Galvaspilsētas tiltu ikdienas uzturēšanu piecus gadus par 45,9 miljoniem eiro turpinās "Rīgas tilti" - iAuto

Galvaspilsētas tiltu ikdienas uzturēšanu piecus gadus par 45,9 miljoniem eiro turpinās "Rīgas tilti" 5

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

13.marts 2025 16:15

Galvaspilsētas tiltu ikdienas uzturēšanu piecus gadus par 45,9 miljoniem eiro turpinās SIA "Rīgas tilti", liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētā informācija.

"Rīgas tilti" uzvarējuši iepirkumā par tiltu, satiksmes pārvadu un gājēju tuneļu ikdienas uzturēšanu Rīgā no 2024.gada līdz 2029.gadam, kas iepriekš tika pārtraukts.

Kā ziņots, iepriekš konkursa daļā par tiltu uzturēšanu piedāvājumu iesniedza divi pretendenti, bet abi neatbilda nolikuma prasībām. Pēc atkārtota konkursa izsludināšanas trīs mēnešus vēlāk abi pretendenti iesniedza jaunus piedāvājumus, bet šoreiz lētākā piedāvājuma summa jau bija par aptuveni 43% lielāka nekā iepriekšējā, turpretim otra pretendenta piedāvājums bija pieaudzis par 14%.

Arī toreiz konkurss tika noslēgts bez rezultāta un tika panākta pagaidu vienošanās, ka tiltu ikdienas uzturēšanu tupinās veikt "Rīgas tilti". Līgums bija spēkā no pagājušā gada 1.oktobra līdz brīdim, kamēr atkārtotā iepirkumā tiks atrasts uzturētājs visam piecu gadu periodam.

Saskaņā ar IUB mājaslapā publicēto informāciju, iepirkumā par uzvarētāju atzīta "Rīgas tilti", kas turpmākos piecus gadus veiks darbus par 45 875 000 eiro.

Arī iepriekš "Rīgas tilti" bija iesnieguši piedāvājumu pieciem gadiem par 45,9 miljoniem eiro.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka uzņēmums "Rīgas tilti" reģistrēts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 1,5 miljoni eiro. Uzņēmuma kapitālā 29,73% pieder Albinam Jasaitim, 26,55% - Mārtiņam Sproģim, bet 21,86% - Vācijas valstspiederīgajam Tomasam Klausam Hugo Oto Uličkam.

"Rīgas tilti" 2023.gadā strādāja ar 19,16 miljonu eiro apgrozījumu un 580 000 eiro peļņu.

Jau ziņots, ka Rīgas ielu uzturēšanu nākamos piecus gadus par 293,4 miljoniem eiro veiks apvienība "Roadeks un LAU", uzņēmums "Vizii Urban", kā arī uzņēmumu "Eco Baltia vide" un SIA CBF "Ļ-KO" apvienība.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Ha 13.marts 2025 17:59
3 0 Atbildēt

Interesanti, kā tieši notiek tā "uzturēšana"  ?

650 13.marts 2025 17:54
2 0 Atbildēt

Interesanti,kuŗš (un vai un pa cik ta Muļļoniem..) augstāminetetēto to "ikdienass uzturēšanu" veica tā dēvētajos "iepriekšējajos" 5 gados.Kā (un/vai) Viņam (tam Veicējam) veicās. Jā.

0pis 13.marts 2025 17:02
1 0 Atbildēt

Kurš nejēga izdomāja būvēt pilsētu uz abiem krastiem, nevis viena? Lai tad viņš arī sedz izmaksas!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nedaudz vairāk par 14 000 eiro – Nissan elektriskais sedans Ķīnas tirgum 2

Kopuzņēmums Dongfeng-Nissan Ķīnas tirgū laidis klajā elektriskās piedziņas sedanu N7 par sākuma cenu 119 900 juaņu (14 400 eiro). Lasīt vairāk

 

Spānija un Portugāle paliek bez elektrības; kas noticis? (+ VIDEO) 15

Spānijas elektropārvades tīklu uzņēmums "Red Electrica" norāda, ka elektrības padeves pārrāvums ietekmējis Pireneju pussalu. Lasīt vairāk

 

Kādēļ jāuzmanās, pat, ja pie rokas (+ VIDEO) 28

Neviens nevar garantēt, ka mazais resgalis kaut ko neizdomā savā prātā. Labi, ka autovadītāji ir uzmanīgi un nelaime izpaliek. Lasīt vairāk

 

Ko saki par kampaņu "Nepatīk korķi? Neesi korķis! Atslogo satiksmi! Brauc ar sabiedrisko!" (+ VIDEO) 42

iAuto.lv spriež par to, vai jaunais Satiksmes Ministrijas kampaņai veltītais plakāts "Nepatīk korķi? Neesi korķis!" kam būtu jāuzrunā autovadītājus pārsēsties uz sabiedrisko transportu, ir veiksmīgs vai nē? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti