Vienu vakaru dodoties gaitās blakus nostājās aktuālā laidiena Kia Sportage, liels gan bija mans izbrīns ka tāds kosmiska paskata auto ar milzu ekrānu paātrinoties sāka knābāt aka vadītājs mainīja pārnesumus izveicot saskaņotas kustības ar kreiso kāju un labo roku.
mefisto rakstīja: Pseidodžipi pa lielam ir dārgāki, ja salīdzina ar tās pašas platformas hečbeka versiju. To T-cross cenu būtu jāsalīdzina ar VW Polo nevis Golf.
T cross pēc izmēra ir praktiski 1:1 ar golfa hečbeku, T roc cenu šobrī glābj tas ka viņam tehnoloģiskā platforma ir paaudzi vecāka.
Ja paskatās kaut uz to pašu Toyota tad 2cm klīŗensa un uzraksts cross maksā 2-3k eur.
Bradypus rakstīja: "tu dari to, ko ražotājs no tevis vēlas - nopērc dārgāku pseidodžipu"
intereses pēc paskatījos VW piedāvājumu:
Golf No 26 359,00 € ar PVN
T-Cross No 22 003,00 € ar PVN
Virziens ir pareizs ka skatoties uz cenu pseidodžips būs lētāks, bet par to mazāko cenu pat sēdeklis augstumā neregulējas.
Turpretim Golfs, vismaz LV pieejamajā bāzes versijā, ir diezgan ok aprīkots. Ja to T cross pievelk aprīkojumā tad cipars sanāk stipri līdzīgs vai lielāks. Ņemot vērā ka pseidodžipi nolitavās ir štābeļiem bet "normālu" auto pat pasūtīt īsti nevar tad arī cenu politika veidojas tāda ka to "normālo" universālu īsti pat negribas jaunu pirkt jo viņš sanāk aplam dārgs.
Domā ka aukstam ir diži treknāks maisījums un tādēļ nebūtu jāsmird? Kvēpam ir sava specifiska smaka bet tā nav kodīga, ja ar mazajām kvēpu daļiņām domā pm2,5 tad viņām smaržas nav vispār, samazināt šo daļiņu daudzumu ir primārais DPF uzdevums.
Volx rakstīja: Aa nu ok, tad lūdzu tos specifiskos smirdētājus novāciet no koplietošanas ceļiem. Citās mašīnās brauc arī bērni!
Specifiskā smirdoņa ir no NOx gāzes, kas ir arī kancerogēna, katalizators ir tas kurš tiek ar viņū galā vecākiem auto, jaunākiem vēl AdBlue nāk palīgā.
Belis un 80-90 gadu dīzeļi ta nesmird un nevar smirdet dēļ zemākām sadegšanas temperatūrām.
Kanibaals rakstīja: >Ko tieši Sports Tourer nozīmē
Tas nozīmē arī adaptīvos(elektriskos) Flexride amortizatorus, lai poga Sports/Tour nebūtu tikai dekoratīva. Viens tāds maksā 300-600eur un alternatīvu nav.
Opel dīzeļi iesakāmi, lūzt sadalenes, problēmas ar eļļošanu. DPF arī aug ciet un nekas par to neliecina kamēr jau viss slikti.
Sadalenes lūzt/šāles tiek aprautas divlitru dīzeļiem līdz 12-13 gadam un pats motors ir izvests no Fiat staļļiem, sastopams arī Jeep, Saab un Alfa Romeo
Kompots rakstīja: Cerēju, ka ir kaut kas par ko vairākums ir vienisprātis
Nevienam neko arī nepārmetu. Kopumā cik kur skatos, lasu, nav tāda "viennozīmīga" viedokļa par to, kas ir labs. Viens un tas pats auto vienam, kur vienam maini eļļu un lej degvielu, tai pat laikā otrs tikai pa servisiem. Laimes spēle
Šādā cenu kategorijā tiešām labu auto būs jāpameklē, ir kautkādas universālās patiesības par gadu, nobraukumu un motoru izvēlēm bet variantu ir pārāk daudz lai kautko tā patiešām droši ieteiktu ņemot vērā ka auto šinī budžetā ir stabili 10+ gadi.
Tas velns slēpjas zem vārda Eolys, sastopams PSA grupas dīzeļmotoriem sākot no 2003 un beidzoties kautkad ap 10to vidu.
Papildus dažu litru bāka vai konteiners atrodas zem auto un tad kā nu kuram-vai nu uzpildāms konteiners vai nomaināms pūslis. Ar vienu uzpildi pietiek 30-60k kilometriem. Atšķirībā no AdBlue šis tiek pievienots degvielai katrā uzpildes reizē, doma ka šķidruma pamatā esošais cērija oksīds uzkrājas DPF filtrā un pie filtra reģenerācijas palīdz celt filtra temperatūru.
Aizmirsti par lehusiem, behām un auģikiem šādā cenu kategorijā! OK, ja gada nobraukums nepārsniedz 5-7k kilometru tad var riskēt, savādāk būs tēriņi un gaudas ka apskati nevar iziet jo TA impji ar skrūvgriežniem caurumus baksta un vecām mašīnām kosmiskas atgāzu normas grib piemērot.
Focus/astra, korejieši/japāņi, varbūt kko no francūžiem. Tas pats P307/8 ir tehniski gana prasts auto bez jebkādas eksotikas motoros bet izskatās un brauc diezgan ok.
Zemesgramata rakstīja: Iegādājos 2014 Toyota Auris 1.6 benz. AMT. 220k km
Auto no Igaunijas ar tīru vēsturi,servisa grāmatiņu un pirmās palīdzības komplektu igauņu valodā. Iegādāts Amserv Tallinn. Latvijā mēnesi.
Čalis it kā pircis sev,taču man liekas,ka ir kāds klusais perekups. Kas ne vienmēr ir slikti.
Kruīzs
Parkings un kamera
Ādas salons
Klimata kontrole.
9000€
Kā ar rūsu? Vienubrīd lūkojos pēc auto EE virzienā bet apskatītie uz vietas jauni pirktie likās dikti apskretuši un ar rūsas burbuļiem, 4-6 gadīgi golfi un Seat Altea
Stabiņus vajag lai noteiktu faktisko ātrumu, es par to ka spidometra kļūda ir ieprogrammēta lai, ņemot vērā visus iespējamos faktorus, auto nebrauktu ātrāk kā rāda spidometrs, par ko auto ražotājam pienākas brangs sods.
Degviela eļļā būs visiem dīzeļiem ar dpf, ja līmenis kāpj tad dpf ir ciet un tiek patstāvīgi dedzināts, tekošas sprauslas procesu tikai paātrina, kas faktiski arī ir cēlonis aizaugušam dpf.
spainis rakstīja: Kaut ko tu te fleitē. Tad stāti, ka paņēma 80k latos un jāatdod 100k latu, kas ir OK. Tad atkal, ka pie konvertācijas jāatdod 140k eur, kas ir tie paši 100k latu, bet tas vairs nav ok, tad beigās115k euro, kas ir sākotnējie 80k latu. Tad ko, vispār bez procentiem iedeva krītu, cik paņēma, tik 25 gados atdeva, jo tomēr atdeva tos 100k latus vai 140k eiro vai ko?
Ja tie radi, kam ir tie sākotnējie 50k, šitā pat rēķina un ņemas, tad nav brīnums, ka krītu nevar paņemt un visur liekas blēži.
Resurs, kas to stāstu pagalam apgāž 04, hipotēkas procentu likme latiem bija ~8 procenti, euro ~5, kas ir tikai drusku mazāk par šībrīža likmēm. Stāsts varētu izpildīties ar nekustamā cenu 80k, pirmo iemaksu 30k attiecīgi aizņemtā summa ~50k.
GB12 rakstīja: Atkarīgs no tā, ko nozīmē "sakarīga". Man draugs ar zelta rokām nesen uzbūvēja. Ar visu to, ka pats celtnieks - būvfirmas līdzīpašnieks, tāpat viss viņam nostājāas ap 70k. Nekāda dikti krutā, bet, nu, forša divstāvene ar kvalitatīviem materiāliem.
Sakarīgs ir ļoti plaši staipāms. Tie 70 gan jau bez nodokļa. Vienkārši pats tiko pabeidzu “plēves” piebūvi uz 80kvadrātiem un cipars ir saskaitîjušies tie paši 70. Ok, varēju likt mazākus logus, netaisīt 60 kvadrātu terasi zem jumta bet tā globāli zem 55-60 palīst neizdotos. Protams, ir opcijas ar baltiem poļu logiem, depo skārda ārdurvīm, kartona iekšdurvīm un metāla trapeci uz jumta.
Nu tad piepīpējot kautkas arī būs izbeidzies, ja audio sistēma parastā tad galva, ja Dynavin tad pastiprinātājs.