiem ir uz cita auto, un viens pat nav saistīts ar maniem auto ...Otrs - ko tu gaidi no 300K + auto kurus kāds jau ir izvarojis (ar basu sūdiem utml.) pirms manis ...
Trešais- jā, kā otru vai 3 auto ģimenē ar ko braucu pats es esmu vairākkārt pircis prastus lūžņus, ko pats varu pieķīlēt ...
Figzin, vai hidrauliskajai steering sistēmai varētu būt tik lielas izmaksas.Elektriskajai jā,nu tas gan skaidrs.Nulltajos trekngados rūpnieciski restaurēta hidrauliskā reika audi ejošākajiem modeļiem maksāja ap 200Ls,bet bieži vien tās izrādījās tādas samērā zemas lohkvalitātes.Ne to, ka "vairs" nekas netek, bet gan cik viegli tā stūre pēc tam grozās un utt.Rūpnieciski restaurēts hidrosūknis gan ir samērā ok variants,tikai savu to veco parasti bij jāatdod vietā.
Katrā gadijumā, senākos laikos izvērtēts tika jau no konrētā modeļa sarežģītības un NE ap visām reikām tur kāds diži gribēja riskēt ķēpāties- vieglāk bij klientam ieļečīt jaunu ķīnieti.
Lai aizbrauc pie šamiem inženieriem ar to konkrēto auto, uzklausa priekšlikumus un iemet te izklāstu.
Katrā gadījumā,pie esošā (vai pat pie nomainīta) hidrošķidruma tu vari sava experimenta nolūkā pieliet klāt dajebko, jo sliktāk nebūs nekādīgi un tu riskē vien ar dažiem eur par tā suuda cenu.Neko no esošā jau bojātā (nodilušā) vai kādu blakus agregātu tur nav iespējams vēl vairāk sabojāt.Vienīgi ka drusku gemors to esošo šķidrumu pilnvērtīgi izsūkt un būtu stingri jāuzmanās iedarbināt vispār bez šķidruma.
Vai nu maza deva prasta stiklakeramikas suuda, vai nu kāds no šiem- profilaksei simtpunkt noderīgi, taču ir jautājums cik lielā mērā tas "palīdz" tādam jau pabojātam mehānismam.Cik ļoti tas ir izdilis.Būtu tas skopais vācu lohs pirms pacmit gadiem tur ko tādu pielējis, to problēmu "šodien" tad būt par kārtu mazāk.
! kā Arī, tev 1kārt ir vērīgi jānovērtē, vai kaut kur nav sūce- īpaši 'ja reikas manžetē.Bet arī tad skaidrs, ka mehānismam bijis stress ar mazu līmeni un pat pie visu gumiju nomaiņas un jauna "plika" oem šķidruma ir mazas cerības, ka tur tālāk viss būs štokos.
650 rakstīja: Figzin, vai hidrauliskajai steering sistēmai varētu būt tik lielas izmaksas.Elektriskajai jā,nu tas gan skaidrs.Nulltajos trekngados rūpnieciski restaurēta hidrauliskā reika audi ejošākajiem modeļiem maksāja ap 200Ls,bet bieži vien tās izrādījās tādas samērā zemas lohkvalitātes.Ne to, ka "vairs" nekas netek, bet gan cik viegli tā stūre pēc tam grozās un utt.Rūpnieciski restaurēts hidrosūknis gan ir samērā ok variants,tikai savu to veco parasti bij jāatdod vietā.
Katrā gadijumā, senākos laikos izvērtēts tika jau no konrētā modeļa sarežģītības un NE ap visām reikām tur kāds diži gribēja riskēt ķēpāties- vieglāk bij klientam ieļečīt jaunu ķīnieti...
Esi laikam iestrēdzis ļoti senā 'Latu vēsturē'
200LS = 284.50€ + inflācija visās pozīcijās, domāju, ka ar mūsdienās 400€ par budžeta klases jaunu detaļu jāreiķinās + darbs pēc izcenojuma kas parasti ir ap 200€...
Ka jau teicu, lēto l.hkantoru netrūkst, kur paņems to pašu veco, ''izskalos'' ar break cleaner, nomainīs vienkarši blīvītes, saliks atpakaļ un garantija nekāda, cik ilgi darbosies...(tāda lētā perekupu sataisīšanas metode- galvenais lai pie pārdošanas darbotos)
Fiksi paskatoties Q5 Jauns 'BOSCH' hidr. stūres mehanisms(tāds, ka zini ka vari paļauties tupmakajā vismaz 150tūkst. nobraukumā) maksā 1200€ vien par pliku reiku....
Naivi ticēt ka jauns ķīniesu budžetnieks pa 400/500€ vai 'restaurācija' kas būs vel letāk, būs tikpat uzticama un turēs tikpat ilgi.
Ja Bosch - tad ir vērts paintersēties caur Roli vai pašu Bosch pārstāvniecību, vai nevar no Bosch dabūt atjaunotu detaļu, pirms gadiem 15 ir tā darīts uz Toyota Avensis.
Es nekur neesmu iestrēdzis, vnk tāpat vien prātoju vispārējas informētības labad.Aptuveni pielīdzinot senu laiku atmiņas pie konkrētā 11tā gada auto.Pašam nav bijušas šādas lietas jārisina nu jau kādus krietnus pacmit gadus vai pat vairāk.Pie normālas ekspluatācijas 150t noskrējiens nav nekas- jautājums galvenokārt ir par to, cik lielā mērā mašīnu ir sabojājis tās iepriekšējais īpašnieks (Lohs).
Un tuvākais no pieejamajiem risinājumiem te ir mēģināt atrast labu Lietotu detaļu.Neaizmirstot par to, ka vispirms ir jāveic detalizēta apskate un jāmēģina noformulēt bojājuma iemeslu.
Kā arī, tikai absolūts LOhs var "atļauties" pie šodienas cenām un izmaksām ekspluatēt lietotu mašīnu ar "pliku" motoreļļu vai hidraulisko šķidrumu.Kur nu vēl, ja kādu relatīvi DĀRGU auto.
Ir q5, paggājušajā ziemā tā bija, ka reizēm tā kā uz sekundi pazūd pastiprinātājs. Uzpūtu WD40, vaina uzreiz pārgāja.
Tur apakšējais krustiņš nekādi no mūsu sāls nav aizsargāts, apaug. Parasti cilvēki nav par to dzirdējuši un maina stūres reiku ar visu pārējo, arī palīdz, tik dārgāk😄
Tas krustiņkardaāniņš tam q5 ir tāda tipiska vaina,savulaik ļoti bieži apskatīts.Un laikam arī nebij diezko lēts.Wd40 tur varbūt tikai īslaicīgi palīdzēs, vaig pūst kādu drusku gudrāku multi-eļļu.
Q5 stūres pastiprinātājs
Rakstu ne ar domu, ka kāds internetā atrisinās manu problēmu, bet varbūt tomēr kāds ir ar ko tādu saskāries? Pie viena palaist domu kosmosā
Audi Q5, 2011.g., 2.0TFSI
Brīžiem nestrādā stūres pastiprinātājs, hidrauliskais. Sākotnēji stūre stingrāka bija no rītiem, biežāk aukstumā, bet arī ne katru rītu. Vakar vienā brīdī pagriezienā vispār pārstāja darboties, šodien vairāk nestrādā kā strādā.
Nekādas kļūdas panelī nemet, šķidrums līmenī.
Aprunājos vienā servisā, konkrēti neko pateikt nevarēja, nav saskārušies ar tādu problēmu. Pierakstījos pēc pāris dienām specializētā servisā.
Ir kādas idejas, kas varētu būt pie vainas? Sūknis, reika vai tikai šķidrms jānomaina vai vēl kas?