Volvo FH Electric tiks piedāvāts arī jaunajā Aero versijā.
Pilnīgi gribas zināt tagad, vai tiešām smagie būs elektroauto, jo šobrīd tā kā nulle varbūtība tam. Nelīmējas ekonomika uz šo. Vispār cik kw patēriņš uz 100km?
Jātaisa tā lai var ar pantogrāfu pieslēgties Rīgas satiksmes elektro-tīkliem -- tad jau nekas
P.S. bet lokāli iekšpilsētā kā piegādes transports - kapēc gan ne, jo iekrauties un izkrauties ar aizņem laiku ... kuru var izmantot lai uzlādētu verķi ... Tālbraukšanai - tai gan būs pagrūti izmantot, ja vien "nemij zirgus" ...
Ir darbā Fh elektro paņemts nomā. 2x jau apsilde uzkārusies, atpakaļgaitas kamera gļuko un vēl kkādi El.gļuki, ķipa rāda, ka kkas nedarbojas, bet reāli viss funkcionē. Velk kravu kalnā labi, bez paguruma pazīmēm, jo pašā pīķī 800zs pieejami. Distance laikam ap 300km, pagaidām testē ar klientiem, dažādos reisos, lai saprastu optimālāko izmantošanu.
DJ40 rakstīja: Ir darbā Fh elektro paņemts nomā. 2x jau apsilde uzkārusies, atpakaļgaitas kamera gļuko un vēl kkādi El.gļuki, ķipa rāda, ka kkas nedarbojas, bet reāli viss funkcionē. Velk kravu kalnā labi, bez paguruma pazīmēm, jo pašā pīķī 800zs pieejami. Distance laikam ap 300km, pagaidām testē ar klientiem, dažādos reisos, lai saprastu optimālāko izmantošanu.
Kuram komplicētam auto kaut kas negļuko? Tam pašam ICE auto, tā automātiskā kārba viena bēdu leja.
Tajā pat laikā tie ar ķtr komunālo kravinieku strādā un priecājās. Mola dienās pat līkumu varēja pamēģināt.
Volvo kravas vilcējs elektroauto Volvo FH Electric Aero
Volvo FH Electric tiks piedāvāts arī jaunajā Aero versijā.
Pilnīgi gribas zināt tagad, vai tiešām smagie būs elektroauto, jo šobrīd tā kā nulle varbūtība tam. Nelīmējas ekonomika uz šo. Vispār cik kw patēriņš uz 100km?