Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
mefisto 09.02.2024 15:40

Bradypus rakstīja: Turpini vien melot. Pat tagad - diskusijā par ES izmešu regulām tu piesauc Kalkutu un Bamako. Stāsti puspatiesības par elektroauto lietderības koeficientu. Un izdomā kaut kādus pilnīgus nesaistītus melus par PragerU un Takeru, kam nav NEKĀDA sakara ar tēmu

Ar Takeru ir diezgan liels sakars. Sekoju līdzi taviem komentāriem jau ilgu laiku. Vairākās jomās tavs viedoklis (vakcinācija, klimata jautājumi, demokrātijas jautājumi, Krievijas loma karā...) sakrīt ar Takera viedokli. Kā to skaidrosi?

mefisto 02.02.2024 14:33

Kur tad Euro 5 klases dzinēji paliek?

mefisto 30.12.2023 19:13

Bradypus rakstīja: Rijīgu? Kaut kā neesmu pamanījis dramatisku patēriņa atšķirību, ja vien nerunā par bāņa ātrumiem. 

Pārējais jau vispār absurds - par stabilitāti, iespējams, ir jāsūdzas, ja grib driftot un vēl nez kā izpildīties. Normālai braukšanai koplietošanas satiksmē jebkuram mūsdienu auto stabilitātes ir vairāk kā pietiekami. Neietilpīgāku? Kādēļ ir vienkārši pie klajiem meliem jāķeras? Kā jau te iepriekš "argumentētāji minēja", uz mazā Polo platformas taisītais T-Cross ir ietilpīgāks par lielāko Golfu. 

Tieši tas jau ir kaitinošākais - nepieciešamība izdomāt absurdu sviestu, lai tik pierādītu savu iedomāto taisnību. 

Sestdien plānojas satikt vienu SUV nīdēju klātienē, no viņa arī ir dzirdēts, ka tajos esot jārāpjas... Izveikšu eskperimentu, palūgšu lai nodemonstrē, ka notiek rāpšanās uz sēdekli, kas ir zemāks par sēžamvietu un uz kura es sēžos uz leju. Nu tā komfortabli uz leju, nevis dziļajā pietupienā, kā to vajag zemajiem auto.

Varbūt vienkārši esi gara auguma cilvēks.

mefisto 22.12.2023 13:44

CarGuru nav ne viena T-cross. Pabrauc ar to T-cross pa bruģi...

Kurā brīdī es teicu, ka klīrenss ir vajadzīgs gruntenei? Es teicu, ka T-cross piekare, manuprāt, neder gruntenei.

mefisto 22.12.2023 13:11

T-cross ir absolūti nebaudāms auto. Kādi sliktāki ceļi? Tā zirga ratu piekare (caursit visas bedres) gruntenei noteikti neder. Salona kvalitāte ir pavāja. Esmu diezgan drošs, ka piekares komforta ziņā jaunie Dacia būs pārāki.

Golfs ir tīri adekvāts auto, ar ok piekari un normālu salonu.

mefisto 21.12.2023 17:55

Pseidodžipi pa lielam ir dārgāki, ja salīdzina ar tās pašas platformas hečbeka versiju. To T-cross cenu būtu jāsalīdzina ar VW Polo nevis Golf.

mefisto 02.12.2023 0:38

Tu sākumā uztaisi analīzes saviem minerāliem un tad varēsi runāt par deficītu.

mefisto 01.12.2023 23:29

Volx rakstīja: Vēl viens, kas izkritis no ratu pakaļas. Tieši tas pats, kas ar Raimi - ja tu būtu kaut 1/3 no šeit atrodamajiem dr. Berga video noskatījies, tad saprastu, ka par zālēm neviens šeit vispār nerunā.

Kādas zāles stiprina imunitāti?!

Zāles nestiprina. Stiprina Berga ripas. Mudīgi pirkt!

mefisto 17.11.2023 22:01

Vecu sūdu izplatīt nav kauns?

mefisto 16.11.2023 20:18

Portugālē redzēju taksi Renault Zoe (vispār diezgan daudz šādu takšu) ar nobraukumu ap 220k km. Tad jau tie auto brauc un plus mīnus kalpo.

mefisto 10.11.2023 17:39

Viņam to vajadzēja, lai būtu saturs portālam. Citam ar tādu īsu nobraukumu elektroauto nav vajadzīgs.

mefisto 04.11.2023 23:28

fckns rakstīja:

mefisto rakstīja: MB C220 w204 dīzeli, automātu, universāli (jaudīgāks pašreizējā auto variants). Ļoti ekonomisks, un mana lietošanas pieredze rāda, ka gandrīz vispār nekas neplīst (neskaitot regulāras apkopes).

Tev ir pre-facelift vai facelift versija?

Facelift versija.

mefisto 02.11.2023 14:35

MB C220 w204 dīzeli, automātu, universāli (jaudīgāks pašreizējā auto variants). Ļoti ekonomisks, un mana lietošanas pieredze rāda, ka gandrīz vispār nekas neplīst (neskaitot regulāras apkopes).

mefisto 25.10.2023 11:50

Zemesgramata rakstīja:

feciic rakstīja:

Zemesgramata rakstīja: Iegādājos 2014 Toyota Auris 1.6  benz. AMT. 220k km 

Auto no Igaunijas ar tīru vēsturi,servisa grāmatiņu un pirmās palīdzības komplektu igauņu valodā.  Iegādāts Amserv Tallinn. Latvijā mēnesi. 

 Čalis it kā pircis sev,taču man liekas,ka ir kāds klusais perekups. Kas ne vienmēr ir slikti. 

Kruīzs

Parkings un kamera

Ādas salons 

Klimata kontrole. 

9000€

Kā ar rūsu? Vienubrīd lūkojos pēc auto EE virzienā bet apskatītie uz vietas jauni pirktie likās dikti apskretuši un ar rūsas burbuļiem, 4-6 gadīgi golfi un Seat Altea

No ārpuses neredz, un CSDD arī neatrada.

Kad būs laiks, paskaties apakšu.

mefisto 24.10.2023 8:50

Cena manuprāt augsta, bet tagad tā lietotie (Toyotai kaut kā baigais kāpiens) maksā.

mefisto 13.10.2023 16:27

Fakts ir arī tāds, ka tādus garos gabalus brauc vien retais. Un tie kas brauc, pērk kaut ko jaudīgāku. Latvijas apstākļiem hibrīds ir visai ekonomisks variants.

mefisto 13.10.2023 11:02

Toyotas hibrīdsistēma izskatās pietiekami uzticama. Vācijā tirgojas dažas Corolla, kas pa 4 gadiem nobraukušais 370 000 km.

mefisto 13.10.2023 8:34

Bradypus rakstīja: Pie adekvāta motora jau tā hibrīda zudumi ir nebūtiski - pozitīvs piemērs ar Mitsu Outlander PHEV. Bet tam ir normāla izmēra motors, kas ir patiešām spējīgs to auto ilgstoši vilkt pa bāni un vēl ar rezervi lādēt bateriju, lai nonākot pilsētas ekozonā, to var izbraukāt EV režīmā. Bet tādi auto ir uz rokas pirkstiem saskaitāmi. Visa lielā hibrīdu masa ir aprīkota ar nemotoriem, kam pie ilgstošas slodzes nākas griezties tālu aiz sava efektivitātes punkta un tad tie sāk degvielu strēbt bezjēgā, kā jebkurš pārmocīts šujmašīnas motorītis.

Tie motori varbūt strēbj  uz autobāņiem, kur ātrums ir virs 130 km/h. Latvijas apstākļos daļa hibrīdu (ne plug in) mazina patēriņu arī braucot 90-100 km/h.

mefisto 11.10.2023 18:06

Pēc tavas analoģijas tad var arī ņemt Dacia Sandero manuāli un vēl vairāk ietaupīt!

mefisto 11.10.2023 14:46

Ja būtu piemeklējis tam plug in hibrīdam, kuram starp citu nav atlaides cenā, līdzīgas komplektācijas dīzeli/benzīnu (ar DSG un R-line komplektācijā), tad tā cenas atšķirība nebūtu tik liela. Pietam daudziem ražotājiem vairs dīzeļu nav piedāvājumā, bet hibrīdsistēma maksā kā VAG benzīns/dīzelis.

mefisto 11.10.2023 13:28

Piemēram, kādu jaunu dīzeli tagad var dabūt par to cenu?

mefisto 09.10.2023 15:03

Bergam nebija skaidrojums?

mefisto 26.09.2023 17:18

Tu pats esi fake ziņu spameris numur viens )

mefisto 19.09.2023 22:01

ezis71 rakstīja:

mefisto rakstīja:

ezis71 rakstīja: Sveiki!Pagāšajā piekdienā aizbraucu uz pāķiem,vajadzēja dzinējam mainīt eļļu,kā nekā radiniekam(sievas brālis)darbā pacēlājs.Pienāca sestdiena,padomāju kad uz Grosu nebraukšu,jo iepriekšējā gadā viņiem nebija 4 litru kanna.Atcerējos kad Cēsīs pie vecās alus darītas ir auto veicis,ieeju googlē,atsauksmes pozitīvas,es uz turieni.Es tur,nosaucu auto,ir tikai viena tāda eļļa kas paradzēta manam auto,nav dārga,5 litru kanna,50 eur,8000 km paradzēta.Es saku kad ņemu,biežāk būs svaiga,atnes kannu,mans uz dirsas,tā pati eļļa ko es pagāšgad pirku GROSā,tur man neviens neteica par 8000 km.

Kopš kura laika eļļas maiņas intervāls atkarīgs no eļļas markas?

Vispār ir eļļas 30 000 km.

Bet mans noteikti tādu nelietu,nu neticu es viņām.

Nu pag, tad paskaidro. Eļļas maiņas intervālu nosaka dzinēja ražotājs. Dzinējā jālej konkrētas specifikācijas eļļa. Ja tu pērc atbilstošās specifikācijas eļļu, tad eļļas maiņas intervāls ir tāds, kā ražotājs nosaka nevis eļļas marka.

mefisto 19.09.2023 15:44

1) Taisnība. Smagā forma reti, bet terapijas iespējas ierobežotas. Bērnībā kaimiņš dabūja smago formu. Atkopšanās ilga vairākus mēnešus un tāpat ekstremitāšu kustības neatjaunojās pilnībā. Ja sanāk vazāties baigi pa mežiem, tad encefalīta vakcīnu vajadzētu. Pietam vakcīnas imunitāte turās diezgan ilgi 

2) Ja tipiskā Laima slimības forma, tad diezgan ātri diagnosticējas un ļoti labi izārstējas ar antibiotikām. Dažiem veicas mazāk. Problēma tāda, ka Laima borēlijas ir diezgan izplatītas Latvijas ērcēs.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti