Īpašnieki , testētāji
.Interesē kā uzvedās visu riteņu stūrēšanas sistēma .
Īpašnieki , testētāji
.Interesē kā uzvedās visu riteņu stūrēšanas sistēma .
Manuprāt auto būvēts kā franču limuzīns, man jau sāka patikt tā formas un nosvērtais raksturs. Laikam neesmu "pokemonu"
piekritējs ...citos iepriekšējos renault modeļos to bija gana.
Par to kā piestūrē aizmugures riteņi, uzskatāmi viegli manevrēt nelielā ātrumā pie saprātīga stūres rata pagrieziena ātruma... kad pārsniedzam kritiskos ātrumus stabilitātes programma dara savu!
Interjeru varu uzslavēt, arī āriene man simpatizē, ja nu vienīgi , par daudz niķeļa...
iAuto.lv lasītāji vērtē "Gada auto" pretendentus Renault Megane un Renault Talisman (+ foto) www.iauto.lv/zinas/testi/22215-iauto-lv-lasitaji-verte-gada-auto-pretendentus-renault-megane-un-renault-talisman-foto
Darbā viens tāds ir - max komplektācijā. Otrs būs mēneša beigās, bet plikākajā komplektācijā.
Apskatīju mazliet tuvāk to, kas full pack - vizuāli lielisks auto, aprīkojums vienkārši kosmoss. Vācu auto daudz lietas noteikti ir iespējams sagaidīt tikai premium klases auto un arī TOP komplektācijās par 3 reizes lielāku naudu.
Par tehnisko izturību vēl ir pāragri spriest, jo šis ir pavisam jauns modelis.
Ja man būtu šāds darba auto, es būtu sajūsmā. Jo man vispār nav darba auto
Vienāda +|-. Viens ir mazlietots demo, otrs būs jauns. Ja nemaldos pie 27 keur kaut kur.
Pat ļoti izskatāma alternatīva tiem, kuri skatās Passat virzienā. Īpaši patiks tiem, kuriem Passāts škiet mazliet garlaicīgs un konservatīvs. Initiale versijā ar milzīgo papildaprīkojuma paku un regulēšanas iespējām kādu laiku garlaicīgi tiešām nebūs. Izskats, braukšanas prieks un komforts ir teicams. Varbūt vienīgi stūre nav tik informatīva, kā VW pierasts. Cenu lapā Initiale benzīna versijā 35 510 EUR, dīzeļa - 36 370 - gandrīz sasniegts Passat cenu plauktiņš. Tiesa, VW ar līdzvērtīgām ekstrām tomēr kļūst par pāris tūkstošiem dārgāks. Par to, ko pircējs iegūst, var sacīt, ka ir vērts. Vienīgi šaubas rada neskaidrība par vērtības kritumu, kas līdz šim Renault modeļiem ir bijis daudz straujāks, nekā VW.
Par “Renault Talisman” (+ video; foto) var lasīt šeit www.iauto.lv/zinas/testi/22877-viens-no-gada-auto-2017-pretendentiem-renault-talisman-video-foto
Renault Talisman Grandtour 2016 foto
Mans viedoklis - Talismans ir skaistāks par konkurentu Škoda-Superb, taču gaitā baudāmāks ir Superb.
VWfans rakstīja: Mans viedoklis - Talismans ir skaistāks par konkurentu Škoda-Superb, taču gaitā baudāmāks ir Superb.
Man tomēr likās, ka Renault-Talisman gaitas īpašībās nepārspēja Opel-Astra Sports Tourer. Un, ja tā, tad kāpēc pirkt dārgāko Talismanu, ja Astra ir pieejamāka, tikpat baudāma un gandrīz tikpat liela???
Tu, fan, brīžiem nonāc pretrunās Te tu jūti atšķirību starp golfu un tiguānu, lai arī abiem galvenie izmēri ir praktiski vienādi, un apakšā ir viena platforma - te tu atkal nejūti atšķirību starp divu dažādu sektoru mašīnām. Tas ko tu te tagad piemini, ir personīgo vajadzību jautājums - žēl ka nav daudzi jaunu mašīnu pircēji, kas ir tik pieticīgi kā tu - bet absolūtos ciparos šitentais brīnums droši vien salonā ir, teiksim, 10 cm platāks, un salona garumā līdzīgi.
Nu nav tik liela starpība. Talisman universālam garums 4,865 metri, platums 1,890 metri, bāze 2,809 metri. Astras universālam garums 4,702 metri, platums 1,809 metri, bāze 2,662 metri.
Tātad Talismans ir par 8,1 centimetru platāks, 16,3 centimetriem garāks un ar 14,7 centimetrus garāku bāzi.
Tieši tā. Priekšā sēdošajiem tas īpaši neko nemaina, bet aizmugurē sēdošajiem tā ir milzīga atšķirība.
Es vienīgi nesaprotu kāda ir jēga no golfa klases mašīnas universāļa - golfa klases mašīnas ir praktiskas un universālas hečbeka formātā, tikmēr garā pakaļa pasliktina manevrētspēju un samaitā izskatu. Ja tiešām regulāri vajag tik lielu grabažnieku, tad, visdrīzāk, uzreiz vajag lielāku mašīnu.
VWfans aizmirsa piebilst, ka bagažnieka tilpums Talismanam ir par 100l lielāks kā Astrai!
Es salīdzināju vienādu (cik iespējams tuvu) aprīkotu minēto auto cenu - Astra ir par 8000 eiro lētāka! Renault pašlaik dod atlaidi 3000eiro, bet vienalga 5000 paliek.
Tad domājiet paši - vai ir tā starpība 8000 eiro vērta, varbūt par to naudu piepirkt klāt mazauto sievai!
Pašam braucot, auto šķiet labi piemērots mierīgai braukšanai, ietilpīgs, savas funkcijas pildošs automobilis. Ar Ati Jansonu pie stūres līkumainajos meža ceļos auto kļuva visai žirgts un pārliecinošs, kaut gan sajūsmu par piestūrējamiem riteņiem neizdevās saklausīt. Automobilim būs savs pircēju loks, kam patīk gan tehnikas jauninājumi, gan maku saudzējošāks izpildījums.
Auto ir smuks, bet tāda tipa bāņmobīlim prasās jaudīgāku dzinēju.
No malas šķīet interesants kruizers + labi nopakots , par saprātīgu cenu . "provējis'' neesmu , bet vizuāli man patīk .
Tādu labi pirkt mazlietotu , jo cenas kritums pirmajos 5os gados, kā jau reno midklasei , būs nepatīkams .
Labāk pirkt jaunu un braukt 10-12 gadus ,,līdz kliņķim,, , kā es to darīju ar savu Opel-Meriva 1,3 CDTI.
rudens68 rakstīja: Īpašnieki , testētāji
.Interesē kā uzvedās visu riteņu stūrēšanas sistēma .
Renault īpašniekiem droši vien vēl maza pieredze ar tiem stūrējošiem 4 riteņiem! Bet gadus 20 atpakaļ tādus auto taisīja Volvo, modeli neatceros, vai nebija 850? Bet kaut kādīgi ātri tā ekstra pazuda. Volvisti varbūt zin iemeslu?
VWfans rakstīja: Talismanam pieejamākie jaudīgākie motori ir 200 zirgspēku benzīna motors un 160 zirgspēku dīzeļmotors.
Tu ar šito tikai apstiprini Sanda rakstīto. Tā mašīna ir kaut kas pa A6 tēmu, tikai ar apakšgala motoriņiem. Tas niknākais ķīselītis, no kura tiek izspiesta visa zupa, vēl droši vien to mašīnu pieklājīgi kustina, bet ar benzīnnieku droši vien tik skaisti nav pēc specifikācijas 260 nm pie 2,5k [!!!] - es ceru ka tur vismaz ir VNT un pūtiens tomēr sākas pie vismaz 2k, kas gan arī būtu briesmīgi augstu priekš tik maza motoriņa tik lielā mašīnā - un nevis to ka ir iespēja - braukt mierīgi, 1.6 nīkulītim cenšoties kustināt lielu mašīnu, vai arī nikni zāģēt to motoriņu...
Kamēr Renault netiks galā ar slikto būves kvalitāti, dizains to auto neglābs. Atceros pirkām pirms pāris gadiem kolēģim zem 100k noskrējuši Lagūna, Latvijā pirktu ar oem pārbaudāmu noskrējienu un salons izskatījās pēc miljona, viss nodilis un šķībs. Pirmie iespaidi par Talisman salonu, vispār jauno Renault salonu dod iespaidu, ka pēc 5 lietošanas gadiem tur nebūs dzīvas vietas. Salons ļoti plastmasīgs pēc skata un taustes un planšetes integrācija ārpus jebkādas kritikas.
Gaitas īpašības Talisman ļoti šaubīgas, kamēr Megane ļoti patīkamas.
Diemžēl nekā vairāk par dizainu tur nav
Man gan Renault Talisman Grandtour ļoti patika. Vienīgais likās diezgan zems priekš Rīgas bedrainajām ielām.
Manuprāt, šis vidējās klases sedans nav domāts gāšanai pa bedrainiem grants ceļiem, tā stihija pilnīgi noteikti ir gludi asfalta lielceļi, pa kuriem šis auto ripo patiešām ļoti labi. Kolīdz nospiežu Start/Stop pogu, mīlīgi ieņurdas tiešās iesmidzināšanas Common Rail dīzelītis un no priekšējā paneļa pusceļā starp stūri un vējstiklu izbīdās caurspīdīgs spēļu kārts lieluma ekrāniņš, kurā brauciena laikā parādās konkrētā brīža ātrums. Tā ir pavisam laba lieta, tiesa, savā ziņā tiek kopēts digitālais spidometrs, kurā ātruma cipars rādās krietni vien lielāks.
Vienas labas lietas talismanam pietrūkst — ērtas atvāžamas/aizvāžamas briļļu kabatiņas griestos. Toties salona apdare priecē — kvalitatīvi nostrādāta, praktiskos toņos. Braukšana pa šoseju patīkami līgana, pāris reizes izmēģinu arī ekstrēmāku apdzīšanu — nekādu problēmu, arī tikai 1,6 litru dīzelītis perfekti izceļ startu, un lielā fūre paliek man aiz muguras... Automātiskā pārnesumkārba slēdzas nemanāmi. Pieļauju, ka šis auto ar attiecīgo dzinēju gluži nav domāts lidojumiem pa autobāni, tam tīkamāks režīms varētu būt līdz kādiem 120 kilometriem stundā, kas Latvijā nemaz nav mirstīgajiem atļauts, bet šīs zemes varenie, kā jau būsiet nopratuši, ar renīšiem taču nebrauc.
Automašīnas salons ietilpīgs, arī otrajā rindā garākiem ļaudīm nebūs problēmu stalti sēdēt pilnā augumā, ja vajadzīgs, arī trijatā. Ceļgali pie zoda noteikti nedursies! Tāda būtiska lieta kā bardačoks šim auto kaut kādā veidā līdzīga bagāžniekam — ne pārāk augsta rūme, toties pamatīga dziļumā.
Braukšana ar šo auto ir patīkama, taču par savu talismanu to neizvēlēšos. Gan tāpēc, ka tas ir izteikts asfalta auto, gan tāpēc, ka par viszemāko Talisman cenu — sākot no 22 tūkstošiem eiro — ir pietiekami daudz alternatīvu, piemēram, manis jau pieminētajā parketnieku segmentā, lai arī tā būtu tikai priekšpiedziņas, nevis 4x4 versija.
Par bagāžnieku. Kaut tā atvere (vāks veras vaļā ar pulti!) nav visai augsta gabarītā — varbūt pāris sprīžu, pats bagāžas nodalījums ir ļoti cienījama — 608 litri — izmēra, tajā varētu pat metru (bukletā rakstīts pat 1,2 metrus!) garas lietas iebāzt. Ja noloka aizmugures sēdekļus, bagāžas tilpums palielinās vēl par 414 litriem, bet bagāžniekā jau var iebāzt pat 2 metrus garas lietas! Zem stingra grīdas pārsega dziļumā atrodams rezerves ritenis, virs tā līdz grīdiņai vēl kādi 10 centimetri luftes, tur iespējams daudzas vajadzīgas lietas satilpināt, nobāžot prom no acīm. Gluži līdz Škoda Octavia aprīkojumam Renault Talisman bagāžnieks vēl nevelk, taču abos sānos ērti nodalījumi, kur ievietot gan bogatierīti, gan aptieciņu un vēl kādus sīkumus.
Nezinu, vai pēc Renault Talisman Latvijā pircēji gluži garās rindās stāvēs, taču savs fanu loks šim automobilim noteikti būs.
Renault Talisman Grandtour
Šis auto ir visai interesants no dažādiem skatu punktiem. Tehnoloģiski interesanta ir aizmugurējo riteņu stūrēšana, kas patīkami stabilizē auto pie lielākiem ātrumiem manevrējot un pārkārtojoties. Šīs cenu kategorijas automobiļos tā nav ierasta lieta. Auto pārsteidz ar savu komforta līmeni – viss ir iekārtots pietiekami pārdomāti, lai būtu ērti. Pie papildus ērtībām ir pieskaitāmi ari masāžas sēdekļi, kas tomēr mūsdienu nervozajā pasaulē ir patīkams bonuss braucienam mājup no saspringtas darba dienas – sīkums, bet patīkami. Patīkami ir arī pielāgot savam noskaņojumam auto interjera apgaismojumu. Visas šīs lietas tomēr var samazināt nogurumu un sakārtot braucēja domas pa plauktiņiem – mazāk nervozs auto vadītājs ir satiksmei drošāks autovadītājs.
Auto ir arī pārsteidzoši ietilpīgs un pietiekami ērti pasažieri var izvietoties ari aizmugures sēdekļos, bagāžas nodalījums pietiekami ietilpīgs, lai tur saliktu visu nepieciešamo tuvākam vai tālākam ceļojumam. Auto vispār ir tāds kārtīgs ģimenes auto ar kuru būs ērti apceļot Eiropu, braucot pa kvalitatīviem un ērtiem ceļiem. Mana pārliecība ir, ka Renault ir nepietiekami novērtēts, kā kvalitatīva alternatīva vācu auto – lētāki auto ar, iespējams, pat lielāku komforta līmeni.
Renault Talisman Grandtour ir ar augstu vērtējumu drošības parametros – 5 zvaigznes drošības testos. Šis rādītājs liecina, ka auto konstrukcija ir fundamentāli pārstrādāta un būtiski uzlabota tieši pasažieru aizsardzība, tādējādi pieaug iespēja neskārtam aiziet ari no lielākiem ceļu satiksmes negadījumiem. Mūsdienu automobilī drošības sistēmu nozīme kļūst aizvien būtiskāka ari izvēloties automobili.
Kopumā brauciens Renault Talisman Grandtour bija patīkams un bez liekiem pārsteigumiem – liels plašums un daudz ērtību. No šī auto noteikti nav jāgaida kādi dinamiski brīnumi, bet kopumā dzinējs ir ļoti piemērots šim auto – pietiekami jaudīgs, bet vienlaikus ekonomisks. Auto nebūs tas, kas uz ielas būs pirmais pamanāmais, visticamāk kaimiņi neapskaudīs Jūs par šo auto, bet tas noteikti būs piemērots ģimenes vajadzībām un par savu cenu noteikti sniegs vairāk, nekā gaidījāt.
Kvalitāte tāda pati kā jaunajai Megane?
Novērojums.
Visi jaunie franču auto ir baigi dārgi, ja maksimāli aprīkoti.
Tik dārgi, ka acis
Toties pēc gadiem 3-5 oj cik lēti...
franči man nepatīk, bet šis renis izskatās neko. Pat nav mērpanelis pa vidu, kā daudziem frančiem. Diemžēl, vai par laimi, braucis ar tādu neesmu.
Renault Talisman 2016 iespaidi un tests
Jaunais Renault Talisman 2016, kāda pieredze?