Kur tad Euro 5 klases dzinēji paliek?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kur tad Euro 5 klases dzinēji paliek?
Bradypus rakstīja: Rijīgu? Kaut kā neesmu pamanījis dramatisku patēriņa atšķirību, ja vien nerunā par bāņa ātrumiem.
Pārējais jau vispār absurds - par stabilitāti, iespējams, ir jāsūdzas, ja grib driftot un vēl nez kā izpildīties. Normālai braukšanai koplietošanas satiksmē jebkuram mūsdienu auto stabilitātes ir vairāk kā pietiekami. Neietilpīgāku? Kādēļ ir vienkārši pie klajiem meliem jāķeras? Kā jau te iepriekš "argumentētāji minēja", uz mazā Polo platformas taisītais T-Cross ir ietilpīgāks par lielāko Golfu.
Tieši tas jau ir kaitinošākais - nepieciešamība izdomāt absurdu sviestu, lai tik pierādītu savu iedomāto taisnību.
Sestdien plānojas satikt vienu SUV nīdēju klātienē, no viņa arī ir dzirdēts, ka tajos esot jārāpjas... Izveikšu eskperimentu, palūgšu lai nodemonstrē, ka notiek rāpšanās uz sēdekli, kas ir zemāks par sēžamvietu un uz kura es sēžos uz leju. Nu tā komfortabli uz leju, nevis dziļajā pietupienā, kā to vajag zemajiem auto.
Varbūt vienkārši esi gara auguma cilvēks.
CarGuru nav ne viena T-cross. Pabrauc ar to T-cross pa bruģi...
Kurā brīdī es teicu, ka klīrenss ir vajadzīgs gruntenei? Es teicu, ka T-cross piekare, manuprāt, neder gruntenei.
T-cross ir absolūti nebaudāms auto. Kādi sliktāki ceļi? Tā zirga ratu piekare (caursit visas bedres) gruntenei noteikti neder. Salona kvalitāte ir pavāja. Esmu diezgan drošs, ka piekares komforta ziņā jaunie Dacia būs pārāki.
Golfs ir tīri adekvāts auto, ar ok piekari un normālu salonu.
Pseidodžipi pa lielam ir dārgāki, ja salīdzina ar tās pašas platformas hečbeka versiju. To T-cross cenu būtu jāsalīdzina ar VW Polo nevis Golf.
Tu sākumā uztaisi analīzes saviem minerāliem un tad varēsi runāt par deficītu.
Volx rakstīja: Vēl viens, kas izkritis no ratu pakaļas. Tieši tas pats, kas ar Raimi - ja tu būtu kaut 1/3 no šeit atrodamajiem dr. Berga video noskatījies, tad saprastu, ka par zālēm neviens šeit vispār nerunā.
Kādas zāles stiprina imunitāti?!
Zāles nestiprina. Stiprina Berga ripas. Mudīgi pirkt!
Vecu sūdu izplatīt nav kauns?
Portugālē redzēju taksi Renault Zoe (vispār diezgan daudz šādu takšu) ar nobraukumu ap 220k km. Tad jau tie auto brauc un plus mīnus kalpo.
Viņam to vajadzēja, lai būtu saturs portālam. Citam ar tādu īsu nobraukumu elektroauto nav vajadzīgs.
fckns rakstīja:
mefisto rakstīja: MB C220 w204 dīzeli, automātu, universāli (jaudīgāks pašreizējā auto variants). Ļoti ekonomisks, un mana lietošanas pieredze rāda, ka gandrīz vispār nekas neplīst (neskaitot regulāras apkopes).
Tev ir pre-facelift vai facelift versija?
Facelift versija.
MB C220 w204 dīzeli, automātu, universāli (jaudīgāks pašreizējā auto variants). Ļoti ekonomisks, un mana lietošanas pieredze rāda, ka gandrīz vispār nekas neplīst (neskaitot regulāras apkopes).
Zemesgramata rakstīja:
feciic rakstīja:
Zemesgramata rakstīja: Iegādājos 2014 Toyota Auris 1.6 benz. AMT. 220k km
Auto no Igaunijas ar tīru vēsturi,servisa grāmatiņu un pirmās palīdzības komplektu igauņu valodā. Iegādāts Amserv Tallinn. Latvijā mēnesi.
Čalis it kā pircis sev,taču man liekas,ka ir kāds klusais perekups. Kas ne vienmēr ir slikti.
Kruīzs
Parkings un kamera
Ādas salons
Klimata kontrole.
9000€
Kā ar rūsu? Vienubrīd lūkojos pēc auto EE virzienā bet apskatītie uz vietas jauni pirktie likās dikti apskretuši un ar rūsas burbuļiem, 4-6 gadīgi golfi un Seat Altea
No ārpuses neredz, un CSDD arī neatrada.
Kad būs laiks, paskaties apakšu.
Cena manuprāt augsta, bet tagad tā lietotie (Toyotai kaut kā baigais kāpiens) maksā.
Fakts ir arī tāds, ka tādus garos gabalus brauc vien retais. Un tie kas brauc, pērk kaut ko jaudīgāku. Latvijas apstākļiem hibrīds ir visai ekonomisks variants.
Toyotas hibrīdsistēma izskatās pietiekami uzticama. Vācijā tirgojas dažas Corolla, kas pa 4 gadiem nobraukušais 370 000 km.
Bradypus rakstīja: Pie adekvāta motora jau tā hibrīda zudumi ir nebūtiski - pozitīvs piemērs ar Mitsu Outlander PHEV. Bet tam ir normāla izmēra motors, kas ir patiešām spējīgs to auto ilgstoši vilkt pa bāni un vēl ar rezervi lādēt bateriju, lai nonākot pilsētas ekozonā, to var izbraukāt EV režīmā. Bet tādi auto ir uz rokas pirkstiem saskaitāmi. Visa lielā hibrīdu masa ir aprīkota ar nemotoriem, kam pie ilgstošas slodzes nākas griezties tālu aiz sava efektivitātes punkta un tad tie sāk degvielu strēbt bezjēgā, kā jebkurš pārmocīts šujmašīnas motorītis.
Tie motori varbūt strēbj uz autobāņiem, kur ātrums ir virs 130 km/h. Latvijas apstākļos daļa hibrīdu (ne plug in) mazina patēriņu arī braucot 90-100 km/h.
Pēc tavas analoģijas tad var arī ņemt Dacia Sandero manuāli un vēl vairāk ietaupīt!
Ja būtu piemeklējis tam plug in hibrīdam, kuram starp citu nav atlaides cenā, līdzīgas komplektācijas dīzeli/benzīnu (ar DSG un R-line komplektācijā), tad tā cenas atšķirība nebūtu tik liela. Pietam daudziem ražotājiem vairs dīzeļu nav piedāvājumā, bet hibrīdsistēma maksā kā VAG benzīns/dīzelis.
Piemēram, kādu jaunu dīzeli tagad var dabūt par to cenu?
Bergam nebija skaidrojums?
Tu pats esi fake ziņu spameris numur viens )
ezis71 rakstīja:
mefisto rakstīja:
ezis71 rakstīja: Sveiki!Pagāšajā piekdienā aizbraucu uz pāķiem,vajadzēja dzinējam mainīt eļļu,kā nekā radiniekam(sievas brālis)darbā pacēlājs.Pienāca sestdiena,padomāju kad uz Grosu nebraukšu,jo iepriekšējā gadā viņiem nebija 4 litru kanna.Atcerējos kad Cēsīs pie vecās alus darītas ir auto veicis,ieeju googlē,atsauksmes pozitīvas,es uz turieni.Es tur,nosaucu auto,ir tikai viena tāda eļļa kas paradzēta manam auto,nav dārga,5 litru kanna,50 eur,8000 km paradzēta.Es saku kad ņemu,biežāk būs svaiga,atnes kannu,mans uz dirsas,tā pati eļļa ko es pagāšgad pirku GROSā,tur man neviens neteica par 8000 km.
Kopš kura laika eļļas maiņas intervāls atkarīgs no eļļas markas?
Vispār ir eļļas 30 000 km.
Bet mans noteikti tādu nelietu,nu neticu es viņām.
Nu pag, tad paskaidro. Eļļas maiņas intervālu nosaka dzinēja ražotājs. Dzinējā jālej konkrētas specifikācijas eļļa. Ja tu pērc atbilstošās specifikācijas eļļu, tad eļļas maiņas intervāls ir tāds, kā ražotājs nosaka nevis eļļas marka.
1) Taisnība. Smagā forma reti, bet terapijas iespējas ierobežotas. Bērnībā kaimiņš dabūja smago formu. Atkopšanās ilga vairākus mēnešus un tāpat ekstremitāšu kustības neatjaunojās pilnībā. Ja sanāk vazāties baigi pa mežiem, tad encefalīta vakcīnu vajadzētu. Pietam vakcīnas imunitāte turās diezgan ilgi
2) Ja tipiskā Laima slimības forma, tad diezgan ātri diagnosticējas un ļoti labi izārstējas ar antibiotikām. Dažiem veicas mazāk. Problēma tāda, ka Laima borēlijas ir diezgan izplatītas Latvijas ērcēs.
Bradypus rakstīja: Turpini vien melot. Pat tagad - diskusijā par ES izmešu regulām tu piesauc Kalkutu un Bamako. Stāsti puspatiesības par elektroauto lietderības koeficientu. Un izdomā kaut kādus pilnīgus nesaistītus melus par PragerU un Takeru, kam nav NEKĀDA sakara ar tēmu
Ar Takeru ir diezgan liels sakars. Sekoju līdzi taviem komentāriem jau ilgu laiku. Vairākās jomās tavs viedoklis (vakcinācija, klimata jautājumi, demokrātijas jautājumi, Krievijas loma karā...) sakrīt ar Takera viedokli. Kā to skaidrosi?